חדשות, שמועות ועידכונים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏24/5/04.

  1. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה עם מנג'ר חדש ליונייטד? אתם לא חושבים שפרגוסון נכשל בשנים האחרונות, גם עם הרכש, גם במאבק האליפות וגם באירופה (מאז שהגיע ליונייטד הוא הביא אותם אני חושב רק לגמר אירופי אחד, בעוד יש מאמנים פחות נחשבים ממנו שכבר ביקרו במעמד מספר פעמים).

    דבר נוסף, אני זוכר שפעם אוטמר היצפלד היה מועמד ליונייטד, ואני שואל את אוהדי היונייטד פה, אם הייתם צריכים למצוא או להמליץ על מחליף לפרגוסון, מי היה המועמד המוביל שלכם?
     
  2. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל,כרגע...הייתי ממליץ אפיל על בובו הדג זהב שלי שמת לפני כמה חודשים...
    רק שפרגסון יעזוב...מתי הוא יבין כבר שהוא זקן???

    דבר שני,אני הייתי רוצה לראות את מרטין אוניל ואם היית אומר את זה לפני איזה חצי שנה
    אז את לואיג'י דל נרי..אבל עכשיו אני לא בטוח...
     
  3. M.U.F.C Member

    הצטרף ב:
    ‏1/1/05
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    reignman, לך, ותתעסק בליגה שסמל ההתאחדות שלה בחתימה שלך, כי שטויות כאלה מתאימות רק לשם.

    רודס, בקשר לטענות שלך.
    שנתיים ללא אליפות, זה כל כך נורא? הרי פרגי הוציא את היונייטד מחושך לאור אחרי מעל 25 שנים בלי אליפות

    "גם עם הרכש"
    רונאלדו, רוני, היינצה, פרדיננד, רוד, אלה כשלונות? נכון שלעומתם היו כמה כמו ורון(שבא כאחד השחקנים הטובים באירופה) ופורלאן, אבל כמו שאמרו בדיון אחר גם פעם היו כשלונות כמו פובורסקי וג'ורדי קרויף. שנתיים בלי אליפות לא צריכות לגרום להתבכיינות.
    "מאז שהגיע ליונייטד הוא הביא אותם אני חושב רק לגמר אירופי אחד"
    לפרגי יש כבר אליפות וגביע המחזיקות,
    מה עם ונגר?
    הוא הביא את ארסנל לחצי גמר אירופי אפילו?
    הוא לא נכשל ברכש עם שחקנים כמו רייס, סיגאן, אלמוניה, וכו'?
    אם עונה הבאה תהיה עוד עונה של ארסנל בלי אליפות, תחשוב שהוא צריך לעזוב?
     
  4. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,201
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    בדיוק. יש יותר דברים במשוואה מאשר האם זכית באליפות או לא. אם יונייטד הייתה חושבת במונחים הסגורים הללו, פרגי היה עף בסוף שנות ה-80...
     
  5. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנחנו לא עוסקים כאן בהשוואה בין ונגר לפרגוסון, אם כי אם העלית את הנושא, הרי שוונגר הוא מאמן יותר טוב מפרגוסון.

    לפרגוסון היו יותר כשלונות ברכש מאשר הצלחות, ריו פרדיננד,ויין רוני ורוד ואן ניסטלרוי היו כוכבים כבר לפני שהם באו ליונייטד, זה לא שפרגוסון מצא אותם באיזה חור בתור אלמוניים והביא אותם במחיר מציאה, הוא שילם עליהם את מיטב הכסף של המועדון. לעומת זאת תסתכל על טיירי הנרי,פרדי ליונגברג,פטריק ויירה, מי שמע עליהם ככוכבים לפני שהם הגיעו לארסנל? הם הפכו בארסנל לרכש טוב בזכות ונגר.

    הבט, אני לא אומר שפרגוסון הוא מנג'ר גרוע, פשוט בשנים האחרונות הוא די נכשל גם אם זה קשה לאוהדי היונייטד להודות בכך. ואם אתה מסתכל כיום על העתיד של יונייטד, כשגיגס,קין,סקולס יפרשו, אין להם מחליפים ראויים.
     
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,201
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    מה היה שונה ואן ניסטלרוי מקזמן? מפציץ בהולנד עם סימני שאלה, במקרה של רוד גם בגלל הפציעה. ויש גם את רונאלדו למשל, אם אתה מחפש את קידום השחקנים הצעירים שהגיעו משום מקום. המכירה של בקהאם ברגע הנכון שקולה מבחינתי לרכש מוצלח.

