ריאל מדריד 2018/19:: רעש לבן בפתח, גם אם זה עידן חדש...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    שמע אתה שנים צועק שהכל חרא אז ברור שמתישהו תתפוס. העונה הכל שחור וזה התחיל בקיץ, בהחלט. מעניין אם עכשיו אתה מעריך יותר מה זה לזכות בליגת האלופות שלוש פעמים ברצף וארבע בחמש שנים. מעניין מה היית אומר אם זידאן היה מושפל ככה פעמיים ברציפות. מזמין אותך לקרוא פוסטים ישנים שלי.

    ועכשיו ספציפית לאסנסיו:
    א. רשם עונת בכורה מהסרטים וכבש שערים נגד קבוצות גדולות, היה שחקן מבטיח ואי אפשר לברוח מזה.
    ב. מעולם לא אמרתי שהוא צריך להיות טאבו בהרכב ושאין צורך בהזאר. מעולם, ובטח כשאין את כריסטיאנו. עם הפורטוגלי היינו צריכים שחקן יוצר ובלעדיו לפחות שני קראקים.
    ג. אסנסיו שחקן צעיר שקיבל הזדמנות וקרס תחת הלחץ וזה קורה. העונה שלו איומה ושפת הגוף שלו אף מעבר.
    ד. אם היו באמת הצעות מעל מאה מיליון גם הייתי שוקל למכור אותו.
    ה. זה כדורגל, מותר להחליף דעה מכורח הנסיבות, זה לא פשע אתה יודע.
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    להיות מושפל פעמיים איך? מאז שזידאן חזר הקבוצה נראית גרוע בדיוק כמו שנראתה תחת לופטגי וסולארי, כי זה לא בעיה של מאמן אלא של סגל גרוע, שאני צועק כבר שנתיים שזה המצב. אני מעריך זכייה, אני גם מספיק ישר כדי להכיר בעובדה שלא היה חסר הרבה כדי שהעונה שעברה הייתה הופכת לכישלון מביך. מספיק שניימאר לא היה נפצע, לא היינו מקבלים פנדל מפוקפק בדקה 90 נגד יובנטוס, שבאיירן היו פחות אפסים או שקריוס לא היה תופס את היום הכי גרוע של שוער בהיסטוריה של ליגת האלופות כדי שהיית מדבר אחרת לגמריי. זה שקול לאדם שנוסע שיכור ועד כה לא נפגע, ולוקח את זה כהוכחה לכך שאפשר ואפילו כדאי ליסוע שיכור, כי בסוף נהנים יותר. עכשיו כשהוא עושה תאונה, אתה מגיע ואומר "אמרתי לך שאסור ליסוע שיכור", למרות שצידדת בו עד עכשיו. פשע זה כמובן לא, זה בסך הכל פורום כדורגל. זה סתם עלבון לקוראים פה כשאתה מתנהג כאילו לא אמרת משהו הפוך לחלוטין לפני זה. אשמח מאוד אם תראה דברים שאמרתי ולא קרו. עד עכשיו כמעט כל מה שאמרתי קרה אחרי שאמרתי, בעוד כל מה שאתה אמרת קרה כבר לפני שאמרת. הדבר היחיד שטעיתי לגביו, ודווקא לא לכיוון שרציתי, זה הסיבה שבגינה זידאן עזב את המועדון. חשבתי שהוא מספיק חכם כדי להבין שהוא לא מסוגל לבנות את הקבוצה מחדש, והתברר שהוא פשוט לא קיבל את החיזוק שרצה.
    מה שמעניין במדיניות הרכש של ריאל זה שהיא לחלוטין לא עקבית מעונה לעונה ואפילו מיום ליום. מביאים שחקנים בעשרות מיליונים למרות ש"אין כסף", הם משחקים בהחלט בהתאם לציפיות, ואז אחרי זה כבר מחליפים אותם בשחקנים אחרים או סתם מביאים להם וורלד קלאס על העמדה שיתפוס אותה ל-5 שנים הקרובות אם הכל הולך כמו שצריך (ויניסיוס לדוגמא), כאשר לפי הכתבה שהבאת מהמארקה, לפחות לא מפלים בין צעירים לשחקנים ברמה הגבוהה ביותר, כאשר גם לוורלד קלאס הולכים להביא וורלד קלאס נוסף על הראש. כנראה שמישהו למעלה התלהב מצורת המשחק של אייאקס והציפוף שלה באגפים והחליט שנהיה הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שפותחת עם 3 קיצוניים שמאליים עם רגל ימין בהרכב ומגן שמאלי שרק עולה למעלה. נשאר רק לשכנע את אופ"א להזיז את השער לאגף שמאל ואז הם גם יוכלו לשחק קרוב לשער.
     
