מחזור 23 בליגת העל: ב"ש שוב ראשונה; רעננה הפתיעה את מכבי ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/2/18.

  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הנושא הוא גם הניהול המחפיר של יואב כץ(לא חדש ולא מהיום), וחוסר האתיקה של ב"ש מצד שני(משהו שלא היה קיים בשנתיים הקודמות- לפחות לא ברמה כזו).
    איך אפשר להשוות בין העבר של ממן מהפועל חיפה ולב"ש למעבר של איבאנוביץ מאשקלון להפועל חיפה?
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    השאלה אם בעונה הבאה הציפיות מממן עדיין יהיו שיהיה שחקן כל-כך מרכזי ואני לא משוכנע, באר-שבע ינסו להביא שחקנים טובים יותר. אם יצליחו זו כבר שאלה אחרת. גם בהפועל ממן התחיל נהדר, זוכר אותו כובש באירופה ונותן שחיל בין הרגליים של דקל קינן ואז מקפיץ מעל השוער באותו 3:0. אבל ממן אמר בעצמו משהו נכון - הפועל של אז ובית"ר בתקופה בה שיחק שם - רחוקות שנות אור מבאר-שבע של היום. אם ממן יביא את שלו ויסייע באליפות מס' 3 ברציפות והוא כבר נותן גולים ומספרים - זה שווה.

    אגב, משהו אחר: לדעתי זו עצימת עיניים. בסיטואציה שנוצרה קצת מסובך היה לראות את ממן כביכול ממשיך כרגיל בהפועל חיפה כשלכאורה הוא מגיע לבאר-שבע רק בקיץ. לדעתי זה היה ברור לשני הצדדים שזה מה שקורה, מכורח הנסיבות.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    בדיוק. לכן ההיתממות בעניין הזה והקביעה כי הפועל חיפה שיחררה אותו מרצון כי קסם ליואב כץ 100 אלף דולר עכשיו במקום חינם בקיץ- מביכה.
    זה היה מהלך לא אתי פר אקסלנס.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,950
    לייקים שהתקבלו:
    10,129
    או הורדת נקודות למכבי פ"ת בדיון חוזר משום מקום בעקבות מכות במשחק אחר(בליגה אחרת) על מנת להישאר בליגה או הורדת נקודות לבית"ר וניצחון טכני במשחק אחר כדי להתחמק מהפלייאוף התחתון ומסכנת ירידה.

    לגבי ממן-שיימן.
    הפועל חיפה הציעה להם חוזה משודרג ליותר מעונה או הייתה בדרך להציע, ב"ש ניצלה את החוק כדי להיכנס באמצע והגישה לשניים הצעה כספית נדיבה מאוד שברור לכולם שהפועל חיפה לא משלמת ולא יכולה לשלם סכומים בסדר גודל כזה. באותו רגע הפועל חיפה נתקעה עם שני שחקנים שיודעים שלא ימשיכו בקבוצה כי יש מועדון אחר שמוכן לשלם להם שכר כפול ונאלצה להיפרד בינואר מהשחקן המוביל שלה באמצע העונה הטובה ביותר שלה מזה 18 שנה ועכשיו גם כל הסיפור עם שיימן צפוי להחליש אותה לפני הפלייאוף. חוקי, לגיטימי אבל מסריח. אני לא מבין למה ההיתממות כאן כי לי לפחות ברור שאם מועדון אחר פחות מאותרג כאן היה פועל באותה הדרך הביקורות היו קשות יותר מכל אותם כותבים שבוחרים להאשים את יואב כץ ולהתעלם מהמדיניות החדשה של הקבוצה שלהם.
     
    oFiRzZz, עידן444 ו-henry1 אוהבים את זה.
  5. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,546
    לייקים שהתקבלו:
    3,896
    די זה באמת מעייף.
    לקחו לנו שחקנים בדיוק באותה דרך בעבר. האשמנו את הבעלים ולא את הקונים.

    ואם מישהו חושב שלא היו הצעות לשחקנים שלנו לאורך השנים האחרונות מקבוצה עם יותר אמצעים הוא קצת מיתמם
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,950
    לייקים שהתקבלו:
    10,129
    הפועל באר-שבע היא לא התופעה אלא חלק ממנה.
    כמו שכתבתי עשרות פעמים בימים האחרונים, היום זה אתם ומחר זאת מכבי/בית"ר/חיפה/הפועל, גם לא דיברתי על סרחון של מועדון או אליפות עם כוכבית. אבל ההתנהלות הזאת של שתיית קבוצות במהלך עונה רק כי לך יש יותר אמצעים זה משהו שלא צריך לעבור בשקט לדעתי לפחות.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,854
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אפילו לא רואה פה משהו מסריח... קבוצה שהציעה חוזה לשחקן בזמן שמותר לפנות אליו, מה מסריח פה? זו בהחלט מדיניות חדשה, שמצביעה על מי אלונה שואפת להיות, שזה מועדון גדול שמטרותיו הן מעל הכל והיא מתכוונת לפעול בכל דרך חוקית כדי לעשות את זה. נכון, כואב מהצד השני שמועדון גדול ועשיר בא ולוקח לך נכס ושחקן בית, מי כמונו יודעים ומכירים את זה. גם אז לא טענתי שזה מסריח, זה כואב, זה מעצבן. זה מה יש. זה הכדורגל.
     
