הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,149
    לייקים שהתקבלו:
    14,672
    מין:
    זכר
    זאת הסיבה לכך שיש רק עולה אחת ורק יורדת אחת, עם כל זה שזה מעצבן. כמות הקבוצות בלאומית שיכולות להחזיק תקציב לליגה הראשונה שואפת לאפס.
     
  2. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    חואקין שוכמן נבחר לשחקן המחזור למרות שהיו טובים ממנו שעשו דאבל דאבל עם 20 נק׳.
    יכול להיות שבחרו אותו כי הוא ישראלי ?!
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,220
    לייקים שהתקבלו:
    6,068
    @DRORIKO
    אני לא בקיא במה שקורה בליגה הלאומית, אבל אם לא משלמים משכורות אז אין תקציב לשום ליגה...אם המצב כמו שאתה מתאר אולי צריכים להקפיא לתקופה מסויימת את היורדות/עולות. להגיע למצב שקבוצה תתפרק באמצע העונה זה דבר שלא צריך לקרות.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,149
    לייקים שהתקבלו:
    14,672
    מין:
    זכר
    אגב זה לא המקרה היחיד של קבוצה בלאומית שלא משלמת משכורות. שנה שעברה למשל היה את המקרה של עירוני רמת גן שלא שילמה משכורות. שם לשחקנים היתה פחות סבלנות וזה הגיע למעצרים.
     
  5. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    גל מקל מקבל כסף מ-3 קבוצות.
    350 אלף דולר ממכבי ת״א, 315 מדאלאס ו-300 מגראן גאנריה.
    גדול, פיצויים מ-2 קבוצות.

    ------
    מכבי חיפה מחתימה זר שמיני, אליה לא יבואו בטענות שהם אמריקאים, בכל מקרה, כל הכבוד לג׳ף רוזן שעושה בשכל למרות שהעונה די נפל אבל אני מאמין שהם יצליחו מעכשיו, מגיע לו כל הכבוד על השאיפה לתארים.
    הזר הוא ת׳רסון בורל, הוא נזרק העונה מהקבוצה שלו כי גנב שמיכות מהמטוס, מזכיר לי את השחקן שחיפה החתימה אחרי שהחזיק סמים (מי זה היה ? גרייבס ?), אשכרה ג׳ף רוזן זה אלי טביב, אחד לאחד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/18
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מכבי תל אביב תבנה שני סגלים שונים בעונה הבאה: לליגה וליורוליג - וואלה! ספורט

    טימטום טהור. אבל כבר התרגלנו לזה מהקבוצה הזו בשנים האחרונות. מכבי לא צריכה שתי קבוצות. מכבי צריכה קבוצה אחת חזקה שתתחרה ביורוליג וב-VTB / אדריאטית, היכן שהכסף מממן אותה, ולא מהליגה המקומית ששם עושים בכל כדי להגביל אותה. אז במקום לעזוב, הם עכשיו בונים לי קבוצות. רעיון אידיוטי לחלוטין.
     
    de Middenweg ו-גלץ אוהבים את זה.
  7. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    לא שמעתי על דבר כזה. שני סגלים?!
     
  8. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,263
    לייקים שהתקבלו:
    5,454
  9. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,263
    לייקים שהתקבלו:
    5,454
    זה פשוט לא ברור - אפשר לקנות זרים בכסף רב ולשחק עם הנוער בליגה זה דווקא היה נשמע הגיוני. אבל מדברים פה על להעמיד 2 קבוצות תחרותיות כל אחת במסגרת שלה. כלומר זה לא שמוותרים על הליגה, אז מה ההבדל? נמשיך לשלם המון לישראלים בינונים בגלל חוק רוסי וכו'. אז יהיה מאמן שיתעסק רק בזה? נראה לי סיפור הרבה יותר יקר.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מטומטמים. תעזבו את הליגה, מפגרים.

    מאמן ככל הנראה יהיה אחד, אבל אני לא מכיר אחד מספיק דביל שיסכים להכניס אצ עצמו לצרות האלו. לבנות תרגילים לכל סגל, לבנות חמישיות מסויימות בראש לשתי תחרויות. זו הסיבה גם שאף מאמן רציני לא ידרוך יותר במכבי כל עוד הקרקס הזה ממשיך להתנהל. ולתומי חשבתי שיצאנו לדרך חדש בתחילת השנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/4/18
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    פוסט6 מעולה של אוהד מכבי בדף הפייסבוק "יורופיד".

