הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אה ועוד משהו, אם 8 או 9 קבוצות פה בעד לשחק עם 3 זרים אז זה מה שצריך להיות.

    זה שנוח לקבוצה מסויימת לשחק עם 89 אמריקאים בגלל המפעל הפרטי שלה זה לא בעיה של ראשון לציון, הפועל ת"א או נס ציונה.

    לא נאה להם? שיעופו לאדריאטית.
    עלק יעשו שתי קבוצות.

    ובכלל, אם משחקי האימון נגד בני הרצליה ונהריה לא עוזרים לביצועים ב"יורוליג", אך ההתפצלות הזו אמורה להועיל אליבא דפרדמן?
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @yakov_y מלך!!
    וזה עוד מישהו שלא אוהד מכבי ת"א אבל כן מבין עניין ומבין שמכבי לא אשמה בסיכסוך הישראלי-פלסטיני. ברגע שכל השונאים האדומים/ירוקים/צהובים יוציאו את הראש השטוף שנאה למכבי מהתחת שלהם, אולי יבינו שהליגה הזו היא הזייה אחת גדולה וגניבת דעת גדולה עוד יותר. רק חבל לי שהבעלים של מכבי הם ליצנים לא פחות קטנים והמנהלת וראשי שאר הקבוצות הבזויות ועוד משתתפים בגועל נפש הזה.
     
    yakov_y ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    אני לא אוהד מכבי ת״א או הפועל י-ם, מדבר באובייקטיביות, אני בעד אילת או אשדוד העונה, אני רואה שחקנים ישראלים מנצלים חוקים ופוגעים ב-2 הקבוצות הישראליות היחידות ששואפות לתארים אירופאיים.
    השחקנים הישראלים של מכבי תל אביב בעונה שעברה אשכרה התלוננו על חוק הצעירים כי זה פוגע בהם, לא מעניין אותם שחקן ישראלי צעיר או לא, רק השכר שלהם.

    ואני אחד שמחזיק מהכדורסלן הישראלי ומחמיא להם בניגוד לכדורלגנים הערסים הישראלים אבל יש גבול למה שהם עושים.
    הסנילים של מכבי תל אביב לא ייעשו צעד כזה, הם איבדו את זה ב-2006, התקווה שלי היא אורי אלון, הבנאדם חכם, אני מאמין שברגע שחוק המתזראחים יעבור הוא יעזוב ביחד עם ג׳ף רוזן ואז הצהובים איתם.
     
    de Middenweg, Roma ו-idans10 אוהבים את זה.
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    מרוב שאנשים בתקשורת שונאים את מכבי תל אביב הם לא שמים לב כמה הם נפגעים, לפני פחות משנתיים יונתן שולדבראנד (לא בטוח ב-100 אחוז) ורוברט רות׳בארט קנסו את הפועל תל אביב ב-150 אלף דולר כ״א, תארו לכם מה היה קורה אם החוזים של הישראלים היו מתפרסמים ?!

    לפני כמה שנים שיחקו בנתניה יהוא אורלנד ואריק מקולום, אחד ישראלי שלא יודע לכדרדר, לשמור ולא לעשות כמעט כלום והשני אמריקאי שהוא היום הקלעי ה-5 ביורוליג בעונה הסדירה.
    אחד עלה 50 אלף דולר לעונה והשני 80, רוצים לנחש מי זה מי ?
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ופעם גם ערן זהבי עלה 100 אלף יורו. נו אז מה?
    מה הקשר בכלל?

    למה כל הליגה צריכה שמכבי תכתיב לה את הכללים?
    לא נאה להם? שילכו לאדריארטית.
     
  6. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    הקשר הוא שהקבוצה שלך נפגעת מהחוקים האלה.
    בגלל שאתה לא מבין את הסכומים אתה מדבר ככה, ברגע שתבדוק את עלות השכר של השחקנים של הפועל ב-5 השנים האחרונות, אתה תבין שיש כאן קומבינה.

