האיטלקיות במפעלים האירופאים 2017/18:: רומא בחצי גמר ליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏14/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מדברים פה על הבורות שלי ואחרי זה נותנים כטיעון את הגמר בעונה שעברה, ממתי משחק אחד הוא מדד למשהו? אני הרי מדבר על כך שיובה כל העונה הזו נראית לא מספיק טוב, אני לא שופט רק לגבי אתמול. ואם כבר, ההשוואה המטופשת לקארדיף - התוצאה שם לא הייתה משקפת למרות השליטה המעולה של ריאל מדריד בכדור והגול של אסנסיו היה עמוק בתוספת הזמן מה שכביכול הפך את הניצחון היפה לתבוסה של 4:1 מצד יובה. אתמול ריאל הגיעה להמון מצבים של גולים, משקוף אחד מתוך הרחבה, החמצה של רונאלדו קודם לכן, משקוף של טוני קרוס ועוד ועוד.

    יש לפתוח את העונה בגמגום שזה קורה, לאבד נקודות פה ושם בליגה האיטלקית לבין לקבל שלישייה מבארסה ברוורס במחזור הראשון, ובמשחק כמו נגד בארסה כולם באים בשיא המוטיבצייה והדריכות, ולהזכירך היו סימני שאלה גדולים לגבי בארסה של ואלוורדה.

    ההבדלים בין ריאל ויובה אתמול? שמיים והארץ. אולי חוץ מעמדת השוער. הבלמים, המגנים - לאף קבוצה באירופה אין מגן כמו מרסלו שמטייל ככה ברחבה ומקפיץ מעל בופון, וקרבחאל בישל את הגול. גם הקישור של יובה היה חלש. אבל הוא כזה גם עם פיאניץ', ואני בטח לא אשם שאלגרי לא שיתף את מאטווידי.

    איזה מצבים היו ליובה? נגיחה ממצב נייח, בעיטה של דה-שיליו מקילומטר, סליחה, לא התרשמתי, וגם דיבאלה שבעט אבל ראמוס בלם אותו, מה לעשות. תראה את התקציר שוב ככה רק בשביל לראות שאתה לא משקר לעצמך. לא אגיד לך לראות את המשחק השלם כי אתה לא מזוכיסט..

    בגומלין ריאל מדריד תכבוש. ההיעדרות של ראמוס היא מכה וליובה אין מה להפסיד אבל מלקרוא את התגובות פה אפשר לחשוב שזה 50\50.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,806
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    גם התוצאה אתמול לא משקפת. יובה עד המספרת לא נפלה מריאל. אחרי המספרת היא התפרקה מנטלית, בדיוק כמו בגמר שנה שעברה. הבדלים של שמיים וארץ? אתה בטוח שלא ראית בטעות בגולד איזה משחק מלפני 15 שנה או משהו?
     
    FelaKaT אוהב/ת את זה.
  3. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    DRORIKO ו- FelaKat,

    התחלתי לכתוב תגובה ארוכה על זה שההגנה של יובה לא הצליחה להתמודד גם עם איסקו ומרסלו (ולא רק עם רונאלדו), על זה שואראן ראמוס העלימו את דיבאלה והיגואין (ובכלל, ואראן נתן משחק כמעט מושלם) ועל זה שהשלישייה המרכזית של ריאל שלטה וניהלה במשחק באופן מוחלט. אבל, תוך כדי הכתיבה הבנתי שני דברים:

    1. לא משנה מה אני אכתוב- אני לא אצליח לשכנע אתכם בחיים.
    2. חוץ מכם, נראה כי הרוב הגדול של המשתמשים כאן מסכים איתי. זה מספיק טוב בשבילי.

    תהנו.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,806
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    אין לי בעיה שהרוב מסכימים איתך. אני לא עושה כאן תחרות לייקים.
    ההגנה של ריאל אכן עשתה אתמול עבודה גדולה ובעצמי כתבתי את זה בשרשור של כדורגל עולמי. ועדיין האתגרים שהגנת ריאל התמודדה איתם זה לא האתגרים שההגנה שלנו התמודדה איתם. דיבאלה והיגוואין שחקנים גדולים, כיף לי שהם אצלנו. ועדיין כריסטיאנו זה משהו על אנושי. הוא ומסי הם ענף משל עצמם.
     
