חדשות, שמועות ועידכונים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏24/5/04.

  1. cityblues beter dead than red

    הצטרף ב:
    ‏21/9/04
    הודעות:
    3,513
    לייקים שהתקבלו:
    7
    מין:
    זכר
    לא הבנתי מה הקשר אלינו???
     
  2. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,202
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    ניקולה אנלקה, אופציה ב' כביכול.
     
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    טוב, אחרי שבוע מחוץ לפורום (כנראה, שהמחשב שלי החליט שלא לפתוח את שנת 2005 עקב תנאי שכר בלתי הולמים...) בכל אופן, כמה נקודות.

    * קודם כל ודבר ראשון, התייחסות קטנטנה ל"פרשן" הכדורגל הכי קטנוני ועלוב שמסתובב בביצה שלנו. אבי רצון הפך לו למנהג די קבוע לשלב בטורים הרדודים שלו במעריב עקיצות כלפי הליגה האנגלית.
    היום הוא בכלל הוכיח שהוא דביל ממדרגה ראשונה - הקדיש חצי טור לליגה שעושה לו כל כך רע על הנשמה ובו הוא מפנה טענות כלפי הנהלת הפרמיירליג שלא פחות ולא יותר, מחללת על פי הגדרתו את כבוד חג המולד. רק בישראל כבר אמרנו? אידיוט כבר אמרנו?
    ואני שואל, מה יש לו לאיש הקטן הזה??? לא אוהב את הליגה האנגלית? לא קרה שום דבר!!! אף אחד לא מכריח אותך, אל תראה!!! עזוב אותנו בשקט...

    * המכירה של באביארו - לא מסכים עם כל מי שטען כאן נגדה. באבא כבר מזמן לא חלק מהרוטציה של צ'לסי. זה מתחיל ונגמר בעניין הזה. גאלאס עשה עבודה נהדרת בשמאל, בעיקר כאשר מוריניו שינה מערך ועבר לשחק עם שני חלוצים. כשגאלאס, פריירה וברידג' מסוגלים לתת דקות על המשבצת של הניגרי, אני חושב שזה היה מתבקש שהוא יעזוב.
    הרי בכל מקרה צ'לסי כמעט ולא זקוקה לסיוע התקפי של המגינים שלה. כאשר מוריניו מציב חלוץ חוד בודד ואת דאף ורובן על הכנפיים החשיבות ההתקפית של המגינים שולית עד לא קיימת.
    לגבי העיתוי, עכשיו, או בסיום החוזה - אין לזה שום משמעות לגבי צ'לסי. זה לא שהמאה אלף פאונד שניוקאסל זרקו על באבא הצילו את הצאר מפשיטת רגל...

    * יעקובו איגביני - מוייס יכול להמשיך לחלום, אין שום סיכוי שמנדריץ' משחרר את היאק תמורת פחות מ-10 מיליון פאונד. בטח ובטח שלא עבור הצעה מגוכחת שבעצם המשמעות שלה היא שהפומפות לא עושים רווח של פאונד עלוב אחד תמורת יעקובו.
    אני משוכנע שהיאק ישאר בפראטון פארק לפחות עד הקיץ. אין הרבה קבוצות שמסוגלות לגייס כאלה סכומים, נכון לעכשיו. ואלו שכן, לא ממש זקוקות לחלוץ.
    אני קצת מופתע שליברפול לא ממש מגלים עניין ביאק. אומנם הסכום רציני, אבל מדובר פחות או יותר במנייה די בטוחה, שחקן שלא שיחק בצ'מפיונס, צעיר, הוכיח עד היום שהוא מסוגל לעשות שערים מכלום - בדיוק מה שבניטז מחפש.

    * לגבי סקולס וגיגס. כמה צפוי, כמה צפוי... אם משה לא היה אומר משהו לגבי היכולת שלהם הייתי פשוט המום. נו, כבר התרגלתי לכך שהזיכרון שלך פועל לטווחים מינימליים.
    אגב זיכרון, מה שלום אדון רונאלדו??? כי לא שמענו עליו כבר מאז ספטמבר... אבל את זה אתה כרגיל מעדיף לשכוח. יותר עדיף.

     
  4. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Spot on.

