תקשורת או תשקורת?

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Gass12, ‏25/11/16.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,986
    לייקים שהתקבלו:
    14,659
    מין:
    זכר

    אבל יש כאן משהו שאתה מסרב להפנים. קלמן וסגל זאת תכנית אקטואליה, תהיה מעניית ככל שתהיה יש לה תקרה מאד ברורה של כמות צפיות. מה אתה רוצה? שיביאו את אופירה וברקו? כי איתם בכיף אפשר להגיע ל-80K במינימום. היתה אפילו תכנית אחת עם דודו פארוק "מפוצץ ראיון" שהביאה מעל מיליון איזה כיף. הבעיה אבל שלא בשביל זה הוקמה חטיבת החדשות ולא בשביל זה הוקם התאגיד. אתה לא יכול לשפוט תכניות רק לפי כמות צפיות ביוטיוב, בטח לא תכניות אקטואליה.
     
  2. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,590
    לייקים שהתקבלו:
    3,779
    סתימת פיות של הימין? אולי.
    כסאח אישי שלו עם קלמן ו/או סגל? אולי (מזכיר רק לפני 3 חודשים כבר העיפו את סגל וקלמן הטיל וטו והוחלט בסוף שיישארו).
    החלטה מקצועית? גם אולי.

    אין פה עניין של עובדה אלא של השקפה ולכן אני לא ממהר לקבוע. מה שאני כן יודע זה שקובלנץ במקרה הטוב לא סגור על הסיבה ובמקרה הרע פשוט משקר.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,986
    לייקים שהתקבלו:
    14,659
    מין:
    זכר
    קובלנץ אם זה לא הובן רוצה להפוך את התאגיד לגלגלצ. כלי תקשורת ציבורי שבאופן תמוה פועל מטעמי רייטינג. את הרדיו הוא כבר חירב, את 88 הפך לגלגלצ 2 ואת רשת ג' הפך לגלגלצ עם רק שירים ישראלים. עכשיו גלגלצ, 88 ודומיהם זה היה עוד מילא, כי אלה תחנות צנועות מבחינת תקציב, התאגיד בטלוויזיה עולה לנו מאות מיליונים, מישהו צריך לתת על זה את הדעת.
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    נותנים את הדעת ומצמצמים הוצאות, גם עם זה יש לך בעיה.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,986
    לייקים שהתקבלו:
    14,659
    מין:
    זכר
    לא ידעתי שקובלנץ הוא גם הגזבר של הערוץ
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,695
    לייקים שהתקבלו:
    3,347


    החל מ1:12, עוד דוגמא לתעמולה מצד השלטון בצורה הכי שקופה שיש, בערוץ ציבורי.
    זאב קם, הכתב הפרלמנטרי של ערוץ 1 ועוד אחד מחבורת הזבל של תומכי ביבי, מסביר בתוכנית "ערב ערב" את המצב לגבי הטבות המס שנתניהו לוקח מהמדינה. להלן השקרים:
    1.את ההסבר שלו הוא פותח במשפט "צריך להסביר לשם ההגינות שגם החיוב במס היה רטרואקטיבי, כלומר מדובר בחיוב במס שהוחלט עליו רק לאחרונה והולך כמה שנים אחורה ולכן בתגובה נתניהו מבקש את הטבת המס" - זה משפט מטעה לגמרי. האמת היא שב2018 מיקי זוהר העביר חוק שפוטר את ראש הממשלה ממיסוי על כל טובות ההנאה שהוא מקבל במסגרת התפקיד, ועכשיו נתניהו מבקש להחיל את החוק של זוהר רטרואקטיבית מ2009. הדבר שקרה לאחרונה שזאב קם מתייחס אליו זה שרשות המיסים החליטו להגיש תביעה נגד נתניהו שלאורך השנים לא הצהיר מס כמו שצריך, אבל המס עצמו ממש לא רטרואקטיבי והוא תמיד חל על נתניהו כמו שהוא חל שאר העובדים במדינה שמקבלים הטבה מהמעסיק שלהם(למשל רכב חברה) וצריכים לשלם עליה מס.
    הטענה של ביבי היא התירוץ הקבוע - שאף אחד מראשי הממשלה הקודמים לא חויב במס הזה ושרודפים אותו, אבל בינתיים אהוד אולמרט, אהוד ברק וגלעד שרון(בשם אריאל שרון) מיהרו להגיב שהם מעולם לא ביקשו מהמדינה לממן הוצאות על המעון הפרטי שלהם, וזו הסיבה שהם לא חויבו במס על הוצאות כאלו.

    2.מיד אחרי השקר הראשון הוא עובר לשקר הבא, עוד לפני שהמגיש דב גילהר מצליח להשחיל מילה: "אגב צריך להגיד שההוצאות שעליהן מדובר שיהיו פטורות ממס, הן הוצאות, וזו ההגדרה המדויקת, הוצאות שהוצאו במסגרת תפקידו של נתניהו כראש ממשלה, ולא בהוצאות פרטיות, שקשורות לחיים הפרטיים, וזה גם כן צריך להדגיש ולומר כבר בהתחלה" - שוב פעם עיוות של המציאות. יכול להיות שבמסמך שנוסח על ידי הקואליציה ההוצאות האלה מוגדרות כ"הוצאות שהוצאו במסגרת תפקיד ראש הממשלה" - אבל זה מושג מטעה לגמרי שכן מדובר בהוצאות על הבית הפרטי של נתניהו בקיסריה(בו ביבי לא גר בשוטף ומקפיד שלא לארח שם אנשים), בסך 400 אלף שקל בשנה. "ענייני ראש ממשלה" הם דברים כגון תחזוק הבריכה, העסקת שף פרטי ושיפוץ התריסים בבית. להגיד שהדברים האלו הם לא הוצאות פרטיות זה פשוט שקר והטעייה.

