אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,104
    לייקים שהתקבלו:
    14,667
    מין:
    זכר
    זה גם לא שבכל אירופה מטילים סגרים על האוכלוסיה. זה סתם פטנט דרקוני של הדיקטטור.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,104
    לייקים שהתקבלו:
    14,667
    מין:
    זכר
  3. morata Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/17
    הודעות:
    512
    לייקים שהתקבלו:
    291
    מין:
    זכר
    בדיוק אותו דבר ניתן להגיד על ביבי והצוללות, שם מדובר ביטחון המדינה ובסכומים גבוהים בהרבה
     
  4. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    אחדות?אנשים צריכים אחדות?
    אתה משתין פה על כל מי שדעתך לא דומה לשלו.
    ביבי הוא המשסע העיקרי של העם.לא ברור לי מה גנץ קשור בדיוק לכל העניין.
    השנאה שלך לגנץ וכחול לבן משגעת אותך,העיקר אתה מדבר על אחדות.
    הגבלת התנועה?אין בעיה עם למנוע יציאה החוצה ללא סיבה,למרות שזה לא יעזור.אבל להפסיק תחב"צ?
    הסברתי לך למה זה מטומטם ,אבל יפה שאתה מתעלם ומתייחס רק למה שטוב לך.
     
  5. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    כן, בשעת משבר כזאת צריכים אחדות בקרב העם. להניח לרגע לכל הצחנה הזאת של הפוליטיקה ולתת גב למי שצריך לנהל את המשבר הזה גם אם לא מסכימים עם הדעות שלו. אתה באמת חושב שהוא מטיל סגר ומפסיק תחבורה ציבורית כי זה משרת את האינטרסים הדיקטטוריים שלו? בן כמה אתה?
    משתין על כל מי שדעתו שונה משלי? למה? כי אני לא מסכים עם מה שהם אומרים? אני מספיק מכבד כל דעה כדי להסביר למה אני לא מסכים איתה, אני ממש לא רואה בזה זלזול בדעה של אחרים.
    אין לי שום שנאה לכחול לבן, רק סלידה מהאג'נדה שלהם וממה שהם מייצגים, לא חייב לשנוא אותם בשביל זה. ואם היו בשלטון אני מבטיח לך שלא הייתי מבקר אותם אם היו נוקטים בצעדים שממשלת הליכוד נוקטת בהם עכשיו ויחד איתם כל העולם. ההבדל הוא שהמוסר שלי הוא אחיד ולא כפול, אם כחול לבן היו מנהלים את הממשלה ומטילים סגר כנראה היית אומר שזה הכרחי ובכל העולם עושים את זה, כשזה ביבי מותר להשמיץ ולחפש עוד הזדמנות לשסע את החברה בזמן שצריכים לתת גב להנהגה בהתמודדות עם המשבר הזה.
    אם אתה לא מבין את ההיגיון בהפסקת פעילות של תחבורה ציבורית שבה עשרות אנשים דחוסים אחד ליד השני בלי שמירה על כללי ההגיינה ומהווים כר פורה להפצה בכמות גבוהה ובתפוצה רחבה של הנגיף בזמן שהוא משתולל ברחבי העולם וכמות הנדבקים מטפסת מיום ליום אז אני לא יכול להסביר לך את ההיגיון. בכל העולם מיישמים מדיניות של סגר כללי (אני אישית חושב שזה הפתרון היחידי לבלימת העלייה במספר הנדבקים) ואתה מתלונן על סגירת תחבורה ציבורית? מה לעשות שאנחנו בשעת משבר עולמי וכדי לעצור את התפשטות הנגיף צריך לנקוט באמצעים חריפים לפני שמגיעים לנקודת האל חזור ע"ע איטליה וספרד? אולי תתבגר קצת ותנסה להבין את זה לפני שאתה מאשים את מי שנוח לך בדברים שלא תלויים בו בכלל?
     
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,244
    לייקים שהתקבלו:
    4,945
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,296
    לייקים שהתקבלו:
    26,287
    מין:
    זכר
    קורונה זו הונאת המאה - גם כלכלית וגם פוליטית.
     
  8. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    בינתיים הדבר היחיד שקורה פה הוא סגירת הדמוקטריה,שום אחדות.אתה רוצה אחדות?!תפסיק להסית.

    אני מבין שאינך נוסע בתחב"צ לכן אתה פולט את השטויות האלו.
     
