ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,814
    לייקים שהתקבלו:
    1,488
    מין:
    זכר
    לא יודע.
    לא רואה איך וויתור על ג׳יני פוגע לנו במשחק התקפה יותר מידי.
    כן מסכים איתך שעדיף שטרנט יקבל את השטחים הללו כשהוא בא מאחור. אבל חושב שהקבוצות האחרות הבינו שאת רוב ההתקפות צריך לרכז דרך האגף שלו, וששם נמצא העקב אכילס שלנו. בנוסף אני חושב שבלי הנטל ההגנתי הוא כן יכול לבוא עוד יותר לידי ביטוי ושהוא כבר בשל למעבר קדימה יותר.
    גם אני פחות מת על גומז כמגן, אבל א, אי אפשר לעשות רכש. ב, אין גם ככה מגנים אדירים בשוק. ואני חושב שיש לו את המהירות למצאפים באגף.
    בתפקוד של רובו לא הייתי נוגע, הוא ממשיך כרגיל, אולי קצת יותר חופשי עם חיפוי יותר טוב מאחוריו.

    מבין את הסקפטיות משינוי כזה וחשש מפגיעה ברובו וטרנט. אבל אני חושב שאנחנו כבר נהפכנו לדי צפויים וצריך קצת לשבור את זה.

    ושוב במידה וכן היה רכש שהיה מוסיף לך את האדג הזה מהמרכז, ומאתגר קצת יותר את השחקנים בשביל לשמור על המקום שלהם ב11 אז לא היית צריך לבצע שינויים דרסטיים כאלה. אבל אין רכש וגם לדעתי טיאגו לא יגיע.
     
  2. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,186
    לייקים שהתקבלו:
    16,969
    לא הייתי נגרר לשינויים מרחיקי לכת.
    ארנולד לא צריך לזוז מהתפקיד שלו. גם אם היה היגיון בהזזה של ארנולד מהעמדה שלו, להציב שם את גומז זה מזעזע. אין לו מושג ביציאה קדימה.
    אי אפשר לספסל את פירמינו כי אין מי להכניס.

    הייתי כן שוקל שינויים נקודתיים, האם ג'ונס יכול לפתוח על חשבון וואיינאלדום וקייטה?
    האם מאטיפ צריך להיכנס במקום גומז?

    אני גם חושב שאליסון היה ביום מתחת לממוצע. כמו כמעט כולם פרט לסלאח וג'ונס.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    * קשה מאוד בלי אנפילד במלוא הדרו, אבל הייתי מסתכל על הצד האופטימי - הניצחון הושג בכוח, נגד יריבה שבאמת תעשה צרות לאחרות, זה לא קדם עונה רגיל ואף אחד לא אמר שסיטי תפתח עם 0:5.
    * אם ה-11 של ליברפול לא היו הטובים ביותר אז כן הייתי מתחיל להיות מודאג וכרגע זה עוד לא המצב, היא הקבוצה הכי מאוזנת. גם אם סיטי תצרף את קוליבאלי לדוגמא. גם שם אני יכול לראות בעיה אם אגוארו לא משחק כמובן.
    * טעויות כמו של ואן דייק - טוב שקרו במשחק כזה, זה היה חייב לקרות כי אי אפשר לשמור על יציבות כזו לאורך זמן. זה יפקס אותו מחדש לדעתי.
    * פירמינו צריך קצת ספסל לדעתי, אין דרך אחרת לשדר לו שזה לא ממש זה. כל כוכב צריך את זה מדי פעם.
    * הייתי מסתכל דווקא על החיובי - משחק מטורף של סלאח, לדעתי ברף של עונת הבכורה הפסיכית שלו, כל מהלך בצבע, באמת, מתקרב לשער המאה, המספרים מטורפים. ואן דייק אגב התייחס אליו בתגובות אחרי המשחק. זה כביכול נהיה באופנה לרדת עליו ולטנף עליו - אגואיסט, נמצא בירידה, אולי היה כדאי למכור אותו אם אפשר להביא את סאנצ'ו. ואן דייק האשים את העיתונאים שהם מפיצים דעה שלילית עליו (על זה שלא היה מועמד לבחירת שחקן העונה).
     
