הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,710
    לייקים שהתקבלו:
    3,376
    בהרבה שנים דורטמונד בהחלט הצליחו לצמצם את הפערים מבאיירן, ואם היו מתנהלים בצורה נכונה מספיק כנראה שהיו שומרים על זה עד היום. אצלהם זאת אופציה, אצלנו לא. אם היו מצליחים לזכות בעוד כמה אליפויות עד היום הם היו עוד יותר קרובים לבאיירן.

    שיהיה קריטריון. מצידי שהקריטריון יהיה שהאלופה הולכת לאירופה, מצידי שמקום 1-4, מצידי גם שמקומות 1-11. כרגע אין קריטריון ואין לאף קבוצה שום אופציה לצמצם פערים. הפועל יכולה לזכות ב5 אליפויות רצוף וזה לא ישנה דבר.

    כתבתי - שיחליטו שהם לא חלק מהבדיחה הזאת וילכו לשחק במפעלים של פיב"א.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני אגיב בהרחבה מאוחר יותר אבל שני דברים: ק"ש לא התקדמה אחרי האליפות. התקדמה זה שהיא תתמודד על הצמרת הגבוהה. האם מישהו לפני תחילת שנה חושב שהיא פייבוריטית? אם היא לא תסיים בצמרת, האם זה כישלון? קש לא דוגמה טובה.

    שנית, גם ביורוליג אתה לא יכול לבנות את עצמך ללא שיריון כי אחרי עונה לא טובה שסביר להניח שתהיה, היולב פשוט יעיפו ככל הנראה את הקבוצה וכנראה גם ישקלו מחדש אם לזמנה בעתיד.

    Sent from my D2303 using Tapatalk
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    גם הפועל, חולון , ירושלים היו יכולות בזמנן לעשות משהו כשרכש אותם משקיע. אז לא היו שיריונים, אז לא היה ריבוי זרים, אבל גם הן לא הצליחו מהסיבות שלהן לעשות משהו. לגליל היה צ'אנס מעולה ללכת לליגת האלופות אחרי התואר והיא עפה מול קינגסטון מאנגליה במוקדמות. קינגסטון! וזה כשעוד היתה להם קבוצה טובה תחת פיני גרשון. גם כאן היו להזדמנויות וגם כאן לא ניצלו אותן.

    מקובל עליי נושא הקריטריונים, אבל שוב, אף אחד לא יכול להבטיח לך שהאלופה תלך ליורוליג, גם לא מכבי וזה מוביל אותי לסעיף השני שלך. הם לא יכולים ללכת לפיב"א. מכבי היא קבוצה מקצוענית ועסק, בדיוק כמו 90% מהעולם. לא כולם כמוכם, קבוצת אוהדים (אני לא אומר את זה מזילזול חלילה או ציניות אלא כעובדה). מכבי ניזונה מזכויות שידור, ו-12 אלף מנויים. וכמוה לא מעט קבוצות בעולם. היא לא יכולה להגיד אנחנו נלך לשחק עם קבוצות דרג ג' באיטליה וצרפת רק כי השיריונים מתאימים או לא מתאימים לה. כמו שאתה אומר שלנו קל עם המציאות הנוכחית בגלל המצב, ככה לך קל לזרוק "לכו לפיב"א" כאילו מדובר כאן בעסק שמגלגל 100 ש"ח בשנה. ואם הפועל ת"א היתה במצב של מכבי ולא קבוצת אוהדים, אתה באמת חושב שבעל הבית שלכם היה אומר "רק הפועל זה מרגש, על הזין הכסף שלי?" תענה בכנות. אז ללכת לפיב"א זה לא בא בחשבון. אגב, בשנת הפיצול הראשונה כן בחרנו בפיב"א אבל אז היו גם עוד קבוצות שהובילו את המהלך. אז לא אם נגיע שוב לאותה סיטואציה, שום קבוצה שמכבדת את עצמה לא תבחר בפיב"א רק כי היא לא מסכימה לעקרונות של היורוליג וגם הבעלים "הגיבור" של פנאתינייקוס בסוף יחזור על ארבע ליורוליג למרות ההצהרות שלו.
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    רק למען הסר ספק, אליפות "הקיזוז" היא אליפות כמו כל אליפות.
    החליטו על הקיזוז בתחילת העונה, הפועל ושאר קבוצות הליגה שיחקו בהתאם לשיטה שנקבעה בתחילת העונה ובסוף הפועל לקחה אליפות.