    Ever Banega אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    גם אם היינו מנצחים את כל מחזורי הליגה עד סיום העונה לא הייתה לכך משמעות ומעבר לכך אולי זה טוב שרואים עד כמה הסגל הנוכחי גמר את הסוס, את מי מעניינת העונה הזו, שתיגמר כבר! השפלה זה לעוף פעמיים ברציפות בליגת האלופות אחרי יתרון של שלושה שערים, ורומא הייתה קבוצה נחותה משמעותית מברצלונה. אתה מסלף עובדות באופן סדרתי. הפנדל נגד יובנטוס היה מוצדק, גם לנו היו מצבים בסנטיאגו ברנבאו. בשביל לזכות פעם אחת בליגת האלופות צריך מזל, על אחת כמה וכמה כדי לעשות את זה שלוש פעמים ברציפות.

    מה אמרתי הפוך? אמרתי שלריאל מדריד היה את הלוקסוס לוותר על אמבפה בקיץ 2017 כשהיה לה את כריסטיאנו רונאלדו. אמרתי שהעונה האחרונה של זידאן לא הייתה כישלון כי כשאתה זוכה בליגת האלופות (ובשני תארים קטנים ופחות קריטיים) זה לחלוטין לא כישלון. הליגה הייתה כישלון, העונה היא לא רק הליגה הספרדית. אני לא אומר שויניסיוס יהיה בדומה לאסנסיו אבל גם לתת לו טאבו בהרכב זה חוסר אחריות, הקבוצה הזו צריכה סגל עמוק ושאף אחד לא ירגיש. ואם שחקן צעיר יקרוס תחת הלחץ? ייפצע? יהיה קצת פחות טוב? אני תמיד אמרתי שאדן הזאר צריך להגיע על אחת כמה וכמה כשכריסטיאנו רונאלדו עזב. אגב, אתה לא היחיד שצועק לזרוק את בנזמה ואת טוני קרוס לא אהבתי כבר מהעונה השנייה שלו במועדון. תדבר ת'אכלס ותראה לי על מה אתה מדבר, אני שמח שאני מוסיף לך עניין לפורום.
     
  4. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    634
    לייקים שהתקבלו:
    175
    מין:
    זכר
    @Raulito כל אוהד בארסה היה חותם בתחילת העונה על אליפות 5 מחזורים לסיום העונה + הדחה בחצי גמר אלופות מול ליברפול.
    הבעיה היא בדרך שבה הודחנו, ולכן אתה ואוהדים אחרים מגדירים אותה ככישלון.

    צריך להבין שכל מה שמפורסם בתקשורת במדריד מגיע מפלורנטינו ואנשיו.
    ומי שלא מבין את זה עיוור או טיפש.

    בשנים האחרונות המועדון הזה קופץ מקפריזה אחת לשניה של העומד בראשו, וזה מתבטא בלא מעט טעויות מקצעויות כמעט בכל עמדה במגרש.

    נבאס היה שוער טוב ויציב ולא היתה שום סיבה להביא לו על הראש את קורטואה ב30 מיליון יורו.
    סביר להניח שנבאס לא יהיה מוכן לעוד עונה כשוער שני.