  4. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,254
    לייקים שהתקבלו:
    7,088
    יש מצב שהיעדר המועמדות של סלאח לשחקן העונה היא הדבר הכי טוב שקרה לנו הקיץ. חייב לציין שמבחינת חשק נטו, לא ראיתי אותו ככה הרבה זמן סוחב את הקבוצה, מאנה לחלוטין היה הדמות הזאת בעונה שעברה ויש תחושה שסלאח took that personally מה שנקרא. משחק באמת פנטסטי שלו.

    למאטיפ בקרוב מאוד יהיה קייס לחזור להרכב לדעתי, גומז עושה המון טעויות במיקום וזה דברים שאצל מאטיפ כמעט ולא רואים. יש לו טעויות אחרות אבל מבחינת עמידה נטו וקבלת החלטות (מתי לצאת לכדורים ומתי להישאר), הוא הרבה יותר טוב מגומז כרגע. אני בגדול בעד להמשיך עם האחרון עוד, אבל המשחק אתמול היה פשוט מחריד לדעתי מצידו.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,749
    לייקים שהתקבלו:
    19,402
    הטעויות במיקום של גומז נובעות מהקישור לדעתי.
    הקישר שלנו נפרץ בקלילות, גומז הוא הבלם שיוצא ללחץ לרוב ואז הוא חסר בהגנה. הוא טועה פה ושם ביציאות, אבל הן נדרשות כי מלכתחילה הקישור מפשל.

    אנחנו רואים שגם ואן-דייק לא במיטבו. הבעיות הן מבניות\טקטיות בהקשר של ההגנה (כמו שאני רואה את זה) אז את העניין הזה מאטיפ לא יפתור.

    תראו למשל את הגול השני שלהם. הם עוברים לנו את הקישור כאילו הוא לא שם בכלל, גומז יוצא (כי זה התפקיד שלו וזה בצד שלו) ואז הם נותנים כדור ארוך והוא כביכול לא בעמדה. אמנם הגול לא קורה אם VVD לא עושה טעות קשה, אבל העניין הזה ב"הוצאה" של גומז מהעמדה שלו חזר כמה וכמה פעמים.

    מלבד הגול הראשון שהשחקן שלהם התגבר (יותר מדי) בקלות על טרנט וגומז, איפה עוד גומז היה ממש חלק בהתקפות שלהם? לא זכור לי האמת. שני הגולים הנוספים היו לא באזור שלו בכלל וחוץ מזה לא היתה להם עוד אף בעיטה לשער.
    אז שוב, הוא היה רע, אבל נראה לי שמפילים עליו יותר מדי מהתיק ובלי הצדקה.


    אמרנו את זה כל הזמן בעונה שעברה וזה היה ברור גם אתמול - פביניו צריך להיות באנקר בהרכב. הוא לא נראה טוב במשחקי ההכנה אבל הוא הקשר האחורי היחיד שיש לנו. הוא יודע לסגור קוי מסירה, הוא חוטף, יש לו נוכחות באמצע.
    אתם יכולים להגיד שאני לא אובייקטיבי, אבל הנדרסון פשוט לא יכול לעשות את הדברים האלה.
    הנדרסון לא שומר שטח, הוא שומר אישית. הוא רץ לשחקנים אישית ובאמת כשמסתכלים רואים שהוא מפעיל הרבה לחץ אבל הקשר האחורי צריך להישאר ולשמור על שטח ולא להתנפל קדימה בלי קשר למסגרת הקבוצתית (אגב, זה מאפיין גם של מילנר).


    אני לא רואה את תיאגו מגיע כי אני לא רואה את קלופ מוותר על ווינאלדום.


    אגב, הדיבור הוא שווילסון בדרך ללידס.
     
    LFC-Gerrard1 אוהב/ת את זה.
  6. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,254
    לייקים שהתקבלו:
    7,088
    אורן, את לוברן היית שוחט על יציאות כאלה. ובצדק. זה שהפעם מדובר בגומז לא אומר שהוא לא טעה קשות בסגירה... אני מסכים שהקישור היה אתמול לא קיים בעליל, אבל זה לא מוריד אחריות ממנו. הוא יצא בחוסר אחריות, כשאתה יוצא ככה אתה חייב לקחת את הכדור או שאתה לא יוצא. מאטיפ יכול לפתור את זה כי הוא יותר שקול מגומז, תמיד היה, עניין של ניסיון בעיקר כנראה ואולי גם אינטיליגנציית משחק. היה לו חלק בגול הראשון, היה לו חלק בשני, והיו עוד כמה וכמה מקרים דומים שפשוט לא עלו בגול.