    תראה את התפוקה של הישראלים ושל הזרים והישראליים מרוויחים שווה/יותר מהזרים. זה לא מפריע לך ?
    בנתניה לי זה מאוד הפריע.

    ברגע שהפועל תל אביב סוף סוף תגיע לפיינל פור ותשחק באירופה אתה תבין כמה הליגה פוגעת בכם כי המועדון שלך שואף להצלחה באירופה.

    בתור אחד שאוהד את הפועל תל אביב אתה אמור להבין שמשהו פה מסריח, ההתנהלות העקומה של הליגה הזאת, שילמתם סכום פסיכי על קנסות העונה, אתה לא שם לב ?
     
  7. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    דרך אגב למה הפועל תל אביב וגלבוע גליל הפסיקו לשחק בליגה הבלקנית.
    אם לא מתאים להם לשחק ביורופקאפ/ליגת האלופות(גם תכלס אין להם הרבה מה לחפש שם) אז למה לא לשחק במפעל יותר צנוע ופחות קשה. רע לא יכול לצאת מיזה.
     
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מי שנפגע מריבוי הזרים בליגה המקומית זו דווקא מכבי.

    ברגע שזה נהיה אמריקאים נגד אמריקאים היתרון הכלכלי העצום של מכבי פגיע.

    כשהיו שני זרים בקבוצה מכבי זללה פה אליפויות כי כ-ל הישראלים הכי טובים היו אצלה.

    היום 5 הישראלים הכי טובים יכולים לשחק באשדוד או משהו וזה לא יספיק גם למקום 5.

    מה אתה בא ללמד אותנו? שהמקולומים והבראונים טובים מלימונד וגינת? סבבה. אחלה.

    עדיין, אם רוב הקבוצות בליגה רוצות 3 זרים - ציך לשחק עם 3 זרים.
     
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    באתי לתת לך לייק עד השורה האחרונה.
    רוצים 3 זרים שיישחקו עם 3 זרים ?
    אתה צריך להתאים את עצמך לאירופה, אפילו בז׳לגריס יש 6-7 זרים, למה מכל המדינות הבכירות באירופה שפה יהיו 3 זרים ? אתה לא רוצה לשאוף לליגה איכותית יותר ? אתה לא רוצה לשאוף ליורוקאפ ?

    אם הפועל תל אביב מגיעה לפיינל פור ואולי יותר מזה העונה, אני מאמין שתילכו ליורוקאפ, לאן אתה שואף ביורוקאפ ? לא תרצה ללכת הכי רחוק במפעל הזה ? גם אם תשחק עם נוריס קול, גלן רייס ורונאלד רוברטס כזרים יחידים בקבוצה לא תעבור שם את שלב הבתים, אתה חייב לפחות חצי קבוצה של זרים בשביל להצליח שם, תתאים את עצמך לאירופה.
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    למה אני צריך להתאים את עצמי לאירופה?
    אירופה כרגע זה מפעל פרטי. אירופה כרגע זה שריונים.
    ממש לא מעניין אותי מה מותר ומה אסור ב"יורוליג" וביורוקאפ.
    להפועל ת"א, נס ציונה או נהריה אין שריון לשום מפעל.
    מצידי שישחקו שם עם 19 פיליפינים בגדר חוק.

