רומא 2017/2018 :: Monchi business

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י AS R, ‏13/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אפשר להוציא כסף יפה על אליסון, 50 מיליון יורו שנשמע שאתם דורשים זה מגוחך. 30 מ' יורו על דז'קו ו 20 על אמרסון כשאתה מוכר בינואר ולקבוצה אנגלית גם זה מגוחך. נראה כאילו מונצ'י לא מבין את המשחק ב 2018 כשעוד היה בשוק בקיץ מהמחירים שלסטר דרשה על מאחרז. מבין שכולן יודעות על הבעיות הפיננסיות שלכם אבל כשבאות אליך האנגליות אתה אמור להוציא להן את הנשמה. חוק מס' 1 היום בשוק ההעברות.

    Roma

    היום אין מחירים לשחקנים, אם שחקן הוא מהטובים בעמדה שלו (כמו אליסון) ויש קונות, (פסז', ליברפול, ריאל) הן ישלמו כמה שיגידו להן כדי שהוא לא ינחת אצל האחרת.
     
  2. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,786
    לייקים שהתקבלו:
    2,196
    מין:
    זכר
    עד כה מונצ'י ברומא הוא המומחה מספר אחד ל-למכור בזול ולקנות ביוקר + חוסר יכולת לסגירת עסקאות (מכירה או קניה) שבהן הוא ממש מעוניין + תת התמחות בהוספת סעיפי שחרור הזויים.

    כולי תקווה שכל הכשלונות שראינו ממנו עד כה זה היה בחזקת שכר לימוד, ושיצא לדרך חדשה...
    הלוואי שהיה ברומא בעלים שחי ונושם את הקבוצה ו/או יש לו מושג מינימלי - שהיה מבהיר לו את זה.
     
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    הרזומה של מונצ'י מעיד שהוא מבין מצויין את השוק. אתה לעומת זאת חושב שהוא מורכב מהפרמייר ליג, בה קבוצות אנגליות דורשות סכומים מגוחכים מקבוצות אנגליות אחרות בידיעה ברורה שהכסף הזה קיים, או קונות מקבוצת מועדונים סגורה שמגיעה לשלבים המכריעים של הצ'מפיונס ליג.

    כמה לדעתך תדרוש סמפדוריה על לוקאס טוריירה כשתראה שרומא הכניסה יותר מ25מ' יורו על שחקן לא פונקציונלי כמו אמרסון או חלוץ בן 32 שבקיץ אמר במפורש שנשארו לו שנתיים ברמות הגבוהות?

    רומא לא משחקת בליגת הכסף, לא השיגה שום דבר כבר עשור, ולא מציגה את שחקניה בשלבים המאוחרים של ליגת האלופות. האובר הייפ לו זוכים השחקנים מאוהדים נייטרלים שראו קצת היילייטס לא תואמת את ערכם האמיתי. השחקן היחיד שנכנס למגרש הוורלדקלאס ויכל להכניס לרומא סכום ממש גדול הוא ניינגולאן. הקודם לו היה דה רוסי. הבא בתור הוא אליסון. אף אחד לא "דורש עליו" 50מ'. הוא ישאר ברומא כל עוד ירצה בכך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/1/18
  4. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    ישנה התקפלות ברורה של האיטלקיות בשוק ההעברות, לא ייתכן שקבוצה כמו מונאקו יכולה להגיד לליברפול לשלם 90 מיליון פאונד על למאר או שתלכו הביתה. או לייפציג למכור את נאבי קייטה ב 63 מיליון פאונד.
    אני לא יודע כמה דורשים על אליסון אבל מן הסתם הוא יחפש להתקדם במוקדם או במאוחר, כאחד השוערים הכי חמים ביבשת הוא יכול בכיף להיות מתומחר ב 80-90 מיליון יורו. כשיש ביקוש מקבוצות עם כסף הן פשוט לא יסתכלו על הכסף.

    מצד שני דז'קו גם אם יש לו שנתיים כמו שהוא אומר זה שחקן שעדיין שייך לרמות הגבוהות ואם צ'לסי רוצים אותו בינואר ממש הם צריכים להתאמץ כדי להביא אותו. 30 מ' יורו אתה משלם על ילד שלא קרע זוג נעליים, ועדיף כבר מקצועית להשאיר אותו לקוות להשיג את הטופ 4.
    אתם תמכרו את דז'קו ואמרסון ותגלו מהר מאוד שה 50 מ' יורו האלה לא שווים הרבה בשוק של היום. מה יעשה מונצ'י ? יחליף אותם בילדים כמו אונדר ?
    גם לכם כאוהדים ימאס מזה עוד כמה שנים, כשמתוך 6-5 שחקנים שיגיעו בכל קיץ אחד יהיה הצלחה וגם הוא יימכר לקבוצה גדולה.