  5. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    במחצית הראשונה היה פייט די הוגן. יובה הגיעה לכמה מצבים ובעיטות חופשיות על קו הרחבה ולריאל היה את היתרון הטכני.
    ההבדל לדעתי היה בעיקר באופי. קייליני עם טעות של טירון ודיבאלה עם אופי של ילדה.
    אין ספק שיש פער מסוים ברמה האינדיוידואלית (בטח כשאלגרי מעלה את אסאמואה ובנטנקור), אבל ברמת הקבוצה אני לא חושב שיש פער עצום.
    אני חושב שאלגרי הוא זה שדיבר על דיבאלה וניימאר כאלה שיעלו על הבמה אחרי שרונאלדו ומסי ירדו. כרגע נראה שגם אם יש על מה לדבר מבחינת כשרון (ולדעתי אין), הפער העיקרי הוא באופי. דיבאלה הכאילו-צעיר-ורעב היה פתטי מול רונאלדו הכאילו-זקן-ושבע.
    אני כן חושב שאם מחליפים בין רונאלדו לדיבאלה יובה מנצחת את המשחק אתמול, אבל זה לא מכפר על שאר השגיאות -
    בנטנקור שלא ברמה הזאת, קייליני שנבהל מרונאלדו, קוסטה שבא לידי ביטוי רק כשהוא עולה מהספסל והיגוואין שלא נותן שום דבר מעבר.
     
    Captain Canada אוהב/ת את זה.
  6. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,161
    לייקים שהתקבלו:
    934
    מין:
    זכר
    אני חולה על הציוצים האלה אחרי כישלון של איזה קבוצה אלופה בליגת האלופות. החולשה שאתה מדבר עליה אתה יכול להגיד על גרמנית שבאירן נופלת תמיד מול ריאל, וגם על הצרפתית כי פאריז מפשלת, וגם על האנגלית שהקבוצות שלהן לא מגיעות רחוק בשנים האחרונות?. אז בעצם כל הליגות חלשות חוץ מהליגה הספרדית?
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    גם הליגה הספרדית ידעה עונות טובות יותר לדעתי, כי ריאל מדריד לא יציבה, אתלטיקו בעונה פחות טובה וסביליה מי שעוקב באופן רציף רואה שבליגה היא מזייפת. הליגה האיטלקית לא טובה כי אפילו בצרפת התחלפו יותר אלופות ממנה בשנים האחרונות. אני רואה את המשוואה ככה, וזכותך לחלוק עליי - יובה נחלשה אז זה קצת יותר צמוד, יחד עם התקדמות מזערית של רומא ונאפולי. אותה נאפולי שעפה בבתים והודחה בליגה האירופית בשלב לא גבוה במיוחד, אגב. עצם זה שאתה מזכיר את הליגה הצרפתית באותו משפט זה מוכיח את הכיוון אגב.

    ציינת פה כל-כך הרבה דברים חוץ מדיבאלה לעומת כריסטיאנו ואתה בכל-זאת אומר שאם מחליפים ביניהם יובה מנצחת. אז קודם כל - התשובה לדעתי היא לא, ודבר שני, אין לי בעיה עם זה שהפלוס שלנו הוא כריסטיאנו. אני ראיתי מגנים וקישור שרחוקים שנות אור ממה שהיה ליובנטוס להציע.
     
  8. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    עם כל החסרונות האלה, למחצית ריאל ירדה עם הלשון בחוץ ובאנחת רווחה.
    אחרי המחצית קייליני ודיבאלה חירבנו את הסיפור עד הסוף.

