האיטלקיות במפעלים האירופאים 2017/18:: רומא בחצי גמר ליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏14/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    ולמה אתה חושב שביובה לא חושבים ככה? ראית שכן הביאו את דיבאלה ואת היגוואין ואת דוגלאס וברנרדסקי שאמורים לשדרג לנו את הכנפיים וכן הביאו את פיאניץ' שהוא קשר עם אוריינטציה יותר התקפית מהגנתית. למעשה בשנים האחרונות אנחנו מוציאים יותר כסף על שחקני התקפה משחקני הגנה. עכשיו אתה יכול לשאול למה להתפשר על דוגלאס ולא להביא איזה אלכסיס כזה, אבל זה כבר מתוך מדיניות של לא להתחרות עם מועדונים גדולים ועשירים על שחקנים, אין קשר לגישה של "מעדיפים יותר הגנה מהתקפה". את טוטנהאם למשל העפנו בזכות הגנת ברזל אבל גם בזכות שני שחקני על בחלק הקדמי. זה באירופה, בליגה אין שמץ של ספק שהמטרה היא שתהיה לנו את ההתקפה הטובה ביותר באיטליה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/4/18
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    יובנטוס חולה טיפה במחלה של האנגליות עד השנה, כדי לזכות בליגה המקומית מספיק סגל ברמה מסויימת, וזה יצר מצב שבו השחקנים שלה בעמדות מסויימות לא מספיק טובים, אבל הגילוי שהם לא מספיק טובים יקרה פעם בשנה כשהם יודחו מאירופה, וזה כבר מאוחר מדי בשביל לעשות שינויים.
    ריאל מדריד לדוגמא, עם סגל לא מספיק טוב, תפסיד את האליפות לברצלונה, וגם תקבל בראש. היא חייבת כל הזמן להשתפר ומקבלת פידבק בכל עונה מחדש לגביי הרמה שלה, יובנטוס עם סמי קדירה ובנטאקור בהרכב לא.
    הבעיה נובעת גם מהעובדה שאלגרי הצליח לבנות קבוצה יציבה שבקושי מאבדת נקודות, למרות סגל די בינוני. לי זה מרגיש כאילו נתנו לי למלא רשימה של כל השחקנים שאני לא ממש מחזיק מהם והחליטו לצרף את כולם ליובנטוס.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    ביובה יש מסגרת תקציב, לא יודע אם שמעת על המושג הזה כי בריאל הוא לא קיים בלקסיקון. אז כחלק ממסגרת התקציב הזאת אנחנו מביאים או ריג'קטים(חדירה,בנעטיה) או פרוספקטים שנמצאים מתחת לרדאר של הגדולות(דיבאלה, פוגבה) או שחקנים מוכחים שלא מעניינים את הגדולות(היגוואין,פיאניץ'). אניילי ומארוטה מוסרים שהם רוצים להתנצל בפניך אישית על זה שהם לא הביאו את רונאלדו וחאמס רודריגז.
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אתה רוצה לענות לי כמו פרחה בת 15 או לנהל דיון רציני?

    ריאל מדריד הוציאה בשנים האחרונות סכומים מאוד נמוכים בשוק ההעברות, וכמו שציינו פה כבר, ההרכב כמעט כולו הגיע בסכומים נמוכים יחסית.
    ומה לגביי אתלטיקו מדריד? העונה היא אמנם אכזבה באירופה אבל בגדול מדובר בקבוצה עם הישגים דומים מאוד ליובנטוס, עם תקציב נמוך עוד יותר.
    בכסף שיובנטוס קנתה שחקנים הם יכלו לקנות שחקנים פחות אפורים. יותר תחרות בליגה, או מאמן טיפה פחות מוצלח מאלגרי גם היו מכריחים אותם להחליף שחקנים בינוניים בשחקנים טובים יותר ולבנות סגל טוב יותר.
     
  5. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    בריאל היתרון זה המשכורות וההילה שיש סביב המועדון הזה.

