ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    7,618
    כל המשנה הזאת כי מה? קנינו שחקן בלי שעדיין נכנס הכסף? אל תדאג, ברוסטר סגור וחתום מאחורי הקלעים, או מישהו אחר, ונשמע על זה בקרוב.

    נפסיק להתייחס למועדון ככזה שחייב למכור כדי לקנות כשיוכח אחרת, כרגע זה לא המצב והנט ספנד של קלופ ב5 שנים מדגים יפה מאוד בדיוק כמה אנחנו מוכנים להוציא בלי למכור. המקסימום שהעסקה הזאת יכולה לספר לנו (וגם זה בספק כשלדעתי כאמור יש עסקה סגורה על ברוסטר או מישהו אחר שבדרך החוצה) זה שלאזן את החשבונות אצלנו לא חייב להיות בדיוק בסדר של מכירה -> רכישה, ראינו את זה בעבר אצלנו אבל אנשים התחילו לשאול אם אפילו זה כבר נלקח מקלופ ואדוארדס.

    קלופ לא יסכים לעבוד בתנאים האלה? אנחנו מדברים על אדם שנשאר 7 שנים בדורטמונד עד שהגיע למיצוי מוחלט, כשכל שנה שותים לו את הכוכבים וכשבדרך הוא אומר לכל ריאל מדריד או יונייטד שפונה אליו שהוא לא מוכן להקשיב בכלל, כן? הוא לא פפ, הוא עוף מוזר. אם לא היה בו משהו מיוחד הוא לא היה פה מלכתחילה. הוא לא יצפה שום התרסקות, הוא מאמין שהוא יכול להמשיך להצליח בתנאים האלה ובכנות אני לא הייתי רץ להמר שהוא טועה.
     
  2. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,522
    לייקים שהתקבלו:
    2,441
    אם מה שאתה אומר נכון זה מחזיר אותי לשורה התחתונה שלי - אם קלופ סבבה עם הסיטואצה שבה לא מגבים אותו בחלון העברות באופן קבוע והוא מקבל את זה אז הוא חלק מהבעיה. בטח כשהוא הדמות החזקה ביותר במערכת היום ואדם שיש סביבו קונצנזוס מוחלט.

    אין פה אמת במאה אחוז. כל אחד מאמין למה שהוא רוצה. אני בוחר להאמין שאם הוא דופק על השולחן ודורש שחקן מסוים שנמצא בגבולות הגזרה הסבירים (כלומר, לא האברץ/סאנצ'ו) - הוא גם יקבל אותו. איך הוא יקבל אותו ובאיזו דרך? זה פחות מעניין אותי כל עוד הוא בסוף מקבל ולא מכרו לו נניח שחקן שהוא רוצה להשאיר. האם הוא נלחם על טיאגו יותר מאשר על וורנר? את זה בחיים לא נדע.
     
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,186
    לייקים שהתקבלו:
    16,969
    מן הסתם קלופ התעקש פה על תיאגו.
    זה שחקן שהוא ללא RE-SALE VALUE, פציע, משכורת גבוהה מאוד. ממש לא המודל של FSG.
    קלופ הבהיר למנהלים כמה השחקן הזה יכול להיות חשוב לנו בטווח הקצר ולכן סגרנו עם השחקן.

    אבל אחרי כל זה...צריך גם כסף. רואים שאנחנו קונים רק מתוך מה שאנחנו מוכרים. ורנר זה FEE של 50 מ', איך תגיע לזה? אנחנו באמצע ספטמבר ועוד לא צברנו 50 מ'. זה לא סכום שיכולנו להבטיח לשחקן שנשיג במהלך החלון.
    לתיאגו כנראה נאמר שמכירה ראשונה שתתרחש והעסקה שלו תושלם, לכן יש לה הסתברות מאוד מאוד גבוהה להתרחש. זאת גם הסיבה שהשחקן לא התחיל לבדוק אופציות נוספות.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  4. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,155
    לייקים שהתקבלו:
    2,561
    אומרים שבאיירן לא אהבה את כל ההימרחות ולחצה עלינו להגיש הצעה ולסגור את העסקה לפני שהם מתחילים את הליגה, אז יכול להיות שהמכירה של ברוסטר עוד לא סגורה אבל ראינו שזה בכיוון אז הסכמנו לשים את הכסף. רואים אותו גם מתאמן כרגיל בתמונות מהאימונים לקראת צ'לסי.
     
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,254
    לייקים שהתקבלו:
    7,088
    פה מתבטא הלחץ של קלופ על הבעלים + הגאונות של מייקל אדוארדס. לדעתי שניהם עבדו מאוד, מאוד קשה על העסקה הזאת והוצאתה לפועל כמה שיותר מוקדם (מה שכנראה לא היה קל).

    לשאלתנו על הבעלים והכסף, אדוארדס הוציא פה עסקה לא נורמלית. 20 מיליון פאונד על פני 4 שנים, לא יודע אם החלוקה שווה, אבל נניח שכן. 5 מיליון פאונד בכל קיץ. אם לעסקה כזאת, על שחקן שקלופ כ"כ רצה, fsg היו מסרבים... מעריך שזאת גם סיבה שזה לקח זמן אגב (ואולי הסיבה שזה דווקא לא קשור ישירות לברוסטר).