  9. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    זה פשוט מיתוס מוחלט שרק אנשים מבוגרים ובסיכון צריכים להזהר מהמחלה הזאת, לא ברור מאיפה זה הגיע - כנראה מאותה גישה שמביאה את הכותרות הבומבסטיות שאתה בעצמך מתלונן עליהן. לחשוב שלבודד את המבוגרים בלבד בזמן שהחיים מסביב ממשיכים כסדרם יפתור את הבעיה - זו חוסר הבנה של מה מנסים להשיג עם הצעדים האלה, ומה הסכנה שמנסים למנוע. אין לסכנה הזאת קשר ישיר לאוכלוסיה כזאת או אחרת, אלא עקיף בלבד.

    אם יש לך מליון חולים בו זמנית המדינה גמורה ואתה תתפלא כמה מהר תגיע למספר כזה עם ההצעה שלך. גם אם אף אחד מהם לא מעל גיל 50 וסטטיסטית רוב מוחלט שלהם חולה בתסמינים קלים בלבד - אחוז קטן ממספר גדול מאוד זה עדיין מספר גדול מאוד.

    ואגב, נכון לרגע זה ב24 שעות האחרונות יש איזה 400 חולים חדשים, מניח שעכשיו המספרים נראים לך פחות מגוחכים. אנחנו עדיין לא רואים את תוצאות הצעדים שעשו כי התוצאות האלה תמיד יהיו בפיגור של שבוע-שבועיים, אבל במצב תאורטי שבו לא עושים דבר (או קרוב לזה כמו ההצעה שלך, שהיא פשוט לתת לוירוס לרוץ בקרב 80% מהאוכלוסיה במקום כולה) - מאוד קל למדל ולחזות את המספרים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/3/20
    Roma אוהב/ת את זה.
  10. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אתה קורא דיקטטור לבנאדם שנוקט בצעדים שננקטים כרגע בכל העולם כולל העולם החופשי ואני אפילו אגדיל ואומר שהוא נוקט בצעדים עדינים מדי ביחס למקביליו בחלק ממדינות המערב ואני מסית? רמה חדשה של דמגוגיה.
    חצי עולם נמצא בסגר מוחלט, כולל בתי משפט וכולל תחבורה ציבורית, גם שם הדמוקרטיה נסגרת? מילים פשוט הזויות. חיי אדם חשובים יותר מחופש התנועה, אתה בכלל מקשיב לעצמך? זה אבסורד שאני צריך להסביר דבר כזה לאדם בוגר.
    אני לא צריך לנסוע עכשיו בתחבורה ציבורית כדי לדעת כמה צפיפות וחוסר הגיינה יש באוטובוסים וברכבות, נסעתי בהם מספיק במהלך חיי כדי לדעת כמה המקומות האלה הם כר פורה להדבקה המונית וזאת הסיבה היחידה שסוגרים אותם (בהמלצת משרד הבריאות למען השם! כמה מלא שנאה אפשר להיות כדי להאשים אותו בסגירת הדמוקרטיה בזמן שמנסים להציל חיי אדם ולמנוע הדבקה המונית במגיפה! איזה מרתיח זה להסביר בכלל דבר כזה).
    מספיק שתסתכל על המסלולים של חולי הקורונה הראשונים כשזה עוד היה אפשרי לעקוב אחרי המסלול של כל חולי הקורונה בישראל ותראה כמה מהמסלולים האלה כללו קווי אוטובוס ורכבת שחייבו את כל מי שנסע במקביל אליהם להיכנס לבידוד. זה פשוט מגוחך ברמה שאני לא יכול להסביר לקרוא לניסיון להציל חיי אדם ולמנוע הידבקות סכנה לדמוקרטיה.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  11. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,244
    לייקים שהתקבלו:
    4,945
    חלק מהדיון פה נובע בפשטות ממצב שנתניהו הגדיר אותו היטב לפני יותר מעשור, וזה שראש ממשלה שמתנהלות נגדו חקירות - אז זה עוד היה לפני כתבי האישום - לא צריך לכהן בתפקידו כי האינטרס הפרטי עלול להאפיל על הציבורי. ולכל הפחות, תהיה לציבור סיבה טובה לחשוד שמא מהלכיו אינם נובעים מטובת המדינה אלא מטובתו האישית.

    אם היה פה ראש ממשלה אחר, גם אז ודאי היו כאלה שחולקים על מהלכיו, אבל השאלה היתה שיקול דעתו, לא האינטרס האישי שלו. ובדיוק בגלל זה, נתניהו לא צריך להיות ראש ממשלה עד שיזוכה, אם יזוכה. בהתעקשותו להמשיך לכהן בתפקיד, הוא גורר את הספקות בנוגע לגורמים שעומדים מאחורי קבלת ההחלטות שלו.
     