  8. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,546
    לייקים שהתקבלו:
    3,896
    דיא סבע נותן עונה יותר טובה מממן ועדיין נשאר בנתניה. למה? כי מישהו לקח את הסיכון להחתים אותו ליותר מעונה שהוא עוד היה סימן שאלה.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    זה הכדורגל לעשירים בלבד שהולך ונהרס.
    זו דעתי ואפשר לכבד אותה.
    למי שנורא כואב לו שמכבי נתניה\הפועל ת"א\בית"ר ירושלים\הפועל פ"ת\הפועל חיפה הלכו לפירוק בגלל חובות- הכתובת שלו היא אלי שגב, ארקדי גאידמק, רובי שפירא ז"ל, חיים רמון, אמיר כבירי, וחברי עמותת הפועל פ"ת... ומעל כולם לבקרה התקציבית.
    אין שום קשר בין הדברים.
     
    henry1 אוהב/ת את זה.
  10. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    אל תופתעו אם הפועל חיפה בפלייאוף יפתחו רגליים ליריבות שלכם ובמשחקים מולכם יקיאו דם
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,854
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אני לא מתייחס לפירוק.. קרה מה שקרה, שמח שמכבי נתניה לא נעלמה מהמפה, וזהו, לא נכנס בכלל לדיון שלכם שהפך לילדותי סתם כדי שכל אחד יחזיר לשני.

    אפשר להבין דיעה שאומרת שהפעולה עם ממן היא כוחנית והורסת את הרומנטיקה. אני יכול אפילו להסכים עם זה. אבל- זו שגרה פעולה של כל מועדון הישגי, בכל ליגה בעולם, לא המצאנו ולא חידשנו שום דבר ולא המצאנו שום דבר.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,854
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    זה בוודאי יקרה. אמרתי את זה כבר שבוע שעבר. קלינגר יהיה עם דם רע מולנו ואני יכול להבין אותו. זה חלק מהעניין ואם זה ייפגע בנו אז נישא בתוצאות.
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,216
    לייקים שהתקבלו:
    7,086
    לכל הכותבים כאן, האם אחד מכם כתב את אותם הדברים בשנה שעברה כשמכבי חיפה ומכבי תל אביב פנו למאור בוזגלו בינואר (אני יודע בוודאות שהייתה פנייה עוד לפני, אבל נניח שהם פעלו בהתאם לחוק ופנו לבוזגלו רק בינואר)?
    כי אם לא כתבתם, כמו במקרה אוהדי נתניה שמדברים על מהות ועל חוקי אבל מסריח עם העבר הלא רחוק שלהם, מדובר בצביעות או באיפה ואיפה.
    ומי קבע שאחרי שהשחקן מקבל הצעה ממועדון אחר או מסכם בו, הוא לא יכול להמשיך ולשחק במועדון שלו? מאור בוזגלו המשיך לקבל אצלנו דקות בשנה שעברה גם אחרי ינואר ובלי הפציעה שלו הוא היה ממשיך ומשתתף במירוץ האליפות מול המועדון שהציע לו לעבור אליו בקיץ.
    ומה עם יובל שבתאי, שסיכם בינואר בזמנו מעבר אלינו, והיה המצטיין של רעננה במשחק מולנו והמשיך להיות השחקן הכי טוב ברעננה עד הקיץ?

    אם שיימן מסכם אצלנו בקיץ הוא כבר לא מקבל שכר מהפועל חיפה? אין לו פרמיות ובונוסים על שערים, בישולים, נקודות, תארים (הפועל חיפה עוד במאבק על הגביע), אין לו סיבות כלכליות להמשיך ולתת הכל על המגרש?
    ומבחינה מקצועית, לשיימן לא עדיף לבוא אלינו אחרי שהמשיך להרשים בהפועל חיפה, אחרי שחיזק את המותג והשם שלו לקראת המאבק שלו על חולצת ההרכב בשנה הבאה עם אורן ביטון? אם ימשיך ביכולת הנוכחית לאור המחסור במגינים שמאלים ישראלים איכותיים הוא אולי גם יקבל זימון לנבחרת ישראל.
    אז שיימן יזרוק הכל לפח, כלכלית ומקצועית רק כי בקיץ הוא יעבור אלינו? אנחנו מדברים על שחקן מקצועני שמתפרנס מכדורגל, לא על שחקן בשכונה, חלק מהתגובות כאן מביכות פשוט ואונסות את המציאות כדי להוריד מקצועית מהפועל באר שבע.
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הניסיון להצטדק ולתת שוב ושוב דוגמאות מהעבר(שאולי גם הן לא בסדר- אבל כמה אתה רוצה שנטחן כאן שמועות? אם בוזגלו היה חותם במכבי ת"א בינואר אני בטוח שהיו מדברים על זה הרבה יותר מאשר המקרה של ממן... אבל שמע קטע, זה לא קרה... זה לא קרה בכלל גם בהמשך אם או בלי קשר לרצועה) מוכיח יותר טוב מכל דיון ילדותי כזה או אחר שזה לא אתי. וזה גם כנראה קצת מציק לך כאחד שמכיר גם את הצד השני של המטבע.
    כאוהד הפועל חיפה היית מאוד כועס היום משה. כנראה שגם על יואב כץ, אבל גם על מי שניצל את הסיטואציה.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,854
    לייקים שהתקבלו:
    8,338

    משה, הבעיה שלך היא שאתה באמת חושב שתגובות או דיעות כאלו או אחרות יכולות באמת להוריד ממה שהמועדון שלנו עושה ומראה על הדשא? מצחיק אותי לחשוב עד כמה אתה פגיע בעניין. אף אחד לא יכול להוריד שום דבר. לאנשים אחרים מותר לחשוב שזו פעולה מסריחה, אז מישהו רשם "כוכבית" כדי להרגיז ובמקרה שלך גם הצליח, דלג מעל זה, כאילו זה באמת נכון.

    תירגע, אף אחד לא יכול להוריד מקצועית משום דבר שהמועדון שלנו עושה, ובלי קשר- סיכומים עושים בסוף, לא צריך לשחק באותו משחק מלוכלך עם כל מיני האשמות מצחיקות.
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.