    אז נכון שבהשוואה לשנים קודמות, השנים האחרונות לא היו המוצלחות ביותר של פרגי מבחינת רכש, אבל הן גם לא היו ממש רעות. הבעיה היא שניסינו למצוא פיתרונות זולים לעמדות קריטיות (מרכז השדה) וזה לא כל כך הצליח.

    פרגי די נכשל? נגיד. אבל בכדורגל אין דבר כזה החלטה שמראש ברור שהיא 100 אחוז נכונה. לפעמים צודקים יותר, לפעמים צודקים פחות. אז בשנתיים האחרונות אחוז ההצלחה שלו פחות גבוה מבשנים הכי טובות. פורלאן, למשל, לא הצליח ביונייטד ואני עדיין לא ממש מבין את ההצלחה שלו בספרד. אבל יכול להיות שהוא שחקן טוב שאו שלא מתאים לאנגליה או שלא יכול להתמודד עם הלחץ במועדון גדול. זה לא בהכרח מסוג הדברים שיודעים מראש.

    זה לא אומר שצריך לדבר על החלפת מנג'ר. זה פשוט מצחיק אותי לפעמים. קחו לדוגמה את הפועל ירושלים בכדורסל. שרון דרוקר הוביל אותם להישג חלומי בעונה שעברה. בקיץ התפרקה לו כל הקבוצה והוא נאלץ לבנות אותה מחדש - ולא הצליח העונה. אבל למה זה כל כך ברור מראש שהוא לא יהיה שם גם בעונה הבאה? זה לא צריך להיות כך, אבל זה קורה. בקבוצות באנגליה בכלל וביונייטד בפרט, זה לא עובד כך.
     
  7. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואן ניסטלרוי הוכיח את עצמו גם ברמת הנבחרת כסקורר בולט, לגבי קז'מן אין לי את הנתונים לגבי ההבקעות שלו בנבחרת, אבל ברור שואן ניסטלרוי נמצא בעשיריית החלוצים הטובים ביותר בעולם וקז'מן לא.

    פורלאן למשל שחקן טוב, אבל יכול להיות שהוא לא התאים לסגנון המשחק של היונייטד, בדיוק כמו שיכול להיות שרייס לא מתאים לסגנון המשחק של ארסנל.

    הספורט בארץ והניהול שלו הוא די חובבני פרט למספר קבוצות בודדות. להשוות אותו לספורט באירופה זה לא ריאלי בכלל.

    השאלה היא מתי הסבלנות של אוהדי היונייטד ושל ההנהלה תפקע, כי בשורה התחתונה מנצ'סטר יונייטד הוא מועדון מפואר שרגיל להביא תארים, ובשנים האחרונות זה לא כל כך מצליח להם.
     
  8. M.U.F.C Member

    הצטרף ב:
    ‏1/1/05
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "בשורה התחתונה מנצ'סטר יונייטד הוא מועדון מפואר שרגיל להביא תארים, ובשנים האחרונות זה לא כל כך מצליח להם."
    למה לא?
    שנה שעברה לא לקחנו את הגביע?
    2002/2003 לא לקחנו אליפות?
     
  9. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,201
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    אין לי נתונים, אבל ואן ניסטלרוי לא הספיק לרשום הרבה הופעות או להבקיע הרבה שערים כשיונייטד קנתה אותו. יורו 2000 אמור היה להיות הפריצה הגדולה שלו, אבל בגלל הפציעה זה לא קרה. בקיצור, זה היה סיכון והימור לא קטן. הוא ממש לא היה בעשיריית החלוצים הבכירה לפני כמה שנים.

    בקשר לתארים, יש רק שני תארים באמת גדולים כל שנה - אליפות וליגת האלופות, ואי אפשר לזכות לפחות באחד מהם כל שנה. וגם לא לזכות שנתיים בהם, בהתחשב ביריבות באירופה והעונות המצוינות שהיו לארסנל בעונה שעברה וצ'לסי בנוכחית, זו גם לא בושה גדולה.