    תאורטית, אם העסקה באמת נראית ככה (לפי הדיווחים זה המצב), כיסית את תיאגו עם מכירת שחקן פרינג׳ סטייל אג׳ריה כל קיץ ב-4 השנים הקרובות. נאמר שהחוזה שלו יהיה השלישי הכי גבוה אחרי וירג׳יל וסלאח, זה לוברן+לאלאנה ונשארת עם ספייר.

    מה שכן, חובה להצליח להיפטר גם מגרויץ׳, ווילסון, ומעל כולם, קאריוס. גם שיהיה עוד כסף וגם כי אליסון מתחיל לאמץ תכונות שלו וצריך לקטוע את זה מהר.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,749
    לייקים שהתקבלו:
    19,402
    להסית את ווינאלדום להיות קשר התקפי\מאחורי חלוץ? חחחחחחחחחחחחחחחחח
    לא!

    לא מעניין אותי מה הוא עושה בנבחרת, הולנד, זה שחקן שמחריב לנו התקפות עם קבלת ההחלטות האיטית והפחדנית שלו וגם כשהוא מוצא את עצמו באזור רחבת היריב הוא נראה שם השחקן הכי פחות מסוכן בקבוצה אצלנו (אולי למעט גומז).
    הרבה מאלה שמסנגרים עליו טוענים שבנבחרת הוא נראה טוב ואצלנו לא כי הדרישות שונות ואני לא מקבל את זה. הוא מגיע הרבה לרחבת היריב אצלנו ועושה עם זה קדחת לרוב. זה גם לא העניין של הבקעת שערים אלא כמה לאט הוא חושב עם הכדור, כמה הוא לא חד, כמה הוא פשוט לחלוטין לא תכליתי.
    לדוגמה, רק במשחק האחרון הוא קיבל כדור מצוין מול השער וסיים חלש ולמרכז השער. הוא מצטרף להתקפה, הוא מגיע לעמדות האלה, הוא פשוט לא מנצל אותן.

    אז לא, אני לא רוצה אותו קרוב לשער של היריבה, אין לו מה לתרום שם. אני משוכנע במיליון אחוז שעדיף לנו חד משמעית לשחק עם ג'ונס\אוקס\קייטה\תיאגו\מינאמינו שם.
    או להעלות מישהו מהנוער אפילו.
     
  7. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,254
    לייקים שהתקבלו:
    7,088
    בסדר אורן, למי שלא עוקב אחרינו כל הזמן כמונו, זה לא כזה ברור. הבנאדם היה קשר התקפי סקורר כל הקריירה עד שהגיע אלינו, מבקיע גם גולים בנבחרת, על פניו זה לא נראה מופרך. בשבילנו זה ברור שזה לא כדאי ובוודאי לא רצוי.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,186
    לייקים שהתקבלו:
    16,969

    גדול.

    רואה פה ושם דיווחים שהצענו על סאר 25 מ'.
    אם זה באמת נכון אני מאמין שההעברה הזאת תיסגר עד סוף החלון.
    שחקן שאותי באופן אישי מאוד לא הרשים, לא ראיתי שם משהו מעבר למהירות מסחררת.
    כנראה שפספסתי כי אם קלופ רוצה אז בוודאי יש בו משהו אקסטרה ונשאר לקוות שזה יושלם.
    אולי אחרי שווילסון וגרויץ יימכרו.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    איזה יצור.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  10. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,155
    לייקים שהתקבלו:
    2,561
    Klopp:"I can say if it happens (Thiago deal), it has no impact on anybody's future. Somebody has to leave because somebody comes in - No."

    מעניין אם זה באמת נכון. פציעות, עייפות והכל אבל הקישור שלנו יהיה עמוס מאוד ברגע שטיאגו יחתום ו-ווינאלדום ישאר.
    כבר בעונה הקודמת הייתה תחושה של חוסר שביעות רצון מצד צ'מברליין בעיקר על הדקות שהוא מקבל. מה שעשינו טכנית זה להחליף בתוך הקישור הזה שחקן בלי שאיפות לשחק (לאלאנה) בטיאגו שיצפה לפתוח בכל משחק בערך. וזה בלי לדבר על ג'ונס שיצפה לקחת חלק הרבה יותר משמעותי בעונה הזאת.
     
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,186
    לייקים שהתקבלו:
    16,969
    אל תשכח שפאביניו הופך להיות הבלם הרביעי ובלם רביעי בליברפול זה לא מעט דקות.

    היחס על מעבר של סאר אלינו ממש ירד ביממה האחרונה, עכשיו זה כבר על 90% סיכוי שיקרה. כנראה קרה שם משהו מאחורי הקלעים.
    Ivić: "I've said it a lot of times before that for me it's important to have the one group of players who will be focused on our job and who will enjoy being at Watford."
     