    הפועל לא עברה על שום כלל ולא נהנתה משום הטבה מושחתת כלשהי בדרך אל התואר.

    בדיוק באותו אופן, מכבי זכתה ב"יורוליג" ב2014.
    היא הייתה הרבה פחות טובה מצסקא וריאל לאורך העונה הסדירה (זה התבטא גם בטבלאות) וזכתה רק בזכות שיטה שהייתה ידועה מראש.

    גם הפיינל פור ביורוליג אגב נועד כדי להגדיל את התחרותיות. הרי ברור לכולם שצסקא הייתה זוכה ב7 מכל 10 גביעים של המפעל הרקוב הזה בלי השיטה הזו.

    אבל הכי כיף לבכות רק על מה שנוח לך.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,237
    לייקים שהתקבלו:
    7,102
    היום יכולים לעשות היסטוריה.
    הביקוש העצום לכרטיסים הוביל לכך שההנהלה הייתה צריכה לעשות הגרלה בין הנרשמים השונים על מנת לקבוע מי יזכה בכרטיס למשחק השלישי בקריית גת היום שיכול להיות גם משחק העלייה שלנו. אם חס וחלילה נפסיד היום, מתאר לעצמי מלחמה על הכרטיסים גם למשחק הבא בקונכייה שיהיה לראשונה מאז הוקם סולד אואט בוודאות.
    אחרי הרבה שנים של דשדוש, יש הרגשה בעיר שהשנה הסיפור הולך להיות אחר, ובעיר עם אהבה לספורט כמו שלנו זה מספיק כדי לייצר אלפי אנשים שרוצים לבוא ולדחוף את הנציגה של באר שבע.
    מקווה שהקבוצה תדע לסיים את הסיפור, כי עם כל הכבוד לקריית גת, אנחנו בליגת העל זה סיפור אחר לגמרי בכל מובן אפשרי, אם נביא אפילו רק חלק מהטירוף של הכדורגל לכדורסל זאת תהיה תוספת רצינית ורענון רציני לליגת העל בשנה הבאה.
    יאאלה באר שבע!


     
    Mahranlala אוהב/ת את זה.
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,710
    לייקים שהתקבלו:
    3,376
    אתה נותן לי כאן דוגמאות על קבוצות שיכלו להצליח כשהפערים עם מכבי כבר היו כל כך תהומיים שברור שזאת משימה כמעט בלתי אפשרית. ברור שרובן המוחלט ייכשלו.
    וזה בסדר גמור שייכשלו. אני לא דורש שהפועל תבסס את עצמה כמועדון עילית, אם זה הייתה הכוונה שלי הייתי מציע חוקים אחרים לגמרי, כמו תקרת שכר. אני דורש שבתור אוהד הפועל תהיה לי את האופציה לחלום שהפועל תהפוך למועדון עילית. הפועל כמשל לכל שאר 11 הקבוצות בליגה ושאר המי-יודע-כמה קבוצות מקצועניות במדינה, שחיות בצל של מכבי.

    קודם כל, מכבי יכולה ללכת לפיב"א, היא בוחרת שלא. כל מה שכתבת נכון - יהיה מדובר בפגיעה כלכלית גדולה למותג, יכול להיות שלא הרבה קבוצות יבואו אחריהם וכו'. אתה מבין את ההזייה של הסיטואציה שהכדורסל האירופאי נמצא בה? כולם שבויים של היורוליג, כי גם אם קבוצה כלשהי תחשוב לעצמה כמה לא שוויוני המצב ורע לכדורסל, ותחשוב לפרוש מהיורוליג, מיד יצוצו הפחדים שאף קבוצה אחרת לא תלך איתה למהלך שכזה, והתוצאה היחידה תהיה יציאה שלה מהמועדון הסגור הדוחה הזה. אשכרה בית כלא.