    לי ולדעתי לרוב האוהדים (זה לא שאין כאלה שאומרים שפרגי צריכים ללכת) יש סבלנות, להנהלה יש מספיק ניסיון כדי לדעת שסבלנות משתלמת. אני רואה העונה מגמת שיפור ויותר סיבות לאופטימיות מאשר לפני 12 חודשים אז אני מרוצה.

    יונייטד מועדון שרגיל להביא תארים? עד בואו ב-1986 של אחד, שאת שמו אין אפילו סיבה לטרוח להזכיר, יונייטד התרגלה לזכות בתואר, הגביע האנגלי, לא בתארים. יש לנו רק שני מנג'רים שהצליחו לזכות באליפות בעשרות השנים האחרונות, אני ממש לא ממהר להיפרד מזה ביניהם שעדיין חי ופועל.
     
  10. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סבבה אמיר.
     
  11. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ומי בדיוק הרגיל את ההנהלה והאוהדים לתארים בשנים האחרונות?...
    סיר פרגוסון לא חסין מטעויות אבל רוב אוהדי היוניטד מספיק סבלניים על מנת להבין שאי אפשר תמיד להיות בטופ האנגלי והאירופי וצריך לתת את הזמן למנג'ר על מנת לבנות את הקבוצה החדשה..אם על כל שנה ללא תואר{העונה עדיין לא הסתיימה..} נחשוב על להעיף את המנג'ר לא נגיע רחוק..
     
  12. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    נו, באמת... תגיד שהחלטת שפרגוסון צריך ללכת וזהו. למה לתרץ את זה בקישקושים מצוצים מהאצבע???

    ונגר יותר טוב מפרגוסון. אחלה בומבה כמכת פתיחה. כמה זמן ונגר בארסנל? 7 שנים? קח כל 7 שנים בקריירה של סר לוזר ב-20 שנה האחרונות, שים אותן מול הקריירה של ונגר בארסנל ותסביר לכולנו איך הגעת למסקנה שכזו.

    על רונאלדו ורוד ואן ניסטלרוי אתה שמעת לפני שהם הגיעו ליונייטד אבל על שחקן נבחרת צרפת ויובנטוס הקרפד תיירי הנרי - עליו לא שמעת לפני שהוא הגיע להייבורי, ונגר מצא אותו משחק כדורגל ברחוב צדדי ליד האייפל.
    אני בכלל לא מבין את הניסיון להגיד שפרגוסון צריך ללכת הבייתה כי הרכש שלו בשנים האחרונות לא טוב (מה שגם לא בדיוק עומד כעובדה מוכחת), מתי בדיוק הרכש של יונייטד היה גאוני? פטר שמייכל ואולה גונאר סולשייאר הן פחות או יותר הרכישות היחידות שיונייטד הצליחו בהן ושהיה מעורבות בהן שמץ של סקאוטינג.
    את הרכש המאוחר וזה שהוביל את יונייטד לאורך רוב העשור יונייטד הביאו בעזרת כסף גדול אחרי שהשחקנים הוכיחו את עצמם בפרמיירליג או בקבוצות אחרות ביבשת. אם זה קנטונה, ריו, יורק, בוסניץ' וכמובן טדי שרינגהאם שעשו קריירות גדולות באנגליה, ואם זה ורון, טאייבי, בלומקוויסט ופובורסקי שהראו ניצוצות בצ'מפיונס.

    העתיד של יונייטד לא נראה טוב? מה אתה מגלה עתידות? אפשר לחשוב איזה כוכבי על מסתתרים כיום בנוער של ארסנל או של צ'לסי. יונייטד תיבנה בעונות הקרובות על רכש, כל עוד חוק בוסמן קיים ושריר, וכל עוד יונייטד היא אחת הקבוצות העשירות בעולם, זו טיפשות ממדרגה ראשונה לנסות וחזות עתיד כל כך רחוק. מה גם שארסנל הגדולה של ונגר העוד יותר גדול לא בדיוק מראה כרגע סימנים של יכולת התמודדות עם מנצ'סטר יונייטד בעונה קטסטרופלית.
     
  13. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,300
    לייקים שהתקבלו:
    437
    לא היית רחוק - ונגר מכיר אותו כבר מהנערים כשאימן אותו בפנימיית כדורגל בצרפת.

