ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,767
    לייקים שהתקבלו:
    19,419
    מאמין כנראה כי זה נכון (עובדה ששכחת) אבל למרות שה5-0 היה מאוד לא נעים, ההפסד שנה שעברה על 11 מילימטר מנע מאיתנו אליפות (וגם עונה בלי הפסדים, אגב). זה כואב פי כמה וכמה וכמה וכמה.


    אני מתלונן שהקישור לא תורם כלום עם הכדור, לא שהוא לא מבקיע. רצוי שיבקיע יותר, זה כן.
    אבל המשחק נגד אתלטיקו שונה. זאת קבוצה שעושה הגנה ברמה מאוד גבוהה, לא רואה בעיטות מרחוק של אוקס או כניסות לרחבה במהירות עושות את ההבדל. אם הקישור לא יידע לייצר לנו מרווחים בהגנה שלהם לא יהיה לו בכלל לאן להיכנס.

    קשה להאמין שניתן לאובלק גולים בבעיטות מרחוק. כדורים מהאגפים זה ברור, זה גם ככה מה שאנחנו עושים. אבל אני חושב שמאוד רצוי שחקן שיכול לתת מסירה לא צפויה באמצע אחרת אנחנו עלולים להעביר עוד משחק כמו בחוץ של הנעת כדור לא תכליתית ולמרות לחץ כבד תכלס אפס מצבי הבקעה.

    אוקס באגף אסור שתהיה אופציה. אם לא באמצע שלא ישחק, זה תמיד נראה רע.
     
  2. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,273
    לייקים שהתקבלו:
    7,106
    בדר"כ אני מהקיצוניים אבל היום בתפקיד הפרופורציות:
    קודם כל, מחצית ראשונה לדעתי היינו לא רעים ובטח שלא ממש נחותים מצ'לסי. מה שכן, היה ברור שיש בעיה גדולה מאוד של רכות בקישור, דבר בלתי נמנע כשאתה פותח גם עם ג'ונס וגם עם לאלאנה, וכשפאביניו במשחק איום ונורא. ספגנו גול מעפן על שטות גדולה שלו וכמובן תגובה רעה של אדריאן. בשלב הזה לדעתי קלופ היה צריך לזהות את הבעיה ולעצור את הסחף עם מילנר במקום לאלאנה (או ג'ונס לצורך העניין), הוא לא עשה את זה וזה עלה לנו. בהתקפה יש לך מינאמינו שמחפש לשחק על שטח קטן, לידו אוריגי שנראה גרוע לאחרונה ובטח שלא מסוגל להעביר דאבל פאס נורמלי, ומאנה שהיה מאוד לא חד... חטפת את השני - תכניס מיד את פירמינו וסלאח, תייצר תגובה, משהו. נראינו מנומנמים כיחידה שלמה ואני מכליל את קלופ ולינדרס ביחידה הזאת. מבאס שזה קורה אחרי הפסד בליגה ושבועיים אחרי הפסד בצ'מפיונס.

    אבל מפה ועד המפולת שחלקכם חוזים פה, המרחק עצום. ואן דייק היה נראה ברברס היום ואני אומר את זה לחובתו ולא לזכותו, אבל מישהו חושב שהוא ייראה ככה באנפילד נגד אתלטיקו כשאנחנו בפיגור 1-0 מהמשחק הראשון? הוא יעלה עם אש בעיניים. אותו דבר לגבי כל אחד שיעלה בהרכב, וכל עוד זה לא לוברן או לאלאנה, זה בדר"כ מוביל לתוצאות טובות. גם סלאח שהפך לחשוד המיידי מבחינת "זריקת זין" יהיה בטירוף. זה לא אומר שננצח אבל זה בטח לא ייראה ככה, שלא יהיה לאף אחד פה ספק.

    בשבת אגב יש סיכוי שנתפרק לגמרי על בורנמות', אבל אני חושב שזה גבולי ועוד יכול לבוא שם תיקו מפתיע. כך או כך השאננות/הורדת רגל מהגז הזאת לא תהיה נגד אתלטיקו.