    Coutinho10, Scouser Tommy ו-oranfu אוהבים את זה.
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,749
    לייקים שהתקבלו:
    19,402
    עומס על הנייר.
    בפועל ווינאלדום מסיים חוזה בקיץ הבא, אם אני לא טועה גם מילנר, אוקס נפצע לא מעט וגם קייטה והנדרסון לא נראים כאילו מסוגלים לעבור עונה מלאה בלי פציעות.
    ויש את ג'ונס, כמובן, שהוא עדיין מאוד צעיר ואמנם נראה מבטיח אבל אנחנו לא יודעים כמה אפשר\כדאי לבנות עליו.

    תיאגו חתם ל-4 שנים לפי הדיווחים, צריך להסתכל על זה לא רק במבט של העונה הקרובה אלא איך ייראה הקישור (ואיזה אופציות יהיו) בעונות הבאות.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    צימיקאס, תיאגו וסאר = 9/10.

    בלם יכול לחכות לקיץ הבא.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,254
    לייקים שהתקבלו:
    7,088
    מעניין, בדר"כ שחקנים בסגנון הזה הם כאלה שאנחנו עוקבים אחריהם כמה שנים כבר. ייתכן שבעבר הראה דברים שעוד לא הראה מספיק בפרמיירליג, ומאמינים שאצלנו יצליחו להוציא ממנו יותר. כמו שכתבתי פה בעבר, אני דווקא מחזיק ממנו שחקן לא רע בכלל עם אופק יפה לשיפור. 2 בעיות שאני רואה כרגע: המחיר נראה לי גבוה ולתחושתי אפשר למצוא כשרונות יותר גדולים בסכום כזה, והגיל שלו (יהיה בן 23 עוד כמה חודשים). מסוג השחקנים שאני מסתכל עליהם וחושב שאם הם היו נראים ככה בגיל 19-20, הייתי אומר שהם כשרונות על, אבל בגיל 22-23 אתה מצפה לראות קצת יותר תוצרת משחקן. הוא כאילו נראה לי בוסרי מדי בהתחשב בגילו. בכל אופן כמו שאתה אומר, במיוחד בשחקני התקפה, סומך על קלופ ב300%.

    זה מעבר לפציעות ועייפות (מאוד משמעותי במיוחד בתפקיד דורשני כ"כ כמו בקישור אצלנו). כמו שגיל אמר, יש לך פאביניו שיתפקד גם כבלם רביעי, ובהתחשב בפציעות של מאטיפ וגומז, זה אומר שהוא פרקטיקלי בלם שלישי כי לרוב אחד מהם פצוע. אגב - אני מהמר שיש פה גם מחשבה לשים אותו כמגן ימני לפי הצורך, לדעתי וויליאמס לא רכש את אמונו של קלופ מאז הבכורה המבטיחה שלו לפני כמעט שנה (?). כלומר כבר יהיו לך מספר משחקים לא מבוטל שפאביניו לא ברוטציה הזאת בכלל. הלאה, מי המחליף הראשון שלך לאגפים כרגע? אוקס. עוד שחקן שיוצא מהרוטציה בקישור. מילנר - כלבויניק, יהיה מחליף לעמדות המגנים לפי הצורך, ויעלה להרביץ במשחקים צמודים לקראת הסוף. אז בעצם העומס הזה שאתה מדבר עליו הוא בחלוקת דקות בין תיאגו, הנדו, וויינאלדום, קייטה, חצי פאביניו, ושליש אוקס - על 3 עמדות בקישור (אולי לעיתים 2).

    לגבי ג'ונס, לא אופתע לראות אותו מאחורי חלוץ במערכים אחרים (4-2-3-1 או אפילו 4-4-2 יהלום), אולי גם באגף לעיתים. יחד עם זאת הוא אכן ייפגע מהמהלך הזה - אבל רק לעונה הקרובה. כמו שאורן אמר בעונה הבאה וויינאלדום כבר יהיה בחוץ כנראה, הנדו יזדקן בעוד שנה, ולג'ונס כבר יהיה מקום ברוטציה (אם ירוויח אותו בהזדמנויות שכן יקבל העונה).
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,749
    לייקים שהתקבלו:
    19,402
    לפחות לפי יוטיוב, בצרפת הוא נראה הרבה יותר מרשים. מאיים טוב על השער מרחוק, מביא את הדריבל לידי ביטוי גם מול הגנות צפופות...
    יכול לשחק גם בימין וגם בשמאל ואין ספק שהוא מאוד מהיר.

    אני מניח שאם באמת יש עניין (וכנראה שיש) זה לא משהו שנולד היום אלא שהוא תחת מעקב אצלנו כבר תקופה ארוכה.
    אני זוכר שמאנה אמר עליו שהוא ילד טוב וביישן, יכול להיות שלוקח לו זמן להתאקלם במדינה חדשה אז הוא גם לא מראה יותר מדי.

    כמו שרשמתי, אני לא עף עליו ממה שראיתי, אבל אם הצוות רוצה אותו אני בעד. לא חושב שמישהו ציפה שמאנה\סלאח יהיו כאלה אדירים לפני שהבאנו אותם והם היו אפילו מבוגרים ממנו כשהגיעו.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.