ריאל מדריד 2018/19:: רעש לבן בפתח, גם אם זה עידן חדש...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    בייל לא היה נחוץ בקבוצה שיש בה את רונאלדו, גם אם אחרי עונה הוא נראה מוצלח יותר מניימאר, זה נבע בעיקר מקשיי התאקלמות של הראשון ולא מהעובדה שהיה מדובר ברכש חכם. ניימאר לא רלוונטי כי כנראה ריאל לא הסכימה לשלם מתחת לשולחן לאבא שלו סכומים לא הגיוניים כמו האנשים המפוקפקים שניהלו בזמנו את ברצלונה (וגם רכשו לאבידל כליה).
    גם העובדה שאנחנו מצליחים ברכש זול נובעת בחלקה הגדול מהמעמד שיש לריאל בכדורגל והעובדה שהיא לא צריכה להציע יותר מאף קבוצה כדי לרכוש שחקן. מנגד, העובדה שברצלונה מובילה עלינו 7-2 בעשור האחרון באליפויות למרות רכש כושל בערימות מראה שהתועלת השולית של שחקנים בכל מני עמדות במגרש בטלה לעומת התועלת של שחקני התקפה ברמה הכי גבוהה שגומרים משחקים לפני שהם מתחילים בכלל להיות מסוכנים.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    או שליאו מסי הוא שחקן ענק שגם עם כריסטיאנו רונאלדו ועוד כוכבים גדולים אצלינו - קשה להתמודד מולו. האליפות האחרונה היא מסי עם סימן קריאה לדעתי, כשחד וחלק היה לו צוות מסייע בינינו במונחים הישנים של ברצלונה. זה לא מדויק מה שאתה אומר, יש כאן גם פעולות חכמות של ריאל וניצול הזדמנויות, נניח אסנסיו, ברצלונה הייתה יכולה לרכוש אותו. אני גם חולק עלייך לגבי בייל, כשהגיע היה שחקן הרבה יותר מהיר עם מסת שריר פחותה, הוא התחיל טוב מאוד בצד ימין - היה יכול לחתוך לאמצע או ללכת לקו ולהרים, כריסטיאנו בכלל שיחק בצד השני והיה נראה שהתקרה של בייל מאוד גבוהה. ניימאר ובייל הם שני שחקני הרכש הבולטים ביותר בליגה הזו בשנים האחרונות והם קצת יותר דומים בעמדות בהתקפה מאשר בייל לעומת סוארס שהוא חלוץ '9' אמיתי(זה הקשר שאתה יצרת). 'תועלת שולית' - מונח יפה אבל כותרת גדולה ובומבסטית מדיי, אני כן מקבל את הקו שלך ורענון בחלק ההתקפי היה נחוץ. רשימת שחקני ההתקפה שאני פיללתי לראות בקבוצה הזו בזמן שבנזמה משחק כאן היא ארוכה מאוד - דויד ויאה(היה ממש קרוב ואפילו חצי סגור אצלינו, בין אם ולנסיה טירפדה ובין אם סיבות אחרות), אגווארו, לבאנדובסקי, וגם שחקנים שהם לא חלוצים - האזרד ואמבפה לדוגמא.
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    היה לריאל 100 מיליון יורו לבזבז בשנה נתונה, היא יכלה ללכת על החלוץ הכי טוב בעולם או על שחקן שהוא גירסא נחותה ופציעה של רונאלדו עם רגל שמאל במקום ימין. גם בתרחיש של השתלבות מושלמת, זה לא היה פותר, וכמובן שלא פתר, לריאל את הבעיה שהייתה קיימת, ועדיין קיימת, עם המשחק העומד.
     