    אגב, למחשבי חוזק הליגות, הסתבכתי -
    ריאל מקום שלישי בספרד והיא יותר טובה מיובנטוס שמקום ראשון באיטליה אבל רומא מקום שלישי באיטליה והיא יותר טובה מאתלטיקו שמקום שני בספרד ולכן טובה יותר מריאל שמקום שלישי בספרד שפחות טובה מטוטנהאם שמקום רביעי באנגליה אבל ופחות טובה מצ'לסי שמקום חמישי באנגליה?
     
    תומר1989 אוהב/ת את זה.
  9. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    אני אנסה להעביר את הנקודה שלי בצורה אחרת.
    בואו נסתכל רגע על הקבוצות בהרכב מלא ובלי פצועים. חוץ מעמדת החלוץ (בנזמה) ועמדת השוער, האם יש עוד עמדה בה יש ליובה שחקן עדיף מזה של ריאל?

    אני יודע שבתור אוהד ריאל חוץ משתי העמדות האלה לא הייתי לוקח אף שחקן של יובה להרכב של ריאל. זה עוד לפני שלקחתי בחשבון את הספסלים של הקבוצות, גם שם ריאל עדיפה בגדול לדעתי.

    נכון שההשוואה הזאת של עמדה מול עמדה היא לא כל הסיפור- אנחנו רגילים לזה שיובה מגשרת על הפערים באיכות בזכות השיטה ובזכות הגנת ברזל. מה שיש ביובה כרגע לא מספיק לדעתי כדי לגשר על הפערים האלה שבעונה הזאת הם רק גדלים.

    הדיונים על חוזק של ליגות מיותרים בעייני בעיקר כי לא ברור איך מודדים חוזק של ליגות. לפי קבוצות הצמרת? לפי קבוצות הבטן? לפי התוצאות באירופה? איך בדיוק אפשר למדוד דבר כזה?
     
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מ.ש.ל: ברייטון הקבוצה הטובה בעולם.
     
  11. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    אני רואה שהמון משתמשים נגעו בנפרד בכמה נקודות שאני מסכים איתן בנוגע למשחק. באופן כללי, אני חושב שחלק נכבד מאוהדי יובה עושים כאן הנחות להופעה ביזיונית של הקבוצה שלהם בכל קנה מידה. אנסה לזקק את כל הנקודות לתגובה אחת (בתקווה לא לדרוך יותר מדי על הפצעים):

    א. מנטלית - אחרי שמינית הגמר הופנו המון ביקורות (בצדק) לשבירות של פסז׳, שאיבדה את הראש בלי ניימאר וקרסה מלחץ ההדחה בגומלין (וזה אחרי משחק ראשון שבו איתגרה מאוד את ריאל והפסידה בתוצאה לא משקפת). אז איפה הביקורות האלה על יובה, שהתפרקה לחלוטין אחרי 60 דקות במשחק הראשון בבית ויכלה לסיים בקלות גם עם חמישייה ברשת? ובבקשה אל תפטרו אותה בסיפורים ש״כל קבוצה הייתה מתפרקת במצבים כאלה״ ושאר קשקושים. רק לפני שנתיים אותה יובה בגדול הצליחה לחזור מסיטואציה מאוד דומה (פיגור 2-0 ביתי במחצית השניה) לשיוויון מול באיירן, שאיפשר בכלל את הגומלין המטורף שכולנו זוכרים. הפעם היה פה חרבון במכנסיים של כל הקבוצה - מהמאמן ועד אחרון השחקנים על המגרש. בתחילת העונה זרקו את בונוצ׳י ודני אלבס בטענה שגרמו להתפרקות במחצית השניה של גמר הצ׳מפיונס. לא הייתי אומר שמה שקרה אתמול מצביע על אבחון נכון של הבעיה...

