ריאל מדריד 2018/19:: רעש לבן בפתח, גם אם זה עידן חדש...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אם היה אפשר להציל את העונה, למנות את סולארי שדי ברור שהוא לא איזה עילוי לא מעיד על כך שזו הייתה הכוונה. ההנחה שבכלל היה את מה להציל מתבססת על כך שהסגל הזה שווה משהו, כשברור לרוב האנשים (לפחות לסיונרה) שהוא לא כבר מהקיץ.
    לופטגי ניסה לשנות ולא הספיק באמת להיכשל לפני שהפכו אותו לאיש מת מהלך. סולארי אפילו לשנות לא ניסה ונכשל. השלב הבא זה מוריניו שיקח אותנו אחורה וייכשל.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  2. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    איסקו לא הרבה יותר גרוע מהאחרים.
    השקרים על השמנה לא נכונים,אפשר להסכים על הגישה שלו,אפשר וצריך לצפות ממנו ליותר מקצוענות,אבל אני גם יכול להבין את תסכול שמאמן מוחק אותך ולא משנה מה תעשה.

    בכול מקרה,נראה שמוריניו מתקרב ובא אולי אפילו העונה,ואם נשארה עוד טיפת חלקה בריאה הוא ידאג לחרב אותה.
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כל השיח בכלל על בעיות משמעת של איסקו נראה לי מפגר כשאני רואה מה בייל עושה ואיך הוא מתנהג, בזמן שהוא לא מפסיק לקבל הזדמנויות.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2019/03/07/15519709714254.Xxx

    בטח שמתם לב שבשעות האחרונות מדווח בספרד על פיצוץ בין הקפטן ראמוס והנשיא פרס, כשהאחרון זעם על השחקנים לאחר ההפסד המשפיל מול אייקס ואמר שהם ביזו את המועדון ושמקומם של אף אחד לא מבוטח לקראת העונה הבאה. הקפטן ראמוס התעצבן, לא נשאר חייב, טען שההנהלה הביאה לכך בהחלטות מחורבנות ואף אמר, לפי הדיווחים - “תשלם לי ואעזוב”. ראמוס אגב לא כתב לאוהדים דבר ברשתות החברתיות לאחר ההפסד מול אייקס. מי שכן עשה את זה היה לוקה מודריץ’ שהיום צייץ: " השבוע הכי קשה בקריירה שלי, אבל הצלחה היא לא לעולם לא ליפול אלא תמיד לקום כל פעם מחדש".

    לאורך ההיסטוריה המועדון תמיד העניק גב בלתי נגמר לכוכבים שלו, בשנים האחרונות אני מדבר בעיקר על בייל ובנזמה ונניח טוני קרוס, תמיד מאמנים הוחלפו כמו גרביים והיו חלשים, אפילו קאפלו כמעט פוטר. אני מרוצה שכביכול השחקנים מבינים שלשחק בריאל מדריד זה לא מובן מאליו. מצד שני מאוד מלחיץ אותי הפיצוץ הזה עם ראמוס, אחרי שכריסטיאנו(למרות השמועות) וזידאן(הלם) עזבו - מבחינתי הכל כבר יכול להיות, ופרס לא יודע לסיים יפה - היירו, ראול, קסיאס, אפילו כריסטיאנו.
    2/3 מהווינריות וכוח ההרתעה שלנו אבד בקיץ ולאבד גם את ראמוס זה פשוט פסיכי, מכה מקצועית קשה, בטח לאור היכולת האיומה של ואראן, וראמוס נראה לא רע למרות שהוא משחק מספר מוגזם של משחקים ולא נח לרגע, וכמובן גם מכה רגשית, לא יכול לתאר את ריאל מדריד בלעדיו. ראמוס חייב להיות חלק מריאל מדריד החדשה זו שבונה את עצמה כמעט מאפס.

    כמובן שזו אמירה מאכזבת מאוד של הקפטן שצריך להיות הפנים של ריאל מדריד החדשה, להגיד שהמועדון חזק מהכל ובשנה הבאה נחזור טובים יותר, אבל הוא לא היה חלק מהפיאסקו בניגוד לואראן לדוגמא. הוא שחקן ההגנה הטוב ביותר שלנו העונה. הוא שיחק כבר 39 משחקים העונה, תוסיפו לו את המשחקים במדי ספרד בניגוד לפיקה לדוגמא, גם זה משפיע. במהלך קיץ 2015 כשעשה לנו את המוות ואיים לעשות ‘ויברח’ למנצ’סטר יונייטד מאוד התאכזבתי ממנו ואמרתי שככה הוא רוצה לקבל את סרט הקפטן? הוא יהיה קפטן פח, אבל הוא צודק במה שאמר - ההנהלה אחראית, בגדול. אי-אפשר לוותר על המנהיגות והווינריות שלו ואלה יותר מדי טלטלות תוך שנה אחת.
     
