חדשות, שמועות ועידכונים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏24/5/04.

  1. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,300
    לייקים שהתקבלו:
    437
    קירק שאל האם ונגר מצא את הנרי משחק ליד מגדל אייפל או משהו בסגנון - אפשר להגיד שכן.

    בקשר לשאר הטענות - לא הבנתם מה רשמתי. אני אסביר את עצמי שוב.

    ליונייטד יש בדיוק שני שחקנים צעירים מצוינים (וכאן אני עוד מוותר לכ. רונאלדו כי חבל לפתוח את הויכוח הזה עוד פעם). אושה, פלטשר ורוסי? תעשה לי טובה, משה, פלטשר בקושי נראה כמו שחקן כדורגל על המגרש, רוסי לא שיחק ברמה יותר גבוהה מהמילואים של יונייטד ואושה חוגג 24 בעוד חודש, על הספסל של יונייטד.

    רשימת השחקנים של ארסנל מכילה שחקנים ששיחקו בפריימרליג והוכיחו את עצמם כבר. יותר מזה - ווין רוני וכ. רונאלדו לא שומרים על יכולת סבירה ומעלה ליותר משני משחקים ברציפות, ססק, פלאמיני, רייס וסנדרוס כן (בעוד שאר הרשימה זוכים למעט דקות משחק ומשחקים בהן מצוין). ביונייטד עוד מעט גיגס וקין הם היסטוריה ואחריהם נוויל וסקולס, אתה רואה בסגל של יונייטד שחקן עיר שמסוגל להחליף אחד מהשחקנים האלה? אצל ארסנל יש בהרכב כרגע רק שלושה שחקנים מעל גיל 30, אחד עוד מעט עף על טיל (להמן), השני עוד מעט לצערי פורש (ברגקאמפ) ולשלישי כבר יש מחליף (פירס). ארסנל רק צריכה שוער ברמה גבוהה, שחקן הגנה אחד או שניים (וכל זה ב-30 מליון פאונד) ולשלב את הצעירים, יונייטד צריכה למצוא מחליפים לרביעיית המזדקנים, שוער, אולי גם עוד קשר אחורי ואולי גם עוד בלם. בתקשורת לא מפסיקים לדבר על חוסר המזומנים של פרגוסון, לא בגלל שיונייטד מועדון עני אלא בגלל שהדירקטוריון לא מעוניינים להוציא יותר כסף (ואם גלזר ירכוש את יונייטד בכלל המצב יהיה יותר גרוע), ראינו כבר איזה חיזוק הוא הביא ליונייטד (קלברסון, דג'מבה דג'מבה, בליון, האווארד), עכשיו אתה רוצה לדבר על עתיד ורוד?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/3/05
  2. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    בונה בני איפה אתה חי? רייס אומנם שומר על יציבות, אבל אצלו זה לא בדיוק דבר חיובי. הוא משחק זבל בכל הזדמנות שהוא מקבל העונה, ובהחלט לא הייתי מונה אותו בנשימה אחת עם צעירים כמו ססק וסנדרוס שבהחלט הוכיחו העונה שהם שחקנים לגיטימיים ביותר ברוטציה של ארסנל למרות גילם הצעיר. על פלאמיני אני גם כן לא ממש סגור, נחיה ונראה מה יצא ממנו.

    בסה"כ כולכם לוקחים פה את טענותיכם לקיצוניות, וכמו שקירק אמר בחוכמה רבה העתיד של יונייטד לא ממש טמון בצעירים שנמצאים אצלה כעת בקבוצה, כי יש לשדים את הכסף בכיסים כדי להביא שחקנים כשהם כבר כוכבים שפותחו במקומות אחרים. אצל ארסנל זה כבר משהו אחר, והשלד הצעיר המוצלח שצומח אצלנו כנראה יהווה את עמוד השדרה של הקבוצה בעונות הקרובות.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,192
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    ושוב, לא הבנת את הנקודה.
    רודס טען שלא שמעו על הנרי לפני שהוא הגיע לארסנל, שהיה מדובר בשחקן אנונימי לפני שונגר הביא אותו.
    וזה לא נכון כי הנרי לפני ארסנל גם הספיק להגיע עם מונאקו לחצי גמר ליגת האלופות, גם היה בנבחרת צרפת בסגל שלח את המונדיאל, וגם נקנה ושיחק ביובנטוס, לא איזה קבוצת דיגים הולנדית.

    גם אני יכול לטעון שפרגוסון הכיר את רוד ואן גול מאז שהוא היה בן 10, ושהוא מצא את קאנטונה באיזה חור בצרפת בגיל 13, אבל זה לא משנה מתי ונגר או פרגוסון גילו אותם, אלא מתי הם הביאו אותם.
    כי מדובר כאן על מדיניות רכש, ומדיניות רכש לא נמדדת במתי ואיפה גילית את השחקן, אלא איפה הוא שיחק כשקנית אותו וכמה זה עלה לך.