    *לא שאני חושב שרוב הקבוצות ביורוליג ובטח לא מכבי חושבות במושגים האלה, אבל כשהן יחשבו הן יגלו שהן נמצאות בתוך בית כלא.

    מדובר בסיטואציה כל כך רחוקה מהמציאות שאני לא יכול לענות לך על זה.
    אני יכול להגיד לך שהיום אני(בתור חבר עמותה) אסרב שהפועל תלך ליורוליג, ושרוב הסיכויים שמהלך כזה לא יעבור.

    להגיד לך מה היה קורה אם והפועל הייתה מועדון עילית וכו'? ברור שאני לא יכול, כי הרבה מהאופי שלי כאוהד מבוסס על החוויות שעברתי עם הקבוצה. אני יכול להגיד לך שאני רוצה להאמין שהיינו מסרבים לקחת חלק במועדון הדוחה שנקרא "יורוליג" אבל זה יהיה חסר משמעות.
    כמו שאמרתי קודם - דברים שרואים מכאן לא רואים משם. ברור שאוהדי הפועל לא נולדו עם גן שמקנה להם חוש צדק מפותח במיוחד ביחס לאוהדי מכבי ולכן הם מתנגדים ליורוליג ומכבי לא, הכל תוצר של החוויות שעברנו.
     
  7. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    790
    מין:
    זכר
    בהצלחה
    מקווה שתמלאו את האולם ותבאו בתהלהבות לכדורסל בעונה הבאה כמו שחולון באו (ניצחו אותכם בסדרה ההיא כשעלו אם אני זוכר נכון, כשלפני זה ניצחו את עפולה)
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,237
    לייקים שהתקבלו:
    7,102
    חולון ניצחו אותנו במשחק האחרון בסדרה עם סל בשניות האחרונות ואז עונה לאחר מכן זכו באליפות, אנחנו נסתפק בעלייה היום ומשם נתקדם הלאה :)
     
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    כואב הלב על קריית גת, כל כך הגיע להם אבל מכת פציעות בלתי רגילה, מקווה שהשחקנים שם יהיו בליגת העל.
    בנוגע לבאר שבע, רק אור סולומון יכול להיות בליגת העל ברוטצייה מבחינת ישראלים, סגל כמעט חדש לגמרי תצטרכו, מקווה שתמשיכו עם הזרים.

    שים לב למשהו משה, מחזור 1, נתניה מגיעה חסרה לטרנר בדיוק כמו ב״ש והמתלוננת על הרכב שני, נתניה במהלך העונה סבלה מפציעות קשות ולא שמעת מילה.
    התלוננת שאלעד הופמן נפצע ובגלל זה לא עליתם, בצד של קריית גת שהרבה יותר פצועה לא שמעתי עד עכשיו תלונה.
    קצת הבדלים בספורטיביות.

    אני שמח שמיקי זוהר לא יעלה, אני במקום באר שבע חוטף את טישמן ורות׳בארט, חבל שאין שחקן מקומי לבאר שבע בליגת העל, מקווה שיגדילו את הליגה בעונה הבאה, יש מקום ל-14.
     
