הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,359
    לייקים שהתקבלו:
    4,557
    הכל נכון למעט הפסקה האחרונה. גוני לא יכול לשחק העונה, בגלל שהיא שיחק כבר בשתי קבוצות בליגה - כאמור אשדוד וחיפה. זה החוק המטומטם שצריך לשנות אבל גוני יידע בזאת ברגע בחתם בחיפה בחוזה מופרך ולכן האשמה היא על אחריותו הבלעדית.

    הישראלים בכיינים ללא החוקים חצי מהם היום מובטלים.
     
  2. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    התכוונתי בפסקה האחרונה שאני מאמין שברגע שגוני יגיש בקשה לאיגוד הם יוותרו לו ואז יוכל למצוא קבוצה בלי בעיה.
    מקווה שזה ייקרה.

    אני מאוד מחזיק מהשחקן הישראלי, זה לא הכדורגלן הישראלי אבל הבכי עובר כל גבול, הסחיטה שלהם מגעילה אותי, אני מחכה ליום שהפועל י-ם ומכבי ת״א ייעזבו את הליגה ויהיו עם 0 ישראלים צברים בסגל, נמאס לי מהצביעות, כמה ספרדים יש לבאסקוניה ? מישהו שם מתלונן ?

    כואב לי על שחקנים ישראלים כמו תמיר בלאט ועודד ברנדווין, שחקנים עם קליעה טובה וטכניקה טובה שזה נדיר בדור הישראלי של היום אבל בגלל הגובה משלמים את המחיר, אין מה לעשות, גובה זה פקטור משמעותי בכדורסל, מי כמוני יודע.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אז אני לא מחזיק מהשחקן הישראלי מאז שנכנס החוק. באופן ברור אפשר לראות שמוסר העבודה ירד בתוספת העובדה שמה לעשו, הדור הנוכחי פשוט גם לא מוכשר מספיק. וזה לא רק הישראלים של מכבי או ירושלים. למעט בודדים ממש, אתם רואים שלא מתפתח כאן איזה שחקן כישרוני במיוחד שאפשר לבנות עליו לעתיד לצערי הגדול. ככה הנבחרת נראית וככה הליגה שלנו נראית ללא הזרים. לא בטוח ששינוי החוק יצמיח כישרונות חדשים, אבל הם כן יגרמו להערכת השחקן הישראלי לפי שוויו הריאלי מבלי שיחלוב את הבעלים.
     
  4. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    רק לי תמוה שעמית שמחון לא משחק בנבחרת?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/4/18
  5. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    לדעתי אתה מגזים ולמרות שאנחנו יורדים הרבה על הישראלים כאן בדיון בפה אחד כמעט, אין צורך להגזים.
    מוסר העבודה של השחקן הישראלי מעולה לדעתי, אני מסכים שהדור הנוכחי פשוט דור חלש וזה קורה בכל מקום בעולם אבל אתה לא יכול להגיד שלא מתפתח כאן שחקן כישרוני, חתיכת קמפיין עשתה נבחרת העתודה, יובל זוסמן ותמיר בלאט הם כישרונות גדולים מאוד, הם שנתון 97, עוד 3 שנים הם ייראו הרבה יותר טוב ושניהם נמצאים בידיים טובות (האבות שלהם).
    בנוסף, רובי הובר ונתנאל ארצי ייצאו שחקנים לגיטימיים, הם משחקים כבר בגיל 20 בליגת העל, יש את טום ספיר שלא מקבל דקות בחולון, אריאל נבון וקופבנרג (סנטר) עושים מספרים יפים בלאומית, איגור קולושוב וטיי ג׳יי ליף בנוסף, אני בטוח שמצא עוד שחקן או שתיים לגיטמיים וכבר קיבלת בסיס לא רע לעוד כמה שנים.

    מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל רק הורסים לכל אחד בכדורסל הישראלי, לשחקן הישראלי שמרוויח רק בכסף ומפסיד דקות משחק (להגדיל את הליגה !), לקבוצות שמשחקות באירופה, אין אשמה על השחקן הישראלי (למעט הקטע של הבכיינות, איך אתה כשחקן ישראלי יכול להתלונן על זרים, תילחם על הדקות שלך בזכות עצמך ולא בזכות חוקים) ויש עתיד לדעתי.