    אני לא קשור למפעלים הפרטיים האלה ולכן אני לא צריך להיות מושפע מהם.
    זה מאוד פשוט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/4/18
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,237
    לייקים שהתקבלו:
    7,102
    למה אתה מתגעגע?
    לתקופה שמכבי תל אביב לקחה 23 אליפויות רצופות! ו37 אליפויות מתוך 38! איזה עניין היה אז בליגה? בכדורסל הישראלי? המשחק - שניים בעונה שקבוצות היו מנצחות את מכבי וחוגגות כאילו לקחו אליפות?
    רוצים לדעת למה למשחקי מכבי תל אביב ביורליג באים אלפים רבים כולל משחקי החוץ בעוד בליגה גם לקבוצות צמרת בישראל אין קהל, הנה לכם הסיבה. איך אפשר לגדל קהל כשמשנת 69 ועד לשנת 2006 יש את אותה אלופה למעט ההבלחה של גליל של גרשון בעונת 92/93?
    באר שבע היא עיר שצמאה לקבוצת ספורט ייצוגית, בגלל זה הספיק גמר גביע אחד של קבוצת הכדורגל בשביל ש-20,000 באר שבעים יסעו כל הדרך לרמת גן.
    קבוצת הכדורסל? מאז שאולם הקונכייה נפתח בשנת 2013 ועד היום הוא לא היה סולד אואט בשום משחק של קבוצת הכדורסל למרות שהוא מונה רק 3,000 מקומות, וזה כולל מפגשים בגביע נגד חולון, ראשון לציון (האלופה היוצאת) וירושלים.
    מכיר המון אוהדים שרופים של באר שבע בכדורגל שלא מגיעים כי הם התרגלנו מילדות להיות אוהדי מכבי תל אביב כדורסל ולכן משחקים בלאומית לא מעניינים אותם, ולא בטוח שמשחקי ליגת העל יעניינו אותם אחרי שכילדים הם אהדו קבוצה שלקחה כל שנה אליפות בהליכה.

    רק בתקופה האחרונה, שהליגה שווה, גם הקהלים שהיו בעבר גדלו והתפתחו, פתאום הקהל של חולון התפתח, הקהל של ירושלים התפתח, הקהל של הפועל תל אביב התפתח מאז שהקבוצה קמה מחדש, למכבי חיפה נהיה קהל, גם במקומות אחרים בארץ פתאום קם גוש עידוד בקבוצות פחות גדולות.
    איפה זה היה קורה עם ליגה ישראלית שהיא לפרוטוקול בלבד? מי מתגעגע לזמנים שעד למשחק האליפות/לגמר גביע/משחק ההכתרה של מכבי אף אחד בכלל לא היה צופה במשחקים או מגיע אליהם כי לא היה עניין בליגה?

    חולון השנה לפרקים שיחקו כדורסל טוב יותר ממכבי תל אביב ואם היא תהיה אלופה היא תהיה אלופה ראויה ואני אהיה גאה בה.

    למכבי תל אביב יש הגבלות? ברור, היא קבוצה ישראלית. אם קבוצה מספרד או מרוסיה רוצה לשחק עם סגל מלא אמריקאים שתהנה, בישראל חשוב שיהיו גם ישראלים.

    לא ראיתי אותך כותב בפורום כדורגל הישראלי שהפועל באר שבע צריכה לפרוש מהליגה הישראלית כי באירופה שיחקנו לפרקים גדולים עם 6 שחקנים זרים בהרכב בעוד בליגה בישראל שיחקנו רק עם חמישה זרים בהרכב כי יש הגבלה ורק ל-5 מותר להיות על המגרש.

    למכבי תל אביב עדין יש את התקציב הכי גבוה בליגה, את האמצעים, המסורת והכוח הכי גדולים בליגה. זה שהיא נותנת לאנשי צוות בינוניים ומטה לבחור את הסגל והמאמן, ובגלל זה בונה קבוצות מביכות זה בעיה שלה. ביורליג עם כל הזרים היא הייתה מביכה לא פחות מאשר בליגה...
     
    Telkiyski ו-גלץ אוהבים את זה.
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    אל תכניס את הכדורגל הישראלי למשוואה הזאת, יש הבדלים גדולים.
    2 הפסקאות הראשונות שלך לא רלוונטיות, אתה מדבר על ליגה שיוונית שכולם היו רוצים, אני מדבר על 2 קבוצות הישגיות שמעוניינות להצליח באירופה ולהצליח בליגה כשמנגד יש קבוצות בליגה שרוצות לקחת אליפות במינמום תקציב ולא להצליח באירופה כי זה עולה כסף, איך הן עושות את זה ? מגבילות את הקבוצות החזקות.

