ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,619
    לייקים שהתקבלו:
    4,037
    לא ראיתי שום ראיה לכך שזו הדרך בה FSG ינהלו מצבים כאלה. הרי אם היה זמן למכור את וינאלדום זה עכשיו, והנה הוא נשאר ואולי יעזוב בחינם קיץ הבא. בלי קשר, לא חושב שאי פעם מכרנו שחקן מוביל כי הוא מתקרב ל30. שחקנים כמו סלאח ומאנה שיהפכו לאגדות פה לא ימכרו בצורה צינית כזאת, זה לא ברצלונה פה.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,749
    לייקים שהתקבלו:
    19,402
    לא אותו דבר. ווינאלדום כך או אחרת, לא היה נותן לנו יותר מדי כסף עכשיו.

    לעומת זאת, בשלב כזה או אחר אנחנו נאלץ להחליף את השלישייה הקדמית. ואם נרצה להחליף אותם ולהמשיך להיות תחרותיים אז המחליפים יהיו יקרים (ולא איזה מינאמינו). בשבעל סכומים רציניים אנחנו צריכים למכור שחקנים.

    אני לא טוען שהם ידחפו לזה, אבל אני ממש לא אתפלא אם אין מחשבות כאלה.
    יכול להיות שבקיץ יבוא סלאח\מאנה ויגיד שהוא מרגיש שמיצה את עצמו ורוצה לעבור לספרד. אנחנו נילחם או שננצל את זה בשביל להביא שחקן ברמה גבוהה שיכול לשרת אותנו עוד 6+ שנים קדימה?

    זה לא ציני, זה ענייני. אחת הסיבות שברצלונה בצרות זה שהם לא מכרו שחקנים שכבר התחילו את הירידה ביכולת שלהם.

    מתי בפעם האחרונה מכרנו שחקן מוביל בן 30? מתי בפעם האחרונה היה לנו שחקן ברמה גבוהה בכלל בגילאים האלה?

    ריס וויליאמס פותח בהרכב בהופעת בכורה באנגליה U21.
    משעשע, יש לו כמה משחקי בוגרים בודדים, חלקם בכלל בליגה החמישית (או שישית).
    גם ג'ונס בהופעת בכורה.
     
  3. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    דווקא עניין הסנטימנטליות הוא בדר"כ זה שגורם לקבוצות לרדת ברמתן ואולי לשקוע לתקופה ארוכה יותר מהדרוש.
    למכור את סלאח בשביל לבנות מחדש זה מאוד אמריקאי. זה לא קורה כמעט באירופה כי הקבוצות הגדולות בעלות הרבה כסף פרטי או לוקחות על עצמן חובות כדי לבצע את הרכישות הנחוצות.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,086
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    הוידאו המלא עם בובאץ' פה. תלחצו על כתוביות.
     
  5. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,619
    לייקים שהתקבלו:
    4,037
    אני מסכים, אבל זה משהו שרואים בעיקר בארצות הברית. לא זוכר מקרים בהם קבוצה גדולה עשתה מהלכים כאלה, בלי קשר אם הם צדקו או לא בדיעבד. בדרך כלל כוכבים מזדקנים עוזבים את הקבוצה שלהם שנה - שנתיים אחרי שהירידה ברמה שלהם ברורה. סלאח ממש לא באיזור הזה ולא יהיה שם ב3 שנים קרובות לפחות. כמובן שאם תבוא הצעה מאיזה ריאל בשילוב רצון של השחקן זה יכול לשנות הכל אבל אני פשוט לא רואה אותנו מוכרים אותו בצורה אקטיבית בקרוב, אין סיכוי כזה.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    7,618
    אין באמת הוכחה ש"ככה הבעלים האלה מנהלים את המועדון". מעולם לא מכרנו שחקן פשוט כי הוא בן 29-30 ויש הזדמנות אחרונה לעשות עליו קופה.
    זאת תהיה הפעם הראשונה תחת FSG שאנחנו באמת נהיה עם כוכבים בגיל הזה שלא דופקים על הדלת ודורשים לעזוב.

    כמובן שאורן חושב שסאנצ'ו זה רכש שצריך לבוא בלי קשר, בפועל ברור שזו ציפיה לא הגיונית לחלוטין. יש מועדונים בודדים בעולם שיכולים להוציא סכום כזה על שחקן סתם ככה, אנחנו לא אחד מהם, ובוודאי שלא נביא אותו כשאין לו עמדה נעולה בהרכב הפותח.

    אם אחד מסלאח\מאנה יימכר ויגיע סאנצ'ו, זה יהיה רק בגלל שזה מהלך שקלופ דוחף אליו. להחליף את השלישייה הקדמית לאט לאט ומבפנים עם רכישות כמו ג'וטה זה משהו שאנחנו אמורים להיות מסוגלים לעשות גם בלי למכור אחד מהם (תקראו לזה המודל של באיירן להחלפת ריברי ורובן), להביא שחקן כמו סאנצ'ו זה לא. זה יהיה רק כי הוא נעול על סאנצ'ו, לא חושב שזה סוד שהוא מאוד מחזיק ממנו.