    ב. טקטית - המערך וההרכב של אלגרי למשחק היו בעיניי תמוהים ועובדתית קרסו אחרי שלוש דקות. הרעיון לוותר מראש על פייט לשלישיית הקישור של ריאל באמצע ולהתמקד במקום באגפים היה הגיוני בתיאוריה, אבל לחומר השחקנים שנבחר להרכב לא הייתה שום יכולת לבצע אותו בפועל.
    הגנתית, מרסלו וקרבאחל יכלו לתמוך בחופשיות בהתקפה ולעלות עד לרחבה כמעט, כי ליובה לא היו מספיק שחקני כנף מסוכנים שמסוגלים ללחוץ גבוה (מנדז׳וקיץ׳ למשל מתאים מאוד להרכב כזה). בפועל, כל השערים של ריאל הגיעו מהאגפים שיובה כל כך ניסתה לסגור.
    התקפית, ההרכב של אלגרי כלל שחקן וחצי שמסוגלים ליצור מצבים ברמה גבוהה (דיבאלה וקוסטה), מה שמאוד הקל על משחק ההגנה של ריאל והשאיר אותה להמר ברצון רב על מבצעי יחיד של סמי הכבאי או הרמות מדויקות של משומר וטאווטחה שזכו להתפלח לאגפים של היובנטוס סטאדיום.
    צריך להגיד שזו כבר פעם שלישית שאלגרי נכשל לחלוטין במבחן טקטי מול קבוצה טובה ממנו. מאז הניצחון על בארסה ברבע הגמר בשנה שעברה הוא הספיק לחטוף שני נוק אאוטים טקטיים מהדהדים מזידאן וחטף גם שלישייה מבארסה בבתים בלי מאמץ מיוחד. אני לא יודע אם זה אומר עליו משהו כמאמן באופן כללי, אבל נראה שהוא קצת איבד את זה בכל מה שקשור להפעלה של יובנטוס.

    ג. אני גם לא מקבל את הסיפורים על ״משחק שקול״ ו״פייט״ עד הדקה ה60. המציאות היא שריאל השיגה תוצאה אידיאלית מבחינתה כבר בדקה השלישית ומיד לאחר מכן הורידה הילוך בהתקפה כדי למזער סיכונים למהפך. בפועל, גם כשיובה עוד ניסתה לרדוף אחרי הסיכוי לעשות משהו, היא לא הצליחה לייצר יותר משני מצבים מסוכנים ב90 דקות. בבית. במשחק שבו כל תוצאה חוץ מניצחון היא אכזבה.

    ד.,פרסונלית - אפשר לדבר עד מחר על הסגל הנחות של יובה, המחסור בכוכבים מהשורה הראשונה בעולם וההסתפקות בשמות בינוניים שלא תואמים את הרמות אליהן הקבוצה שואפת. הכל גם נכון - אין שום סיבה ששחקנים כמו אסמואה או דה שיליו או בנדטאנקור בכלל יפתחו בהרכב של קבוצה כזו ברבע גמר ליגת האלופות. ועדיין, הבעיה אתמול הייתה מערכתית ולמקד אותה בשם כזה או אחר זה פשוט עיוות. זה היה המשחק הכי קל של ריאל העונה בליגת האלופות (ואחד הקלים בכלל), והיא כמעט לא אותגרה הגנתית או התקפית. לשם השוואה, טוטנהאם ודורטמונד, שתי קבוצות עם סגלים ומאמנים פחות טובים מיובה על הנייר, הצליחו להקשות עליה הרבה יותר גם במפעל הזה.

    ה. אין שום סיבה בעולם שקבוצת פאר שמתיימרת להיות בטופ האירופי תראה כל כך רופסת, אובדת עצות וחסרת אונים בכל ההיבטים האפשריים של המשחק, ואין שום סיבה שהאוהדים שלה ימחלו לה כל כך בקלות. המכות שחטפתם בשנתיים האלו מול ריאל יכולות להתברר כנזקים מאוד קשים לתיקון שיקח שנים, אולי אפילו בלתי הפיכים בסגל הנוכחי (ע״ע היגוואין ותדמית הצ׳וקר שמעיקה עליו עוד מאז שחירב לריאל את שמינית הגמר ב2010). הדבר האחרון שנכון לעשות הוא לעדן את הנזקים ולהתעלם. בהיבט הזה, אולי היה עדיף בשביל יובה לחטוף איזה 5-0 שבאמת שיקף את יחסי הכוחות, והיה מכריח את כל המערכת לעשות חשבון נפש עמוק ורציני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/4/18
    ASROMA, Dayatso, muller ו-3 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  12. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,971
    לייקים שהתקבלו:
    3,368
    מצטער שלא קראתי את כל התגובות, אני בחול ואין לי הרבה זמן אבל בכל זאת אכתוב מה אני חושב.

