אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,637
    לייקים שהתקבלו:
    4,057
    סתם שמאלני מתבטא נגד ביבי => הוא שונא ישראל, לא פטריוט ולא תרם כלום למדינה.
    שמאלני מסביר למה הוא לא "שונא ישראל" ואיך הוא ומשפחתו כן תרמו למדינה => מתנשא, אשכנזי מיוחס.
     
    oranfu ו-LFC-Gerrard1 אוהבים את זה.
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    האי-שוויון לא בגלל ביבי, הגל השני לחלוטין כן. להגנתם, בגל השני כבר אין מעמד נמוך שיכול להדפק, אז זה מתחיל לעלות למעלה.
    לגביי הדבר השני, זה בין חוסר הבנת הנקרא ובין שקר. אתן לך קרדיט שכמו עם הספינים של נתניהו, אתה עושה זאת בזדון ולא כי אתה פשוט לא מסוגל לקרוא משהו וגם להבין אותו.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,954
    לייקים שהתקבלו:
    14,654
    מין:
    זכר

    האמת שבכלל לא התכוונתי להגיב לפוסט שלו וכבר באתי לדפדף עד שקלטתי את המשפט הזה שהקפיץ אותי. הגיע הזה שהשבט הלבן יבין שהוא לא שולט פה יותר ולא צריך לעמוד דום כל פעם שהוא מנפנף בדרגות שלו. נגמרו הימים האלה. ואני כותב את זה בתור אשכנזי בעצמי, אבל כנראה שלא מספיק מיוחס כי סבא שלי היה רק החייל של ברן ולא האול מייטי ברן בעצמו.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,954
    לייקים שהתקבלו:
    14,654
    מין:
    זכר
    מסתבר שאצלך תמיד זה חוסר הבנת הנקרא, וזה לא רק איתי אלא עם עוד משתמשים פה. או שאתה צריך לעבוד על יכולת ההבעה שלך או שעדיף שתעמוד מאחורי הדברים שלך ולא תברח מהם אחרי יומיים.
     
    italiano אוהב/ת את זה.
  5. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,590
    לייקים שהתקבלו:
    3,779
    מה רלוונטי ייחוסו של אדם או דרגתו הצבאית לנושא הפוליטי? זה אמור לעורר אמפתיה?
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    יכולת ההבעה שלי טובה מספיק, היא אמנם הותאמה במשך השנים לעובדה שרוב מי שקורא את מה שאני כותב הם אנשים אינטיליגנטים ולא אנשי-משפט-אחד-משמעות-פשוטה.
    בעולם של האנשים האינטילגנטים אגב, נהוג שכשאדם טוען טענה, הוא גם יעמוד מאחוריה. או שתמצא משהו שכתבתי או שתחזור בך. יש כמובן את האופציה השלישית והיא שתוכיח ברבים את מה שאני טוען, שאתה לא מסוגל להבין טענות מורכבות או שאתה סתם משקר.
     
  7. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    3,021
    לייקים שהתקבלו:
    1,249
    מין:
    זכר
    לפני כמה שנים ליאור שליין העלה פוסט מגב\מצב האומה שהוא מדבר על זה שלרוב הישראלים יש חשיבה דומה ביחס לנושאי דת ומדינה,כלכלה וכדו'. פוליטיקאים כמו ביבי,גנץ, לפיד וליברמן הם בעלי דעות דומות מאוד בשביל להיות בצדדים שונים של המתרס. הוא אמר שצריך לעשות ערבוב פוליטי מחדש, שתהיה מפלגה אחת שמייצגת את הרוב החילוני במרכז, ולהשאיר את הרדיקליות למפלגות המגזריות.
    לא מעריץ גדול של שליין,אבל בהחלט חשיבה מעניינת. רוב העם נמצא במרכז. רוב העם רוצה שלום ולא לשלוט בעם אחר, גם אם השטח הנ"ל היה פעם של יהודים,ומצד שני רוב העם רואה שהצד השני לא באמת מעוניין בשלום כי הוא מעדיף להיות בצפת ובחיפה גם אם זה אומר לוותר על מדינה בגבולות 67, ובהחלט לא חושב שצה"ל הוא מהות כל הרשע בעולם.רוב העם חושב שאנחנו לא חיים במאה השלישית לפני הספירה, להדליק אור בסלון בשבת זה לא באמת עבודה,אבל מצד שני חושב שמושגים כמו ברית מילה וקידוש הם חשובים וצריכים שימור.

