ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    80% מהמשחקים שלנו בעונה הם כאלה שצריך פליימייקר מהקישור שינווט את המשחק ויהיה מסוגל לקרוא את המשחק והפירצות של ההגנה. (ואגב, פאביניו עשה את זה במשחקים של אחרי הקורונה והיה נהדר). בכל אותם משחקים אנחנו שומעים פה כמה הקישור שלנו אפור ולא נותן שום רעיונות התקפיים למשחק.
    ב 20% הנותרים העבודה ההגנתית והשמירה על הכדור של ווינאלדום הם מהותיים, ואם הוא עושה משהו התקפי טוב אז בכלל זה בונוס.
    לי זה נראה כמו משוואה פשוטה.

    עם כל הסנטימנטים לג'יני, אני לא חושב שהוא אי פעם יהיה או היה איזה וורלד קלאס. אני באמת נגעל מעצמי ומרגיש כפוי טובה על זה שאני כותב את זה, אבל אני בכלל לא חושב שהוא בסקאלה של טיאגו.
    מה שטיאגו מציע יש 2-3 שחקנים בעולם שמציעים, עם כל הכבוד לווינאלדום לא חסרים קשרים אתלטיים שעובדים קשה ואחראיים (ותקנו אותי אם פספסתי איזו מעלה אחרת שלו) ואני בטוח שאם יגיע אחד כזה לידיים של קלופ הוא יוכל להפוך אותו למשמעותי לא פחות מווינאלדום.

    העניין עם החוזה שלו נמשך כמעט שנה.
    בגדול אני חושב שזה קצת מעליב ששחקן כמוהו בכלל חושב על אופציות אחרות על פנינו למרות שהוא מאוד מאוד מוערך פה ומקבל המון דקות משחק, ומותר לו כמובן, אבל לא מבין מה יש לו לחפש בחוץ אלא אם כן הוא מיצה את ליברפול. אז ביג דיל שיחתום לשנתיים ובהמשך נחליט אם להאריך לו חוזה. אם הוא לא מוכן לזה זה אידיוטי לפספס את טיאגו בשביל שאולי הוא יתפשר בסוף ולא יעזוב אותנו בחינם בעונה הבאה.

    אבל תכל'ס? אין לי כבר מושג מה קורה, אולי כל הסיפור של חדר ההלבשה זה סתם הנפצות של כתבים, אולי מתקמצנים לשים 30 מיליון ואולי באמת חיכו שיגמר הצ'מפיונס בשביל לקדם את התהליך. כל הכתבים טוענים שסיכמנו איתו על תנאים, ההשערה שלי היא שכן יש כוונה להביא אותו אחרת היו משאירים אותו על אש קטנה (למשל בסיפור עם ורנר לא שמענו על סיכום תנאים עם השחקן).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/8/20
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  2. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    7,618
    אגב סוארז, לפי יקיר הפורום רומאנו הוא זמין בחינם, ברצלונה די מגרשת אותו ותשלם לו את שארית החוזה. במצב כזה כבר ברור שאין קלפים ביד ואם הוא רוצה למצוא קבוצה חדשה הוא ירד משמעותית בדרישות השכר.

    זה טירוף מוחלט אבל הייתי הולך על זה, ברור. הוא יבקיע פה שערים שוב, אין לי ספק בזה בכלל. כמו שהייתי הולך על קוטיניו. כמובן שזה לא באמת יקרה אבל נחמד לפנטז, גם יש הרגשה שמכל הכוכבים שעזבו את ליברפול בשנים האחרונות, סוארז הוא אולי היחיד שאוהדי ליברפול עדיין מחבבים ובסה"כ הפרידה שם הייתה מכובדת (את הקטעים המסריחים עשה קיץ לפני כן, את זה יותר קל לשכוח).
     
    Coutinho10 ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אם הוא משנה סגנון - יותר poacher ברוטציה כמו אגוארו - ופחות המפלצת על כל המגרש שהוא היה רגיל להיות, הוא עדיין יכול להיות אחד החלוצים הטובים בעולם גם בגיל מתקדם. זה גם בטח לא עזר לו שהוא היה צריך לעבוד בשביל שחקן חופשי כמו מסי, גם שכבר היה ברור שבשנים האחרונות הוא לא מסוגל לגלם את התפקיד הזה יותר; קשה לי לקבוע אם מדובר בשחקן שנגמר לחלוטין מבחינה פיזית לרמות הגבוהות ביותר או שהוא רק צריך סביבה חדשה ובריאה יותר בשבילו כדי לחזור לפורמה טובה, אבל להמר על סוארז בחינם זה ההגדרה ל-no brainer. ממש לא "טירוף מוחלט" בעיניי.