    בני, חוסר האוביקטיביות שלך הוא פשוט עצום.
    סנדרוס ששיחק אולי 5 משחקים השנה ( תקן אותי עם אני טועה) הוכיח את עצמו יותר מפלטשר למשל?
    מה גורם לך לחשוב שסנדרוס הוא כזה בלם גדול? מה גורם לך לחשוב שהוא יותר טוב מפיקה הצעיר של היוניטד?
    זה נחמד לומר שואן פרסי, סנדרוס וקלישי הם דור העתיד, אבל אין לזה תפיסה במציאות.
    לואן פרסי יש אולי 3 שערים העונה, ואולי 2 משחקים שהוא שיחק בהם 90 דקות.
    לקלישי יש קצת יותר דקות, וגם הם בגלל חסרונות של שחקנים אלו אחרים.
    אין סיכוי שהוא יקבל צאנס אמיתי כל עוד אשלי קול נמצא בארסנל.
    ססק ופאלמיני כל אחד בתור הראה כישרון, אבל אף אחד מהם לא שמר על יציביות.
    אתה לא יכול להכריז על 5 שחקנים שגם אם תחבר את כל הדקות שהם קיבלו השנה עדיין לא תגיע למס' הדקות שהנרי שיחק, לדדבר הבא בכדורגל.
    רייס הוא שחקן שעלה לארסנל הרבה מאוד כסף, הוא שווה ערך לרונאלדו במנצ'סטר ( למרות שרונאלדו טוב יותר ), וגם כאן אין יתרון לארסנל.

    ושוב, בכל הנ"ל אין שחקן שהוכיח עצמו כמו שרוני עשה באליפות אירופה האחרונה.
    לא סנדרוס, לא קלישי, לא פלמיני ולא ססק קיבל מספיק דקות כדי שתכריז שהם יותר טובים מרוסי, פיקה, רוני, רונאלדו ושוט.

    ואני לחלוטיין לא מסכים איתך בקשר לאיכות הסגל של היוניטד ולהחלפת השחקנים שהוא דורש, אבל זה כבר נושא אחר.
     
  4. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    קלישי, פלאמיני, פבריגאס ובשבועות האחרונים גם סנדרוס מקבלים דקות איכות בליגה ובצ'מפיונס ליג - ולכן הם עולים על רוסי ופיקה שלא הרגישו דשא במעמדים זהים (רונאלדו ובטח ובטח רוני, בכלל לא באותה סקאלה וההשוואה במקרה זה מגוחכת...)

    העניין הוא שלמרות הכל, החלק של אותם צעירים שונגר כביכול מטפח בהייבורי, כל כך קטן בקבוצה שלבוא ולומר שבגלל זה העתיד של ארסנל טוב משל יונייטד נראה לי טיפה מוגזם. עם כל הכבוד, אני לא מאמין אפילו לרגע שמישהו מהרביעיה הצעירה שהוזכרה כאן ואפילו אפשר לצרף אליהם את ואן פרסי - אני לא רואה אף אחד מהם מקבל חולצת הרכב ראשון בעונה הבאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/3/05
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,192
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    מה יהיה עם רובן?
    הבחור רק חזר ( ואף הספיק לבשל מקרן לקוקו ) והוא נפצע שוב, רק הפעם בשוק, ולכן נאלץ לעזוב את המגרש כבר בדקה ה26.
    אולי מעכשיו הוא ישים מאחורי החולצה שלט " זהירות, שביר "?
     
  6. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,300
    לייקים שהתקבלו:
    437
    אין לי כוח לעשות השוואות שחקן - שחקן עכשיו, אני פשוט חוזר ואומר שליונייטד יש ארבעה שחקנים מעל גיל 30 בהרכב שעוד מעט יפרשו (שניים מהם בקרוב מאד) ואין להם שום מחליף ברמה. לארסנל יש את הפתרונות (הצעירים) או לפחות האמצעים לפתרונות (30 מליון פאונד) בעוד ליונייטד אין. מי יכול להחליף את גיגס וקין? נראה לך שיונייטד תסכים לשפוך על מחליפים כאלה מליונים? כל הכסף שהם שילמו על רוני הספיק להם. ונגר מאז הגיע לארסנל נאבק בקבוצות עם תקציב הרבה יותר גדול משלו והוא עשה עבודה פנטסטית, 30 מליון פאונד והשמיים הם הגבול. פרגוסון עם תקציב ענק קונה כל מני בדיחות בסכומים עצומים, התקציב שישחררו לו בקושי יספיק לשוער וגם אז יש לא מעט חורים בהרכב, הוא מקסימום יביא עוד איזה דג'מבה דג'מבה.

    העתיד של ארסנל נראה הרבה יותר טוב, בקיצור.
     
  7. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חברה מכה קשה לצלסי!! רובן יעדר מ2 המישחקים בליגת האלופות בוואדאות. כמה חבל שלא נראה שחקן כמוהו נגד באיירן.
     