    זה לא משנה ששיחקנו בסדר עד הדקה ה60, זה לא משנה עם עמדנו בכבוד או כל בולשיט אחר. התפרקנו,נכשלנו, נפלנו איפה שלא היינו צריכים וצריך להסכים עם בופון - הם יותר טובים מאיתנו, יותר מנוסים ובעיקר יותר קלינים. כשאתה מפסיד 3-0 אל תספר סיפורים. שמח שבופון דיבר ככה, שמח שלא שמעתי מהצוות ומה שחקנים יותר מדי תירוצים. זאת האמת והיא נשמעה היטב אתמול.

    צריך לעשות חושבים טוב טוב לקראת שנה הבאה, איך בונים את הרמה הבאה, כי אנחנו פשוט לא שם.
     
    תומר1989 אוהב/ת את זה.
  13. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,161
    לייקים שהתקבלו:
    934
    מין:
    זכר
    יובה לא תוכל להשתוות לריאל\בארסה\באירן כל עוד הסגנון שלה יהיה "לתסכל את היריב" ו"לעמוד טוב טקטית". זה כבר לא עובד היום.

    בשביל להגיע לרמה של ריאל אתה צריך לשחק כמוה ולשאוף להיות דומיננטי בכל משחק.

    ברור שזה תלוי באיכות השחקנים אבל לא רק. הסגנון של יובה לא מתאים כדי לזכות בצ'מפיונס
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,806
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    אתם מדברים פה על הכל חוץ מאשר על מילת המפתח-כסף. יובה זאת קבוצה שנכנסת בקושי לטופ 10 של העשירות. אני חושב שגם ההנהלה וגם הצוות המקצועי מוציאים את המיטב מהסכום שמופקד בידיהם ואפילו מעבר למיטב. אז כן גם אני מאד הייתי רוצה שיהיה לי כריסטיאנו רונאלדו, ושגארת בייל יעלה אצלי מהספסל ושיהיה לי משולש קישור של מודריץ'-קרוס-קאזמירו, אבל אז אני מתעורר מהחלום וזוכר איפה אני נמצא. אז יכול להיות שביום מן הימים נגיע למצב שנגיד "יאללה מעכשיו משחקים באלופות כמו ריאל" כמו שתומר מציע, אבל זה יקח זמן. עד אז נהיה כמו אתלטיקו מדריד. קבוצה שבאה כאנדרדוג ומגשרת על הפערים הכלכלים באמצעות גרינטה וגאון טקטי על הקוים, לפעמים.
    מבחינתי, המטרה של יובה באלופות זה לא בהכרח לזכות בו אלא להישאר על הגלגל, מה שאנחנו עושים בהצלחה כבר 4 שנים. יש קבוצות שנכשלו בלעשות את זה, אינטר לדוגמא, דורטמונד. סך הכל עושים אצלנו עבודה מצויינת ואני מרוצה. לא מהמשחק אתמול ספציפית אלא בכלליות. חג שמח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/4/18
    itzik.miro, ASROMA, DUGRI ו-3 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  15. eran.m Member

    הצטרף ב:
    ‏16/3/08
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    יובנטוס 2015 ( בעיקר בקישור ) > יובנטוס 2017 ( בעיקר בהגנה ) > יובנטוס 2018.

    זה ההבדל ( שלכסף יש חלק לא קטן ממנו ) , לצערי היום הסיפור של רומא יסתיים , למרות שאני חולם על איזו סנסציה סופסופ שתעיף לכל הרוחות את 2 הספרדיות האלו ( נמאס לראות ולשמוע עליהן ).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/4/18
    Dayatso ו-Un bombón אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.