    @oranfu
    לא הבנתי כ"כ את ההיגיון שלך, אתה עולה מול הקבוצה הכי צפופה ופיזית באירופה, זה הזמן להכניס את קייטה להרכב? ועוד כשחוזר מאיזה minor knock? ממש לא. יאכל מכות מפארטיי ושאול. אוקס חייב לעלות למרות שהוא גם לא נראה מעולה, זה שחקן שניזון מהקהל, שיכול להביא מהלכים לא צפויים בדריבל מהקישור, וכמובן לאיים מרחוק, שזה בערך הכלי מספר 1 נגד הגנות כ"כ צפופות. מסכים שלהכניע את אובלק מ20 מטר זה מאוד קשה אבל גם אם הוא רק יאיים בבעיטה-שתיים זה יכריח שחקן הגנה אחד לצאת אליו, זה כבר יעשה את שלו.
     
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,767
    לייקים שהתקבלו:
    19,419
    רחוק מאידאלי לעלות עם קייטה. אבל מבחינת הסגנון שלו, אני חושב שהוא יהיה יותר נדרש.
    תאמין לי שהייתי שמח לעלות עם מישהו אחר.

    אני פשוט חושב שהסגנון של אוקס פחות ישרת אותנו במשחק הזה.

    מה גם שלאוקס יש נטייה לשחק טוב יותר כמחליף לדעתי כשהיריב קצת יותר עייף.
     
  4. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,273
    לייקים שהתקבלו:
    7,106
    קטע, אני חושב לגביו בדיוק ההיפך. מעבר למשחק נגד אתלטיקו ספציפית, אני באמת חושב שהוא עולה הרבה יותר טוב ב11 מאשר מהספסל. תמיד מרגיש לי שהוא לא מצליח להיכנס לקצב ככה. העונה לצורך העניין יש לו בכל המסגרות (כולל נבחרת אנגליה): 0 שערים ו-0 בישולים ב-310 דקות מהספסל, ו-8 שערים ובישול אחד ב-916 דקות בהרכב. אמנם זה לא מספר את כל הסיפור כי הוא גם משחק נגד יריבות חלשות יותר בדר"כ, וכמובן שהוא שיחק פי 3 דקות בהרכב - אבל לתחושתי זה דיי תואם את מה שרואים על המגרש.
     
  5. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,157
    לייקים שהתקבלו:
    2,564
    לא כתבתי על זה אתמול אבל מבחינתי נקודת אור במשחק הייתה שני הילדים. שוב מראים שיש עם מה לעבוד.
    קרטיס ג'ונס, לפעמים זה נראה לי שהוא מעדיף לקבל את הכדור תחת לחץ ולא כשהוא חופשי. מאוד מאוד neat בנגיעות שלו.
    נקו וויליאמס גם כן נוח עם הכדור ויש לו קרוסים מצוינים.
    באסה בשביל טרנט אלכסנדר ארנולד שהוא נולד איתו באותו הדור.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  6. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,623
    לייקים שהתקבלו:
    4,043
    וויליאמס עשה כמה טעויות וגם גומז עם משחק חלש, אבל טוב שקלופ נותן לו הזדמנות במשחק כזה ולא רק מול שרוסברי. שישתפשף ושנה הבאה יהיה מגן מחליף לגיטימי.
    ג'ונס באמת נהדר. זריז מאוד ומתחמק משמירה באופן שרק קייטה מסוגל מהקשרים שלנו, אם הוא יתחזק קצת הוא יכול להיות תוספת מצוינת לרוטציה במקום לאלנה הכלומניק.
    אהבתי גם כמה מהמהלכים של מינאמינו. אבל די ברור שהמקום היחיד שלו על המגרש אצלנו צריך להיות על המשבצת של פירמינו או במקרה הגרוע קשר התקפי כאשר אנחנו ממש צריכים לכבוש. אין לו מה לחפש באגף כמו שלפירמינו אין מה לחפש שם.
     