    כבר ארבעה שבועות שהוא מזבל בשכל על כמה שהליגה האנגלית עלובה וליגת ה0-0 משובחת. רק בישראל קשקשן כזה מקבל את עמוד הפתיחה של יום ראשון באחד מעיתוני הספורט המובילים...
     
  5. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,839
    לייקים שהתקבלו:
    1,737
    מעניין אותי ממי הוא מקבל יחס...אגב, הוא לא המשמיץ היחיד. נדב יעקובי גם נהנה להשמיץ את
    הליגות באנגליה, ובמיוחד את ליגת המשנה.
     
  6. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ??

    איפה? ולמה?
     
  7. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,839
    לייקים שהתקבלו:
    1,737
    בלייזר.

    הוא החליט להשוות משחק בין פורט וייל לבין פטרבורג לריאל מדריד ברצלונה.

    תבין לבד מה הוא כתב שם.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,205
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    קירק, העובדות פשוטות, לפני משהו כמו חודשיים וחצי שלחת אותם לקבוצות כמו בולטון, ואמרת שהם גמרו את הסוס, מאז סקולס עם 7 שערים ב8 משחקים ( הרקורד הכי טוב של קשר ב8 משחקים האחרונים, כן, גם יותר טוב משל ג'אררד ולאמפרד).
    גיגס מצידו כובש 3 שערים ב3 משחקים האחרונים, בתוספת למשחקים פנומנלים שמזכירים את היכולת שלו בעונות קסומות.

    אם הייתה בפורום יותר היית רואה שלא פעם קטלתי את רונאלדו ואמרתי שמאוד מוזר לי היכולת שלו, שכן חודש אחד הוא כמעט בלתי ניתן לעצירה עם משחק חכם שכולל כיבוש, בישולים, עקבים וכדומה, וחודש שני הוא מאבד את הראש, משחק באגויסטיות וגורם לי לחשוב מאיזה רונאלדו נהנה בעתיד.

    בקשר לאבי רצון, תפסיקו להתייחס אליו, הבחור באחד מהטורים שלו התייחס למשחק העונה באיטליה שהסתיים ב0-0 משעמם ונטול הזדמנויות כאחד ממשחקי הכדורגל הטובים שהוא ראה, זה לדעתי אומר הכל.
    גם נדב יעקובי לא מקושר יותר מידי לעולם, והטורים שלו על הפועל ב"ש בכל הנגב למשל מראים את זה.
     
  9. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    עשה לי טובה ותפסיק לשייך אוטומטית דברים שנאמרים בפורום נגד יונייטד לכלל שונאי יונייטד. זה שמישהו אוהד ארסנל או צ'לסי לא בהכרח אומר שהוא מסכים לכל שטות שמישהו אומר כנגד יונייטד - אפילו שאני מתעב אותם. וזה בעצם תמצית ההבדל בין אוהדי יונייטד לשאר העולם.

    אני אמרתי שסקולס וגיגס מעבר לשיאם. בניגוד אליך, שני גולים ומשחק וחצי איכותיים לא יזיזו אותי מדעתי. עם כל הכבוד, גיגס וסקולס לא פוגעים כבר עונה וחצי (וכשאני אומר פוגעים אני מתכוון שהם לא מזכירים את הכושר מהעונות הגדולות שלהם).
    רוצה להתרגש מחודש אחד (!!!) מצויין שלהם? אחלה, תעשה חיים. עוד חודשיים וחצי אני אחזור אליך. מממ... בדיוק כמו במקרה של אותו רונאלדו.

    איך לעזאזל שלושה משחקים טובים של סקולס מעלים אותו לרמה של למפארד ששומר על יציבות ויכולת נהדרת כבר כמעט שלוש שנים?
    איך שלושה משחקים מצויינים של גיגס משכיחים עונה וחצי?!? איך אפשר בכלל להשוות את היכולת והתרומה שלו לזו של דאף?
     
  10. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נדב יעקובי אידיוט. הוא פשוט חרטטן. כשיהיה במשחק טעון באנגליה, או בריינג'רס - סלטיק, או בדרבי המילאנזי או בדרבי של מילאנו הוא יבין מה זו אווירה.
     