    לגבי אתלטיקו - אם היא ויובנטוס מחזיקות בהישגים דומים ברמה האירופאית ושתיי הקבוצות הגיעו לאחלה הישגים - מה הטענה שלך ואיך זה מחזק אותה.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    ריאל מוציאה סכומים הרבה יותר גבוהים משלנו,כולל גם המשכורות. אין בכלל מה להשוות בין שתי הקבוצות, ועוד יותר אין להשוות בינינו לבין האנגליות העשירות אבל אפילו את זה עשית(ואני לא יודע לנהל דיון).
    אני לא מבין מה ההשוואה לאתלטיקו קשורה, הרי גם עליה אומרים שהיא אפורה והגנתית. בסופו של דבר אנחנו ואתלטיקו מגיעים בדיוק לאותם הישגים באירופה אז למה אני צריך לקנא בהם.
     
  7. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,205
    מין:
    זכר
    דרוריקו,

    חוששני שאתה מחזיק בדעה מאוד מקלה ומאוד סלחנית כלפי ההנהלה והצוות המקצועי של יובה.
    חוששני אף יותר שהעניין הזה משפיע לך על שיקול הדעת... ושיקול דעת בכל הקשור לאומדן קבוצות כדורגל הוא, כידוע, אחד הדברים הקריטיים בחייו של אדם.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    אז מה אתה מציע שאני אאמץ את הגישה שלך ואזרוק עגבניות בשביל הכיף? יובנטוס זה מועדון שמתנהל בצורה מעולה ורואים את התוצאות בשטח.
    אם אתה רוצה לראות את הגירסא היותה צינית ומרירה שלי אתה מוזמן להיכנס לפורום של מכבי חיפה
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אתלטיקו עושה את זה עם פחות משאבים, ובלי הפריבילגיה שיש ליובנטוס להיות הדג הכי גדול בביצה, שמאפשר לה לקחת מהיריבות את כל השחקנים המוצלחים בליגה. העניין הוא שאתלטיקו נמצאת במבחן לעתים קרובות יותר ולכן גם מקבלת לעתים קרובות יותר פידבק לגביי הרמה של השחקנים בסגל שלה.

    אין מה להשוות בין ריאל ויובנטוס מבחינת התקציב, זה אכן נכון. אבל זאת לא הבעיה היחידה של יובנטוס. נעשתה שם בניית סגל לא הכי מוצלחת ויש יותר מדי שחקנים בינוניים בסגל שגם בתקציב הלא-נמוך בכלל שיש ליובנטוס היה ניתן להחליף אותם. האם אילוצים כספיים גרמו ליובנטוס להגיע לעונה הזאת עם די-שליו בתור המגן הימני הבכיר?

    האנגליות עשירות יותר אבל קיבלו החלטות גרועות בנוגע לרכש, החלטות שיכלו להיות טובות יותר במידה והיו צריכות לשלם את המחיר בליגה המקומית. במצב שלפני מנצ'סטר סיטי של העונה, קבוצה יכלה לשחק עונה שלמה עם ויקטור מוזס בתור שחקן הרכב וזה יספיק לה לאליפות, זה מן הסתם לא יכול להספיק לה לאירופה, אבל היא תדע את זה רק אחרי שנה וחצי כשהיא תתמודד מול יריבה ראויה בפעם הראשונה. כנ"ל יובנטוס.
     
    Captain Canada ו-יאן קולר אוהבים את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    בנית תיאוריות שלמות על בסיס משחק אחד שאפילו לא היינו גרועים בו. איך אמר פה ידידך ליציע המערבי, מה שהכריע את המשחק זה שלקבוצה אחת היה כריסטיאנו רונאלדו ולשניה לא.
     
  11. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    ברשותך אתייחס רק לנושא הזה כי כל השאר פחות מעניין אותי כרגע.

    אני גם לא חושב שפערי התקציב היו הבעיה היחידה, כתבתי על זה טור ומבחינתי הפער הכי גדול הוא בגישה ששתיי הקבוצות עלו איתה למפגש.