    אנחנו מתעסקים לא מעט במכבי ת"א ביומיים האחרונים אבל האמת היא שאין ברירה, החבר'ה מייצרים עניין. ההחלטה היום שווה פוסט עם כל מה שאנחנו חושבים עליה ואנחנו ממליצים לפדרמנים ולרקאנטים לקרוא את מה שיש לנו להגיד.

    קודם כל עובדות: מכבי ת"א הצהירה כי תקים 2 קבוצות נפרדות, אחת ליורוליג ואחת לליגה. על פניו, עם האינטרס האישי והכלכלי שלהם, יש בזה הגיון. הצהובים לא מרוצים מהחוקים וזו אחת הדרכים להתמודד עם הסיטואציה בלי לפרוש מהליגה.

    על פניו נראה שקבוצת היורוליג תורכב ממאמן יורוליג ועוד 12 שחקנים שיכולים לשחק ביורוליג, משמע - זרים ואולי פה ושם מתאזרחים. קבוצת הליגה תורכב ממאמן ליגה ו-12 שחקני ליגה - משמע - רוב ישראלי צעיר וחיזוק זר של 3 שחקנים בסכומים נמוכים. זרי ליגה.

    עד כאן עובדות וקצת השערות, הנה מה שיש לנו להגיד להם אם הדבר הזה אכן יקרה:

    1. מאיפה הכסף חבר'ה? על פי ההערכות התקציב של מכבי ת"א השנה היה 22 מליון דולר. בהבנה שלאור הכשלון הנוסף השנה שוב יהיה גרעון קל ושוב התקציב ירד ושוב כמות המנויים תרד ושוב ספונסרים ישקלו את שיתוף הפעולה, התקציב אמור לרדת לפחות ל-20 מליון דולר אם לא פחות מכך. אם עד עכשיו הרכבתם קבוצת אחת (לא מספיק טובה) ב-22 מליון, אתם רוצים להרכיב 2 קבוצות בפחות מזה?

    נניח ותקצו לקבוצת הליגה 5 מליון דולר, זה אומר שקבוצת היורוליג שלכם תהיה בתקציב של 15 מליון דולר. זה ככל הנראה התקציב הנמוך ביורוליג. מישהו כבר צייץ בטוויטר - ניקולה וויצ'יץ' לא הצליח לבנות קבוצה ראויה אחת במשך 4 שנים, אז עכשיו נותנים לו לבנות שתיים?

    2. מקבוצה ששיחקה 70 משחקים בעונה, ומעלה, מכבי ת"א של היורוליג תעבור לשחק 30 משחקים בעונה. משחק אחד בשבוע, פעם בחודש שניים. בשביל מאמן זה אסון, בשביל שחקנים מקצוענים זו בטלנות ב-2018 והבעיה הכי גדולה היא ברמת ההכנה, האינטנסיביות, הקצב של העונה. יבואו הסנגורים ויגידו שבזמן שמול מכבי יבואו שחקנים שרק לפני 3 ימים שיחקו משחק קשה בליגה, מכבי תבוא רעננה, לא עייפה, אחרי שכל השבוע התאמנה והכינה את עצמה למשחק הזה. בסופו של יום קבוצת כדורסל מקצוענית צריכה להתאים את עצמה למציאות ולא לייצר מציאות חדשה ואחרת. שחקנים יהיו במוד לא מקצועני במשך חצי שבוע, זה תהליך שצריך להתמודד איתו ורמת ההשפעה שלו על הקבוצה לא ברור.