  10. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,689
    לייקים שהתקבלו:
    814
    מין:
    זכר
    בוודאות לא ניצחנו שניה אחרונה. אתה טועה עם עפולה ופרג שנה קודם שלא מימשנו עלייה.
    נגדכם כל קבוצה שמרה על הבית. מש 5 בחולון ניצחנו ב5-7 הפרש בלי מתחים.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  11. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,263
    לייקים שהתקבלו:
    5,454
    ברכות אדירות לבאר שבעים. אחלה רענון לליגה הבכירה.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,171
    לייקים שהתקבלו:
    14,674
    מין:
    זכר
    קטע יפה של נדב יעקבי מ-2010, זה היה עוד כשהפועל באר שבע היתה בחיתוליה

     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,237
    לייקים שהתקבלו:
    7,102
    הייתי באותו אירוע כשחקן הקבוצה, בדיוק עלינו מליגה ב׳ לליגה א׳ (הצטרפתי באמצע העונה כשהקבוצה שלי הייתה מעל באר שבע בטבלה ובסוף עברנו אותם בטבלה ועלינו ליגה), לא חלמתי שנגיע ליום הזה שאנחנו חוגגים עליה לליגת העל.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,237
    לייקים שהתקבלו:
    7,102
    לא התייחסתי כי לדעתי ודיברתי על זה הבעיות הכלכליות השפיעו עליהם הרבה יותר מכל פציעה. בחצי הגמר כשהם האמינו שהבעיות יפתרו והעירייה תעמוד בהבטחה שלה הם עשו 3-0 מרשים. אבל כשראיתי ראיונות עם אנשי קריית גת לפני הגמר הם נראו שבורים, סיפרו על התמודדות עם מעקלים שלוקחים להם את הרכב באמצע אימון ומכתבים על התראה לפני פינוי מהבית, אפשר היה לראות שהם נפגעו קשה מנטלית ושהם בחוסר ודאות וגם התייחסו לשחקנים זרים ששיחקו בלי לקבל כסף ונפצעו ועכשיו אף אחד לא מבטיח להם את החוזה לשנה הבאה כלומר גם הפחד מפציעה קשה ולהיתקע פצוע בלי בטחון לחוזה שלך שמרחף מעליך, לך תכין את עצמך מנטלית למעמד של גמר עם כל זה עליך.
    ליבי עם שחקני קריית גת אבל כמועדון טוב שקריית גת לא עלתה.

    נ.ב
    אוהד כהן (שחקן בית כמובן, יצא לי גם לשחק איתו, בן אדם עם לב ענק) ימשיך בוודאות בליגת העל, הוא הלב והמנהיג של הקבוצה וגם טוב הגנתית ועם יד לא רעה מחוץ לקשת, תמיד אפשר לעשות שימוש בפייטר וקלעי כמו אוהד, גם אם המעמד שלו יהיה משני ולא מרכזי כמו בשנים האחרונות.
     
  15. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    אוהד כהן כשחקן 11-12 בסדר אבל... זה אומר ששחקן 9-10 ברוטצייה צריך להיות איכותי וזה ישפיע על פישר לדוגמא.
    הזרים צריכים להמשיך, אור סולומון הוא פוטנציאל גדול מאוד, פישר יכול להצליח אבל נכשל כבר בליגת העל, גרשון זה שחקן לסוף ברוטצייה וזהו.
    שאר השחקנים צריכים להיות סופר איכותיים, סיכון עצום.
    הייתי מנסה ללכת על בטוח, מביא את רות׳בארט וטישמן הזולים ומשקיע את רוב הכסף בזרים + קו קדמי יקר + ישראלי בכיר, בדיוק כמו שנס ציונה עשתה, הביאה סנטר אדיר, שמרה על הבסיס המאוד חזק והביאה ישראלי בכיר (כדיר).
    מצד שני, לכם אין את הבסיס שלהם היה.

    מגיע לבורגר להמשיך אבל זה סיכון עצום, אימן את נתניה, אני מכיר אותו, יהיה המאמן החלש ביותר בליגה בפער, המאזן שלו מזעזע בליגה ה-1.
    אם יש אופצייה להביא מאמן תותח כמו גרינברג צריך לעשות את זה, אני הכי בעד מסורת אבל באר שבע תהיה נאיבית בקיץ ותשלם על זה כפול כסף במהלך העונה.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.