ריאל מדריד 2018/19:: רעש לבן בפתח, גם אם זה עידן חדש...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    הזארד ואמבפה לדעתי נורא מתאימים ביחד. האיזון בין שחקן אחד אחורי יותר ומוביל כדור יותר (הזארד) לבין שחקן שהוא כמעט חלוץ לגמרי (אמבפה) יכול להיות קטלני, כמו בלא מעט שלישיות התקפה בעבר. כמובן השאלה המעיינת היא מי החלוץ המרכזי שיתאים להם (איקרדי?), אבל אם זה יקרה זה יהיה מדרדידיסטי-פרסי לגמרי.

    בין בייל לחאמס וקובאצ'יץ' נראה שיהיו גם הכנסות לא מבוטלות, ככה שזו עוד אינדיקציה לקיץ גרנדיוזי.
     
  2. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    אני לא מאמין שאפשר להוציא את אמבפה מפריז. הוא לא יעזוב את הקבוצה הזאת בחמש השנים הקרובות. אם כבר, רכישה של ניימאר יותר ריאלית.

    אדן הזארד נראה כמו Done deal. הוא שחקן מעולה אבל הקבוצה עדיין צריכה סקורר- זאת בעיה שהוא לא פותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/4/19
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מה גורם לך לחשוב שיש קשר בין השערים למקום הבטוח שלו בהרכב? גם כשהוא לא עשה כלום בשנתיים שלפני הוא היה יותר קבוע מאשר מזכירה בביטוח לאומי, אז לא חושב שכמה שערים מול קבוצות תחתית אמורים באמת לשנות משהו.

    אין דבר שיסמל יותר את המגלומניה חסרת המושג של פרס מאשר הבאה בקיץ אחד של ניימאר והזארד, שני שחקנים שמשחקים בדיוק על אותה נקודה במגרש.
     
  4. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    ניימאר והזארד אומנם משחקים כרגע על אותה נקודה אבל הם שחקנים כל כך טובים שהם יסתדרו גם בנקודה אחרת (הזארד באמצע או ניימאר באגף השני). אם יש לך הזדמנות להביא שני שחקנים כאלה- אתה קודם כול מביא אותם ואחר כך בודק איך זה יסתדר (ומי צריך לעזוב).

    זה כמו ההגעה של זידאן לריאל. ביובנטוס הוא שיחק באמצע וכשהוא הגיע לריאל "דחפו" אותו לאגף שמאל כי האמצע כבר היה תפוס. הוא היה שחקן כל כך טוב שזה לא פגע לו ביכולת.
     
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    יש הבדל בין לקחת מספר '10' ו"לתקוע" באגף, לבין לקנות שני קיצונים שמאליים סופרסטארים ולחשוב שהם יסתדרו כתוצאה מאיזה כוח קוסמי.
    כל אחד מהם באגף ימין זה 50% שחקן, ושניהם על המגרש אוהבים להיות באותם איזורים.

    גם ברצלונה חשבו שאפשר לדחוף את קוטיניו לתוך הרכב וזה יסתדר בגלל הכישרון שלו. זה לא.
     
  6. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    אם אמבפה לא אפשרי הייתי הולך על סלאח.
    הנקודה היא לא רק העמדה - שמאל או ימין - אלא גם סגנון השחקן. גם ניימאר וגם הזארד מחזיקים בכדור המון. אמבפה וסלאח הם יותר חלוצים מאשר קשרים התקפיים במובן הזה ולכן יתאימו יותר. דיבאלה הוא אופציה גמישה יחסית.

