ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,749
    לייקים שהתקבלו:
    19,402
    "קלה" אולי לא התיאור הכי מתאים, אבל שחקן שהחמיץ זמן משמעותי יותר ממה שדווחנו בהתחלה.

    הסיפור עם גומז זה סיפור משמעותי. שחקן הרכב שלנו החמיץ חצי עונה כמעט בשנה שעברה, הרבה מעבר למה שאמרו.
    אם אני זוכר נכון גם לוברן תכלס ממכה קטנה היה בחוץ פרק זמן משמעותי.

    קייטה גם כבר כמה פעמים עם פציעות כביכול זניחות אבל זמן משמעותי בחוץ.

    אם מתעקשים אז גם אוקס, שנה שעברה היו לא מעט דיבורים שהוא אפילו עשוי לחזור בסביבות מרץ. בפועל לא חזר בכלל עד הקיץ.

    אליסון כרגע גם, הפציעה שלו "רצינית" ואין בכלל דיבור על חזרה, בטח לא עוד שבועיים כמו שגיל מפנטז.

    אני לא אומר שאצלנו זמן ארוך משמעותית מאחרים, זאת לא הטענה שלי. אני אומר שלמועדון יש נטייה לתת הערכות מאוד מאוד אופטימיות לגבי חומרת הפציעות.


    אגב, אני חושב שדווקא סבלנו מפציעות יותר ממה שמקובל לחשוב. מבחינת כמות ימים של שחקני סגל שלא היו זמינים עקב פציעות. זה אולי לא חמור אם מדובר בלאלאנה וברוסטר, אבל גומז, אוקס וקייטה זה משמעותי מאוד (וכמובן שהיו עוד).
    לא מכת מוות לעונה כמו פציעה של שלישייה קדמית או וירג'יל, אבל זה גם לא זניח.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  2. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,186
    לייקים שהתקבלו:
    16,969
    ג'יימס פירס אמר בין 4 ל6 שבועות, באקסומב אמר בין 3 ל4 שבועות, דומיניק קינג אמר בין 4 ל8 שבועות.
    כולם ניזונים מהמועדון.
    עברו 3 שבועות ועדיין אין משהו שמרמז על חזרה בקרוב.
    קלופ רמז בהתחלה שזה ייקח פחות מ6 שבועות.
    אני ממתין.

    גומז, אמרו לנו שהפציעה היא של 6 שבועות.
    לאחר 6 שבועות אמרו שיש setback.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  3. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    כבר לפני צ׳לסי קלופ אמר שזו לא פציעה קלה, יקח לו כמה שבועות ומוקדם מידי לבצע אבחנה לגבי חזרה. קלופ גם התייחס יחסית בביטול לאומדן שנכתב בעיתונות.

    באופן כללי, לפציעה מהסוג הזה אומדן החזרה הוא בין 6 ל-8 שבועות. יש שחקנים שמצליחים להחלים יותר מהר מפציעות, יש כאלה שמחלימים יותר לאט. כבר מההתחלה נרמז לנו שלא בדיוק ברור קצב ההחלמה וההתאוששות של אליסון.

    אצל גומז כבר אחרי 3 שבועות התחילו לצאת ידיעות שההחלמה לא מתקדמת כצפוי, והשחקן אמור לנסות לחזור לאימוני ריצה ורק לאחר מכן תתקבל החלטה.
    בין ה-6 שבועות ל-6 שבועות היו דיווחים על עיכובים בהחלמה.


    אוקס? ברצינות? כבר בקיץ הקודם אמרו לנו שזה קרע ביותר מרצועה צולבת אחת, ושאנחנו לא נראה אותו חוזר לשחק בעונת 18-19. באחת ממסיבות העתונאים קלופ אמר שאוקס נראה טוב, אפילו טוב מאוד והוא אופטימי. אחרי חודש הוא אמר שייתכן שהוא היה אופטימי מידי, ויצר ציפיות שווא.
    כל האמירות לגבי אוקס היו עקביות - לא לבנות עליו לעונה הבאה. היה פה אפילו דיון עם תרסיס לגבי החזרה שלו. לא היה עם הסיפור שלו שום הפתעה.

    למועדון אין ״נטייה לתת הערכות מאוד מאוד אופטימיות״. דווקא המועדון כמעט תמיד שומר על עמימות ונמנע מלתת הערכות.
    ואם כן, באילו מקרים בשנתיים האחרונות המועדון נתן הערכות מאוד מאוד אופטימיות לחזרה?
     