    גלצ אוהב/ת את זה.
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    להיות מנהיג אומר גם להגיד את מה שצריך, עבודה יפה סרחיו.
     
    EsheD ו-גלצ אוהבים את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    את הדברים האלה ראמוס רצה להגיד לדעתי עוד מהקיץ והוא הצליח לשמור על איפוק. אין לי בעייה עם מה שאמר, וזה נכון, אף אחד לא מטיל את האשמה על העונה הנוכחית לגבי המאמנים(למרות ששוב, סולארי לא צריך להיות מודח מול אייקס בברנבאו אחרי ניצחון במשחק הראשון, ובצורה כזו משפילה. זה בכלל לא היה משחק שווה כוחות, לא היה כאן עניין של מזל\VAR\מומנטום\החמצות). אני לא אוהב את האיום של ה-'ויברח'. גם ריאל מדריד נתנה לו הרבה, מי שילמה את סעיף השחרור של ראמוס כשהיה בלם בן 18, חצי שעה לפני סגירת חלון ההעברות? אני מאוד חושש שיעזבו האנשים הלא נכונים - ראמוס, שזו אזהרה שקשה להתמודד איתה כרגע, מרסלו למשל, במקום בנזמה-בייל.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מרסלו עם מוטיבציה של שחקן עבר, אסור להשאיר שחקנים שלא רוצים להשאר במועדון. הכל תוצאה של הגישה של פרז שהפך את ריאל מדריד למועדון לא תחרותי בשוק ההעברות, ומכאן מגיעים למצב בו אנחנו הופכים לארסנל, מינוס דינוזאור קבוע, פלוס סתם בינוניים מתחלפים במקומו.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    קודם כל יש לך טעות לגבי בייל-בנזמה. אתה רוצה את שניהם בחוץ וזה סבבה, אבל תאמין לי שאתה לא רוצה את מריאנו ב-11. מפוזר מאוד, לא מסוגל להוליך כדור, פזיז בהחלטות שלו, ראיתי אותו והרגשתי כאילו לא יצא לעונת השאלה בליון. מעבר לכך האופצייה היחידה בחוד היא לשחק עם אסנסיו כ-'9' מזויף(הרי את האופצייה של בייל אתה פוסל). בייל קיבל יותר הזדמנויות רק ביחס לאסנסיו. עובדה שלוקאס ואסקס ו-וינסיוס בעיקר פתחו בהרכב בלי סוף בתקופה האחרונה. בייל קיבל אשראי באמסטרדם ובקלאסיקו האחרון בליגה. בדרבי הוא עלה מהספסל.

    לגבי מרסלו, אתה טוען שיש לו מוטיבצייה של שחקן עבר, זה ממש לא נכון[כן ברור שזו תמונה ישנה, תנחש באיזה משחק, ותראה את הפנים שלו בכל ההפסדים וגם על הדשא], הוא פשוט בעונה גרועה אחרי המון שנים, מותר לו(ב-2012/13 ספג פציעה מאוד ארוכה), ומעבר לכך איסקו יוצא די נקי. לשחק במערך של ארבעה קשרים זה מוגזם כשאין לך את כריסטיאנו רונאלדו, בייל-אסנסיו\בנזמה-אסנסיו\בנזמה-בייל\ויניסיוס-בייל, כל צמד שתרכיב זה מעט מדי. אין לנו התקפה. ומצד שני, על מודריץ' וקשר אחורי לא הייתי מוותר לעולם כך שהאופצייה היחידה היא לוותר על טוני קרוס.