    בכל מקרה יהיה משעשע לראות את ריאל עושה רכש של שלושה שחקני התקפה בסדר גודל כזה.
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הזארד באמצע זה 70% הזארד, יש עוד שחקנים בעולם שהם 70% הזארד מלבדו, ובטח לא במחיר של 100% הזארד כמו שריאל תצטרך לשלם.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    קצת עדכונים:
    * ריאל מדריד מתחילה במשא ומתן על הזאר אלא שיש פערים גדולים. נראה גם שהזאר העביר מסר לריאל (ואז עידן את הדברים) - זה 'עכשיו או לעולם לא'. ריאל רוצה לשלם 80-90 מיליון יורו בעוד צ'לסי דורשת 100 מיליון ליש"ט(116 מיליון יורו). צ'לסי רוצה להרוויח את המקסימום על הכוכב שלה בעוד ריאל חולמת על מקרה קורטואה2.
    * טור דיעה של סנטיאגו סגורו במארקה: קיץ(שוק) כדי לשכתב את ההיסטוריה, וריאל תצטרך לעבוד קשה. זידאן ראה את הקטסטרופה מגיעה ועזב ואחרי עונה איומה זה הזמן לקבל החלטות ולרענן. פלורנטינו יודע שהמדרידיסימו שוכח מהר. גם ארבע זכיות בצ'מפיונס בחמש שנים.
    פעם היו לנו Once De Gala (עם רונאלדו כמובן)והיום המועדון מחפש תמונה קבוצתית חדשה. אלה היו ה-11 של ריאל מדריד מהמשחק נגד רומא בשלב הבתים בספטמבר. קרבחאל, ראמוס, קאסמירו, מודריץ' ובנזמה די בטוחים והשאר ממש לא.
    * שתי ידיעות לגבי בייל, הראשונה היא שלפי ה-AS המועדון הודיע לסוכניו כבר ביום שני שבייל לא בתוכניות של זידאן לקראת העונה הבאה. במועדון מעריכים את בייל ומודים על תרומתו ובאקט של ג'נטלמניות יאפשרו לוולשי להיות מעורב לחלוטין בבחירת הקבוצה הבאה, אבל בתנאי שריאל מדריד לא תצטרך להשלים את שכרו. ידיעה שנייה: מספרי האימה של בייל - אולי הרכש הלא משתלם בהיסטוריה של ריאל מדריד: כמה עלה כל משחק, כמה הרוויח על כל שער..
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    (נכתב אתמול) - רבע גמר ליגת האלופות הערב, נגד מי משחקים? למה אף אחד לא מדבר על ריאל מדריד.

    וברצינות: אלה תמיד היו ימים של טירוף עבורי. לכתוב שעות על המשחקים ולקרוא כל מילה בתקשורת, לפרשן עם החבר'ה, ללכת עם חולצה של ריאל מדריד לעבודה או ללימודים ולהתכונן למפגש צפייה מטורף בערב. והיום לא, איזה מוזר. לא ידעתי מה לעשות עם עצמי והיה חסר הריגוש. אחרי שמונה שנים של טירוף(מינימום חצי גמר) - אלופת אירופה הנצחית בשנת שבתון. אבל היא עוד תחזור.

    בנושא אחר: המגזין הנחשב Four Four Two דירג את הקבוצות שזכו בליגת האלופות ממארסיי ב-1993 ועד ריאל מדריד של העונה שעברה:

    ריאל מדריד 2018 זו שהשלימה זכייה שלישית והיסטורית במפעל אחרי ניצחון על ליברפול(1:3), דורגה במקום החמישי והגבוה ביותר מבין הזכייה שלנו, מקום אחד מעל ריאל מדריד מודל 2017 שהשלימה דאבל הסטורי ופירקה את יובנטוס בגמר חד צדדי - 1:4. במקום השמיני דורגה הקבוצה של הדסימה ובמקום התשיעי הקבוצה של 2002. במקום ה-14 הזכייה בשנת 2000 ואת הדירוג סוגרות הזכייה ב1998(מקום 17) וכן בעונת הבכורה של זידאן ב-2016.

    די ברור שקופחנו. בואו נשתעשע בנוסטלגיה. איזו ריאל מדריד הייתה הכי חזקה לדעתכם? ריאל של ראול וזידאן? הקבוצה של אנצ'לוטי בדסימה? או ריאל של זידאן?(לציין את העונה) טקבקו!
     
  10. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    ניימאר זה סרטן לחדר הלבשה,טוב ככול שיהיה לא רוצה את הפרימדונה הזה אצלנו. מעדיף את הזארד בכול סיטואציה.
    @סיונרה רשם את זה בצורה הכי מדוייקת,לא משנה כמה קשרים תביא, צריך שיהיה למי למסור..וזאת ה-הבעיה של הקבוצה כבר כמה שנים טובות.
     
  11. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    בנזמה כובש בעיקר בגארבג' טיים וזה בא לרעתכם. ימשיך ככה והוא ישאר חלוץ פותח לעוד עונה.
     
    EsheD ו-גלצ אוהבים את זה.
  12. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    יש בי תווקה שנביא את איקארדי,אבל אם להיות ריאלי זה לא יקרה.
    אם בנזמה לא עף אחרי עונה עלובה של 5 שערים,קשה לי להאמין שדווקא העונה שהמספרים שלו טובים יותר הוא יעזוב.
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כשהוא לא כבש הוא היה באנקר בהרכב, לא רואה למה כמה גולים אמורים לשנות משהו.

