איצטדיונים בארץ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏28/9/02.

  1. גדו! Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/02
    הודעות:
    4
    לייקים שהתקבלו:
    0
    או בשמו ה"עממי" - אצטדיון הסופרלנד...

    יתרונות:
    בונבון של אצטדיון, שרותים מעולים, מזנון מעולה (זול), מכל נקודה ביציעים רואים הכל, אבל הכל

    חסרונות:
    ספסרים לרוב, אין כרטיסי נוער אף פעם, חנייה איומה, יציאה ברכב מהאצטדיון - אסון

    http://come.to/katom
     
  2. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה יכול לפרט על השערים?
     
  3. יוגב אסולין Guest

    [/quote]

    אם ניסת לצטט אותי אז יש לך טעות

    בין 6ל 7 אין שום גדר
    בין 4 ל5 אין גדר אבל על חצי מזה יש חומה שזה המעבר של הכניסה של השחקנים בתחילת משחק מתחת.. אבל בשורות העליונות (10 שורות עליונות) אפשר לעבור חופשי.

    מתחת ל4-5 יש את הכניסת שחקנים בתחילת משחק אבל בחצית ובסוף משחק הם עוברים דרך השער שחקנים שנמצא בין שערים 7 ו8. שזה בין השערים של הביתיים והאורחים.
     
  4. יוגב אסולין Guest

    יש חסרון... מהחלק העליון לא רואים הכי טוב את החלק הקרוב של המגרש.. רק במשחקים שמקטנינים את המגרש..
    ועוד משהו שיותר קשור לאוהדים.. הם כולם טרום א'' ב' וג' של הכח... רק הם באים
    המשטח דשא עצמו לא משהו בכלל... וגם לא הכי נוח לקנות דברים.
     
  5. יוגב אסולין Guest

    אני יכתוב על אחד המגרשים שלפי דעתי הכי חשוב לקבל עליהם קצת סקירה בארץ..
    וזה האיצטדיון הלאומי - אצטדיון רמת גן..

    אני לא יודע כמה ממכם היו בו במשחקי הנבחתר משחקי גביחע וכו'.. אבל עד שאני התחלתי לעבוד בו הייתי שמה 20 פעם ואף פעם לא הסתדרתי איתו... כל פעם הספסרים היו מציעים לי כרטיסים ולא הייתי יודע איפה זה כל שער...

    אז אני ינסה לעשות עכשיו קצת סדר בבלאגן..

    קודם כל המגרש עצמו מכיל 44,239 מקומות ישיבה בדיוק! אבל המשטרה מאשרת כניסה של 42,000 בלבד לכל היותר. בגלל שצריך להשאיר תמיד שורות ריקות.
    המגרש עצמו מחולק ל19 יציעים כאשר ב18 מהם יושבים רק... ועוד שער אחד זה לאחמי"ם ואנשים מיוחדים. שער 19 שיש בו ציור של מגן דוד מהכיסאות כמעט ולעולם לא נפתח. רק שבאמת יש משחקים גדולים של הנבחרת וצריך אותו מאוד מאוד. (בגמר גביע המדינה וחצי גמר הוא לא נפתח).
    האיצטדיון עצמו נמצא ליד פארק הירקון וליד קניון רמת גן. דבר שגורם לעומס ענק בכל האיזור שקרוב עליו וגם דרכי הגישה עליו מצדדים אחוריות ברגעי עומס גשות מאוד. אבל למרות המים המזוהמים שיש שמה.. אין חיות ומחלות בגלל ריסוס טוב מאוד שיש מסביב ושמירה על איכות האוויר באיזור ברמה מאוד גבוה. חניה יש למשחקים של עד 15-20 אלף צופים מעל לזה יש כבר קצת בעיה אבל אפשר תמיד להסתדר...

    אוקי ולחלוקת המגרש עצמו...

    היציע המערבי זה היציע שנחשב ליציע היותר יקר היותר מכובד שמורכב.. משערים 1-4 וכולל את עמדת הטלויזיה בתוכו... היציעים שמה מורכבים מ2 חלקים חלק עליון וחלק תחתון. בכל האגף הזה יש מקום ל 22000 צופים. כאשר בחלקים התחתונים ביחד יש מקום ל8000 ובחלק העליון מקום לעוד 14000. יציע הכבוד נמצא באמצע שער 2 (אם אני זוכר נכון או ש...3) בחלק התחתון שלו.
    בשער 3 יש גם מקום לעמדת צפיה לנחים... שיש להם גישה מיוחדת למקום שלהם עם עלייה מיוחדת. (שמרתי שמה בחצי גמר הגביע אחלה של עמדה יש להם).
    לכל 2 שערים יש מזנון והמחירים שמה לקולה 10 שקל וארטיק 6 פרוסה 12 וכו'.

    היציע ממול הוא היציע המזרחי. שכולל את שערים 5-18.. שערים 17-18 נחשבים לשערים שלא רואים בהם טוב (השערים עם האנדרטה) והם ממוקמים מאחורי השערים. שערים 5-7 מחוברים ביחד ונמצאים בחלק שבין כניסת הביטחון והשחקנים ועמדת הטלוזייה שמאחורי השער וכו'.. יש שטח גדול מה שגורם להם להיות בחצי סיבוב ולא ממש מאחורי השערים.. שער 8-10 מחוברים ביחד.. ומצאים כבר בעמדה די נוחה לצפיה זה מתחיל מקו הקרן ועד כמעט שליש מגרש. שערים 11-13 מקבילים לשערים 2-3 ביציע ממול וזה ממש באמצע המגרש השערים הטובים ביותר. שערים 14-16 הם מתחילים כמו שערים 8-10 וממשיכים קצת להיות מאחורי השער.

    זה באופן כללי מבנה המגרש. שירותים יש בכל שער אבל די לא נקיים.