    לגבי הנדרסון, לא רואה סיבה להתדיין איתך בנושא שלו, זה כבר הרבה מעבר לחוסר אובייקטיביות, אתה עיוור לגמרי כשמדובר בשחקן הזה. אבל על פאביניו יש מה לדבר, ודיי ברור שהוא עדיף עליו כ-6, זה השחקן שצריך לשחק שם. יחד עם זאת, אם כבר אנחנו בביקורת על הקישור, תסתכל על הגול השלישי שוב. יש שם את כל שלושת הקשרים שלנו ושלושתם פשוט מסתכלים על הקשר של לידס חודר לרחבה באין מפריע. זה אחריות של ג׳יני בעיקר, אבל פאביניו בתור הקשר האחורי היה זה שצריך להגיב לסיטואציה ולחפות על הרשלנות של ג׳יני. ביום טוב הוא מונע את הגול הזה, הוא גם כן צריך להתאפס כמו רבים אצלנו בסגל.

    יש דיבור על מחיר לווילסון? זה הרי כל מה שמעניין כרגע.
     
    Sturridge אוהב/ת את זה.
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,749
    לייקים שהתקבלו:
    19,402
    את לוברן שחטתי כי ראיתי ממנו שנים של זבל על גבי זבל וכל שחקן שהגיע מולו אנס אותו כאילו זה פורנו גרמני.

    גם רשמתי שהוא היה גרוע ושהוא טעה ביציאות, רק שהוא לא היה יותר גרוע מאחרים אתמול.
    להתמקד בו זה להחטיא את המטרה.
    היה לו חלק בגול הראשון (לא שיקול דעת, עברו אותו) אבל לא היה לו חלק בגול השני ולא היו להם עוד מצבים (לפחות לא שזכור לי).
    מאטיפ נכנס בדקות האחרונות, יצא ללחוץ ועשה עבירה מטומטמת על שחקן עם הגב למגרש. בוא, הוא לא חכם גדול. שלא לדבר על ההרפתקאות שלו ביציאה קדימה עם הכדור שהוא בסוף מוסר עלוב ישר ליריבה שיוצאת למתפרצת. הוא לא שיחק הרבה זמן אז כנראה שהספקנו לשכוח.

    אנחנו משחקים עם קו הגנה גבוה ומפעילים לחץ. במצב כזה חייבים לשמור על מרחק קצר בין כל השחקנים. מה שקרה אתמול זה שהיו מרחקים גדולים מאוד בין כולם. הם התגברו על הלחץ והקישור שלנו בקלילות כל הזמן ואז היה "בור" בין הקישור להגנה שלנו. ההגנה צריכה לצמצם מרחקים אל הקישור במצב כזה רק שזה נעשה לא טוב.

    היינו רעים מאוד אתמול מערכתית, זה לא שגומז ריסק לנו את ההגנה וזה לא שהוא עשה טעויות שאחרים לא עשו.
    אנחנו בכלל נראים רע מאז הפגרה לקורונה, מרגיש שאף אחד לא לוקח את זה ברצינות.
    ספיציפית גם גומז נראה רע מאוד מאז הקורונה, מהכי גרועים אצלנו בתקופה הזאת. לא יודע מה קרה לו אבל הוא צריך להתאפס על עצמו מהר מאוד.
    לצערי הרב, גם המחליף שלו חלש אחרת הייתי בעד שייראה קצת ספסל.


    לגבי הנדרסון, אתה מסכים איתי שפביניו בבירור עדיף כקשר האחורי והוא זה שצריך לשחק שם אז איפה הויכוח?

    לא חשבתי שפביניו היה טוב במיוחד כשנכנס, ברור שהבעיות המשיכו גם איתו על הדשא. הוא פשוט עדיף מעצם המאפיינים שלו כשחקן בעמדה הזאת.