  11. BOSS Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראפה בניטז נגד משחקי חג המולד: "אני לא מבין למה אנחנו צריכים לשחק כל כך הרבה משחקים בזמן קצר."

    הקשר הצ'כי יירי ירוסקי בן ה-26 מצסק"א מוסקבה ייפגש עם מוריניו וכניראה יעבור לצ'לסי.
    ירוסקי: "אני אמור להיפגש לשיחה אישית עם מוריניו. אני עדיין לא יודע מעבר לכך, אבל ההתעניינות של צ'לסי בי היא משהו שכל שחקן כדורגל חולם עליו".

    רוברטו קרלוס: "לא אגיע לצ'לסי."

    ריו: "אני לא הייתי משחרר את גיגס ואני בטוח שכל שחקן אחר בקבוצה חושב אותו דבר. גארי נוויל כבר אמר שלא צריך להדגיש את החשיבות של ראיין לקבוצה ואני רק יכול להצטרף אליו. גיגסי חם ונמצא בתקופה מצויינת. אף אחד לא צריך להזכיר מיהו גיגס, שנחשב לשחקן הכי מעוטר בתולדות הפרמיירליג".
    כזכור, יונייטד לא מחתימה שחקנים מעל גיל 30. התייחסות מבישה לסמלים אבל לדעתי הבעיה של יונייטד היא שיש לה יותר מידי סמלים, וזה מזיק.

    פורטסמות' תחתים את אנחל מארטינז, בלם פרגוואי.

    דיוויד מוייס: "הבנתי שביטי רצה לשחק עבור וילה, אבל אני לא יכול לעשות כלום ששני שהיו"רים לא מסתדרים אחד עם השני."
    "ביטי יעזור לנו להגיע לכדורגל אירופאי."
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/1/05
  12. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיליפ סנדרוס,הבלם השוויצרי הצעיר של ארסנל יחליף היום את קמפבל הפצוע בהרכב.
     
  13. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,202
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    מה? יונייטד לא נוטה (כביכול) להחתים שחקנים מעל גיל 30 על חוזים ארוכי טווח. מציעים לגיגסי חוזה עד 2007, הוא רוצה עד 2008. ספק אם זה לא ייפתר, אבל אני לא חושב שהמועדון נוקט בצעד שלילי.

    גיגס, מה לעשות, במשך תקופה ארוכה לא ממש סיפק את הסחורה. למה לתת לו כל מה שהוא רוצה? ולא, אני לא חושב שהיותו סמל צריך להקנות לו משהו. ואם הוא ירצה חוזה מובטח עד גיל 38?
     
  14. barakrom Member

    הצטרף ב:
    ‏7/10/04
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פרדיננד אמר היום שגיגס הוא השחקן הכי יציב של יונייטד העונה וגיגסי מוכיח שיש מקום להארכת חוזהו, 3 שערים ב-3 משחקיו האחרונים הם כמות נכבדה
     
  15. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    מה זה קשור לעניין?!? רוצה לציין את התרומה שלו בחודש ספטמבר למשל?

    גיגס בשנתיים האחרונות היה הרבה מתחת ליכולתו מהעונות הגדולות, לא חושב שמישהו מכחיש את העניין. בין שלל הסיבות לכך מזכירים את העובדה שהוא התחיל את הקריירה שלו בסגל הבוגר של יונייטד בשלב מאוד מוקדם ולכן נשחק, חלק טוענים שהוא פשוט איבד קצת את התיאבון (בכל זאת, כשאתה השחקן הכי מאותר בבריטניה, אתגרים חדשים זה לא משהו שצץ כל יום). אם לגורמים הללו יש השפעה אפילו שולית על גיגס, אז צריך להיות ממש עיוור כדי לטעון שעם הזמן הוולשי יחזור לשיאו...

    העניין הוא שעם כל הכבוד שצריך לתת לסמלים (ואני בעד העניין הזה) - צריך להיות גבול מסויים. אנחנו היום בשנת 2005, גיגס רוצה חוזה לשתי עונות נוספות מעבר לעונה הנוכחית, אם יש כאן מישהו שחושב שראיין גיגס הולך להישתבח עם הזמן, אז או שהוא נורא אופטימי, או שהוא פשוט לא מבין כדורגל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/1/05