    בוא ניקח את הפועל ב״ש שלך, קבוצה ששמה כסף כל עונה ושואפת לעלות ליגה למרות כישלונות כואבים, קבצות אחרות היו מוותרות אבל הפועל ב״ש לא מוותרת, יש לה שאיפות, היא בנתה השנה סגל של 2 זרים + 4 מתזראחים (תקן אותי אם אני טועה, אני לא בטוח ב-100 אחוז) והביאה באמצע העונה שחקן ישראלי מוביל בליגה (אריאל נבון).
    תאר לך, הקבוצות בליגה עושות חוקים נגד הפועל ב״ש, מגבילות את מספר המתזראחים, סוגרות את חלון העברות מוקדם, הכל כדי שתהיה ליגה שיוונית במינמום תקציב כי יש אחת עשירה יותר עם שאיפות גדולות יותר, איך תרגיש ? איך תרגיש כאוהד ניטרלי ?

    חולון ראויה לקחת אליפות בדיוק כמו שמכבי חיפה שסיימה שמינית בעונה שעברה והדיחה את חולון בסדרה, ראויה להיות סגנית אלופת ישראל.
    בוסטון נתנו עונה גדולה כשהסופרסטאר שלה נפצע במחזור ה-1 ועכשיו נפצע הסופרסטאר השני והלכה לה העונה, לא פייר אבל זה כדורסל, לקבוע למי מגיע ולמי לא זה רק בסיום העונה.

    הייתי ב-2010 בהיכל נוקיה כשגלבוע/גליל לקחו אליפות (נתניה היו בפיינל פור, יותר מ-300 שקל כרטיס לילד בן 16 בלי נסיעות ואוכל), הייתי ילד בן 16 וקפצתי כמו מטורף כל המשחק, שמחתי יותר מאוהדי גלבוע, רציתי רק שהצהובים המגעילים יפסידו אליפות, להגיד לך את האמת, זאת הייתה אליפות גועל נפש בדיוק כמו האליפות של ראשון לציון על י-ם וכאוהד אליצור נתניה מהליגה הארצית, אני לא רוצה שזה ייקרה.
    אליצור נתניה דורסת את הליגה שנה שנייה ברציפות, אשתקד בסדרה של הטוב מ-3 לא עלינו ליגה, השנה גם לא נעלה, זה ביזיון בעיני, סדרה של הטוב מ-5 זה המינמום של המינמום.

    ההבדל ביני לבינך משה, שאני רוצה שתהיה פה קבוצה ברמה 10 ושהקבוצות ברמה 1 יישאפו להגיע אליה גם אם זה לוקח דברים קשים בדרך, אתה רוצה שהקבוצה ברמה 10 תירד לרמה 1 כדי שיהיה כאן שיווין. תקן אותי אם אני טועה ?

    רמה 10 הכוונה שלי בתקציב, באירופה, בשאיפות.
    קבוצות בליגה הזאת לא מוכנות לשחק באירופה למרות שהמנהלת מביאה להם חתיכת מענק וקבוצות בליגה הזאת לא מביאות זר חמישי גם אם הם יירדו ליגה רק כדי לקבל 250 אלף שקל. זה לא עלוב ?

    נ.ב:
    * זה שמכבי ת״א בונה קבוצה גרועה ביחס אליה לא אומר שצריך לסרס אותה.
    ** דין מכבי ת״א כדין הפועל י-ם.
    כל מילה בפוסט מכוונת גם לי-ם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/4/18
    Maccabi Diamond, סמואל אטו ו-idans10 אוהבים את זה.
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מה שמצחיק זה שאם הם היו מנצחים עוד איזה 2.5 משחקים נגד חימקי ופנאתינייקוס והיו עולים להצלבה הם לא היו אומרים מילה.