  8. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    בהחלט מכה קשה, אבל צ'לסי הוכיחה לכל הספקנים שהיא יכולה להסתדר בלי רובן גם מול הקבוצה הכי טובה בעולם. הם עדיין הפייבוריטים שלי לזכייה...
     
  9. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ג'ו קול מתמוגג...
     
  10. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    - בירמינגהאם קרובה לסיכום עם ארסנל על מכירתו של ג'רמיין פנאנט לכחולים. בירמינגהאם השאילו את פנאנט מארסנל בינואר האחרון, ולמרות הצרות המשפטיות שרודפות ללא הרף את הקשר הימני הצעיר, הם מעוניינים לרכוש את כרטיס השחקן שלו מהתותחנים. שווי העיסקה יעמוד כנראה על 3 מיליון פאונד, כשבתחילה הבלוז ישלמו חצי מיליון פאונד לארסנל, כששאר הסכום ישולם לפי הופעותיו של פנאנט. אני אישית מברך על העיסקה, שחקן ארסנל פנאנט כבר לא יהיה עם כל הבלאגנים שהוא עושה.
    http://www.soccernet.com/images/england/20050301/pennantbcfc_ms.Xxx
    פנאנט כנראה ימשיך ללבוש כחול גם בעונה הבאה

    -מנג'ר הנבחרת עד גיל 21 פיטר טיילור האריך את חוזה בעונה נוספת, ועכשיו חוזה יסתיים בקיץ 2006. טיילור ימשיך לאמן את הנבחרת הצעירה במקביל לאימון קבוצת הצמרת מהדיוויז'ן 1 האל סיטי.
     
  11. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,839
    לייקים שהתקבלו:
    1,737
    רובן כרגע בספק למשחק הראשון, יפה שכבר קברת אותו לחודש.
     
  12. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    החלטה גרועה מאוד לדעתי.
    השחקן הזה כבר לדעתי לא יצמח להיות כלום.
     
  13. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    ולמה לא? מילא אתה מנחית פצצה שכזו, זכותך - אבל זרוק גם איזה חצי נימוק על הדרך...

    לדעתי הוא הולך להיות שחקן ליגה איכותי מאוד. לא שחקן מוביל בקבוצות גדולות, ככל הנראה גם לא ממש בורג משמעותי בסגל הנבחרת, אבל בהחלט שחקן לגיטימי בפרמיירליג. ואת זה אני חושב שהוא ישיג אם הוא לא יבצע קפיצה כל שהיא ביכולת שלו - כי אם הוא יבחר להשקיע הוא יכול להיות הרבה יותר מזה.

    ישדרג בגדול את האיכות של משחק הכנפיים של ברמינגהם. הולך להיות שחקן מאוד חשוב היות וכרגע מאיישים את אותן עמדות שחקן בעל רגלי קרטון כמו דיוויד דאן ובחור בן 48 ששכח לפרוש סטייל סטן לזרידיס.
     
  14. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זקן זקן, אבל עדיין הייתי מעדיף את סטן לאזרידיס על מחצית משחקני הכנף בפימיירשיפ. לאו דווקא בגלל כישוריו הלא בולטים במיוחד, אלא בגלל האופי המדהים שהוא מפגין- הוא מהזן הנדיר שנותן פייט של שחקן קישור אחורי על הכנף ועדיין שווה לפחות חמש הקשתות מסוכנות לחלוץ מטרה במשחק.

    לגבי פנאנט, הכל היה טוב ויפה אם הכניסה שלו לכלא לא הייתה מתערבת לו בהתקדמות. לך תדע איך החוויה הזו תשפיע עליו, תבגר אותו או שרק תגביר את גישת "אני כוכב שיצא ממצוקות ומגיע לי הכל"...

    בכל אופן אם הייתי סטיב ברוס בכל אופן הייתי לוקח את הסיכון והולך על זה, מקסימום פנאנט ילך באותה דרך שהלך גרונקיאר בעונה הבאה.
     
  15. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    פנאננט לא התקדם סנטימטר מהיום שהוא עלה לבוגרים. אותם טריקים של ילד בן 5 במקום פס בטוח לשחקן פנוי, אותם נסיונות ללכת עם הראש בקיר, הוא היה ככה בלידס והוא היה ככה ביומיים שלו בברמינגהאם - זה שהוא נכנס לכלא לחודשיים לא יפגע לו בקריירה מהבחינה הפיזית או מבחינת התפתחות. הרי לא חסרים שחקנים שמחסירים חודשיים, שלושה ואפילו חצי שנה ושנה בגלל פציעות למשל וחוזרים אחרי כן טובים מאי פעם.

    אני לא חושב שבעקבות החוויה בכלא פנאננט יתנהג בצורה פחות מקצוענית מבעבר, הרי בתחום הזה אין לאן לרדת - רק לעלות.

    אני חושב שבהתחשב בגיל של פנאננט, בעובדה שהוא התחבר לא רע בכלל לקהל ובעיקר בהיותו אנגלי, 2-3 מיליון פאונד על שחקן כנף מוכשר כמוהו זה מחיר מציאה.