    יכול גם להסתדר יופי על הנייר עם פירמינו מאחוריו ותיאגו בדאבל פיבוט עם פאביניו (הלכתי לחתוך ורידים).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/8/20
    Esomech ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    לעניות דעתי תיאגו יכול להיכנס למשבצת של ויינאלדום בלי בעיה בכלל ובלי צורך לשנות את המערך או דרך המשחק של ליברפול.
    אין שום סיבה שהוא לא יכול להשתלב ליד פאביניו ב4-3-3 כמו שלא הייתה בעיה לצ'אבי לצד בוסקטס באותו מערך. להיפך, הוא יוכל לקבל את הכדור מפאביניו עצמו במקום לרדת עד הבלמים. ובנוסף תוכלו לרכז את העבודה ההגנתית שלו לצד ספציפי של המגרש מה שיכול להוריד ממנו קצת מהנטל שיש עליו במערך של דאבל פיבוט.
     
    oranfu, Coutinho10, Clichy ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  5. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    האיכות של טיאגו/תיאגו (שמישהו יקבל החלטה ויעדכן אותי) - באמת יוצאת דופן. לראות את השליטה שלו במשחקי הגדולים: גמר נגד פסז׳ או כמו במשחק נגד ברצלונה ובאמת לדמיין כמה טוב זה עשוי להראות עם הסגנון שלנו ועם השלישייה הקדמית שלנו.

    יחד עם זאת, יש משהו שמאוד מטריד אותי בהעברה הזו (אם תקרה, מה שכרגע קשה להבין בגלל עוצמת הדיווחים הסותרים) -
    הכשירות של טיאגו.
    לפי whoscored, הוא לא שיחק ב-3 מתוך 4 עונות בבאיירן כ-30% מהמשחקים. לא עקבתי אחריו מספיק כדי להגיד האם זה נבע רק מפציעות או גם מהחלטות טקטיות, אבל זה סימן שאלה שקשה להתעלם ממנו. אם בליגה הגרמנית, עם פגרת החורף, אינטנסיביות פחותה וכמות משחקים נמוכה יותר - מה יקרה בליגה בה הוא נדרש לאינטנסיביות גבוהה יותר?

    אפשר להגיד הרבה דברים על ג׳יני, אבל הוא ever present - ב-5 עונות בפרמיירליג הוא הופיע בלמעלה מ-90% מהמשחקים. דיי חסר תקדים בהתחשב בעומס ובצורת המשחק שלנו.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    7,618
    לפי מה שראיתי כשערכו השוואה לפני כמה זמן, רקורד הפציעות שלו די דומה לשל הנדרסון בעונות האחרונות. מחמיץ כמה שבועות בעונה במצטבר, לא משהו בסגנון של שחקנים כמו אוקס וקייטה שפשוט אי אפשר לבנות עליהם.

    ג'יני ever present זו אמירה קצת אירונית כי הוא תמיד כשיר אבל בהרבה משחקים גם היה יכול באותה מידה לא להיות על המגרש. אם נשים בצד את השיח ההיפסטרי על כל הדברים שג'יני עושה שפשוטי העם לא רואים (פלאשבאקים ללוקאס) והחשיבות הטקטית העצומה שלו בכיסוי החצאי שטחים בין הרג'יסטה הלגמרי לא מזויף למגן המזויף, תיאגו זה שדרוג ברור עליו וזו בערך העמדה היחידה ב11 שבה יש לנו אפשרות (גם אם יש שיגידו שאין צורך) להשתפר. זה נו בריינר בעיניי במחיר הזה. יפספס כמה שבועות בעונה? ובכן, לא מפסיקים להגיד לנו שיש לנו 200 קשרים יותר מדי, לא?
     
    oranfu, Coutinho10, Scouser Tommy ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  7. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    הדיון על פערי האיכות בין טיאגו לווינאלדום הוא מעניין, אם כי יש נטייה מאוד בקלות להמעיט מהתרומה של האחרון. בתור אנשים שצופים בו על בסיס שבועי, התחושה שלפעמים יכולות לעבור מחציות שלמות ולא לשים לב אם ווינאלדום על המגרש היא לא זרה ולעיתים באמת הזויה.