    ------

    אני קורא שהפועל ת״א מחפשת מחליף להווארד.
    אז מסתבר שלמרות שפרנקו + הנהלת הפועל ת״א אלא 2 מוחות שלא הייתי מקנא בהם והם עושים הרבה שטויות אבל לפחות את הצעד הקטן הזה הם עושים בהיגיון, כמובן שתלוי איזה סגנון שחקן יגיע.
    אני זוכר שאחרי הניצחון בדרבי, פרנקו התראיין וענה לתגובות האוהדים בפייסבוק, כמה שבחים היו להווארד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/4/18
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מוסר העבודה של השחקן הישראלי מעולה?! אתה רציני איתי? השחקן הישראלי (למעט יוצאים מן הכלל) הוא מהעצלנים שיש. לא רק שהוא לא מעולה, הם לא עושים בקיץ שום דבר בלהשתפר ולראייה העובדה שאין לנו שחקן אחד נורמלי שאתה יכול לומר שהוא שייך ליורוליג. אחד....

    גם לגבי הכישרונות (לכאורה) כרגע אתה לא יכול לדעת כלום. עזוב אותי מילדים בני 18 שאין לך מושג לאן יתפתחו. כיום בפועל בכל הליגה אין לך שחקנים ישראלים ברמה טובה נקודה. ולראייה הכישלונות המחפירים של הנבחרת ולראייה שאת הליגה הזו מובילים זרים וזרים בלבד. העתודה של 2000 היתה אחת המוכשרות שידעה המדינה, עשתה הישג אדיר ו...? רוצה לעבור שחקן-שחקן ולראות מה נסגר איתם? בגלל זה אני אומר שבדומה לכדורגל, הצלחה בגילאי 20 ומטה לא אומרת כלום לגבי העתיד. המאני טיים זה הזמן שבו הם אמורים להשתפר ולהוכי עצמם ברמת הקבוצות והנבחרות הבוגרות. זה שזוס ובלאט כישרוניים זה יפה. יותר חשוב לי האם נראה את הכישרון שלהם בא לידי ביטוי כשזה יקבע. אתה רואה היום ילד בן 20 כמו בורשטיין שהופך להיות שחקן לגיטימי באירופה? הייתי אומר לך דוסון וגם איתו אני לא בטוח. מעבר לזה, נאדה. לצערי הרב אני ממש לא רואה את הכדורסל הישראלי מצליח בשנים הקרובות.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  7. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    מכבי אשדוד עם 10 ניצ׳ ב-12 משחקים, ההפסדים היחידים היו לשתי החזקות בליגה. בנוסף, 11 ניצ׳ ב-14 משחקים כשההפסדים היו לחולון, מכבי ת״א ואילת שלדעתי הטובות בליגה.
    תוסיפו עוד רצף ניצחונות מרשים בגביע ועצירה שם ע״י מכבי ת״א.
    הם שוברים לעצמם שיאים סטטיסטים, עונה מטורפת.

    סגל חלש, רק זר שובר שיווין אחד אבל כשיש לך מאמן איכותי, שחקן אחד תותח וקו קדמי עם גובה (שחקן 206 ס״מ, 3 שחקנים עם 208 ס״מ ועוד אחד 212 ס״מ), 3 מתזראחים חלשים, קו אחורי חלש, שיחררו בתחילת העונה את כל הצעירים שמילאו להם את הסגל ומשחקים רק עם 12 שחקנים בלבד אבל 12 טובים, בנייה מושלמת של הסגל בכלום כסף.
    גאונות !
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,144
    לייקים שהתקבלו:
    14,669
    מין:
    זכר
    ראיתי עכשיו איזה פרומו מאולץ לקראת הדרבי, משהו בסגנון "מותר לפשל באירופה, מותר לפשל בליגה, אבל א-ס-ו-ר להפסיד בדרבי". זה מרגיש שהפרומו יותר דרמטי מהדרבי עצמו.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  9. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,112
    לייקים שהתקבלו:
    494
    מין:
    זכר
    חייב לשאול את השאלה אם מישהו מתייחס לגליל העליון בליגה הלאומית. הם כרגע בעונה מצויינת למרות שלדעתי הם הדרדרו במחזורים האחרונים הם כל הזמן היו למעלה. הם עושים את זה עם שני זרים מצויינים קורטני פלס וברנדון אדוארדס ובנוסף אליהם סגל די צעיר וכמה שמות מעניינים שהראשון בהם הוא רום גפן, ללא ספק לדעתי הישראלי הטוב בקבוצה ובין הישראלים הטובים בליגה, הוא בסך הכל בן 23 אז לדעתי כדי לקבוצות בליגת העלת לנסות לצרף אותו בקיץ. השני שאני רוצה לציין צהוא גל גילינסקי הוא בן 22ועליו אני מדבר בעיקר מהזיכרון כשהוא שיחק בר"ג שאני זוכר שהוא היה רכז טוב עם נתונים טובים והשנה גם בניגוד לתקופה שלו בר"ג הוא מביא מספרים טובים של 9 נק' למשחק ו5.4 אסיסטים למשחק(5 בליגה בממוצע אסיסטים למשחק) לדעתי הוא גם שחקן שיכול מחליף איכותי בליגת העל וכמובן יש להם שחקני נסחרות צעירות כמו צוף בן משה של הפועל ת"א(הוא צריך לשחק שם בעונה הבאה לדעתי) ומירון רוינה(אבל הוא לא שחקן מדהים).
     