    3.לאחר מכן הוא טוען ש"ככל שהתקדם הדיון חברי האופוזיציה והגורמים המקצועיים, לדוגמא נציג היועמ"ש, השתכנעו שמדובר בהחלטה סבירה" - לא ראיתי את הדיון אבל חיפוש מהיר בגוגל הראה לי שנציג היועמ"ש אבינועם אלעד דווקא הסתייג מההחלט מבחינה משפטית ואמר שלא בטוח שהיא תעבור בג"ץ בגלל שמדובר בהחלטה רטרואקטיבית ופרסונלית. גם חברי הכנסת מהאופוזיציה אחמד טיבי, שחאדה, תומא סולימאן, מיקי לוי, בצלאל סמוטריץ' ועודד פורר הסתייגו מההחלטה, וחברי הכנסת מכחול לבן נעדרו מהועדה כי הם פחדנים עלובים.


    מיד לאחר מכן זאב קם הלך להפיץ פייק ניוז גם ברדיו בתוכנית של שלי יחימוביץ' ויגאל גואטה ברשת ב', שם כבר יחימוביץ' לא נתנה לו לשקר. לאחר שיחימוביץ' הקריאה את נוסח החוק וחשפה את החרטוטים שלו, קם המציא שיחימוביץ' לא מעודכנת ושנוסח החוק שונה לפני שלושה ימים , דבר שכמובן לא קרה ולא נברא(מ4:47):
    https://twitter.com/revitalamiran/status/1275464820616245251

    אני מניח שבהמשך זאב קם גם הופיע אצל קלמן וסג"ל, במהדורת החדשות, ובכל שאר רצועות האקטואליה של תאגיד השידור, והפיץ שם שקרים בשם השלטון.
    והכי חשוב שאם יפטרו אותו מתפקידו אי פעם, זו תהיה סתימת פיות לימין.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,986
    לייקים שהתקבלו:
    14,659
    מין:
    זכר
    נערך לאחרונה ב: ‏24/6/20
  8. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548


    מזה החרא הזה? לא מסכים עם מילה שיוצאת מהפה של אברמוביץ'(גם לו לא חסר, הוא מתייחס בצורה דומה לבוחרי הימין) אבל למה צריך להתנהג בצורה כזאת? חלאות אדם.
    חבל שרוב המשתתפים בהפגנות הימין משחירים את שמם של כל בוחרי הימין.

    אני מניח שאין עילה לעצור את הבחור אבל הייתי שמח אם הוא היה מבלה לילה במעצר.
     
  9. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    מי ששלח את אברמוביץ' לשם ידע בדיוק מה יקרה. אבל כנראה שיותר חשוב לייצר סיבה לצקצק על "אלימות מצביעי הליכוד" מאשר לא להעמיד עובד שלך בסיטואציה כזאת.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,986
    לייקים שהתקבלו:
    14,659
    מין:
    זכר
    אחד לאחד מה שאמרתי כשראיתי. כאילו דחילק רבאק. אם היו שולחים את ריקלין להפגנה של השמאל הוא לא היה מקבל את אותם תגובות?
     
  11. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    אמת, למרות זאת זה עדיין מכוער ומגעיל.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,986
    לייקים שהתקבלו:
    14,659
    מין:
    זכר
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,392
    לייקים שהתקבלו:
    6,851
    אפשר לדעת על מה המהומה? כשאוהדי כדורגל קוראים קריאות איומות פי מיליון מאשר "חתיכת אפס" לשחקני היריבה או אפילו לשופט שלא עשו להם כלום זה עובר לידנו אבל אמנון אברמוביץ' שהשנאה והקריאות כלפיו מבוססות על דברים שאמר ועשה נהיה פתאום מורם מהעם?

    או כמו שאומר פתגם סיני עתיק - יאללה חפף.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  14. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,590
    לייקים שהתקבלו:
    3,779
    כרגיל באירועים מהסוג הזה ה"זעזוע העמוק" הוא פוליטי ותו לא ולכן אני לא מתרשם מזה (כמו גם ציון העובדה שהוא גיבור ישראל, כאילו מישהו רגיל כן ראוי לקללות).

    האירוע עצמו חמור מאוד (במידה ואכן היה עליו איום) אבל מה שנאמר לו - מגעיל, חצוף, נבזי ככל שיהיה - עדיין בתוך התחום של חופש הביטוי.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,392
    לייקים שהתקבלו:
    6,851
    לא אירוע חמור בכלל. אני יכול לחשוב על עשרות אירועים חמורים פי כמה שהותרו על פי חוק. ובכלל אמנון אברמוביץ' גם ב10 גלגולי חיים לא יחווה הסתה ושנאה שהיא 10% ממה שביבי חווה רק בעשור וקצת שהוא ראש ממשלה. כל מה שקרה פה זה שעיתונאי שנוי במחלוקת גילה את הצד הפחות נעים של להיות עיתונאי שנוי במחלוקת. וכרמי בוזגלו גם כן זונה של צומי. "הגנתי בגופי" פשש איזה גבר על, אני מציע לתת לו להדליק משואה ביום העצמאות הבא. לפני שראיתי את הסרטון עוד חשבתי שאנשים באו עם אלות ושרשראות והגיבור מנע את הלינץ' בכוחות עצמו.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 3, אורחים: 8)

  1. VAR
  2. SaSa
  3. בארסה-מכבי