    מרסלו התחיל את העונה כמגן השמאלי הטוב בעולם ולאחר מס' חודשים כבר היו מוכנים להיפטר ממנו עם לא מעט דיווחים שמקשרים אותו ליובה.
    במקביל קידמו שחקן בית שמהר מאוד הוכרז כיורש עד לרגע שזידאן שב והחזיר את המצב לקדמותו. וזה עוד לפני הגעת חאכימי שהיה אחד המצטיינים של דורטמונד העונה.

    התקשורת לא מפסיקה לפמפם על פוגבה, נדומבלה ואריקסן וזה עוד לפני שבודקים את מידת ההתאמה שלהם..בנוסף כדי שזה יקרה אחרים צריכים לעזוב ואני לא רואה מצב שבקיץ אחד יעזבו כ"כ הרבה שחקנים.

    בשנתיים האחרונות ריאל רכשה שני ברזילאים בני 18 שמשחקים על אותה עמדה והם אמורים להיות השקעה לעתיד, אבל כאשר מגיע קראק בשיא הקריירה כמו הזארד הם לא יראו יותר מדי דקות במדי ריאל בשנים הקרובות.

    נכון שטעויות קורות וזה חלק מכדורגל, אבל יש בעיה בדרך ובקבלת ההחלטות של המועדון הזה.
    וכל זה מבלי להזכיר את בייל ובנזמה.
     
    Civil אוהב/ת את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    כל מה שכתבת ניתוח די מדויק אבל היי - אני לא מנהל את המועדון, רק את האתר של ריאל מדריד בארץ :) ומתחתי ביקורת לא פעם על מה שקורה, גם על הנשיא פלורנטינו פרס ותתפלא - עוד לפני הקיץ הזה. הדיון כאן התחיל על כך שאני כביכול עצמתי עיניים, ככה הוא טוען, וזה לא נכון, העונה הזו היא אבל אחד גדול עבורי ברמה הספורטיבי, לא פחות.

    את בייל לא הייתי מוכר אחרי המספרת אלא כבר בקיץ שלפניכן וכתבתי על כך ל-"וואלה ספורט" - "הספרינט האחרון של גארת' בייל". לא החזקתי מקורטואה להוציא את עונתו האחרונה באתלטיקו מדריד. המועדון הזה נע מקפריזה לקפריזה ומתנהל כמו רכבת הרים..מאז ומעולם למען האמת, תבדוק כמה מאמנים הלכו הביתה גם אחרי אליפות (קאפלו) או צ'מפיונס (יופ היינקס).

    כמו שזידאן אמר: "הכישלון של ברצלונה לא הופך את העונה שלנו לטובה יותר". זידאן הגיע למצב נתון, יש גבול מה הוא יכול לעשות, גם עכשיו (והביאו אותו לא כדי לשפץ את העונה הנוכחית אלא במחשבה לעתיד). רגילון מבחינתי אחלה גיבוי למרסלו, חאכימי מושאל לפחות לעוד עונה.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ברצלונה לא נכשלה. היא השחילה אותנו פעמיים ועוד פעם אחת ניצחה כמעט בלי להתאמץ. בטורניר נוקאאוט אתה יכול לעלות או ליפול על משהו קטן, זה מה שהופך עונה מהצלחה גדולה לכישלון?
     
    סמואל אטו ו-Jefecito אוהבים את זה.
  7. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    בסופו של דבר ההדחה הזאת בעצם באמת נחשבת כישלון,זאת הקבוצה החזקה הראשונה שבארסה פגשה העונה והיא הודחה מולה בצורה משפילה
    [עם כל הכבוד לטוטנהאם שמולם הם ששיחקו בשלב הבתים,וריאל שהעונה היא פשוט קבוצה דרג ב'].
     
    גלצ אוהב/ת את זה.
  8. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    3,010
    לייקים שהתקבלו:
    1,247
    מין:
    זכר
    לצורך הדיון, אילו קבוצות אתה מגדיר כקבוצה חזקה,שאתלטיקו וריאל מדריד וטוטנהאם(שהיא בגמר עכשיו בהרכב חסר יותר ממה היה לה בשלב הבתים) לא קבוצות חזקות.90 נקודות וצפונה בליגה?
     
