האיטלקיות במפעלים האירופאים 2017/18:: רומא בחצי גמר ליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏14/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אז בארסה ומונאקו של שנה שעברה וטוטנהאם של העונה והמשחקים מולן אינן חשובים כלל? רק הגמר נחשב? מצטער אבל אני לא מסכים בכלל עם הטענה הזו שמשחק אחד הוא חשוב וכל מה שעשית חוץ ממנו הוא לא.

    אם היינו מודחים מול סביליה, הייתי אומר לך "וואלה יש בזה משהו", ברגע שאנחנו מודחים רק על ידי ריאל מדריד/ברצלונה/באיירן אני לא יכול להסכים עם הטענה הזו.

    לגבי האנגליות - להן יש המון כסף וכוח משיכה ויובנטוס לא בליגה שלהן מבחינת הסכומים (פאקינג אוקסלייד צמברליין מרוויח יותר מדיבאלה והיגוואין) ולמרות זאת אין מה להשוות מבחינת ההישגים בשנים האחרונות.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/18
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא אמרתי את זה, אבל אפילו הקבוצה שזוכה בצ'מפיונס נפגשת עם לכל היותר 2-3 קבוצות טובות מאוד לאורך השנה מתוך 7 שהיא תתמודד איתן.
    מונאקו הייתה הפתעה נעימה מאוד והגיעה לאן שהגיעה בצדק, אבל זאת לא הייתה קבוצה מהרמות הגבוהות של אירופה.
     
  3. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    גם ברצלונה לא? וריאל של 2015? בשורה התחתונה יובה עם הישגים מרשימים למרות הבינוניות היחסית של חלק משחקניה ולמרות כל הפערים - היא מנסה להשתפר בכל שנה ועדיין, מול ריאל מדריד, ברצלונה ובאיירן היא אנדרדוג ועוד כמה מליונים לא ישנו את זה.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  4. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    דווקא הדוגמאות שלך ממחישות את הנקודה שאיתה אתה מתווכח. ב2015 יובה הדיחה את ריאל כשבהרכב שלה משחקים ליכשטיינר, אברה, טבז, וידאל ופוגבה. מקצועית לא מעט אנשים דווקא תפסו את המפגש הזה כשקול לחלוטין והעריכו שיובה יכולה לעבור. אפילו הקישור שלה (פירלו, פוגבה, וידאל ומרקיזיו) היה עדיף על הקישור של ריאל (אמנם שיחקה ללא מודריץ׳). אתה מסוגל היום להגיד משפט כזה?

    היום שחקנים כמו היגוואין וקוסטה נחשבים כאקס פקטורים אצלכם והקישור שלכם מורכב מחדירה, פיאניץ׳ ומאטווידי. הגנת הברזל שאימללה את מסי, סוארז וניימאר בשנה שעברה מסתמכת היום על ברצאלי בגיל 300 ודה שיליו.

    כבר הייתם בנקודה בזמן שיכלתם לתת פייט לגיטימי לכל מועדוני העלית של היבשת ולאט-לאט נחלשתם עד שהפערים באיכות הסגלים נהיו גדולים מדי. חוסר ההבחנה שלכם בכך היא בדיוק מה שמוכיח שההצלחה בליגה סינוורה את המועדון ודי פוגעת ביכולת לשים את היד על השחקנים שיכולים לתת ערך מוסף באירופה.

    אני יודע שעכשיו תגידו שכוכבים כמו טבז, וידאל ופוגבה עזבו ברגע הראשון שקבוצה עשירה או מושכת יותר פונה אליהם, וזה נכון. אבל במקום לבנות את הקבוצה סביב שחקנים שיכולים להיות הפוגבה או הוידאל הבא בחרתם להסתפק באוסף של שחקני דרג ב׳, שהם אולי חצי רמה מעל הליגה האיטלקית ולא מעבר. זה מתכון בטוח לירידה הדרגתית ברמת הקבוצה עד שמתישהו זה יתפוצץ גם בליגה המקומית.
     
    EO11, אלעד, סיונרה ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  5. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    יובה תלויה בהזדמנויות בשוק שעליה לנצל בכדי לחזק את עצמה ואלו בדיוק הדברים שנעשו עם כל מי שהזכרת - החל מטבז ווידאל שהגיעו ב10 מיליון, דרך פוגבה, אברה ופירלו שהגיעו בחינם ועד בונוצי שהתפתח עם הקבוצה, בימים שהשוק היה נורמלי והיו הזדמנויות להחתים שחקנים גדולים - המועדון עשה זאת מיד - הוכחה גדולה מזו שיובנטוס עושה את המקסימום שביכולתה הכלכלית כדי להתחזק ולעמוד כשווה - אין.

    ושוב - גם עונה שעברה הגענו לגמר, עם סגל פחות טוב ופחות עמוק מאשר השנה ורק ריאל מדריד עצרה אותנו בגמר, ובינתיים גם השנה רק ריאל מדריד עצרה אותנו.