  12. Maccabi_Haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/06
    הודעות:
    954
    לייקים שהתקבלו:
    210
    לא מבין מה זה כל הקטע הזה עם ההופעות בזאפה כל ערב.
    בעידן שבו יש יוטיוב, אפל מיוזיק, ספוטיפיי וכל אחד יכול לשמוע מה שהוא רוצה בכל רגע, לא מבין איזה ערך יש להופעה חיה בטלויזיה

    Sent from my SM-T830 using Tapatalk
     
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,705
    לייקים שהתקבלו:
    3,370
    @yonmu

    סמוטריץ' אמר בצורה הכי ברורה שיהודי הוא באופן אוטומטי לא טרוריסט, וההתבטאות שלו מלכתכילה הייתה במובן של "השב"כ לא צריך להפעיל נגד יהודים אמצעים כמו שהוא מפעיל נגד ערבים, לא משנה מה היהודים עשו".
    אין פה שום ויכוח סמנטי אלא ויכוח מהותי ודעה מאוד ברורה - שהדין כלפי יהודים שונה מדין כלפי ערבים, הקטנת פעולות טרור של יהודים אל מול העצמת פעולות טרור של ערבים.

    או זה, או שמכל האנשים דווקא סמוטריץ' התבטא כמו שהתבטא כי יש לו זיקה עזה לדיוק לשוני.

    "הרצח בדומא ורצח משפחת דוואבשה - שאיפת נקמה מוצדקת".

    אני חד משמעית רואה פה גיבוי לטרוריסטים, אבל אולי אני מסתכל דרך משקפי השמאלני האשכנזי הנאור שלי.
    תענה בכנות - איך היית מקבל את המשפט הבא מצד אחמד טיבי - "הרצח של בני משפחת פוגל הוא שאיפת נקמה מוצדקת. זה אמנם מעשה חמור אבל הוא משקף כעס ורגשות נקם, צודקים כשלעצמם, על רקע הכיבוש הישראלי".

    1.על אילו נתונים אתה מסתמך בטענה שהיבא יזבק מייצגת את המיינסטרים של החברה הערבית בארץ ישראל? ואם אתה הולך להגיד שרוב הערבים בישראל הצביעו לרשימה המשותפת אז אל תטרח, זו דמגוגיה זולה, הרשימה המשותפת נולדה בגלל העלאת אחוז החסימה, מדובר במפלגה מפולגת בדעות והשקפות העולם בתוך עצמה יותר מכל מפלגה אחרת בפוליטיקה הישראלית. אם אתה רוצה להקביל את זה למפלגות יהודיות, אז זה כמו שהבית היהודי, מרצ, ש"ס והליכוד יתאחדו ויקימו מפלגה.
    2.בן גביר באמת לא דומה ליזבק , מדובר בפושע עם עשרות כתבי אישום נגדו כולל התפרעויות, השחתות, סיוע לארגוני טרור וכו'. הפושע שהופיע בטלוויזיה עם סמל המכונית של רבין ואיים ש"כמו שהגענו לסמל נגיע גם לרבין", משהו כמו חודש לפני הרצח.
    יזבק מנגד? עשתה share ל2 פוסטים בפייסבוק.

    אממ, אולי הוא לא הנגיד לפרץ את עבאס כי ההתבטאות של עבאס הגיעה אחרי הבחירות?
    אם חבר כנסת ערבי היה מארגן "מצעד בהמות" כקונטרה למצעד הגאווה אני מבטיח לך שהיית שומע הרבה הד תקשורתי, אין מצב שאתה מאמין אחרת. אולי קצת פחות מאם חבר כנסת יהודי היה מארגן דבר כזה, אבל לא מדובר ב"גזענות של ציפיות נמוכות"(המונח האהוב על ימנים כדי להרגיש יותר טוב עם הגזענות של עצמם) אלא מתוך כך שהחברה היהודית בישראל היא בגדול חברה סגורה, כשברוב מוחלט של כלי התקשורת, מערוצי טלוויזיה עד לאתרים ועד לעיתונים, אין ייצוג לאנשי תקשורת ערבים ולא לסיקור של החברה הערבית.
    החברה הערבית בישראל היא בגדול חברה נפרדת מהחברה היהודית בישראל שמהווה את המיינסטרים - גם מבחינת היחס של החברה היהודית לחברה הערבית, וגם להפך.
     
    Mamadu אוהב/ת את זה.
  14. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    8,272
    לייקים שהתקבלו:
    7,572
    מין:
    זכר
    כשיש ראש ממשלה שעסוק בלשקר 24/7 אז הפתעה- אנשים יחשבו שהוא משקר. גם במגיפה עולמית.
     
    שי, WHITERM ו-Mamadu אוהבים את זה.
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,409
    לייקים שהתקבלו:
    6,856
    אני חושב את אותו הדבר גם על הופעות לייב שלא בטלוויזיה. אבל לך תבין אנשים. אם יש לזה ביקוש...
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 6, אורחים: 81)

  1. VAR
  2. חייל שוקולד