  10. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    אחלה משחק של ירושלים, למרות פתיחה לא טובה היא מצליחה לנצח די בקלות את חיפה ברוממה. אחלה חימום לדרבי.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  11. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    44-39 להפועל. לא משחק גדול אבל צמוד. הפועל מסתמכת על הריב' התקפה שלה ואצל מכבי רול וג'ון די מצילים אותה.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,237
    לייקים שהתקבלו:
    7,102
    ספאחיה התאקלם מצוין במכבי תל אביב. מתעסק כל הזמן בלחץ ובכי לשופטים, ממש הקוזאק הנגזל.

    הקהל של הפועל תל אביב בהצגה גדולה, גם כשמכבי תל אביב עלו ליתרון ברבע האחרון הם המשיכו לדחוף ולעודד, ניצחון שלהם לא פחות משל השחקנים.
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,220
    לייקים שהתקבלו:
    6,068
    ניצחון ראשון לאדומים בהיכל שלמה על מכבי. אפילו לא מפתיע אותי. כבר אמרתי שחולון תקח דאבל. מכבי מנטלית עכשיו שבורה לגמרי.

    הבנתי ששוב קיללו את רגב פנאן. למה לא מענישים אותם? מבחינתי הגיע הזמן לסגור את היציע הזה במשחקי הדרבי. ביד אליהו ישחקו ללא אוהדי האורחת או ילדים עם אימהות או סבים. אפשר למצוא פתרונות, אבל כנראה לא רוצים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/4/18
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אתה ראית הצגה גדולה, אני ראיתי פסולת אנושית. וכמו שכולם בארץ יודעים טוב מאוד להכליל כשמדובר באוהדי בית"ר, אני רוצה להכליל את הצואה המהלכת על שתיים שהמשיכה עם הקריאות לרגב ביחד עם הקהל הטוב של הפועל שבאמת רק עסוק בלעודד. הם כבר מזמן לא קומץ והם כבר מזמן לא רואים את בית"ר ברמת הגועל. מאחל לכל אחד שם להתחלף עם רגב, אולי זה יכניס קצת קש למקום החלול והקטן שנמצא במה שלכאורה נקרא ראש.

    מקתועית ניצחון יפה ומוצדק להפועל. הראו הרבה אופי גם כשהתקרבנו אליהם. מכבי כרגע תעביר את הזמן עד לפלייאוף במטרה שהביטחון לא יירד עוד יותר למטה ממה שהוא כבר, והוא ממש עמוק. לשחקנים אין חשק לשחק, לספאחיה אין חשק להיות כאן והוא לא יהיה גם אם מכבי תיקח אליפות. ההבדל הקיצוני בין מכבי של לפני חצי שנה לזו של היום זה אך ורק על המאמן. איבוד שליטה טוטאלי על הקבוצה עצמה והכוכבים שלה וזה הדסר הכי גרוע שיכול היה לקרות. אם נוציא את הניצחון על מסכן על נהריה, לא זוכר מתי ניצחנו בכל המסגרות.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    תענוג.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.