    יחד עם זאת, מרגיש לי קצת מצחיק להתעלם מהתרומה שלו על פני השנתיים האחרונות, במיוחד במשחקים הגדולים. קודם כל, להיות כשיר זו תכונה שהיא דיי אנדרייטד. מזכיר לי את דיוני ״כמה x היה יכול להיות גדול אם הוא רק לא היה נפצע כל הזמן״. בנוסף, אי אפשר להתעלם מהבחירות של קלופ - במרבית המשחקים הגדולים בשנתיים האחרונות - ווינאלדום היה בהרכב הפותח ובחלק בלתי מבוטל מהם גם נתן יופי של תפוקה.

    להגיד שיש לנו 200 קשרים זה לא מופרך למדי, בהתחשב בזה שיש לנו 7 קשרים בכירים (פאביניו, הנדרסון, קייטה, ווינאלדום, מילנר, ג׳ונס ואוקס) שאמורים לחלק את דקות המשחק שלהם על פני 3 עמדות. מבין אותם שבעה, 3 נפצעים לעיתים תכופות, אחד כבר בן 34, ואחד רק עלה מהנוער. היחידים שאפשר לומר עליהם שהציגו כשירות תמידית בשנתיים האחרונות, היו פאביניו ו-ווינאלדום. אם אתה שלם עם לוותר על אחד מהשחקנים היותר כשירים, בשביל לקחת שחקן שבעינך הוא מוכשר יותר ועשוי להציע לנו שדרוג - זה לגיטימי ומובן. אני לא אומר שאני נגד עסקה כזו, אני רק אומר שיש כאן סיכון מסויים.

    להגיד לך שבעיניי 0.7 טיאגו >>> 0.99 ווינאלדום?
    למשחק בודד כנראה שכן. על פני עונה שלמה? אני חושב שזה שווה דיון.
     
    Walkon ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  8. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,254
    לייקים שהתקבלו:
    7,088
    לא הבנתי למה אתה מציג את זה ככה... אתה קובע קביעות והנחות שלא בהכרח נכונות, וכמדומני מתבססות על כמה משחקים בודדים שראית את תיאגו העונה (גם אני אגב מסתמך על אותו מדגם). פשוט לדעתי, להניח שזאת הצורה היחידה שתיאגו יכול לשחק בה, שזו "כל המהות של השחקן", זאת קביעה מוחלטת יותר מההנחה הגמישה שלי שהוא דווקא מסוגל לשחק גם בתפקידים נוספים בקישור. ממה שאני קורא, שומע מחברים, ובעיקר מה שראיתי מבחינת תנועה שלו ללא כדור ועבודה - הוא יכול לעשות את התפקיד הזה ברמה גבוהה מאוד.

    לגבי חילופי תפקידים,
    פאביניו שיחק מגן ימני לא פעם ולא פעמיים במהלך הקריירה, אפילו היה טוב בעמדה הזאת. כלומר, במידה ותיאגו נכנס פתאום בין הבלמים (כמו שהנדו עושה המון גם כשהדייסון על המגרש), לפאביניו יש לחלוטין את היכולות לפתוח ימינה ולרווח את המשחק. נראה לי שאפילו אמרתי את זה מתישהו במהלך העונה, זה יכול להיות מאוד מעניין. מעבר לזה, פאביניו נראה כבועט טוב מאוד מרחוק, ודריבליסט לא רע בכלל ביחס לגודלו. הוא יכול לתת פריצות טובות מהקישור האחורי ותיאגו נכנס מאחוריו לחפות, לדוגמה.

    הנקודה היא דיי פשוטה - יש פה קשר מנהל משחק וורלד קלאס ברמה שלא הייתה לנו מאז צ'אבי אלונסו שזמין במחיר מגוחך במונחים של 2020. זה בדיוק המימד שחסר לנו בקישור כרגע. בנוסף, וויינאלדום פג תוקף עוד שנה מבחינתנו כל עוד שום דבר לא משתנה. כל האלמנטים האלה הופכים את זה לנו-בריינר, כל השאר זה התפלפלויות שצריכות להגיע אחרי הרכישה.
     
  9. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    7,618
    אין ספק שהעובדה שווינאלדום הוא מכונה ואתלט מצוין שאף פעם לא נפצע משחקת לטובתו. אי אפשר לקחת את זה ממנו, כמו שאי אפשר לקחת ממנו את היותו שחקן של משחקים גדולים. אני כנראה מחזיק ממנו ומהנדרסון יותר מלא מעט אנשים פה, אבל העניין הוא די פשוט - אם אתה רוצה להתחזק ולהביא רעיונות חדשים לקבוצה, איפה תעשה את זה? בראייה אובייקטיבית לגמרי, המשבצות של שתיהם זה המקום. לא קונה ומעולם לא קניתי את הדיכוטומיה שאנשים מציירים בין טכניקה, יצירתיות, יכולות עם הכדור לכיסוי שטחים, עבודה הגנתית, הבנה טקטית, כאילו שחקן יכול להיות רק אחד מהטייפקאסטים האלה. לכל הפחות הקישור זה המקום להביא בו דם חדש שייתן תחרות ומשהו שונה.