  4. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    3,010
    לייקים שהתקבלו:
    1,247
    מין:
    זכר
    מוזרה לי קצת הכמיהה הזו לגלאקטיקוס. בפועל התקופה הכי טוב של ריאל בעשור האחרון הייתה לא עם שחקנים גלאקטיים אלא עם רכש חכם כמו מודריץ׳, די מריה,חאמס והשאר. אולי זה חלק מלהיות אוהד ריאל מדיריד לדרוש גלאקטיקוס בקבוצה אבל זה משהו שנכשל כמעט כל הזמן.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    בנזמה מודל 2013/14 היה שחקן צעיר, מהיר וגם טוב יותר מהשחקן העלוב של היום. מעולם לא הבקיע יותר מדי חוץ מעונת האליפות עם מוריניו וברור שהיו חלוצים טובים ממנו, אבל היה מבשל שערים וזה לא היה כזה נורא.
    התקופה הכי טובה של ריאל מדריד הייתה עם דל-בוסקה: פיגו, זידאן ואז רונאלדו וכדורגל מהאגדות למרות שהקבוצה לא הייתה מספיק מאוזנת ולא זכתה במספיק תארים. אחר-כך הגיע כבר גלאקטיקו אחד יותר מדי או יותר נכון המגלומניה עלתה על השפיות - בקהאם בא אבל מקאללה עזב, היירו נזרק והבלמים היו ילדים מהקאנטרה. אתה יכול להמיר את המילה 'גלאקטיקוס' בשחקנים נוצצים וטובים לחלק הקדמי, הקבוצה הזו חייבת את אדן האזרד ואיקרדי לדוגמא. וללא ספק מוריניו בנה קבוצה טובה מאוד והניח את היסודות לקבוצה של הדסימה לדעתי. די-מאריה ואוזיל היו הצלחה גדולה, וגם מודריץ' שהוא שחקן שהיה חסר לנו באמצע החכם והיציב אבל האיטי ונטול דריבל עם קדירה וצ'אבי אלונסו.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    יש לא להביא "גלאקטיקוס" ויש לפתוח עם בנזמה חלוץ. העניין הוא שאתה מתמודד בכל שנה מול לפחות 2 מהקבוצות הטובות שיש באירופה, ואם הסגל שלך לא ברמה הכי גבוהה אז אתה פשוט תהפוך ללא רלוונטי. העניין הוא שמועדון שלא ביצע רכש אפילו של שחקנים רלוונטים לרוטציה כבר 3 שנים, מוצא את עצמו במצב שבו הוא חייב לבצע רכש של שחקנים במאות מיליונים כדי להתמודד. במצב נורמלי אתה רוכש מדי פעם שחקן ברמה הכי גבוהה, אבל רוב הרכישות הם שחקנים טובים שיכולים בסיטואציה הנכונה להפוך למצויינים תוך שנתיים שלוש, לנו אין שנתיים שלוש.
    בפעם האחרונה שהיינו במצב דומה, זה היה אחרי עונה אחת בלבד בלי רכש ועם שלד פחות טוב, היינו צריכים לבצע רכישות במעל 250 מיליון יורו על מנת להתקרב טיפה לברצלונה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    לריאל מדריד היה את הלוקסוס לוותר על אמבפה תיאורטית בשנה שעברה, עדיין היה לה את כריסטיאנו וסגל שחקנים התקפי שהוא טוב. אבל ברור שעזבו אותנו גולרים, גם מההרכב וגם מהספסל - חאמס ומוראטה, וצריך לשפוך כסף על מדיניות הצנע הזו, לשלם מחיר תרתי משמע. איסקו ואסנסיו לא ביצעו את קפיצת המדרגה, כל אחד בדרכו הוא.
    מה שאתה אומר נכון אבל זה היה מטעה. בארסה מודל 2007/08 סיימה במקום השלישי בליגה, עשתה לריאל מדריד פאסיו וכמעט אכלה מאניטה. מובן שהקבוצה ההיא הייתה יותר מוכשרת מריאל מדריד אבל דווקא ריאל זכתה בשתי אליפויות. מעבר לכך, רוד ודיארה גמרו את העונה באוקטובר וגם סניידר ואחרים נפצעו לפרק זמן ארוך. על אריאן רובן מיותר להרחיב.

    בהסתכלות לטווח הקצר מעניין אותי אם יגיע חלוץ שני בינואר, נניח וורנר, ועד כמה הצעירים ישתלבו כששחקני ההרכב יהיו בריאים. מתי אסנסיו ישחק במקום לוקאס, האם יורנטה שדרך אגב נפצע ולא ישחק במשחק ההשלמה נגד ויאריאל - ימשיך בהרכב, כמה דקות יקבלו רגילון ו-ואלוורדה ו-ויניסיוס..
     
  8. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    634
    לייקים שהתקבלו:
    175
    מין:
    זכר
    על הנייר בייל היה אמור להשתלב ולהתאים למשחק ההתקפה של ריאל, שבאותה תקופה עם מוריניו התבססה על התקפות מעבר מהירות.. מסכים שהיום בייל ובנזמה לא ראויים ללבוש את החוצה של ריאל ומביישים את כל שחקני ההתקפה שהיו שם לפניהם.