    ווינאלדום זה כלום, מינוס שחקן על הדשא. כל המשחק הוא עשה טובה שכאילו שמר על שחקנים. אם קלופ לא היה רוצה אותו הייתי נותן אותו גם בחינם. גם פפ, פרגוסון, קלופ, ונגר, מוריניו, סאקי, זגאלו, ביאנצ'י כולם יעבירו לי הרצאות של 5 שעות כל אחד על האיכויות שלו - אני עדיין אחשוב שמדובר בכלום מוחלט של שחקן.



    לגבי ווילסון, לא ראיתי דיבור על מחיר ואני לא יודע אפילו אם מדובר על מכירה או השאלה. רק שיש שמועות שהוא עובר לשם.
     
  8. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,522
    לייקים שהתקבלו:
    2,441
    היום המזעזע של אליסון עובר מתחת לראדר. קשה להגיד שהגול הראשון עליו עם השלשול הזה של טרנט וגומז אבל אם הוא לא עומד מאה מטר מקו השער יש לו זמן להגיב והוא פשוט לוקח את הכדור הזה בידיים או במקרה הרע הודף לקרן.

    משחק שהחזיר אותי לארסנל באנפילד כשארשבין זיין לנו את הצורה ובניון הציל אותנו. משחק מצד לצד. אין אמצע בכלל.
    אני לא חושב שנראה את זה עוד יותר מדי פעמים במהלך העונה. כשנסבול מהקישור הזה זה בדרך כלל יהיה בגלל האנמיות ההתקפית שלו ולא בגלל שידרסו אותו ככה. לא יודע מה קרה אתמול, אבל סומך על קלופ שיתקן. לאין-קהל יש השפעה הרבה יותר רצינית ממה שאנחנו מסוגלים לדמיין.
    רק על האנרגיות שיא שלהם מול אנפילד ריק משריקת הפתיחה אני מוריד בפניהם את הכובע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/9/20
  9. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    7,618
    משחק שהחזיר אותי בעיקר למשחקי פתיחה אחרים אצל קלופ, איכשהוא בתקופה שלו תמיד יש אצלנו בית זונות בהגנה במחזור הפתיחה. פלאשבאקים ל4-3 על ארסנל, ה3-3 עם ווטפורד, ואפילו עונה שעברה אמנם ספגנו רק אחד אבל אני זוכר שהיינו מאוד מאוד פרוצים וחשופים נגד נוריץ'.

    אליסון היה גרוע, חד וחלק. הייתה תחושה שכל בעיטה למסגרת תכנס, משוער ברמתו אני מצפה לקחת לפחות אחד מהשערים האלה, אולי גם שתיים.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  10. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,254
    לייקים שהתקבלו:
    7,088
    אורי, דווקא לא עבר מתחת לרדאר, ואני מסכים לגמרי. ביום טוב הוא לוקח את הראשון והשלישי ואולי אפילו גם את השני (עם התפרסות יותר טובה של הגוף).

    אורן,
    לא יודע מה זה יותר גרוע מאחרים... הוא היה גרוע מאוד, נכון שזה לא לוברן בתמונה הרחבה, אבל אם מתייחסים למשחק הספציפי הזה אז הוא היה רע. פשוט ככה. אני עדיין אגב פותח איתו גם בברידג׳, זה לא סותר, אבל הוא יודע גם בעצמו שהוא לא יכול להמשיך ככה עוד הרבה כשמאטיפ כשיר.
    לגבי הנדרסון, הויכוח הוא על כל מה שאמרת מעבר לזה שפאביניו עדיף עליו בעמדת הקשר האחורי, על השמירה שלו, לחץ וכו׳. לא מסכים בכלל. אבל מיותר.
     
  11. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,155
    לייקים שהתקבלו:
    2,561
    אליסון חזר כבד מאוד מהקיץ. הרגישו את זה גם במשחקי ההכנה. בפנדלים במגן הקהילה הוא היה בסלואו מושן.

    אני חייב לחזור לעניין הזה שוב, הוא חייב לעבוד על עצמו, זה לא רציני. ככה אני נראה ב2 בצהריים אחרי אבו חסן.

    https://i.ibb.co/x8MPCGt/a22223.Xxx
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  12. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,814
    לייקים שהתקבלו:
    1,488
    מין:
    זכר
    טוב, מסכים איתכם אולי הייתי נמהר מידי עם שינויים כאלה.
    אבל אני עדיין סבור שזה משהו שכן יכול לעבוד.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,749
    לייקים שהתקבלו:
    19,402
    רכש רבותיי. רככככככככככככשששששששששששששששש!!!