    דווקא העובדה שקלופ משתמש בו הרבה, או משתמש בו במשחקים גדולים, לא באמת מספרת לי שום דבר על האיכויות שלו כשחקן באופן כללי - היא מספרת לי רק על האיכויות שלו בהשוואה לשאר הקשרים שיש לקלופ.

    יש סיכון? כנראה שכן. הדרך הכי טובה לא לקחת סיכונים זה לא לעשות כלום, אז מה נעשה? אפשר למזער את הסיכון אם אתה פשוט מביא שחקן טוב בלי בו זמנית למכור שחקן טוב שכבר יש לך, אבל כולנו כבר יודעים לאן הדיון הזה הולך. ככה לא פועלים אצלנו, אז סיכונים זה הדרך היחידה להתקדם - גם בטרייד בין קוטיניו לאליסון-ואן דייק היה סיכון.

    סיכון גדול מבחינה איכותית אני לא מאמין שיש. ג'יני אחלה שחקן. זה כל מה שהוא בעיניי. הוא עושה ג'וב, ממלא משבצת ועושה את זה טוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/8/20
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  10. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,155
    לייקים שהתקבלו:
    2,561
    תומר,
    אני לא קובע שום קביעה, אני רושם את דעתי על השחקן. זה מה שאנחנו עושים פה. יכול להיות שאני טועה כמובן.
    שים לב שאתה רושם שיש פה מנהל משחק וורלד קלאס שלהביא אותו זה נו-בריינר ובמקביל אתה גם רוצה שנביא אותו לתפקיד אחר מהתפקיד שבו בעצם ראית אותו מצטיין בבאיירן מינכן. יכול להיות שהוא יצליח להביא את אותן יכולות גם מעמדה קדמית יותר כמו שהציעו פה, יכול להיות שלא.
    מאז הגמר אתמול הדיון פה עליו הפך קצת לדיון מנג'ר כשכולם מסבירים איך הוא בדיוק פרפקט-פיט במקום ווינאלדום, אני אמרתי שאני חושב שזה לא כל כך ברור כמו שמציגים כאן א' כי ווינאלדום בורג חשוב מאוד במכונה וב' כי מבחינה טקטית נראה לי שמדובר בשני שחקנים שונים לחלוטין. אחרי זה גם התמונות שאלעד הראה פה הדגימו את זה וגם אואן הוסיף עוד כמה נקודות ששוות התייחסות בקשר לטרייד הזה.
    מזכיר שאמרתי שאני הייתי הולך על זה בכל מקרה, אבל עם כל זה שמדובר בשחקן מאוד מלהיב עדיין יש לי חששות סביב העניין הזה.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  11. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,254
    לייקים שהתקבלו:
    7,088
    התמונות של אלעד מתבססות על העמדה הנוכחית של השחקן... ברור שמפת החום שלו תהיה באיזור באמצע-אחורה, ושל ג׳יני אמצע-שמאל. אלה העמדות בהן הם משחקים כיום.

    יש הבדל בין דרישות טקטיות לבין יכולות. מה שאני אומר זה שמבחינת יכולת, במשחקים הבאמת בודדים שראיתי אותו העונה, הוא הראה את כל מה שצריך בשביל לשחק 50/50: ניידות גדולה, כיסוי שטחים בחוכמה, לחץ גבוה בתזמונים מעולים, חטיפות באיזורים גבוהים, כדורי עומק, דריבל, תאקלים. אין ספק שהוא נדרש לעבודה אחרת כרגע, אבל מבחינת סט היכולות? מה לדעתך מצביע על כך שהוא לא יצליח לעשות את מה שוויינאלדום עושה לצורך העניין?

    ולא הבנתי למה אתה ואואן מתעלמים מעניין החוזה, זה לא רלוונטי לדעתכם שג׳יני במצב הנוכחי עוזב בחינם בקיץ הבא? בעיניי זה אלמנט שמאוד מחזק את הצורך בהבאת תיאגו לצד שאר הדברים שציינתי.

    אגב אני כותב עם ת' סתם כי מסתדר לי עם th.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  12. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,155
    לייקים שהתקבלו:
    2,561
    גם אם אני חושב שהוא יכול לעשות את העבודה של ווינאלדום, נשמע לי קצת לא סביר שנביא שחקן בן 29 עם כזה הייפ ונבקש ממנו לעשות תפקיד שונה ממה שהוא רגיל אליו.