  7. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,273
    לייקים שהתקבלו:
    7,106
    @Rushie
    מסכים לגמרי, אם כי כמו שנאמר בעבר - אני לא רואה עתיד לג'ונס אצלנו. בהיבט ההגנתי הוא על סף הלא קיים, ומבחינת מהירות הוא לא יכול לתפקד בשלישייה ההתקפית. זה מאוד מגביל מבחינת איפה להציב אותו על המגרש ועל כן אם הוא לא ישתפר מאוד מבחינה טקטית, אני לא רואה איפה הוא משתלב... מה שכן, היה לו במחצית השנייה טאץ' על כדור שנחת מגובה רב שגרר תגובות השתאות מכל הברידג', יש לו יציאות טכניות מרהיבות.

    לגבי נקו - רק מחזק את הקייס שלו להיות חלק מהסגל הבוגר. אם הוא ממשיך ככה כבר בעונה הבאה הוא יהיה גיבוי ראוי לחלוטין לטרנט.
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,205
    לייקים שהתקבלו:
    16,997
    כל עוד לאלאנה מקבל פירורי בוגרים, לג'ונס יש קייס לכדורגל בוגרים. הוא שחקן יותר טוב ממנו, אני לא רואה במה לאלאנה עדיף נכון להיום בקריירה.

    מעניין אם וויליאמס יכול לשחק גם בשמאל, אם כן הוא יכול להיות המגן הורסטילי שהיינו צריכים לרוטציות. צריך להשתפר עוד אבל יש פוטנציאל.

    בגדול לא הייתי משחק עם אף אחד מהם במשחק וההחלטה הזאת ותוספות של לאלאנה וכאלה עלו לנו במקום ברבע הגמר או לפחות, עם כבוד לצ'לסי, בניסיון ראוי לעלות לרבע הגמר.
    במשחק שנוצר עם ההרכב שעלה, ההחמצות בתחילתו היו קריטיות, מאנה היה חופשי לגמרי ברחבה וגם קיבל כדור עומק ולא עשה ממנו כלום. בהרכב הזה אין לוקסוס של החמצות כאלה.
     
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    אם כבר מדברים על מגנים ושחקנים צעירים, למעט אליוט וג׳ונס השחקן שהכי הרשים אותי זה לארוסי, עוד ממשחקי האימון בקיץ.

    וויליאמס, אליוט, ג׳ונס, ברוסטר, לארוסי, הובר, מרגיש לי שכל השחקנים האלה עד 19 מאוד מרשימים.
    וויליאמס - הובר - לארוסי לא יכול לתפקד כגיבוי על חשבונם של לוברן ומילנר ?
    ג׳ונס הבקיע יותר מלאלאנה ואולי גם שערי שדה ממילנר, ברוסטר כבש 4 שערים בכלום משחקים בסוונסי, קצת של 15-18 שערי ליגה בעונה לשחקן שמשחק פעם 1 בקריירה אחרי פציעות קשות שעבר.

    למה להאריך חוזה למילנר ולאלאנה (מזל שלא מסכים), הצעירים לא פחות טובים מהם עם כל הכבוד לעבודה השחורה של מילנר במגרש ולתרומה בחדר הלבשה, שיהיה שחקן 23 בסגל, מעדיף שחקן טכני באמצע או שחקן שתורם להתקפה מעמדת המגן, שחקנים לעבודות הגנתיות יש לנו מספיק בקישור.

    * ההפסד אתמול ובשבת לא מזיז לי, ההפסד בפנדלים לסיטי במגן הקהילה ובמיוחד ההפסד לאתלטיקו יותר צורם, מקווה שנתקן בשבוע הבא.

    סתם לפורטוקול כי מפריע, לא הפסדת אליפות בגלל הטעות של לוברן/אליסון בשער או בחילוץ של סטונס או לפורט, לא זוכר מי חילץ שם מהקו.
    ״הפסדת״ אליפות אם כבר בדרבי שהלכת על נקודה, לא שאני מאמין שהפסדנו כי לבוא בתלונות על עונה כזאת זה מגוחך, צריך פרופורציה, נאפולי בעונה עם ה-91 נק׳ לא באה בטענות על עצמה או ריאל עם מוריניו ועונת ה-96 נק׳ לא הפסידה את האליפות באמת.
    אתה לא הולך עד ה-02.01, 4 חודשים לפני סיום הליגה ואומר שהפסדת אליפות על משחק שנערך 4 חודשים לפני סיום הליגה.