    בתור אוהד בארסה הייתי שמח שאחוזי ההצלחה שלנו ברכישות ומכירות יהיו כמו שלכם בשנים האחרונות..על כל רכש שהצליח אצלנו יש 4-5 שנכשלו..

    מסכים עם ראוליטו שהסיבה העיקרית לדומיננטיות של בארסה בליגה היא מסי.
    בשנים האחרונות ריאל העמידה קבוצות אדירות שבכל ליגה אחרת היו משייטות לאליפות.
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    בייל לא שיחק אצל מוריניו, וגם אם מניחים שהבא אחריו היה משחק באותה צורה בדיוק, ריאל הייתה קבוצת המתפרצות הקטלנית ביותר בעולם, מה יעזור להוסיף עוד שחקן שזה מה שהוא טוב בו?
    ברצלונה הביסו אותנו בשנים האחרונות פעמיים בלי מסי. ברור שהוא חלק גדול מהפער, אבל הפער מתבטא גם בשחקנים אחרים. וכשיש לך שלישייה כמו מסי, סוארז וניימאר, אתה יכול לפספס עם שאר הרכש.
     
  10. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    אי אפשר להתכחש למציאות.
    ב-3 שנים האחרונות הרכישות לרוחב שעשו בעיקר עם צעירים,והאי רכישות שהיו צרכים לעשות. זה כישלון חרוץ.
    הבעיה הכי גדולה שנתנו לתארים,ויכולת פנומנלית של רונאלדו בסיום כל עונה לסנוור ולחשוב שהשיטה הזאת עובדת.

    רק לחשוב עם בקיץ הקודם אמבפה היה מגיע,ובקיץ הנוכחי איקאדרי והזארד...
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני חושב שהקיץ הנוכחי היה ביזיוני וגם את הקיץ שעבר לא אהבתי, זה היה אובר-ילדים. את קיץ 2009 אני מוציא מהמשוואה כי זו השתוללות לשמה, אבל המועדון בין 2010-2016 הצליח בצורה יוצאת דופן. וכשהיה את כריסטיאנו, ומעמדו של בייל לא הוטל בספק, וילד צעיר כמו אסנסיו, ואיסקו - אז אפשר היה 'לסרב' להיכנע לחוקי השוק ולא לצרף את אמבפה. זה שבארסה הביסה אותנו פעמיים בלי מסי(פעמיים אחת גם ריאל הייתה בלי קאסמירו - כמובן שזה לא אותו מאזן כוחות או חשיבות, אבל מי הדביל שעולה בהרכב של פלייסטיישן?) זה נכון לחלוטין אבל זה לא אומר שזה היה קורה בליגה לאורך עונה שלמה.

    בקיץ כשבייל הגיע לא היו רק גלאקטיקוס, היו שחקנים צעירים כמו יירמאנדי ואיסקו, מוראטה החל לקבל יותר דקות וגם חסה. בייל גולר יותר מדי-מאריה ואוזיל וזו התוספת שלו למשחק ההתקפה שלנו.

    נו אבל מה לעשות שהרכש לא מסתכם רק בשחקני ההתקפה ואמרתי כבר שבארסה ריעננה בצורה חכמה יותר ואף מעוררת קנאה. תראה כמה זמן לקח להם למצוא בלם נורמלי עד שבא אומטיטי. אנחנו בפרק הזמן הזה הוצאנו משהו מריקרדו קרבאליו, קידמנו את נאצ'ו, בניגוד לניסיון הכושל שלהם עם בארטרה, וכמובן ואראן.
     