    אבל כישלון מוחלט באירופה שנה שלישית ברציפות בתוספת כל מיני השפלות בליגה המקומית מכריחות אותם, לתפיסתם, לעשות כל מיני צעדים "דרמטיים" כמו שאתר הבית שלהם הגדיר את זה.

    הליגה אשמה באיך שהם נראים באירופה והליגה אשמה באיך שהם נראים בליגה.
    ודאי.
     
  14. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    אין לי שום בעיה עם זה שהליגה רוצה כמה שפחות זרים וכמה שיותר שיווין, זאת הזכות של מנהלת הליגה, אם אני יו״ר המנהלת הייתי בונה את הליגה כמו שכתבתי, הבעיה היא שמכבי ת״א והפועל י-ם ממשיכות להשאר בליגה למרות כל החוקים ההזויים ולמרות שעל הנייר גונבים להם כסף (מכבי ת״א וי-ם מביאות הכי הרבה קהל = הכי הרבה אבטחה, הכסף של המנהלת שהיא מחלקת לקבוצות הליגה שווה לא משנה כמה קהל בא לכל אולם, למה ? כי ככה יצא בהצבעה, מי המצביעים ? הבעלים של הקבוצות, אותם בעלים שאיימו שייפרשו מהליגה אם לא יהיה פיינל פור, לוזרי ורמאות לא ?).

    אם י-ם או מכבי ת״א יפסידו אליפות הם צריכים רק לבוא בטענות כלפיי עצמם, עשו הכל כדי להראות להם את הדלת החוצה והם ממשיכים כאן.
    אורי אלון וג׳ף רוזן הם התקווה שלי, חוק המתזראחים הוא זה שיהיה החוק האחרון שיישבר.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,237
    לייקים שהתקבלו:
    7,102
    אני נגד שיטת הפיינל פוור להכריע אליפות בישראל. זה כאילו יש שני גמר גביע בעונה רק אחד עם קבוצות הצמרת של הליגה. אין ספק שצריך סדרות ולא משחק בודד.
    מצד שני, אני גם נגד העובדה שהפועל ירושלים עם תקציב יפה, עם אולם יפה, עם יכולת לשחק ביורליג, זוכה באליפות ישראל ולא הולכת ליורליג כי הוא משורין למכבי תל אביב.
    צריך תמיד לשים הכל על השולחן. יכול להיות שמכבי תל אביב גם תהנה השנה מהשיטה, כי אם חולון תסיים ראשונה, היו שנים שזה היה מספיק לחולון לזכות באליפות כי בכך הייתה נגמרת הליגה, בגלל השיטה למכבי תל אביב יש סיכוי לקחת אליפות למרות שהיא אולי לא תסיים במקום הראשון בטבלה.

    אפשר לחשוב שוב על החוקים, למרות שבאופן אישי, חושב שעם התקציב של מכבי תל אביב, היא יכולה להביא שלושה זרים מעל הליגה ואת שני הישראלים הכי טובים בליגה לחמישייה שלה, ואותו הדבר לספסל.
    כשאפילו זה לא קורה, כלומר כשיש שנים כמו השנה הנוכחית שאני לא רואה במכבי אפילו זר אחד שהוא באמת איכותי, שהיה נכנס לרשימת הזרים הטובים באירופה, אז אני מציע למכבי תל אביב לעשות קודם כל בדק בית אצלם.
    כשהם יהיו עם סגל מלא זרים איכותיים וחלק מהם יצטרכו לשבת ביציע בגלל החוקים נדבר, היום אני רואה בסגל וביציע זרים בינונים, חלקם טובים יותר חלקם טובים פחות, אבל כולם בינונים. עוד זרים בינונים? זה מה שהיה הופך את מכבי לטובה יותר? זה מה שהיה משפר את הליגה הישראלית? הכדורסלן הישראלי? מהתגובות כאן זה מרגיש כאילו שאראס ופארק יושבים ביציע בגלל איתי שגב...
     
מצב נושא:
הנושא נעול.