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,749
    לייקים שהתקבלו:
    19,402
    זה לא המועדון עצמו, אם זה מה שאתה רוצה לשמוע. זה התדרוכים שלו לתקשורת.
     
  5. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    שוב, גם בתדרוכים לתקשורת, מאז עונת 2017 - איפה הרגשת חוסר התאמה בין דיווח על חזרה מפציעה לתאריך חזרה בפועל?

    זו אמירה שהייתה נכונה יותר בתקופת רודג׳רס, בעיקר לרגלי הזכוכית של סטארידג׳. בשנים האחרונות אני לא רואה שום דבר יוצא דופן בין מה שאנחנו מקבלים על הערכה של פציעות לבין החלמה בפועל.
     
  6. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,155
    לייקים שהתקבלו:
    2,561
    בטקס של אופ"א ראו שאליסון עוד צולע אז כנראה שהקרע עוד לא התאחה. ברגע שזה יקרה הוא צריך כמה אימונים ויוכל לשחק. גם למגן הקהילה זרקו אותו יומיים וחצי אחרי שחזר מפגרת הקיץ. בהקשר הזה טוב שיש את הפגרה בתזמון הזה והקומון סנס אומר שיש סיכוי לא רע למשחק בצ'לסי.

    בנוגע לקייטה, אני חושב שהפציעה לא רצינית אבל רוצים לתת לו מנוחה עד אחרי הפגרה כדי לוודא שהוא מחלים סופית מהפציעה המתגלגלת הזאת. מצפה שהוא יחזור בקרוב מאוד אבל זו רק פרשנות שלי.
     
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,186
    לייקים שהתקבלו:
    16,969
    13 נצחונות ליגה רצופים.
    מדהים.


    מקווה שאחרי הפגרה עוד נקבל חדשות טובות עם הפציעות. אליסון וקייטה, זה היה נחמד מאוד עם שניהם היו זמינים לפחות לסטמפורד ברידג' אם לא לניוקאסל באנפילד.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  8. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    משחק מצויין שלנו.
    ביותר ויותר משחקים העונה אנחנו מזכירים את סיטי. לא בסגנון המשחק כמובן או בשליטה בכדור, אבל יותר בעובדה שברגע שאנחנו מבקיעים את הגול הראשון, היריבה נראית חסרת אונים. זה מרגיש שכל עוד לא הבקענו את הראשון, ההגנות היריבות מרגישות שהצפיפות יכולה לעשות את שלה, ואולי הם ישרדו ככה למשך משחק שלם. אבל בדרך בה אנחנו משחקים בחודש האחרון, ברגע שמגיע הגול הראשון, מספיק שנפתחים פערים של עוד 4-5 מטר בין ההגנה לקישור - וזה מרגיש כאילו המשחק הוא לחלוטין בשליטה שלנו.

    ואן דייק חזר לתת משחק מפלצתי היום, למרות שרודריגז עבר אותו (איזה כיף שהספירה המיותרת הזו הפסיקה במחזור הקודם). השליטה שלו באוויר היא באמת חסרת תקדים. כל כך הרבה דברים אצלו הם חסרי תקדים ברמת השליטה, שזה לפעמים לא ייאמן.
    פירמינו בעוד משחק אדיר, הוא ללא ספק המנוע שלנו. לא באמת רוצה להכנס לדיוני מי חשוב יותר מבין מאנה/פירמינו/סלאח - אבל אין ספק שכשפירמינו טוב - כל השלישייה הקדמית שלנו טובה.

    מי שלטעמי היה שחקן המשחק, ובכלל אחד השחקנים הכי טובים שלנו בחודש הזה - זה פאביניו. הבחור פשוט תמנון. הוא מחלץ כדורים בכמויות, תמיד יודע איפה לעמוד כדי לעצור את ההתקפה, ולא פחות חשוב - יודע מתי לבצע את העבירות כדי לעצור את ההתקפות. דיברנו על זה לא מעט בעונה הקודמת, אבל אין ספק שכרגע הוא העוגן שלנו במרכז המגרש, והוא מתחיל להרגיש לא פחות חשוב מאף אחד מהשלישייה הקדמית שלנו.