    למרות שרוב העם מסכים על הדברים האלו,אנחנו נאלצים לבחור בין גרוע לנורא כל בחירות מחדש.
     
    שי, LFC-Gerrard1, Scouser ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  8. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    עוד פעם אתה עם הגל השני ?? התקשורת, הציבור וכמעט כל הפוליטיקאים דרשו לפתוח את המדינה ולהסיר את כל המגבלות, נתניהו הבין שיש משבר כלכלי ונענה לדרישות הללו - אז עכשיו אתה בא אליו בטענות ??
    אתה לא חושב שאתה קצת חוצפן ??

    הגל השני הוא גם באשמת הציבור שלא הקשיב להנחיות הברורות : לשים מסכה ולשמור מרחק של שני מטרים אחד לשני .
    יוצא לי להסתובב הרבה בארץ, ואני יכול להגיד לך בוודאות שאחרי שהסירו את המגבלות לפני חודשיים - היה בית זונות אחד גדול .
    דרך אגב, אני יכול להבין אנשים שכבר לא היה להם זין למגבלות הללו ורצו לפרוק כל עול, אבל במקום להאשים כל הזמן את הממשלה - הגיע הזמן שניקח אחריות על המעשים שלנו .
     
    italiano אוהב/ת את זה.
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,954
    לייקים שהתקבלו:
    14,654
    מין:
    זכר
    פה אני חולק עליך. לא חושב שרוב העם רוצה ״שלום״. יש הרבה מאד ישראלים שלא סומכים על הפלסטינים ולא רוצים שהשרון יהפוך לעוטף קלקיליה. אתה תצחק עכשיו אבל אפילו מפלגת העבודה בבחירות האחרונות תמכה בהשארת הצבא גם לאחר מסירת השטחים(תרחיש שהוא כמובן לא ריאלי). עכשיו היום עוד יש מחלוקת לגבי הפלסטינים, עוד 5 שנים גם זה לא יהיה. בקרב בני הנוער יש רוב מוחלט לימין וכמות המנדטים של גוש הימין רק תלך ותגדל עם הזמן. אני לא רואה את מרצ למשל מאריכה ימים, היא עכשיו בפרפורי גסיסה אחרונים.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    חוצפן? מה אני תלמיד בכתה שלו?
    כל המומחים ולא-מומחים כתבו שהפתיחה המהירה תעלה לנו ביוקר. כל המומחים והלא-מומחים כתבו שצריך להקים מערך לקטיעת שרשראות הדבקה. כל המומחים והלא-מומחים אמרו שסגר בסך הכל דוחה את הבעיה לא מעלים אותה, ולכן צריך לנצל אותו כדי למנוע את הגל השני.
    הם כתבו את זה אגב באפריל, לא ביוני בגל השני. האם זה קרה? לא.
    הם כתבו במהלך אפריל שעל מנת שהמשק יוכל לחזור כמו שצריך, יש לנצל את הזמן כדי לכתוב נהלים ברורים ולהבהיר אותם לציבור. שיש לנהוג בציבור בהגינות ולא להודיע לו ברגע האחרון שמחר הוא יכול לחזור לחיים. האם זה קרה? לא.
    הם כתבו את זה כשהמפגרים ביטלו את הקפסולות בבתי הספר. הם כתבו את זה כשהמפגרים החזירו את התיכונים וחטיבות הביניים למתכונת מלאה, חודש לפני סוף השנה גם ככה, למרות שאין להם שום ערך כלכלי ורק סיכון בריאותי. הם כתבו את זה ששר הבריאות החליט שאין צורך במסיכות בבית הספר במקום פשוט לבטל את הלימודים בימים חמים.
    הם גם כתבו שאי אפשר להגיד לציבור כל מני דברים, אבל להתעלם מאותם הדברים. "אל תלכו למסיבות" ספר את זה ליולי אדלשטיין שארגן מסיבה לאשתו. "אל תתחבקו" ספר את זה לאמיר אוחנה שהלך להתחבק עם שפי פז בדרום תל אביב. "אל תבלו עם המשפחה בליל הסדר" ספר את זה לרובי ריבלין, נתניהו, ברקת וגלנט.
    אגב, בלא-מומחים שכתבו אני מכליל את סיונרה מאייסוקר. שכתב את אותם הדברים בדיוק, רק שרוברטו באג'יו 31 לא באמת טורח לקרוא מה שאחרים כותבים אלא לבוא אחרי 3 חודשים ולהגיד "איך היה אפשר לדעת?"
    אז אם כבר מדברים על חוצפנים. אתה ידידי, החוצפן הגדול ביותר פה. ישראלים הקריבו את מפעל חייהם למען החברה, נשארו בבית במשך חודשיים בלי לדעת מה יהיה כשיצאו. אבל על מנת לא להכיר בעובדה הפשוטה שהאדם אותו באג'יו 31 מעריך הוא חתיכת אפס שברגע שמשבר הקורונה לא היה נחוץ לו כדי לקבל זמן פריים טיים, זמן שהוא ניצל לרעה בכך שלא אפשר לאף אחד להוציא הנחיות אלא ברגע האחרון, הוא הפסיק להתעניין בו לחלוטין והביא אותנו למקום הרבה יותר גרוע תוך חודש וחצי בלבד.
     