    אז עכשיו אתה תדבר איתי על בונוצי ועל מחליף ואני אגיד לך שמתוך הסגל מצאנו מחליף לא פחות טוב שנעדר מהמשחק מול מדריד ושהבאנו את הובדס שלצערי יותר בחדר הטיפולים מאשר בוינובו.

    דני אלבס מול דה שיליו ואני אגיד לך שרצינו את סמדו ובום בארסה נתנה כפול מאיתנו במשכורת ולקחה אותו, רצינו את דנילו ובום סיטי שילמה 35 מיליון ונתנה פי 2 משכורת ולקחה אותו, אז נשארנו עם דה שיליו שעשה עבודה לא רעה בכלל מול מדריד אם כבר אתם מחפשים איזה שעיר לעזאזל.

    בקישור עם כמה שמצחיק להגיד התחזקנו מהעונה שעברה, הבאנו את בלייס מטווידי ורודריגו בנטנקור ומכרנו את למינה, אז נכון אף אחד מהם הוא לא פירלו/וידאל/פוגבה אבל תן לי מישהו שכן מתקרב לרמות האלה ונמצא בסטנדרטים הכלכליים של יובה (עד 40 מיליון דמי העברה ועד 7.5 מיליון שכר), אני מתקשה למצוא ואני רואה המון כדורגל, אולי טוליסו היה מתפתח לכזה אבל גם בנושא הזה הגיעה באיירן מינכן ולקחה אותו (אם כי כאן מארוטה יכל לסגור את הנושא לפני).

    אז אפשר לבוא ולהגיד "יובה לא עושה מספיק" ואולי זה נכון, אבל היא לא עושה זאת בגלל שהיא לא רוצה אלא בגלל שהיא לא יכולה, במסגרת מועדוני העל יש מועדונים שתלויים בהזדמנויות בשוק כדוגמת יובנטוס/אתלטיקו ויש מועדונים שיוצרים את השוק שאלו האנגליות, בארסה, ריאל ופאריז.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/4/18
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,804
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    אותם חדירה ופיאניץ' שאתה כל כך מזלזל בהם הדיחו העיפו שנה שעברה את בארסה, והגנת הברזל שאימללה את מסי סוארז וניימאר גם קיבלה בראש מריאל להזכירך.
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אני חושב שאפשר לסכם את הדיון בכך שחלק מהאנשים, בעיקר לא-אוהדי יובנטוס חושבים שהסגל של יובנטוס בינוני כי (חוסר) התחרות בליגה לא מכריח אותם להתחזק בעמדות חלשות והחלק השני חושב שביובנטוס מודעים לחולשה אולם כסף מונע מהם לעשות את השינויים הנדרשים.
    באופן כללי, אני חושב שניתן למצוא קורלציה בין כמות המשחקים בליגה של יובנטוס שאדם רואה ובין החשיבה שלו שפיאניץ', קדירה ודה שיליו מספיק טובים כדי לשחק ביובנטוס, ואני חושב שללא קביעה מי צודק (כי זה מן הסתם בלתי אפשרי) זה די מראה שיש הגיון בטענה של הצד הראשון: שחוסר התחרות בליגה גורם ליובנטוס לחשוב שהם מספיק טובים.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,804
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    גם אם נזרום איתך ונגיד שיש חוסר תחרות בליגה, היא היתה שם גם שנה שעברה כשהעפנו את בארסה, וגם ב-2015 כשהעפנו את ריאל. ההבדל הוא שהשנה יש יותר חכמולוגים שיוצאים מהחורים.
     
  9. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,161
    לייקים שהתקבלו:
    934
    מין:
    זכר
    אני לא מסכים איתך. אתה שוכח שכל ההבדל הגדול של צמד הספרדיות משאר אריות אירופה זה 2 שחקנים על אנושיים. אם בשלישי במקום רונאלדו היה משחק אמבפה לדוגמא, סביר להניח שלא היה פה את הדיון הארוך הזה על הפערים בין הקבוצות.
    אתה אומר גם שריאל מקבלת פידבקים לגבי הרמה שלה מברצלונה בליגה ואילו יובנטוס מקבלת פעם בשנה באלופות. לא זכור לי שכשריאל קיבלה בראש מברצלונה באוקטובר היא יכלה לפנות לשוק ולשדרג את הקבוצה, היא יכלה בינואר אבל גם זה לא עשתה.

    בקיצור לפי דעתי ההבדלים בין יובנטוס לריאל על המגרש נובעים מפערים כלכלים בשילוב של שחקן של פעם ב50 שנה. זה היה ברור וידוע לפני המשחק .זה לא אומר שיובה לא יכולה לתת לה פייט בצמד משחקים. היו מפגשים שזה קרה -ואז דיברנו על אלגרי ועל העוצמה של יובה, והיו מפגשים שזה לא קרה- ואז דיברנו על ההבדלים הענקים בין הקבוצות.