    בקשר לויכוח בין סלאח למאנה - מסכים עם רוב מה שנאמר כאן - סלאח במשחק באמת מזעזע מבחינת חוסר הפרגון, והתגובה של מאנה באיזשהו מקום מוצדקת אך מעט מוגזמת. קלופ אמר במסיבת העיתונאים שהם סגרו את העניינים בחדר ההלבשה, ושנחמד שיש עכשיו פגרה, כי אף אחד גם ככה לא יקרא אם יצאו כתבות על זה. אני נוטה להאמין שבאמת הכל נסגר, ויכול להיות שסלאח היה צריך את הסטירה הזו כדי להרים את הראש קצת יותר.
    אבל מכאן ועד ״לזין הזה יפרק לנו את חדר ההלבשה?״ הבחור הזה מאז שהגיע סיים פעמיים כמלך שערים של הליגה, היה חלק אינטגרלי בזכייה שלנו בליגת אלופות ובריצה לגמר בעונה שלפני כן, ובנוסף חלק מרכזי מהקבוצה ששברה את שיא הנקודות של המועדון ואת שיא הניצחנות של המועדון וכמו שביג וירג׳ל הראה - הוא לא בדיוק שחקן לא קבוצתי.

    יופי של דרך לצאת לפגרה, מקווה שאיכשהו נצליח לשרוד את הפגרה המטומטמת הזו בלי אף פציעה, כי לאחריה אנחנו יוצאים לחתיכת רצף קשוח, ושם כבר נצטרך להראות שיש לנו עומק מסויים בסגל, ולאפשר לשחקנים המובילים שלנו מנוחה במשחקים מסויימים, אבל במיוחד נצטרך אותם במשחקים הגדולים.
     
  9. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,155
    לייקים שהתקבלו:
    2,561
    לא הכל שחור או לבן. סאלח יכול להיות אגואיסט שמסיים עם דאבל פיגרז וגם עדיין למסור במצבים כל כך ברורים כמו שהיו לו אתמול. לשם צריך לשאוף. אם אחד המקרים האלה היה עולה לנו בנקודות אתמול אף אחד כאן לא היה פוטר את זה ב"זה השחקן". אגב, סיכוי לא רע שזה עלה לנו במגן הקהילה אבל זה כנראה לא מעניין באמת אף אחד.

    תענוג לסיים משחק כזה בעייתי ב3-0 די חלק. אהבתי מאוד את ההופעה של הנדרסון עד שיצא. הוא חילק במחצית הראשונה כמה כדורים מדהימים לתוך הרחבה, פעם בנגיעה, פעם ברגל החלשה. כל פעם שיש לו תחרות על המקום הוא שולף עוד איזה שפן מהכובע ויוצר כאב ראש לקלופ.
    לצ'מברליין ובהמשך גם לקייטה יהיה קשה להיכנס להרכב אם לא יהיו פציעות. הנדרסון ובמיוחד ווינאלדום לא מייצרים הרבה בהתקפה אבל מבחינת יישום משחק הלחץ של קלופ, התיאום בסגירות ובהתקפות עם המגנים הם קריטיים למשחק שלנו. אם אנחנו מכונה אז הם 2 ברגים מאוד חשובים בה.
     
    Scouser Tommy ו-Coutinho10 אוהבים את זה.
  10. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    באותה מידה שליברפול חייבת לו הרבה על אליפות אירופה - הוא חייב לליברפול הרבה על מה שהוא הפך להיות.

    הוא חושב שהוא גדול מהמועדון שאני אוהד, אז אני מתחרפן לראות את מה שהוא עושה מתחילת העונה. מישהו צריך להוריד אותו לקרקע כי זה יעלה בנקודות בסוף. אני לא צריך שתגידו לי מתי הוא צריך להיות אגואיסט ומתי לא, כל פאקינג אוהד כדורגל יודע שהוא היה חייב למסור את המצבים שהוא לא מסר אתמול וזה שבחלק מהפעמים זה נגמר בגול כשהוא מנסה ללכת סולו לא אומר שהוא קיבל החלטה גרועה.

    זה מחרפן אותי כי זה לא פעם ראשונה שקלופ מוציא את מאנה ופירמינו בשביל שסלאח לא יבכה כי הוא לא כבש. שניהם רוצים לכבוש לא פחות ממנו.

    ההתנהגות של מאנה הייתה במקום, אני בטוח באלף אחוז שיש הרבה חרא שלא צף ואתמול בפעם הראשונה צף ביניהם. אני שמח שהוא לא שתק למה שקרה אתמול והגיע הזמן שסלאח יחטוף את הסטירה הזאת. מחכה שכל הצביעות תצא החוצה כשהוא יעלה בנקודות.