    מבחינת הסגל יש פערים שלא כולם הם באשמת מנהלי יובנטוס. ישנם לא מעט אילוצים מבחינת משכורות, יכולת משיכה ועוד שיובנטוס נחותה בהם מול ריאל, אני באמת לא חושב שאם לצורך העניין במקום דה שיליו היה מגן אחר שהוא לא קרבחאל/אלבס דברים היו שונים, כנ"ל לגבי חדירה וכל שחקן שהוא לא קרוס, מודריץ ושחקנים מהלייבל הזה שלא רלוונטים עבור יובה מסיבות שונות.

    בסופו של דבר יובה עושה את המקסימום מיכולותיה ואם רק כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי הדיחו אותה בשלוש העונות האחרונות - וואלה זה אומר המון.

    *אפשר לומר שזו גישה תבוסתנית או שזו גישה שעושה הנחות אבל אני באמת חושב שיובנטוס עושה את המקסימום עם המשאבים שיש לה. גמר האלופות זה הרבה יותר פסיכולוגי מאשר מקצועי אצלנו

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/4/18
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  12. someone1411 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/3/18
    הודעות:
    66
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    כיף לראות קבוצה איטלקית מביאה 50 אלף איש למשחק בליגה האירופית. ח'ח ללאציו
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הייתם מאוד גרועים בו, שני מצבים לא רעים מבעיטות חופשיות ועוד חצי מצב שראמוס הציל לא משנה את התמונה. לא ניתן לדעת מה היה קורה אם רונאלדו לא היה משחק, אבל רונאלדו זה שחקן של ריאל ואלו היריבות שאתם תתמודדו איתם אם תרצו לזכות שוב בצ'מפיונס. וזה גם המשחקים מול באיירן, מול ריאל בעונה שעברה, מול ברצלונה לפני שלוש שנים, הסגל של יובנטוס הוא לחלוטין אובר-אצ'יבר בהשוואה לאיכות שלו, וזה בזכות מאמן מצויין שיש לכם.
    הטענה שלי היא שליובנטוס יש דווקא ניהול טוב שמביא אותה להישגים, אבל

    זה שיובנטוס הצליחה למרות הסגל האפור זה פשוט תעודת הערכה למאמן שלה. הסגל לדעתי רחוק מלהיות מספיק טוב ומלא בהרבה מאוד בינוניות.
    הטענה שלי בכלל הייתה שחלק מהבינוניות שם הייתה מתגלה בשלבים מוקדמים יותר, אם הליגה האיטלקית הייתה מאתגרת את יובנטוס יותר. כשיש לך משחק אחד בעונה מול יריבה עדיפה באמת אז קל להשליך את זה על איזה שחקן על שכל פעם דופק אותך, אבל האמת היא שמדובר בפערים גדולים יותר בין המועדונים, שפשוט מתגלים מחדש פעם בשנה בשלבים המכריעים.
     
  14. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,311
    לייקים שהתקבלו:
    3,691
    מין:
    זכר
    @סיונרה

    לפי הדוח של הגאזטה יובנטוס מוציאה בשנה 164 מיליון אירו על משכורות, לפי הדוח של האס אתלטיקו 238 מיליון אירו.
     
    Gianzola, itzik.miro ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    @סיונרה אני חולק עליך שהיינו גרועים מאד, אבל גם אם נשים רגע בצד את היכולת ונתייחס לתוצאה הגרועה, דברים כאלה קורים. כשאנחנו פוגשים את ריאל/בארסה/אתלטיקו אז פעם אנחנו מנצחים, פעם אנחנו עושים תיקו ופעם אנחנו מפסידים. אתה הרי לא מצפה שמתוך 10 משחקים מול הקבוצות האלה נעשה 10 נצחונות. סך הכל המאזן מול השלושה תחת אלגרי הוא יפה מאד כשמתחשבים בפערי התקציב.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.