  9. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    634
    לייקים שהתקבלו:
    175
    מין:
    זכר
    כמו שרשמתי הכישלון אולי נובע מהדרך שזה קרה.
    הרי אם היינו מפסידים פעמיים 1-0 אף אחד לא היה קורא לזה כישלון.
    כל מי שצפה בשני המשחקים יודע שהודחנו מול קבוצה טובה יותר מאיתנו.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    https://scontent.fhfa2-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/60127150_1900985726669099_9084481732329078784_o.Xxx?_nc_cat=101&_nc_ht=scontent.fhfa2-2.fna&oh=23b7c2492f38eb97eb49a000e202637e&oe=5D6BC5F5

    גארת' בייל
    לא נכלל גם הערב בסגל של ריאל מדריד, בפעם השנייה ברציפות, והוולשי בריא לחלוטין. בזמן שסוכנו ג'ונתן ברנט מנהל סמול-טוק עם זידאן דרך התקשורת, נראה שיש מלחמת התשה בין המועדון לשחקן והוא עלול שלא לשחק גם במחזור סיום העונה נגד בטיס בברנבאו וכך לא ייפרד. ב-AS דווח שהוולשי שכידוע לכולם מתעקש להישאר במועדון ועזיבתו מסובכת ברמה הכלכלית - אמר לסוכנו לחפש לו קבוצה חדשה, רצוי בפרמיירליג.

    ******

    זה כשר אבל מסריח מה שנקרא, יהיה לנו מאוד קשה להיפטר ממנו אבל האמת שקצת יהיה לי חבל שזה ייגמר ככה, כלומר הבחור היה פצוע יותר מדי, לא שחקן כזה גדול לטעמי ויש עוד דברים שמפריעים לי - אבל הוא כן חתום על המספרת ההיא ועל עוד תארים, חבל שאי אפשר להיפרד כידידים.
     
  11. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    אם זו הנחמה של ריאל מדריד והאוהדים שלה מהעונה הזאת, אנחנו את שלנו עשינו.

    הדחה בחצי גמר הצ'מפיונס (עם אליפות ביד וכרטיס בגמר הגביע) נגד יריבה tier one זה רחוק מלהיות כישלון אבל המניעים ברורים.
     
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא מבין את האובססיה הזאת בלחפש כישלונות אצל קבוצות אחרות. ריאל מדריד לא צריכה להתנחם בכישלון של ברצלונה או להסיק ממנו משהו, ריאל מדריד צריכה להסתכל על הכישלון שלה עצמה.
     
  13. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,358
    לייקים שהתקבלו:
    680
    מין:
    זכר
    הדחה אחרי שמגיעים ב3:0 היא כישלון. בלי קשר לריאל/ברצלונה/ליברפול יותר טובה וכו
    לא מבין מה יש לאוהדי ברצלונה להיעלב מיזה, אתם צריכים להיות מוחמאים שרואים אתכם בתור קבוצה שיכולה לנצח כל קבוצה ולקחת כל תואר
     
  14. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    נכון,זה כישלון בגלל הדרך שבה הודחתם ,לא השלב שבו הודחתם.
    גם שמסי אמר בתחילת העונה שהמטרה העיקרית העונה זה להחזיר את הגביע מוסיף לזה.

    חלק מההנאה בכדורגל זה שמחה לאיד,אנשים יגידו שלא רק אתה ככה אבל זה נכון.

    בנוגע לעונה הכושלת של ריאל,כבר דנים בזה יום יום.
    עונה כישלון עם סגל עייף שצריך לבצע בו שינויים.
     
    גלצ אוהב/ת את זה.
  15. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    זיזו ביקש מפרז לנסות לרכש את דה ליכט בכול מחיר, להגדרתו:"שחקן של פעם בדור".
    אם יגיע כנראה יסלול את הדרך של וראן החוצה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.