    מאנה עשה ויעשה דברים אנוכיים על המגרש, ועדיין זה בחיים לא היה ברמה הזו. זה היה במצבים שהייתה לו בעיטה נוחה לבעוט (4-3 על סיטי) ומסירה הייתה עדיפה. וגם מול אברטון הוא היה מול שוער וניסה לסיים לבד במקום להשאיר שחקן מול שער ריק.
    בחיים לא ראיתי את מאנה זורק זין על כל הקבוצה במשך משחק שלם ולוקח 10 בעיטות שאחוז מאוד גבוה מהן היו בעיטות לא נוחות/קשות.

    סלאח של 2017 לא היה ככה, חבל מאוד שהשתן עלה לו למוח. וכן, אני חושב שהדברים האלה מגיעים לחדר ההלבשה ואחר כך גם למגרש, ובפעם הבאה שמאנה יהיה עם הכדור וסלאח יהיה פנוי יותר לבעיטה טובה הוא לא יחפש אותו.

    אין לי בעיה ששחקן אגואיסט כל עוד זה בגבול הטעם הטוב.
    @LFC-Gerrard1 ההשוואה שלך לסוארז היא מהבדיחות היותר גדולות שראיתי כאן בפורום, השווית שחקן שמחפש כבר שנה להגדיל את טור השערים שלו ע"ח הקבוצה לשחקן שהקריב את המונדיאל שלו עם כרטיס אדום ברבע גמר בשביל שהנבחרת שלו תעלה. שחקן ששם את הקבוצה באמאמא של סדר העדיפויות. אתה פספסת את השנים של סוארז אם אתה כותב לי משפט כזה עליו. בחיים הוא לא היה עושה את מה שסלאח עשה אתמול. בחיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/9/19
  11. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,254
    לייקים שהתקבלו:
    7,088
    מסכים לגמרי לגבי הנדו, אני כבר מסוף העונה שעברה חושב שמגיע לו הרכב ולא ראיתי בזמן הזה שום דבר ששינה את דעתי. הוא רחוק מלהיות מושלם עם הכדור, אבל מציג שיפור משמעותי בזה מאז שחזר לעמדת ה50-50. אתמול הוא נתן כדור למאנה (נראה לי), בין שני שחקנים, בנגיעה אחת, בצ'יפ. אם זה היה קייטה כל הטוויטר היה מתפוצץ. לעומת זאת ניסיתי להביא עכשיו סרטון של זה ואני אפילו לא מוצא...

    לגבי וויינאלדום אני יותר מתקשה להבין. לא שאני מזלזל בעבודה הטקטית שלו, להיפך, אבל אני רוצה להאמין שגם אוקס מסוגל לתת אותה אם ייקבל זמן הרכב ממושך. וגם אם זה יהיה קצת פחות טוב, התרומה שלו למשחק ההתקפה שלנו היא מטורפת, הפריצות שלו קדימה עם הכדור זה משהו שאף שחקן אצלנו לא מסוגל לתת וזה משחרר המון אוויר לשלישייה ההתקפית. אני רוצה להאמין שקלופ נותן לו להיכנס לעונה לאט לאט ושנראה אותו תופס מקום של קבע בהרכב לקראת נובמבר-דצמבר.

    אגב,
    פאביניו מתחילת העונה בועט הרבה יותר לשער ואני אוהב את זה. אנחנו חייבים מישהו שיאיים מבחוץ, ואמנם הוא לא ג'רארד, אבל יש לו טכניקת בעיטה לא רעה לדעתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/9/19
  12. LFC-Gerrard1 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/10
    הודעות:
    1,153
    לייקים שהתקבלו:
    1,604
    סוארז היה אגואיסט גדול בליברפול. ובצדק. ,תגיד האם הוא גם חשב על טובת הקבוצה כשהוא נשך את איבנוביץ' והשאיר אותנו ללא השחקן הכי טוב שלנו לעשרה משחקים?
    וכשהוא נשך את קייליני ולמעשה הכריח אותנו לסיים איתו את ההתקשרות (יש שיגידו כדי לכפות מעבר...)? האם גם אז הוא חשב על טובת הקבוצה?

    שלא יובן לא נכון. סוארז היה מדהים פה.
    וגם סלאח.

