גאולה אבן הייתה בתאגיד/ ערוץ 1 עוד הרבה לפני שהיא בכלל הכירה את גדעון סהר, אתה לא יכול לצפות שלא ייתנו לה עבודה רק בגלל שהיא אשתו של פוליטיקאי . גם המינוי של קובלנץ היה לפני 7 שנים בערך, מה רק עכשיו הוא החליט להחזיר " טובה " לגדעון על המינוי ?? שטויות . בלי קשר לגאולה אבן, את התאגיד הזה היה צריך לסגור מזמן, כל כך הרבה כספי ציבור מבוזבזים שם על רייטינג אפסי וחוסר גיוון מזעזע ומכעיס בגזרת העיתונאים ( בחיי ש 90% מהעיתונאים שם נראים אותו דבר - לבנים עם עיניים כחולות ) . לגבי אראל סגל : יצא לי לדבר איתו אחרי שהוא עזב את ערוץ 20 ואמרתי לו שהוא עושה טעות גדולה . אראל בתאגיד היה ממלכתי וכבוי . כנ"ל לגבי קלמן שהפך להיות פודל צייתן בתאגיד . חבל שעיתונאים כל כך מוכשרים כמן אראל וקלמן מסכימים לשמש כפודלים ולשחק בכללי המשחק של השמאל .
קלמן לא פודל צייתן. מבקר לא מעט את התאגיד. אף הגדיל לעשות כשפרש מהתכנית לפני כמה חודשים אחרי שסגל נשלח להשעיה.
זה היה אקט סימלי ליומיים- שלושה שלא השפיע על כלום . כשאני משווה בין קלמן הדעתן והחריף של ערוץ 20, העיתונאי החוקר המצויין בעיתון מעריב שרק בשבועות האחרונים הביא סיפורים מסמרי שיער על אדון מני מזוז השקרן, לבין קלמן זה התאגיד - הבדל של שמיים וארץ . שים לב שכל התחקירים של קלמן לא באים בכלום לידי ביטוי בתאגיד . מדוע ? אתה כבר יודע את התשובה לבד...
הנה למשל ציוץ שלו מלפני כמה ימים על ועד העיתונאים של כאן. ממש לא פודל. והנה ציוץ שלו מהיום שהוא תוקף בחריפות את המעסיקים שלו https://twitter.com/KalmanLiebskind/status/1272816959382589440
עוד פרזיטים מטונפים לעסק. איזה כיף. עורכת דין, עיתונאית וחכ לשעבר: חברי הכנסת החדשים שנכנסו בזכות החוק הנורווגי - חדשות רוטר
ישראל כץ, שר האוצר דורש מהרכבת לחזור לפעילות בטענה שאין הגיון בעומסים על האוטובוסים. אין גם הגיון שכץ שתפקד 50 שנה כשר התחבורה ולא עשה דבר אחד מועיל, מקבל את המשרד המאתגר ביותר אולי במדינה שלנו. רק בפוליטיקה אתה מתקדם חרף תפקוד כושל. לא יאמן.
מחטף גאולה: האם מנכ"ל התאגיד קובלנץ הלך הפעם צעד רחוק מדי? - גלובס "בתאגיד טוענים כי כישרונה של אבן הוא לא הסיבה היחידה שבעטיה מקפידים לשמור עליה בתאגיד, וזה שקובלנץ מונה בזמנו לתפקיד מנכ"ל החינוכית על-ידי גדעון סער ומערכת היחסים הטובה הנשמרת ביניהם, גם היא איננה בעוכריה."
כץ לא עשה אף דבר מועיל במשרד התחבורה? ברצינות? אני מבין שיש עליו ביקורת, אבל הוא בהחלט עשה המון דברים מועילים. ובפוליטיקה של דמוקרטיה אתה מתקדם אם הציבור מאמין בך. מגיב אחד באייסוקר משמעותי הרבה פחות מעשרות אלפי מצביעים בפריימריז ומאות אלפי מצביעים בבחירות הכלליות. כץ אהוד על הציבור.
כל כך הרבה מילים בשביל להגיד כלום ושום דבר.אשמח להוכחה לכך שהוא עשה משהו מועיל. הדבר הכי בטוח שהוא לא עשה,זה תחב"צ בשבת. אף אחד מהעם לא בחר בו.בליכוד אין דמקורטיה אלא רק מי מלקק יותר לביבי על מנת להתקדם.
על סמך מה החלטת שהוא אהוד על הציבור? אתה לא באמת חושב שמאות אלפי אנשים הצביעו לליכוד בגלל כץ? פוליטיקאים בהגדרה לא אהודים על הציבור. אפילו הפוליטיקאי הפופולרי בישראל לא יכול להוציא מכמה מאות בודדות במקרה הטוב לרחובות בשבילו או לכנסים.
@WHITERM צריך להיות מאוד מנותק מהפוליטיקה הישראלית כדי לחשוב ששר התחבורה הוא זה שמחליט אם יש תחבורה ציבורית בשבת. @Lebron אני מדבר על אהדה באופן יחסי לפוליטיקאי. כץ בוודאי לא אהוד כמו רונאלדו או מסי. כץ קיבל בפריימריז בליכוד 36 אלף קולות. בפריימריז. כשפחות מ70 אלף איש הצביעו. זה גרם לו להיבחר למקום השלישי במפלגה שקיבלה מיליון קולות בכנסת. מבחינת הנתונים היבשים - זו פופולריות. במקרה שלו זו גם פופולריות שמעוגנת היטב ולכן גם משתלמת היטב.
יש לבנאדם עסק מצליח שהממשלה לא נותנת לו לפתוח. הדבר הבסיסי שהיא צריכה לעשות, אם היא לא רוצה שאדם מוכשר ומוצלח בתחומו יעבור להיות יועץ בהום סנטר (לא שזאת לא עבודה מכובדת, אבל פשוט לא המקצוע שלו). אני לא מדבר בכלל על ההשפעה של זה על אנשים שבעתיד ישקלו אפילו לקחת סיכון ולפתוח עסק, ויפחדו בגלל שהם יודעים שהממשלה בקלות רבה תהרוס את כל מה שהם בנו.