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אפשר להביא גם 300 קשרים. אמבפה הוא חלוץ וריאל הייתה צריכה חלוץ. גם אם יש לך את איסקו ואסנסיו, שרק אחרי שיעברו לידיים של גווארדיולה כנראה נלמד מה התפקיד שלהם במגרש.
    האם כשריאל הביאה את בייל היו חסרים לה גולים? או אולי אשכרה שחקנים שמסוגלים להחזיק בכדור כשהקבוצה לאו דווקא ביתרון מספרי על היריבה?
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  13. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    דור הקיצים של 2010-2016 לא רלוונטי למה שאנחנו טוענים.
    מאז 2016 ועד היום,אנוחנו באים בטעות. ישנו בעמידה לא הביאו רכישות,ומה שיקרה שבמקום שכל קיץ היו עושים רכישה אחת גדולה,יצטרכו לעשות בקיץ אחד כמה רכישות סופר גדולות.
    מה שעשו מוריניו ואנצ'לוטי זאת הסיטורה רחוקה שלא רלוונטית.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני לא מתכחש ולו לרגע לקיץ העלוב השנה וזו אחת מהעונות הכי עצובות שלי כאוהד ריאל מדריד, וגם לגבי שנה שעברה יש לי ביקורת. אבל מה שקרה בין 2010 ל-2016 מאוד רלוונטי. יש כאן בחור שכל הזמן מתלונן. זידאן לא אלוהים אצל כל אוהדי ריאל אבל כן קרוב להיות קונצנזוס, ואצלו הוא 'זה עם התחת'. לפי התגובות שלו אפשר לחשוב שאנחנו מנצ'סטר יונייטד - 5 שנים שהם לא רלוונטים, או אפילו גרוע מזה - אינטר\מילאן. ואם יש ארבעה גביעי אירופה בארון בפרק זמן כה קצר אז כנראה שעושים משהו נכון בקבוצה הזו.
    באמת מקווה שהקיץ יפתחו את הארנק ויחליפו את רוב הסגל שמיצה את עצמו, אני סקפטי אם זה יקרה, בעיקר לגבי שחקני ההתקפה שלנו - ובינואר אם לא חלוץ טוב לפחות ממלא מקום אמיתי כי מריאנו פצוע כל הזמן, גם עכשיו.

    מי שלא יודע מה העמדות של איסקו ואסנסיו - אני אעזור לו. אסנסיו משחק כמו סילבה בנבחרת ספרד - כביכול קיצוני, לרוב בשמאל, עם המון גיחות לאמצע ועיקר הכוח שלו הוא הבעיטה. איסקו משחק ביהלום לא פעם, עם תזוזה ברורה לצד שמאל, כשכריסטיאנו כבר היה נכנס לרחבה.
    אגב, אלה בדיוק שניים שבאו כדי לעזור לנו להתמודד מול קבוצות שמניעות כדור. אני חושב שפרט לבארסה, באיירן וסיטי - ריאל תיתן פייט בהנעת כדור לכל יריבה, ומי אמר אגב שזו הדרך לנצח משחקים, הדרך היחידה? גם טוני קרוס שחקן שמניע כדור נהדר, למרות שהוא חסר את הקסם, ומודריץ' הגיע ב-2012 בדיוק לשם זה ושידרג את הקישור שלנו פי כמה בהשוואה לימי צ'אבי אלונסו וקדירה.
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אם נקשיב לך ולפרס אז מהר מאוד נהיה מנצ'סטר יונייטד. רק שמנגד אין לנו כל מני קבוצות אנגליות שמבליחות לעונה ולא עושות כלום באירופה אלא את אחת הקבוצות הטובות בעולם שלוקחת לנו אליפויות בכל עונה שאינה מושלמת בליגה.
    אני מתלונן ומנמק, כל הדברים שהתלוננתי לגביהם התבררו כנכונים. אתה בסך הכל מציין עובדות וסטטיסטיקות, לאורך זמן מזל לא עובד, וזידאן ידע את זה מספיק טוב ולכן גם עזב, אני לא מצליח להבין למה אתה מתעקש לא להסכים עם האדם עצמו לגביי מה שהוא יכול או לא יכול לעשות.
    אפשר להביא חלוץ מחליף למריאנו, הוא צריך לקחת בחשבון שכשהוא לא יהיה פצוע, אז הוא יהיה על הספסל כדי שלא יפצע. את קרימוס לא יזיזו מההרכב בשביל אף אחד.

    את ההסבר שלך לגביי התפקידים של אסנסיו ואיסקו תשלח בבקשה אליהם, כי לא נראה לי שהם בעצמם בקיאים כמוך, כמו במקרה זידאן. אם הביאו את אסנסיו כנגד קבוצות שמצופפות 30 מטר מהשער, אז אני ממש לא מופתע, כי מדובר בשחקן שיכול לעשות הכל חוץ מזה. אפשר לשים אותו בשמאל ולתת לו להכנס לאמצע, סביר להניח שהוא יתקע שם כי רגל ימין שלו היא ברמה של רגל שמאל של שחקן שכונה ממוצע, כרגיל, מראה על חוסר הבנה של הקודקודים בצמרת.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.