    מה גם שאולי העונה הכאב מאשתקד ייעלם, אולי עוד החודש.
     
  10. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,273
    לייקים שהתקבלו:
    7,106
    בעיקר וויליאמס אבל גם הובר נראה לי הרבה יותר בשלים מלארוסי למען האמת. אמנם טכנית הוא נראה טוב מאוד, אבל הדליברי שלו לא קרוב ללהיות ראוי, והגנתית הוא לא קיים. גם מבחינה פיזית הוא נראה לי דיי רך. וויליאמס מרשים מאוד מבחינה פיזית, יש לו עוד הרבה מה ללמוד אבל הוא נראה ברמה.
    על ג'ונס הרחבתי למעלה, מבחינת טכניקה, איום על השער ומנטליות הוא נראה טוב. לדעתי יש לו ליקויים בסיסיים יותר שימנעו ממנו לפרוץ.
    אליוט זה כוכב בהתהוות, כרגע נראה שצריך לקרות משהו מאוד חריג/פציעות בשביל שהוא לא יהיה שחקן רוטציה/הרכב אצלנו או בקבוצת פרמיירליג גדולה אחרת.

    ובהתייחס למילנר - דווקא הריצה האחרונה צריכה להדגיש את הערך שלו עדיין בסגל הזה. מאמין שאם הוא היה פותח ולא לאלאנה לצורך העניין הקישור שלנו היה משמעותית פחות רך, אתה כנראה עדיין צריך את השחקנים האלה. בעמדת המגן אין לו מה לחפש כבר מ2018 אבל במרכז הקישור אני עדיין רואה את הערך שלו למשימות ספציפיות.
     
  11. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    ויינאלדום, קייטה, פאביניו והנדרסון יכולים לתת את הערך של מילנר למשימות ספציפיות, הבאת את לאלאנה כדוגמא וזה לא רלוונטי כי הוא יעזוב בקרוב.
    אלה 4 שחקנים שמספיקים לחפות על מילנר, יש גם את גרוייץ׳ שמשחק בבונדסליגה ועדיין מושאל, לך תידע אם ייקבל צ׳אנס בקיץ.

    אני מתלהב יותר מהובר ולארוסי מאשר וויליאמס, הובר ולארוסי אתלטיים, מהירים, טכניים, לארוסי התקפית משחק כמו קשר ומאוד טכני.
    בעיה פיזית ? הוא רק בן 18, פיזיות זה משהו שעובדים עליו וישתפר עם הזמן.

    יש לנו ספסל טוב יחסית, אנחנו לא מנצ׳סטר סיטי שיש לה מחרז או בלם עם תג מחיר של 40 מיליון בספסל אבל ספסל בסדר גמור, אין לנו אסים בספסל, התלות באליסון/ואן דייק גדולה מידי, בעונה שעברה היה את שאקירי כאס מהספסל ששסמכתי עליו, היום אין את זה, אוריגי לא לוקח את הצ׳אנס שמקבל והוא קיבל והדבר הכי מבאס שיש בו הכל, אתלטיות, מהירות, טכניקה, הכל ועדיין הוא מאכזב.

    בכלל אם תשימו לב אנחנו אחת הקבוצות הכי מהירות ואתלטיות בליגה (וגם טכניות לדעתי), קלופ שם על זה דגש.
     
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    יש למילנר המון ערך כנראה בחדר ההלבשה, ועל המגרש מסוגל לעשות ג'וב ספציפי שקלופ צריך. אני חושב שהכיוון זה שהוא באמת יהפוך לשחקן אפילו יותר שולי אבל כנראה יפרוש אצלנו. מה שעשוי לשנות את זה היא עלייה של לידס לפרמיירליג.

    לגרויץ' אין עתיד אצלנו בדיוק כמו ווילסון ושאר צבא המושאלים (אולי למעט ברוסטר). וויליאמס לדעתי נראה כמו השחקן הכי בשל כרגע לקחת חלק בסגל הבוגר, גם יותר מג'ונס שהוא אמנם טוב יותר מללאנה אבל זה לא אומר הרבה. יש הרבה סימני שאלה מעליו לדעתי ואני לא הייתי בונה עליו אלא מביא בקיץ קשר כי קייטה עשוי מזכוכית.