    סנדרוס, ואן-פרסי, קלישי, ססק, רייס ופלאמיני. תשווה את זה לצעירים של יונייטד ותבין למה השחקנים האלה של ארסנל מפרקים את פורטסמות' בעוד יונייטד לא מצליחה לנצח את קריסטאל פאלאס ב-10 שחקנים או את אקסטר. ליונייטד יש ארבעה שחקנים מעל גיל 30 שממילא לא מציגים יכולת מבריקה, ללא מחליף נורמלי, ולפי השמועות שהולכות היום באנגליה פרגוסון לא יקבל מספיק כסף כדי להחליף חצי סגל.

    ארסנל עם סגל דליל, שבו יש שחקנים שגמרו את הסוס כנראה (ברגקאמפ, פירס) ושחקנים שמציגים יכולת נוראית (ויירה, טורה, רייס ושות'), עם סול קמפבל שפצוע חצי עונה - בקיצור, קבוצה מקרטעת, מאחורי יונייטד ב-2 נקודות ונלחמת על המקום השני בליגה, וגם הגיעה לשמינית גמר הצ'מפיונז. תרצה או לא, כשאני מסתכל על רשימת הצעירים, 30 מליון הליש"ט שיש לונגר הקיץ ואשברטון גרוב - העתיד נראה ורוד יותר בהייבורי.
     
  14. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת עתיד וורוד מצפה לארסנל עם הצעירים הנפלאים שלהם שלא הגיעו למצב אחד מול המחליפים ה"אומללים" של מנצ'סטר יוניטד בגביע הליגה. ממשחק חלש מול פומפי וקריסטל פאלאס{שגם אתם לא ניצחתם שם..} שדרך אגב הקבוצה שיחקה בהרכב מלא, אתה כבר סתמת את הגולל על העתיד של היוניטד והחלטת שהוא יהיה אפור? תאמין לי ששלושים המיליון פלוס איצטדיון האמירויות לא יהפכו את הצפרדעונים לקבוצה טובה יותר מהיוניטד חוץ מעונות בודדות פה ושם...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/3/05
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,192
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    מה זה משנה מאיפה ונגר מכיר אותו?
    ונגר הלך על הנרי רק כשהאחרון היה ביובנטוס, ולא באיזה קבוצה קטנה בצרפת.

    כל השמות שנתת, אפילו לא אחד מהם הוכיח את עצמו לזמן רב או הראה שהוא עומד להיות הדבר הבא.
    בכל הנ"ל אין שחקן שהוכיח את עצמו כמו רוני.

    להשוות את הנ"ל לרוני, רונאלדו, אושה, פלטשר ורוסי, אתה בטוח שיש הבדל גדול בינהם? אתה בטוח שיש הבדל בכלל ( נעזור לך, אין, ואם יש זה לצעירים של היוניטד)?

    נחמד בני לקחת משחקים ספסציפים של היוניטד ולהגיד שהם מייצגים את הצעירים של היוניטד.
    מה באמת בנוגע לאותו משחק באולד טראפורד שהצעירים של היוניטד גברו על הצעירים של ארסנל מבלי שהצעירים של ארסנל בעטו אפילו פעם אחת לשער של היוניטד? איפה היו הצעירים של ארסנל באותו משחק?
    מה קשור המשחק מול פאלאס כשהיוניטד שיחקה עם הרכב מלא, שכבה על פאלאס ולא הצליחה לנצח, במה זה קשור לצעירים של היוניטד?

    ויירה מציג יכולת נוראית, יפה, מעניין אם זה קשור להכנה לא הכנה שהוא עשה בתחילת השנה בעקבות השמועות על המעבר ריאל.
    איפה החלק של ונגר בכל הבלאגן שיש היום בארסנל?
    אתה בעצמך אומר שדניס ופירס מעבר לשיא, אז מה ההבדל בינהם לבין גיגס או קין?
    איזה יתרון יש לארסנל אם בכלל על היוניטד?

    אתה מסתכל על הכסף לרכש בקיץ ועל איצטדיון חדש ואתה רואה עתיד ורוד?
    ובכן, אני מסתכל על כסף רב יותר שיש ליוניטד לרכש, על איצטדיון טוב יותר וגדול יותר ( הולך לגדול עוד יותר ) משל ארסנל, סגל יותר טוב, ואני רואה עתיד ורוד הרבה יותר ליוניטד.

    פרגוסון?
    הוא יפרוש רק כשהוא ירצה, ולא יום לפני.
    כשזה יקרה אני מקווה שמרטין אוניל הנפלא יחליף אותו, אבל עד אז יש זמן רב.