    3. איזה שחקנים בדיוק ירצו לבוא לשחק במכבי ת"א של הליגה? אם מדובר על קבוצה עם בקושי 5 מליון דולר תקציב, זה אומר שמכבי תצטרך לשחק בליגה עם שחקנים ישראלים צעירים וזרים של ליגה. למעשה, אין סיבה שהסגל שלה יהיה טוב יותר מזה של נס ציונה, נהריה או הרצליה. למה ששחקן ישראלי טוב וצעיר ירצה ללכת לשם מאשר לקבל את אותו הדבר בקבוצה אחרת כמו אשדוד, בה הוא יהיה כוכב? ומה היכולות המקצועיות של קבוצה כזו? האם הצהובים מוכנים לקבל עובדה שהם יהיו עוד קבוצה כמו ראשון או גלבוע? האם הם מוכנים לקבל מצב שבו הם יבואו לירושלים, חולון או אפילו לדרבי כאשר יש מצב שהם חוזרים משם עם חבילה של 25 הפרש? ואם כן, מה זה אומר על מה שהם חושבים על עצמם ועל האוהדים שלהם? והאם האוהדים מוכנים לקבל סיטואציה כזו שמכבי של הליגה יכולה להילחם על המקום שלה בפלייאוף?
    ובגזרת היורוליג, איזה מאמן טופ יורוליג ירצה להגיע לקבוצה שמשחקת פעם בשבוע?

    4. ומה יעשו האוהדים? ביום חמישי יבואו לראות קבוצה אחת וביום ראשון יבואו לראות קבוצה אחרת? הפיצול הזה יפגע במותג אבל לפני הכל הוא יפגע באוהדים של הקבוצה שלא ממש ידעו את מי הם אוהדים ואיזה שחקנים יש להם בכלל בסגל, ובאיזה סגל. הדבר הזה יגרום לירידת האהדה של הקבוצה בצורה דרסטית בליגה, מה שישפיע ויחלחל גם ליורוליג. בסופו של דבר תעודות זהות זה לא העניין, אבל זהות ואהבה כן. אי אפשר להזדהות עם שתי קבוצות, גם אם יש להן את אותו השם, אי אפשר לאהוב שתי קבוצות באותה צורה.

    5. ואיך יראה היכל יד אליהו בליגה? כמה כבר יבואו לראות קבוצת ליגה נורמלית וסטנדרטית עם זרים של 50 אלף דולר שמתאימים לנהריה ולאשדוד? 300 איש? 400 איש? בשביל זה לא צריך לפתוח את ההיכל. אם כבר החלטתם על קבוצת ליגה כזו, קחו אולם אחר. שחקו בזיסמן אבל לפחות תנסו למלא אולם ולא לשחק מול היכל ריק. לפחות לקבוצות כמו אשדוד ונס ציונה יש אולם שהם ממלאים ונותן להם הרגשה ביתית ואולי קצת נקודות על הלוח. מה יהיה פה?

    6. אנחנו פחות אוהבים את הדיון על צברים או לא צברים, אבל מצב שבו הצברים קיימים ולא משחקים הוא מצב אחד, ומצב שאין צברים בקבוצה ישראלית בכלל הוא מצב אחר. והמצב הזה, שככל הנראה יהיה בקבוצת היורוליג, הוא מצב לא תקין. אם הקבוצה תהיה קבוצה מנצחת זה כנראה לא ממש יזיז לאוהדים שלה אבל אם לא, התלונות יגיעו והרייטינג יצנח משמעותית עוד יותר ממה שהוא צנח ב-3 השנים האחרונות.

    7. ברמה הבירוקרטית, אנחנו לא בטוחים שסגל היורוליג יכול פתאום להחליף את סגל הליגה כשיתחיל הפלייאוף בליגה הישראלית, אם מכבי תגיע אליו. מלבד נושא 8 הזרים, יש גם כמות שחקנים מוגבלת שאפשר לרשום בעונה אחת לליגה ועם הסגל שיהיה למכבי ב-2 הקבוצות היא תצטרך למצוא את האיזון הזה לקראת הפלייאוף ולהחליט עם מי היא הולכת ואיך. בסופו של דבר להעביר שחקנים מקבוצה לקבוצה, ממאמן למאמן, מתרגילים לתרגילים פתאום בחודש מאי ולקוות שזה יתחבר תוך שבועיים זה משהו שלא היינו ממליצים להם לנסות.

    8. עצם ההודעה היום על המתווה לעונה הבאה, גמרה את העונה הנוכחית של מכבי ת"א. אם אתם מודיעים שהליגה לא חשובה לכם עד כדי כך כבר עכשיו, אתם לא חושבים שזה יחלחל כבר העונה לכולם? לאוהדים, למאמנים, לשחקנים? ההודעה הזו סגרה את הסיפור של מכבי ת"א לעונה הזו בליגה.