    למה אתה חושב שאני מתעלם מהחוזה? בפעם ה200, אמרתי שאני כן הייתי מביא את טיאגו ומוכר את ווינאלדום. אבל אני לא בטוח שאנחנו האוהדים יודעים את כל הסיפור. היו כתבים שאמרו שווינאלדום לא רוצה להאריך חוזה בתנאים שהצענו לו, היו כתבים שאמרו שהשהינו את כל השיחות על חוזים חדשים בגלל הקורונה ונחזור לזה במהלך העונה. אולי עוד נגיע לזה בהמשך, הרי הסבירו לנו שמטרת העל הקיץ הזה תהיה לחדש חוזים לואן דייק ואליסון, ואין ספק שקלופ מעריך את ווינאלדום מאוד.
    התחושה שלי שמבוססת על מיקס של השמועות בנושא והעובדה שווינאלדום מתאמן עם הקבוצה ומתנהג כאילו הכל כרגיל היא שאנחנו מעדיפים להישאר עם ווינאלדום ולהיכנס איתו לשנת חוזה בתקווה שבמהלכה נסגור איתו על חידוש.
    אם אכן יצרנו קשר עם באיירן או עם טיאגו זה רק כדי לאפשר לעצמנו לפעול מהר במידה ו-ווינאלדום תוקע לנו ברז ורוצה לעבור פתאום לקבוצה אחרת.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  13. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    הלוואי ואפשר יהיה להשאיר את ג'יני ולהביא את טיאגו. זה מצער שזה בכלל צריך להיות על חשבון מישהו וזה מבאס שצריך בכלל לעשות trade off בין שחקן שהוא כלי טקטי נהדר לבין שחקן שאמור לספק לנו משהו שחסר למועדון הזה כבר עשור (קשר מנהל משחק שיכול לפתוח הגנות במסירה ודריבל, וכמובן להוריד נטל מהאגפים שלנו).

    אין ספק שג'יני מגיע למשחקים חשובים, מצד שני בשבועיים האחרונים ראיתי את טיאגו מנצח על התזמורת במעמד הכי חשוב של העונה. אז למשחקים החשובים נעלה עם קישור של פאב-הנדו-טיאגו נניח, מצד אחד אתה תאבד קצת מהפיזיות אבל תקבל מישהו שמסוגל לעשות קסמים תחת לחץ. במקרה הכי גרוע אפשר לעלות שם עם אוקס, אולי טרנט אפילו, מילנר.. אני מאמין שנגלה שהחיים לא כאלה נוראיים בלעדיו, זה לא ששאר הקישור שלנו מורכב משחקנים רכרוכיים, אף אחד שם לא פראייר.
     
  14. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,522
    לייקים שהתקבלו:
    2,441
    וואי וואי, איך התגעגעתי לעמודים שלמים על שחקן שלא הולך להגיע. איזה תענוג! פלאשבקים משיחות על גארת' בארי IN, אלונסו OUT. איזה ימים, איזה תענוג.

    הולך להיות לא כיף לראות את טיאגו, קוטיניו וסוארז בקבוצות אחרות בפרמייר-ליג.
     
    Scouser Tommy, oranfu, Esomech ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,609
    לייקים שהתקבלו:
    6,721
    דווקא טיאגו ישחק יותר בעמדה של הנדרסון, deep lying playmaker או מאזלה כשהוא קצת יותר קדמי אם תרצה.
    ג'יני משחק אצלכם בוקס טו בוקס קלאסי, זה לא התפקיד של טיאגו מן הסתם(כי הוא יותר מנהל את המשחק מאחורה, מקבל המון כדורים לרגל, לא חי על התנועה קדימה וההצטרפות אלא יותר זה שיוצר את ההתקפה).

    אני מאמין שאם זה על חשבון ג'יני בסגל אז אתם תשחקו יותר עם נאבי קייטה וג'ונס בתפקידים של הקשר החופשי(בתנועה) בשלישייה במרכז הקישור.
    אם הקטע הזה של בעלים קמצנים שלא ירשו לעצמם לאבד שחקנים בחינם נכון , אז זה רק אמור לדחוף אותם להביא קשר הרבה יותר טוב, עם הרבה יותר נסיון בכלום כסף(ולשלם על שחקן הרכב בקבוצה שהרגע זכתה בליגת האלופות 25 מליון פאונד זה כלום כסף, גם בשביל הקמצנים הכרוניים שיש לכם).

     
מצב נושא:
הנושא נעול.