    הספסל בסדר כשכל הסגל כשיר, זה אף פעם לא המצב. אוריגי לא ברמה של מחליף ראשון להתקפה, זה ונושא המגנים זה משהו שצריך לפתור בשוק ההעברות, העומק שם יותר מדי רעוע כדי לבנות על צעירים.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  13. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,273
    לייקים שהתקבלו:
    7,106
    לגבי הפסקה הראשונה, קייטה ממש לא יכול לתת את הערך של מילנר, גם לא עוד 200 שנה. הוא נותן המון ערך מסוג אחר (שמילנר מעולם לא היה מסוגל לתת בעצמו) - אבל זה ממש לא אותו סגנון של שחקן. וויינאלדום והנדו זה כן כבר יותר בסגנון, אבל הם שניהם באנקרים בהרכב שלך. פאביניו לא קשור, זה שחקן שהוא 6 בלבד, במקסימום קשר אחורי מתוך 2 במערך 4-2-3-1. אוקס על פניו יכול לתת מה שמילנר נותן מבחינה פיזית אבל הוא לא קרוב אליו מבחינת הבנת המשחק לדעתי.

    לגבי הפסקה השנייה, לא יודע מה אתה רואה, אולי בU23 באמת לארוסי יותר מלהיב (אני לא עוקב). ממה שראיתי בבוגרים וויליאמס miles ahead ממנו בכל מה שקשור לפיזיות, הגנה, וקרוסים לרחבה. הובר אגב באמת נראה כמו פרוספקט מאוד מעניין, ה"בעיה" שלי איתו זה שהוא לא לפה ולא לשם, לא ברור לי אם הוא מגן או בלם. אצל שחקנים כמו ג'ו גומז ומרטין קלי בעבר זה פגע בהתפתחות, בגלל זה אני קצת סקפטי לגביו.

    ולגבי המשפט האחרון - אני פתחתי את הדיון הזה פה כשהשמועות על ורנר התחילו לצוץ, העליתי את השאלה האם בכלל יש מקום לשחקן איטי במערכים ובסגנון של קלופ. מסכים איתך שהוא שם על זה המון דגש.
     
  14. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  15. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,814
    לייקים שהתקבלו:
    1,488
    מין:
    זכר
    ללארוסי אין סיכוי ברמות האלה.
    אין לו רגל ימין בכלל בכלל בכלל, וזה משפיע גם על היציאות שלו קדימה והעצירות כדור שלו.
    לא כלכך מעניין המהירות שלו והיכולת ההתקפית שלו עם כאלה ליקויים בסיסיים.

    וויליאמס עושה את העבודה. מרגיש לי קצת וואנבי טרנט. התעצבנתי מאוד מול צ׳לסי לראות אותו משגר כל כדור שמגיע אליו בהתקפה. אבל נותן לו הנחות כי בסוף, אנחנו יודעים מי משחק לפניו ומה הוא צריך להוכיח, אבל גם לגביו זה לא מרגיש לי זה.

    לעומת זאת, הובר מרגיש לי לגמרי זה.
    חזק, מהיר, טיפול מעולה בכדור, גם במסירות וגם בקרוסים, מתמקם טוב, יודע לצאת קדימה טוב.
    ותזמון טוב בתאקלים.
    אמרתי עליו בפרי סיזן שהוא סוג של שילוב בין ואן דייק לארנולד, עדיין חושב ככה. וגם חושב שמגן מתאים לו הרבה יותר.
    מוזר לי שהוא מקבל פחות הזדמנויות מוויליאמס. מאמין שמה שמשחק לטובתו של וויליאמס זה שהוא משחק עם סוללה של אנרגייזר על הגב.


    ובנושא אחר לגמרי, די נעלמתי בזמן האחרון (כמו היכולת שלנו), יש לי קצת דברים להגיד בנושא היכולת והתפקוד שלנו, אשמור את זה לבנתיים למתי שיהיה לי זמן לשבת ולחפור.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.