    9. בגדול, אנחנו די בטוחים שזהו סוף הסיפור של המותג. ההחלטה הזו יכולה למוטט את המותג ברמה התדמיתית, תקשורתית ומקצועית. הסיכוי היחיד שהמהלך הזה יצליח ולא יגרום להתמוטטות היא הצלחה בשתי המסגרות או לפחות הצלחה גדולה ביורוליג (פיינל פור). רק אז יוכלו קברניטי המועדון להגיד שהמהלך היה נכון. כל סנריו אחר, אם זה כשלון ביורוליג ו/או כשלון קולוסלי בליגה, יגרום לכאוס גדול במועדון ולקריסת המותג כמו שאנחנו מכירים אותו.

    10. רואים את הבחור בתמונה? יודעים למה הוא מחייך? הוא יודע לקחת שקל ולעשות ממנו שניים. והסיבה שהוא יודע לעשות את זה היא כי הוא יודע לנהל עסק, יש לו נסיון בזה והוא הצליח במקצוע הזה בחייו. האנשים שמנהלים את מכבי ת"א הם הילדים, ולא המבוגרים. הם אלו שמקבלים את ההחלטות. החבר'ה האלה בחיים לא ניהלו עסק כלכלי, הם בחיים לא קיבלו החלטה ששידרגה את העסק שלהם, הם בחיים לא לקחו שקל ועשו ממנו שניים. ההורים שלהם כן אבל הם לא. וכל נסיון או החלטה שהם קיבלו עד היום עשתה רק נזק למותג שהם מנהלים, שלא בהצלחה. הבחור בתמונה מחייך כי הוא יודע שגם ההחלטה הזו תשרת רק אותו.

    * הכותב הוא אוהד מכבי ת"א
     
  12. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    חחחח כן כן מזרחי הפסיכי יסכים לעלות לדרבי או נגד ירושלים עם 3 זרים בלבד.

    תחזיקו אותי מהפאטתים שראיתי.

    כמובן שהמטרה פה היא ביטול החוק הרוסי ולאפשר למכבי לרשום 11 אמריקאים למשחקי הליגה הישראלית.
    כרגיל המועדון המבחיל הזה רוצה שכולם יתיישרו לפי מה שנוח לו.

    מה שבטוח זה שמכבי תשחק בליגה הישראלית בעונה הבאה, עם ה89 זרים שלה ועם ה5 מתאזרחים. תהיו רגועים.
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,220
    לייקים שהתקבלו:
    6,068
    אני חושב שבסופו של דבר נצטרך לפרוש מהליגה המקומית. גם כלכלי אנחנו לא מרוויחים דבר מהעניין. הקהל מתעניין בקרבות אמיתיים, לא במשחקי ליגה חסרי עניין מול קבוצות קטנות. אני לא יודע אם תמיד נראה היכל מלא בליגה האדריאטית, אבל המצב הנוכחי לא טוב.

    למרות שאולי מדובר ברעיון שלא ממש יצליח אותי גם מעניין מה אורי אלון חושב. גם הוא רוצה לגדול. אז נכון שירושלים כרגע לא מועמדת ליורוליג, אבל אם בשנים הקרובות הוא יצליח ביורוקאפ אז לדעתי יש סיכוי שהם מצטרפים. בסופו של דבר חוקי הליגה גם להם מפריעים להתפתח.

    בסיכום של דבר טוב לי שהנהלת מכבי מנסה לשנות כיוון. זה אולי יקח טיפה זמן כדי למצוא את הנוסחה המתאימה, אבל אי אפשר להגיד שהם לא מנסים. נראה מה יהיה.
     
  14. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    הליגה האדריאטית התחזקה מאז הפעם האחרונה שמכבי הייתה שם
     
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אמן אמן מאן שיפרשו פה מהליגה וילכו לאדריאטית או משהו.

    אבל זה בחיים לא יקרה כי למזרחי ושאר להנהלה הפסיכית הכי חשוב יותר לזכות פה באליפות ב32432 ולנצח את כרמיאל ביותר מ30.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.