    איזה הגזמות בחיי.
    תעשה שאכטה תרגע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/9/19
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  13. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,140
    לייקים שהתקבלו:
    370
    סלאח אחראי ל100 שערים של הקבוצה מאז שהגיע ויוצר המצבים מספר 1 שלנו, מקווה שימשיך בדרך שלו שמשפיעה לחיוב על הקבוצה. אנשים אוהבים לחפש כל דבר ולנפח זאת סתם.
    --
    קלופ לא יבקש מסלאח להיות פחות אנוכי מול השער
    "יכולתי לתאר חמישה או שישה מצבים שבהם כולם חשבו, 'תמסור את זה, תמסור' ואז הוא הבקיע."
    "זה החופש של השחקן. השחקנים צריכים לקבל את ההחלטות האלה - למסור את הכדור או לא למסור."
    "אנחנו יכולים לעשות טעויות. אתה יכול לאבד את הכדור, לפספס אותו ולפעמים אתה לא יכול לראות את חברך לקבוצה."
    "זה לא שאתה מתעלם ממנו. לפעמים נראה לנו שהשחקנים חייבים לראות אחד את השני אבל זה לא ככה."
    "זה לא אתגר גדול, אבל כמובן שעם חלוץ אתה תמיד יכול לקבל זאת. קבלת ההחלטות תלויה במצב ההבקעה."
    "נשאיר את זה 100% בסדר כי ניצחנו 3-0 וכולם הולכים לנבחרות שלהם. השבוע, אני לא חושב שאדבר שוב על הנושא הזה.”
    What Liverpool boss Jurgen Klopp won't ask Mohamed Salah to do after Sadio Mane fury - Liverpool Echo

    הנדרסון אומר שאין שום מחלוקת בין מאנה לסלאח
    "זה רק אנחנו שדוחפים קדימה אחד את השני כל הזמן. אני חושב שזה חשוב. כולנו רוצים להיות טובים יותר ולהשתפר, אבל אנחנו ממש קרובים ואני חושב שאנחנו יכולים להתמודד עם זה."
    "אם להיות כנה, אני לא בטוח מה גרם לתגובה של מאנה, בהתחלה לא ממש הצלחתי להבין, אבל אז כשהוא נכנס לחדר ההלבשה הוא צחק והתבדח."
    Jordan Henderson lifts the lid on Liverpool's dressing room mood following Sadio Mane incident at Burnley - Liverpool Echo
     
    LFC-Gerrard1 אוהב/ת את זה.
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,186
    לייקים שהתקבלו:
    16,969
    אגב, מנסה לא להתייחס לנושא הזה יותר מדי אבל לתת את סוארז כדוגמא זה גרוע כי אם כבר אוהדים שלנו רוצים לחזור אחורה מתי זה קרה שהיה כאילו מתח בין 2 שחקנים בהתקפה זה סוארז וסטארידג' ב13-14. המון מקרים של אנוכיות.
    מקרי ש13-14 ו18-19 הן 2 הקבוצות הכי טובות שראינו בעשור הזה?
    כשיש הרבה שחקנים טובים מתחילים לקרות מקרים כאלה. זה לא בהכרח אבל ההסתברות גדלה מן הסתם.

    סוארז היה בועט מזוויות מטומטמות, אף אחד לא יכל לכעוס עליו כי הוא כנראה השחקן הכי טוב שראינו אי פעם אצלנו. אבל בוודאות אני יכול להגיד לכם שהיו מקרים שהוא בעט מזוויות שאי אפשר לכבוש מהן כשיש שחקנים פנויים.
    גם סטארידג' עשה את זה באותה עונה לא מעט.
     
    oranfu, LFC-Gerrard1 ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  15. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    הוא נשך גם באייאקס וגם בנבחרת, במונדיאל, הבנאדם פסיכופט ומפגר, אבל עשה את זה כדי לעבור מליברפול לבארסה ? נו באמת.

    הוא לא היה אגואיסט במשחק שלו, לא בצורה חריגה.
    לא באתי לסלאח בטענות ב 17/18, לא ב 18/19, אני בא אליו בטענות מתחילת העונה הנוכחית כי זה הפך להיות בולט מתמיד.
    להיות מדי פעם אגואיסט ולסמוך על עצמך זה טוב, אבל זה טוב במצבים מסוימים כשדברים תקועים - לא שחבר שלך שנמצא במצב של 100 אחוז לגול נמצא במרחק פס קליל ומתחנן למסירה, ואתה מעדיף ללכת לבד מול 2 שחקני הגנה.

    אם זה היה הפוך זה פשוט לא היה קורה, בסיטי אנחנו לא רואים את אגוארו עושה דברים כאלה או כל שחקן אחר וזאת קבוצה עם סופרסטארים עם לא פחות אגו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/9/19
מצב נושא:
הנושא נעול.