    אם יש משהו שלמדתי בכדורגל זה שהוא נזיל מאוד
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/4/18
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא זוכר אם כתבתי את זה בפורום, אני מניח שכן, אבל מעולם לא החזקתי מהסגל של יובנטוס. את דעתי על היגוואין אתה מן הסתם יודע, וגם שאר השחקנים לדעתי די בינוניים מלבד דיבאלה ואולי קייליני (כשהוא לא פוגש ספרדים).
    השאלה היא האם אתה טוען שהסגל של יובנטוס טוב מספיק, או שהוא לא, אבל רק בגלל היעדר כסף?
    זה שריאל יכולה להשתמש בפידבק שהיא מקבלת כדי לחזק את הקבוצה, לא אומר שהיא מנוהלת כמו שצריך ושהיא גם תעשה את זה. בסוף אם יש אידיוט (או שניים במקרה של ריאל) שבוחר לפתוח עונה עם בנזמה כחלוץ היחיד בסגל, זה עליו ולא על הליגה. אם כבר, העובדה שריאל זכתה בעונה שעברה באליפות גרמה למועדון ולחלק מהאוהדים לחשוב שמה שיש זה מספיק ושאין צורך לחזק או לרענן חלק מהעמדות, מה שהתברר השנה כלא ממש נכון.
    כל הדיבורים הללו מבוססים על העובדה שביובנטוס יש הנהלה שיודעת מה היא עושה, ולא מגלומן כמו פלורנטינו פרס.
    זה לא סותר, אלגרי מאמן נהדר שהופך את הקבוצה הבינונית של יובנטוס לאחת הטובות באירופה למרות הסגל היחסית חלש.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,804
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    @סיונרה עמדתי ברורה. ביחס לתקציב שעומד לרשות מארוטה ושות' הם עושים עבודה מדהימה. ברור שיש מקומות לשנות ולשפר, אבל יובה אף פעם לא היה מועדון שקופא על השמרים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/4/18
  12. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אף אחד לא חושב שהסגל של יובנטוס מושלם או קרוב לזה של מדריד/ברצלונה/באיירן.

    יש כאלה שחושבים שהסגל כזה כי יובה לא רוצה להתחרות בקבוצות המוזכרות בגלל שהיא האלופה האיטלקית ואין לה תחרות בליגה.

    ויש כאלה שחושבים שהסיבה לכך היא ששוק העברות לעיתים מספק לך הזדמנויות כמו וידאל במחיר מציאה ולעיתים אנזונזי במחיר מופרז ויובה פועלת לפי האופציות שלה בשוק.

    לא פלא שאלו מהחלק הראשון הם לרוב אוהדים של קבוצות ספרדיות ושאלו מהחלק השני הם לרוב אוהדי קלאצ'יו.

    הדבר היחיד שאני כן אסכים עליו זה שהרבה מאוד בזכות אלגרי השלם ביובה גדול מסך חלקיו.

    * להתכחש ליתרון העצום שמקנים מסי וכריסטיאנו לפערים בין הספרדיות ליובה זה עצימת עיניים, השהשניים האלה על המגרש זה קודם כל תלוי בהם.(וזה לא אומר שניתן לזלסל במישהו מהאחרים).

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/4/18
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ברור שיובנטוס רוצה, כל קבוצה רוצה להיות הכי טובה שהיא יכולה במסגרת התקציב. אבל זה הרבה יותר קשה לדעת שאתה לא מספיק טוב אם אתה נפגש עם קבוצה גדולה פעם בעונה, זה כל מה שאמרתי.
    ניקח לדוגמא את גונזלו היגוואין של ריאל, שאני חושב שאין אוהד ריאל שיגיד שהוא היה מספיק טוב בשביל המועדון. לפי ויקיפדיה הוא כבש 107 שערים ב190 משחקים בריאל מדריד, כמות מכובדת לכל הדעות. אז למה אנחנו חושבים ככה לגביו? בעיקר בגלל הביצועים שלו במשחקים הגדולים, בקלאסיקו ובליגת האלופות, שכמעט בכולם היה לא רלוונטי. אז זה יכול להיות בגלל שהוא צ'וקר וחסר יכולות מנטליות מתאימות, האמת לא נראה לי. פשוט מדובר בשחקן מצויין אבל בכזה שמתקשה להתמודד במשחקים שבהם צריך להיות חד מספיק כי כל סנטימטר חשוב.
     
  14. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    ומצד שני העדפתם את בנזמה - אז אולי זה לא בגלל שהיגוואין לא חד מספיק כשכל סנטימטר חשוב אלא כי יש דברים אחרים שמסתכלים עליהם.

    וזה ברור שככל שאתה מתמודד עם יריבים חזקים יותר אתה מודע יותר ליכולות שלך - אף אחד לא התווכח איתך על זה מעולם אלא על מידת היכולת של יובנטוס להשיג שחקנים איכותיים יותר ברמה הכלכלית שלה.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,804
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    הבעיה שאותם אוהדי ריאל לא עקבו אחריו אחרי שעזב את הקבוצה. הוא שיפר מאד את המשחק שלו והיום הוא שחקן יותר איכותי ושלם משהיה אצלכם.


    נגד טוטנהאם הוא לא היה חד מספיק?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.