לגייס כספים לתחבורה ציבורית זה לא כזה פשוט, קודם כל אתה צריך קשרים טובים עם ראש הממשלה, דבר שני אתה צריך להיאבק על תקציבים עם נערי האוצר שהם לא חובבי תח"ץ גדולים. אני לא אומר שישראל כץ הוא שר תחבורה מושלם, הוא עשה לא מעט טעויות בדרך והוא ימשיך לעשות טעויות(עד שיפרוש מהתפקיד ב-2040) אבל לזכותו יאמר שהוא בא לעבוד. שרי התחבורה שקדמו לו התייחסו לתפקיד הזה בתור פרס ניחומים, הגיעו כל יום למשרד לגרבץ כמה שעות ועשו לביתם. כץ באמת רואה בתפקיד הזה שליחות, ולא סתם הוא דורש אותו בכל ממשלה חדשה. נכון יש ועדים וחרדים, הכל הידוע, רק שזה לא התחיל אצל כץ, והוא מנסה לתמרן כמו לוליין בקרקס(למד מהפטרון שלו). הוא גם לא כזה פחדן כמו שאתה מצייר, אני אזכיר לך את הפיצוץ שהיה לו עם ועד הרכבת לפני חצי עשור.
כל עוד הן לא נוסעות 200 קמ"ש זה לא מי יודע מה פיתוח. והרכבת המהירה לשמקום תיסע 120. אז עם החובה להגיע לתחנה ומתחנה לרוב האנשים רכבת לא כדאית.
שטויות. לא ראיתי שהריב שהיה לכ"ץ עם ועד הרכבת גרם ל"מחיקתו" בפרמייריז. גם לא ראיתי שהועדים של אגד ודן הזיזו לו כשהוא לקח מהם איזורים והעביר לחברות אחרות. הבעיה עם הרכבת זה שזה מונופול, הם בשניה אחת יכולים להשבית את כל מערך הרכבות. זה נושא מאד רגיש.
אם יש להם כזה כח בליכוד דה פאקטו הליכוד זה מפגלה סוציאליסטית. ימניים כמו הביצה הימנית שלי. אז מי הם אותם קבוצות בליכוד כל כך מקושרים לועדי העובדים?
זה מה שאתה אומר, אף פוליטיקאי לא רוצה להיות זה שבגללו מאות אלפי ישראלים נתקעו. חס וחלילה שיעצבן את אלו שרוצים לטוס לאנשהו. הרבה יותר קל לו להגיע לפשרות שיקנו לו עוד כמה שנים של שקט עד שהיורש שלו יצטרך להתמודד עם הנזקים שהקודם עשה. זאת הסיבה שכץ לא באמת מנסה להלחם בועדים ובד"כ מוותר להם. הרי מה אכפת לו לתת כמה שקליאדוס של כספי ציבור כדי להרוויח שקט? אני מאשים בזה גם את התקשורת והציבור הרחב שרואה רק את הדבשת של עצמו ולא מבין שלפעמים צריך לסבול בטווח הקצר כדי שיהיה טוב יותר בטווח הארוך. אני מדמיין את הכותרת של ידיעות במקרה כזה שתאכל את השר הרלוונטי בעודו חי. חוץ מזה יש את הקטע של מרכז הליכוד שנראה בדיוק כמו שנראיתה מפא"י לפני הנפילה. כשהציבור הרחב רוצה לתת קונטרה, אז באים כל מני אידיוטים שימושיים וקוראים להם גיס חמישי. איזה ריב? הוא כרגיל התקפל לפני שהדברים נהיו רציניים. זה לא נכון. האוצר מקנה עדיפות לתחבורה ציבורית. "הבעיה" היא שכאשר אתה מבקש מהם כסף, אתה צריך גם להראות איך השקל שאתה תוציא יביא את התמורה הכי טובה מבין כל האלטרנטיבות. לכן לדוגמא אם זה היה תלוי בהם, קו רכבת לכרמיאל שעולה כמו מונית ספיישל לכל נוסע קבוע למשך כמה שנים טובות, לא היה קורה. לא אשמתם שכץ מעדיף להשקיע בפילים לבנים שאפשר לגזור עליהם סרט מאשר בדברים מועילים כמו הכנסת תחבורה שיתופית, הסבת נתיבים חופשיים לתחבורה ציבורית וגביית אגרת גודש.
משטרת לואי דה פינס כדרכה בקודש פצחה ברעש גדול ומהודהד ירדה מן העץ גם בעניינו של דני דנון. אני זוכר את הרעש התשקורתי עם פרסום החשדות.איני חומל אנשי ציבור ופוליטיקאים כי זו הפוליטיקה והם ידעו לאן הם נכנסים. אבל כשהלכלוכים כ"כ מוטים,מתוזמנים ומתוזמרים מצד כלבלבי התשקורת.כשכולם פחות או יותר מכווני מטרה אחת ימינה וכולם באים מאותה ערוגת שמאל פוסט ציוני רעיל .כשסגל אומר ליונית הקרחונית לא לא אין צורך במילה לכאורה...די מובן מדוע הציבור פחות ופחות מאמין להם. News1 | אין תשתית ראייתית נגד השגריר דנון
Michael Carrick האמת שזה לא מתאים לך לענות רפלקסיבית עפ"י תמונה. סגל הובא לערוץ כימין מחמד הגדל בערוגה הזו ופועל על פי רצון המנטור הרוחני,מר פטריית רעל צרובה אברמוביץ.ובהתאם לאג'נדה הכללית של התשקורת.ברגע שלא יתאים להם יזרק. האם אתה מערער על הקביעה שלי שערוצי התשקורת בעלי אג'נדה שמאלנית?
האם אחוזי ההצבעה בקרב אנשי התקשורת למפלגות ה"מרכז-שמאל" הוא גבוה יותר באשר בציבור הרחב? כן. האם האג'נדה שמשתקפת מרוב כלי תקשורת המיינסטרים תואמת את מה שאני רואה כשמאל? לא.