    החתמנו את השוער הברזילאי בן ה-17 מרסלו פיטולגה מפלומיננזה. כמעט 2 מיליון.


    אגב, לפני שמתלהבים שהנה אנחנו מוציאים כסף על רכש, אני אזכיר שמכרנו את אג'ריה לרדינג ב3 מיליון לפני כשבוע.
     
    Gianzola01, Esomech ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  14. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אתם הולכים רחוק מדי, 4-4 מול ארסנל, נוריץ'.. המשחק האחרון של שנה שעברה מול צ'לסי היה העתק זהה לאתמול.
    שוב פעם הקישור זורק זין ולא חוזר לחפות על ההגנה, יותר מכל אינדיבידואל כזה או אחר זה מה שעלה לנו בהכי הרבה גולים מאז החזרה מהקורונה.
    החוסר ריכוז הזה של יותר מחצי הרכב, אפילו וירג'יל שבחצי שנה האחרונה עשה יותר טעויות מאשר כל ה 3 שנים שלו פה, גומז שאיבד את זה לגמרי מאז הפנדל ההוא מול סיטי על סטרלינג (ממש שם הכל התחיל).
    טרנט היה בסדר גמור למעט המשחק אתמול אז אין לי מילה רעה להגיד עליו ורוברטסון היחיד שחזר טוב יותר מהקורונה, באמת רק מחמאות אליו, כי דווקא הוא לפני הקורונה היה נראה מותש/חסר ביטחון.

    כתבתי מהשניה שחזרנו לשחק אחרי החגיגות במלון שמשהו מרגיש לא טוב, זה היה ההנגאובר אז ועד עכשיו הוא לא הסתיים. בעיטות בתחת וצעקות של קלופ לא יספיקו, אין בכלל ספק שהוא לא מרוצה. הסגל חייב ריענון ואני צועק את זה כבר כמה חודשים, יש פה 2-3 שחקנים שמסוגלים לדרבן את עצמם לקראת כל משחק, סלאח למשל שמבחינתו בראש ובראשונה הוא רוצה להיות שחקן העונה/מלך השערים, או מאנה שגם אם תשימו אותו במגרש קטרגל בשכונה הוא יתלהב.

    זה כ"כ עצוב שהסגל הזה זקוק לכ"כ מעט תוספות ועדיין אי אפשר לחרוג מהעקרונות (הלוואה זמנית של FSG) בשביל לא לפקשש משהו כ"כ חזק ויפה שבנינו. אני בכלל לא בטוח שעם ורנר+טיאגו אצלנו סיטי עדיין הייתה פייבוריטית, ויותר מזה, הבאה שלהם הייתה עושה משהו טוב מנטלית לסגל הקיים. כל הקורונה דפקה את ההתרגשות של חזרה לעונה והחוסר ברכש עוד יותר מעמיק את החוסר ברוח חדשה ואיזושהי התלהבות (גם מצד האוהדים אולי) לקראת העונה הקרובה. פשוט באסה.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,609
    לייקים שהתקבלו:
    6,721
    מה פה קורה פה? מה יש מצב שגומז לא הבלם השני הכי טוב בליגה, אלא בספק הבלם השני הכי טוב בליברפול?

    בקשר לדיון ההרכב הדמיוני שהתפתח פה, הסיטואציה היחידה שאני מסוגל לחשוב את ארנולד משחק בעמדה יותר קדמית זה אם תעברו ל3 בלמים והוא יהיה ווינג בק.
    בשאר המקרים ההרכב הזה דמיוני(מה הקשר לפרמינו ומספר 10 ב4-5-1 בחייאת...מזכיר לי את הפנטזיות שרוני יכול להיות מנהל משחק בקישור כי יש לו ראיית משחק ומסירה ארוכה). אם פרמינו לא יכול להמשיך לשחק את הdeep lying forward הוא צריך לרדת לספסל.
    בנינו, לא יקרה כלום אם כבר היה פוגש את הספסל לפני חצי שנה, הוא ב12 חודשים מהגהנום.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.