    oranfu ו-אמיר ע אוהבים את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,954
    לייקים שהתקבלו:
    14,654
    מין:
    זכר
    @סיונרה ונניח שעשית סגר אגרסיבי בגל הראשון(מה שהיה מעלה עוד יותר את כמות המובטלים) ונניח שהיה מערך אפידמיולוגי ראוי לשמו, אז זה אומר שהיה אפשר לפתוח הכל ואללה בבללה? לא, איך שלא תסובב את זה היה צריך הגבלות כי אי אפשר באמת להדביר נגיף(אלא אם יש חיסון וגם זה לא הרמטי) הנה בברצלונה חשבו שהקורונה מאחוריהם ועכשיו הטילו שם עוד פעם סגר. כנ״ל מלבורן. בארה״ב, המעצמה הגדולה, לא מצליחים אפילו לצאת מהגל הראשון. אגב זאת המדינה עם המערך האפידמיולוגי המוביל בעולם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/7/20
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    עשית את הסגר הכי אגרסיבי בעולם ביחס למצב התחלואה שהיה. אף מדינה לא הגיבה בחומרה כזאת עם כמה אלפים בודדים של מאומתים. וזה לא הכי גרוע שיש, כי אמנם זה דפק את הכלכלה, אבל מנע ממך להגיע למצב שבו הכלכלה נדפקת ואנשים מתים בכמויות.
    רק מה, העובדה שעשית את הצעדים חמורים מההתחלה, אמנם קנה לנו קצת זמן ומרחב תמרון, אבל מה בדיוק עוזר לך מרחב תמרון אם אתה לא מנצל אותו כדי להשתפר?
    מה שישראל עשתה זה לקנות לעצמה זמן, ואז להוריד אותו באסלה על ידי לא לעשות שום דבר מועיל.
     
  13. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    3,021
    לייקים שהתקבלו:
    1,249
    מין:
    זכר
    רוב העם רוצה שלום ולא מצב מלחמה,אבל הוא מעדיף להישאר במצב הנוכחי כי הוא רואה שהצד השני לא באמת רוצה מדינה ריבונית.
    ה"שלום" שמרצ מנסה לקדם זה שלום עם רקטות לתל אביב,זה לא השלום שרו העם מכוון אליו.
     
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ו"השלום" שהמתנחלים מנסים לקדם הוא גם לא מה שרוב העם מכוון אליו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,954
    לייקים שהתקבלו:
    14,654
    מין:
    זכר
    העיקר עשו דה לגיטימציה לבנצי גופשטיין

    החיילת התקשרה מהכפר הערבי: אני במצוקה, בואו לחלץ אותי - חדשות רוטר

    אגב זה נותן לנו קצת מושג לגבי מה זה להיות אישה בחברה הערבית. היא אשכרה צריכה להתקשר שיחלצו אותה כאילו היא בשבי. אבל על זה ארגוני הנשים לא יגידו שום דבר. יותר חשוב לדבר על עברייני המין האכזריים דור מיכה ועומר אצילי.