    וכמובן איך אפשר בלי ההגזמה התורנית. אתה מזלזל בצ'מפיונס-ליג, אני לא. המרחק עד שנהפוך לארסנל הוא עצום. וגם עד שנהפוך למנצ'סטר יונייטד שחמש שנים היא בחרא, אפילו יותר.
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אני רוצה כל שחקן שהוא לא בנזמה בהרכב. ועצם העובדה שמריאנו הוא האלטרנטיבה, בהתעלמות כלל לא אלגנטית שלך לעובדה שההנהלה מתעקשת לא להביא שום שחקן שיתחרה באפס שנמצא שם, היא לחלוטין אחת הסיבות לכך ששחקנים במועדון ממורמרים.
    אני לא מזלזל בצ'מפיונס, אני פשוט מכיר בעובדה שבטורניר עם 7 משחקים יש חשיבות למזל ולאופי לא פחות, וכנראה אף יותר, מאשר ליכולת.
     
  10. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,531
    פרס כנראה רוצה להרוס את המועדון לגמרי, אם הוא חושב שמוריניו הוא המושיע.
     
  11. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    7,135
    לייקים שהתקבלו:
    1,159
    לא לומדים מטעויות? אם הוא יחזור לשם, מי יודע אולי יחזור גם ליונייטד אחרי תקופה
     
  12. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    אומרים מינוי זמני,ואותי מפחיד שבטעות יצא לו רצף טוב ואז כבר לא יהיה זמני.
    מבחינתי לעונה הבאה קלופ אידיאל,אם לא אז פוצ'טינו.
     
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    ברגע שהעסקה עם רונאלדו התבשלה פרז היה צריך ללכת לחילוף דורות.
    לוותר על רונאלדו ולהישאר עם כל הצוות המסייע - כשדווקא הצוות המסייע דועך ורונאלדו עדיין זוהר - זו החלטה טיפשית. גם מבחינה מנטלית אתה תוקע את המועדון (עד שסולארי עם ויניסיוס ורגוליון עשה מהפך), גם מבחינה כלכלית אתה משלם המון לשחקנים שכבר לא יביאו לך תארים, וגם מבחינה מקצועית אתה לא נמצא בשום מקום.
    אם רוצים לחכות לזמינות של אמבפה או ניימאר או סלאח או הזארד זה בסדר גמור, אבל אין סיבה לעשות את זה עם ראמוס ומרסלו ומודריץ' ובנזמה. עם העזיבה של רונאלדו כל הדור הזה היה צריך לרדת מהבמה ולאפשר לשחקנים חדשים לתפוס מקום בהרכב לקראת הדור הבא של ריאל מדריד. במקום זה יעברו כאן 3 מאמנים בעונה אחת ושום דבר לא יהיה מסודר לקראת הקיץ.
    במקום שיחתימו את פוטצ'ינו יבוא והוא יבקש קשר, קיצוני וחלוץ להרכב ותמונת הסגל תהיה ברורה, ריאל נמצאת במצב שבו לאף אחד אין מושג מה יקרה בקיץ ומה אמור לקרות פה.
     
  14. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    3,058
    לייקים שהתקבלו:
    2,415
    מין:
    זכר
    גם אם רונאלדו היה נשאר, היה צריך חיזוק וחיזוק מסיבי.
    רק אידיוט לא מוכר את בייל שנתן סיום עונה טוב עם השער בגמר, אחלה מומנט לדחוף את הבלוף לפראייר אחר ולצאת עם הרבה כסף שישמש לרענון הסגל.
    על בנזמה נמאס לכתוב.
    כבר בקיץ נכתב שלופטגי חרץ את דינו בכך שלא הפך שולחן ודרש רכש, גם אם יהיה מאמן על עם הסגל הזה פשוט אי אפשר להוציא כלום.
    בכל היה ידוע ובכל זאת ההתעלמות הייתה מוחלטת. לא יודע מאיפה זה נובע, מדאיג שאותם אנשים צריכים לדאוג לבנייה מחדש. מאמן טוב שיודע לבנות מ-0 זה דבר הכרחי, נפילה במינוי הזה כנראה תדון את הכל לכשלון נוסף.
     
  15. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,730
    לייקים שהתקבלו:
    422
    אני לא יודע על המחויבות של איסקו מחוץ למגרש, אולי משהו שם לא מצא חן בעיני סולארי, אבל אני יודע להגיד שהמחויבות שלו על המגרש זו תמיד הייתה תכונה שמאוד אהבתי אצלו. תמיד זה מרגיש שהוא רץ יןתר מכולם רוצה את הכדור יותר מכולם ועושה הכל כדי להיות במשחק טוב. בניגוד להרבה שחקנים שנוטים להעלם וכאילו אומרים טוב כנראה זה לא היום שלי מותר לי להיות מידי פעם גרוע.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.