    ריאל מדריד: זינדין זידאן "עם כוח עצום" בתוך המועדון - וואלה! ספורט
    זה היה נכון לפני העונה הזאת וזה אפילו נכון עוד יותר עכשיו, המועדון היחיד בעולם שמשקיע יותר מחשבה במי יהיה החלוץ השני מאשר בחלוץ הפותח.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    זינדין זידאן אמר במסיבת העיתונאים: "יהיו שינויים, אני רוצה שינויים, לא נודיע על כך עד הקיץ", והציטוט הגדול הנוסף היה - "יש לנו הרבה שחקנים שאפשר להרוויח עליהם בקיץ", ובתקשורת כבר החלו בספקולציות, אז בואו נשאל אתכם: איזה שחקנים הייתם מוכרים בקיץ?

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2019/04/14/15552427567732.Xxx


    בשורה התחתונה לדעתי אנחנו עומדים להתאכזב בגדול בקיץ ואני יודע שיש חיים גם בלי אמבפה, אבל שווי השוק של השחקנים שלנו צונח, קארים בנזמה יישאר החלוץ '9' והתקפה של בנזמה-ויניסיוס-הזאר היא לא מספיק טובה, חד וחלק. לדעתי המועדון הולך על 'תוכנית ב' ומנסה לצרף את פול פוגבה ואדן הזאר כביכול שחקנים שכובשים הרבה שערים, אולי גם את כריסטיאן אריקסן מה שיגרום לשינוי מערך ובכך להסתיר את החור הענק עם לכתו של כריסטיאנו רונאלדו. אני לא רוצה לדבר על מהפכה במונחים של קיץ 2009 כי זה אולי כן לעשות עוול לסגל הנוכחי ואני לא מצפה שוב לשחזר את ההצלחות באירופה אבל יש לנו בעייה של שובע וגם של איכות וזה לא רק האיש שבחוד.
    אין לי מושג כמה המועדון מתכוון להשקיע ברכש ועם הסכומים של היום אז 500 מיליון יורו זה אולי אפילו פחות טוב מ-250 מיליון יורו בקיץ המטורף ההוא. מניח שיש קשר ישיר גם לאלה שיעזבו.

    אני משוכנע שגארת' בייל יהיה השחקן המרכזי שיעזוב ולא מאמין למילה מדבריו של זידאן לגביו, מה שמעניין אותי הוא מה יקרה לגבי טוני קרוס שאכן עשה 'חמש עונות יפות, הוא שחקן טוב שלא נכנע ללחץ', אבל הגיע הזמן ללכת. אין לי בעייה לראות את קיילור נבאס עוזב בעוד לגבי איסקו אני חלוק יחסית אבל עם נטייה להיפרד ממנו, ומנגד לגבי מרסלו זה לא בא בחשבון. את לוקה מודריץ' וקאסמירו הייתי משאיר ואת מרקו אסנסיו כשחקן ספסל. ההגנה שלנו סגורה לדעתי אלא אם כן רפאל ואראן החוצפן רוצה לעזוב. מרקוס יורנטה שחקן טוב, לפי הדברים של זידאן היום אין לו סיכוי להיות יותר משחקן שולי. מריאנו הליצן, ואייחו, ברהאים וכל מיני כאלה הם שחקנים שלא נרוויח עליהם הרבה ואני לא סופר אותם בחישוב, אולי לגבי חאמס וקובאצ'יץ' נעשה כמה לירות.
     
  15. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    כפי שדור רשם, לדעתי לא תיהיה מהפכה גדולה.

    ריאל גם במירוץ עם בארסה על יוביץ'. אבל הוא יהיה אידיוט עם בשיא הקריירה הוא ינגן כינור שני לבנזמה. על אמבפה נראה שריאל ויתרה לחלוטין, בגלל המחיר הגבוהה, ובגלל שחס וחלילה לא יהיה מי שיקח לבנזמה את המקום.

    שוב, הזארד זה מאסט, והוא יגיע אבל זה לא מספיק. האזרד, בנזמה ווינסיוס(במידה וזידאן ימשיך לתת לו קרדיט כמו סולארי) זה לא יספיק למאבקי האליפות עם בארסה המתחזקת או בצ'מפיונס.

    כמובן שריאל יכולה ל'שבור' את השוק, ולהתחיל להתפרע. כרגע, נראה שזה לא כך.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.