    כל ההימורים האלה של מונצ'י זו התנהלות ששייכת למועדון כמו סביליה, אולי לזה אתם שואפים אני לא יודע.
     
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    לפי דעתי למונאקו לא משתלם למכור אותו עכשיו. יש לו say על הרכב נבחרת צרפת במונדיאל הקרוב, ומדובר כאן על שחקן בן 22 שלקח אליפות מפסז' והגיע לשלבים המאוחרים של הצ'מפיונס ליג. לשם השוואה - מכרנו את סלאח ב50מ' יורו על סמך סטטיסטיקה והרבה מאוד צ'וקינג שלא הוביל את הקבוצה לשום מקום, כאשר כל העולם יודע שרומא חייבת למכור שחקן עד סוף החודש.

    לא דורשים.

    ילד שלא קרע זוג נעלים או גבר שנשארה לו שנה אחת בטופ. פעמון גאוס פשוט.

    מבחינה מקצועית אני מסכים. אנחנו צריכים אותו לשמינית הגמר.

    לא. בילדים כמו כריסטאנטה, בארלה, וטוריירה. ילדים שכבר היום נמצאים בטופ הסריה א'.

    אני מודע למצב הכלכלי של רומא ולצמיחה ההדרגתית שלה. אני ממש בסדר עם הפרוגרס הנוכחי ומצפה למקפצה גדולה בעוד כשנתיים. אתבאס מאוד אם נאבד עד אז את אליסון. לא בגלל שאני חיי בסרט שהוא יתן את הקריירה שלו לרומא כמו טוטי ודה רוסי, אלא בגלל שיש דרכים להימנע מכך. אחת מהן היא לנצל הזדמנויות כמו זו שצ'לסי סיפקה לנו כעת.

    מונצ'י ממשיך בדיוק באותה הדרך של הקודם לו בתפקיד. זה שסידר לנו את אליסון ואף דאג שהוא יקבע את מקומו בנבחרת ויתאקלם ללא לחץ באיטליה, כשבמקביל סגר את הפינה עם וויצ'ק שסני.

    אתה לא מבין איזה troll-fest הלך פה לפני שנתיים כאשר סבאטיני עשה את המהלך הזה.
     
    Dayatso, AS R ו-Gianzola אוהבים את זה.
  6. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    תשמע אני לא מתיימר לבוא ולהראות לכם את הדרך או להגיד לכם מה לא בסדר ברומא, חושב שאתם מועדון שצריך להיות למעלה בטופ ובעיקרון מקדיש איזה פעם בשבוע להיכנס לדיון שלכם סתם מסקרנות.
    מאחל לכם מכל הלב שהפעולות האלה הן הנכונות.
    אני מדבר בתור אוהד ליברפול שמסבנים אותו כבר 10 שנים על בניית קבוצה עם תקציב נמוך ובעזרת קנייה חכמה ומציאות וראה לאן זה הולך. 90% מהפעמים אתה תביא לוברנים, לאלנות ומרקוביצ'ים, 10% יהיה קוטיניו וסוארז וגם הם ימכרו כי לא תיהיה מספיק הישגי בתקופה הזו. הפרוגרס הזה לא עובד בקבוצות עם לחץ, נכון להיום אנחנו בתקופה הכי טובה שלנו מזה 10 שנים וגם זה קרה כשאנחנו התחלנו להבין שהחוכמה היא לפגוע ברכישות שלנו גם במחיר של לחכות קיץ לשחקן מסוים ולשלם מחיר מופרז על השחקן הנכון אם צריך.
     
  7. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    הכל טוב. ל"ראיה מבחוץ" תמיד יש ערך מוסף.

    הסטטוס של רומא די פשוט. אין לנו שייחים או סינים שישפכו 200מ' יורו על רכש. העתיד של המועדון מבוסס על revenues. ההווה מבוסס על פעולות רווחיות בשוק. זה או למכור ולתרגם את הכסף לרכש\משכורות, או לא למכור ולא לקנות. האפשרות הראשונה מקדמת את רומא משנה לשנה (כלכלית ומקצועית). האפשרות השניה מקשה על עמידה בFFP ולא מצדיקה את עצמה כל עוד הקבוצה לא זוכה או מגיעה להישגים משמעותיים.

    ומה אם היחס היה 50-50 והחצי המוצלח לא היה ממהר לעזוב? הרי לזה מכוונים כשבוחרים DSים מוכחים כמו סבאטיני ומונצ'י ומתרגמים מכירה של פארדס לחוזה משודרג לניינגולאן.
     
  8. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    זאת בדיוק שיטת ההימורים שאני מדבר עליה, בדרך כלל אתה תביא או פרוספקטים צעירים או שחקנים כמו דפרל, הצעירים לא מכירים את הלחץ של לשחק במועדון גדול וצריכים שנה שנתיים להתגלח והסוג השני (הלאלנות והדפרלים במקרה שלכם) או שלא יעשו את קפיצת המדרגה ויתאימו למועדון גדול והציפיות או שכן.
    אני אהבתי מאוד את העבודה של מונצ'י בסביליה אבל אי אפשר להשוות, שם זה בבירור מקום שמפתח שחקנים ולא מועדון עם ציפיות גדולות, אתם במוקדם או במאוחר תרצו לזכות באליפויות ולכן תצטרכו לשמור על הסלאחים והאליסונים שלכם. הבעיה היא שהם יחפשו לעזוב אם לא ירגישו שהם מסוגלים לזכות אצלכם בתארים.
    בקיצור הלוואי שהדרך הזו תצליח, אני יותר ממעריץ מועדונים כמו דורטמונד או נאפולי שעושים את זה בצורה שפויה וחכמה.
     
    Dayatso ו-Roma אוהבים את זה.
  9. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,325
    לייקים שהתקבלו:
    2,539
    מין:
    זכר
    אין הבדל בין נאפולי ורומא. מי שנשאר בנאפולי הם החבר'ה הנאמנים במקרה (האמשיק) או שגדלו בעיר (אינסינייה, דה רוסי).
     
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אחד הדברים המעניינים ברומא הוא שברוב המקרים השחקן לא מבקש ו/או רוצה לעזוב.

    זו רומא שמעזיבה אותו מסיבות כלכליות.
     
  11. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,232
    לייקים שהתקבלו:
    4,495
    תבדוק כמה זמן היסאי, ג'ורגיניו, אלאן, קוליבאלי, גולהאם ומרטנס משחקים בנאפולי, רוב השחקנים סוגרים את העונה השלישית בקבוצה. וחשוב לציין שהיה ביקוש והתעניינות אבל בכל זאת הם בנאפולי.
    נאפולי לא מוכרת שחקני הרכב כמעט ב-4 השנים האחרונות רק היגואיין נמכר, אם אתה רוצה להתעקש אז אינלר - שחקן גמור שנמכר וגביאדיני שהיה שחקן רוטציה. כמובן המחליפים היו ברמה ראויה כמו מיליק ואלאן.

    רומא מוכרים כל עונה בממוצע שני שחקני הרכב ואני לא בא לטעון שזה לא מוצדק אבל יש הבדל לא קטן בין נאפולי לרומא. אם היינו רצים 3-4 שנים עם לא המכירות המאולצות של הקבוצה היינו היום חזק בקרב על התואר.
     
  12. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    גם היגוואין לא נמכר מרצון - יובה פשוט הפעילה סעיף שחרור.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    רומא מעזיבה שחקנים יותר משהם רוצים לעזוב? אפשר דוגמה למעט דז׳קו עכשיו? כי ממה שזכור לי כמעט כל שחקן שעזב לאחרונה רצה לעזוב, וגם כאלו שנשארו (מנולאס).
     
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,232
    לייקים שהתקבלו:
    4,495
    יש הבדל בין שחקנים שדורשים לעזוב ובין שחקנים שיסכימו לעזוב במידה ויאפשרו להם. הכל מתחיל בזה שאנחנו מחפשים למכור. מנולאס בשום אופן לא רצה לעזוב, זה שנסינו להרוס לו את הקריירה ברוסיה לא אומר שהוא רצה לעזוב, היווני רצה שידרוג בחוזה ובצדק.

    מדגיש שאין ביקורת כלפי המצב - עדיין אין לנו ש'ייח ואצטדיון חדיש והכנסה יציבה.
     
  15. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,158
    לייקים שהתקבלו:
    934
    מין:
    זכר
    Zitto strunz
    על סמך מה אתה קובע שבארלה וכריסטאנטה הם שחקנים היום של טופ סריה א'? הרי עד לפני שלוש שנים היה אפשר להגיד זאת גם על ברטולצ'י כששיחק בגנואה.
    אני לא חושב שאפשר להיות בטוחים שיהיו ענקים ברומא על סמך הופעות יפות בקליארי ואטלנטה ששם הלחץ והציפיות זה סדר גודל שונה לגמרי מרומא ובקבוצה גדולה בכלל
     
    Roma אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.