    אני אגב דווקא חושב שאם כן מישהו יימכר זה יהיה מאנה ולא סלאח. הוא נראה מאוד מרוצה אצלנו וזה כמעט מצחיק להגיד אבל הוא פשוט אנדרייטד גדול ואפשר לראות את זה רק בעצם העובדה שכל אוהד נייטרלי פה חושב שנמכור דווקא אותו ושזה יהיה מהלך טוב להחליף אותו בסאנצ'ו. אם זה מתבטא גם בשווי שלו בשוק, אנחנו לא נקבל עליו את מה שהוא שווה עבורינו.
     
  7. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אולי אני טועה בקטע הזה, אבל אני מרגיש שלסלאח יש יותר "סטאר פאוור" בזכותו היותו שחקן מוערץ בעולם הערבי וכפועל יוצא מכך יכול למשוך הצעה יותר יוקרתית ממאנה(במיוחד מפסז' בעלת הכיסים שעלולה לאבד את מבאפה כבר בקיץ הבא).
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    עברתי כאן ברפרוף על ההודעות, תחושתי הייתה שבהיעדר הקורונה היה אפשר\כדאי למכור את מוחמד סלאח ולהביא במקומו את סאנצ'ו. שיניתי את דעתי, אני רואה אצלו רעב ותשוקה וקילריות ומצד שני פירמינו מאוד-מאוד-מאוד דועך. מה שכן אני חושב שפירמינו, אולי גם בשיאו היה קצת אנדרייטד מחוץ לאנגליה\אנפילד ועליו אף קבוצה לא תשבור את השוק. בדרך כלל התהליך של קבוצה גדולה זה שגם אם יש ירידה ביכולת, והיא לא ממש-ממש דרסטית הרי שכל עוד התארים נכנסים בקצב לא חושבים על שדרוג. ריאל מדריד זכתה שלוש פעמים בליגת האלופות כשכמובן שהיו לה מגרעות, ולך תחליף אחר כך את טוני קרוס אחרי שנה אחת גרועה לדוגמא. בכל מקרה כן מעניין אותי לראות מי הראשון שיעזוב מבין שלישיית החוד.
     
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,254
    לייקים שהתקבלו:
    7,088
    אני חושב שדיי ברור שבובי יישאר אצלנו לפחות עד סוף החוזה של קלופ. מבין השלישייה הוא השחקן שהכי "מוגבל" מבחינת השיטה שבה הוא יכול לשחק, זה או false 9 או קשר מאחורי חלוץ ב4-2-3-1. בכל תפקיד אחר יהיה לו יותר קשה להביא את עצמו לידי ביטוי, אולי אולי במרכז הקישור בהמשך הקריירה (לדעתי לא). הוא שחקן מאוד מיוחד, שקלופ מעריך, ומחוץ למועדון הוא אנדרייטד לאללה. כרגע אני שם בצד את הפורמה הרעה שלו העונה לצורך הטיעון, לדעתי למעט 17/18 ששיחקנו את הכדורגל הכי התקפי שלנו תחת קלופ, לא היה עליו דיבור בכלל כשחקן וורלד קלאס. בקיצור, אני מאוד אופתע אם הוא יעבור. לגבי מאנה הוא נראה מאוד שמח אצלנו, אין לדעת איזה הצעות יסובבו למי את הראש בעתיד, אבל הוא מרגיש לי יותר grounded מסלאח. האחרון רעב יותר לכבוש את העולם, אם נעבור עונה בינונית אני כן רואה אותו מחפש "להשתדרג".

    אבל זה הכל דיבורים באוויר. כרגע מדובר בקבוצה שהיא בלי שום ספק טופ3 באירופה כבר שנתיים, ולמרות פתיחה מגומגמת לעונה עדיין פייבוריטית קלה לאליפות. גם בצ'מפיונס אני לא חושב שמישהו יהמר נגדנו. כל עוד הסיטואציה היא כזאת - הסבירות שאחד מהם ירצה לעזוב היא מאוד נמוכה, ואני גם מסכים עם ווקאון לגבי עניין המכירה האקטיבית. זה גם לא משהו שקלופ יזרום איתו לדעתי.
     
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,749
    לייקים שהתקבלו:
    19,402
    רשמתי סאנצ'ו (או דומה), כלומר לא בהכרח סאנצ'ו.
    וכן, מועדון גדול ורציני מביא שחקנים גדולים ורציניים.

    לדעתי פירמינו נראה רע מאוד עוד מהעונה שעברה, לא רק בתחילת העונה הזאת. עם איך שהוא נראה הוא צריך להדליק לנו הרבה מאוד נורות אדומות וצריך לחשוב ברצינות מה עושים איתו אם זה יימשך לקראת אמצע וסוף העונה.

    זה לא שאני רוצה למכור את סלאח ומאנה (ממש ממש ממש ממש לא). אבל אתם מתעלמים מזה שבקיץ הבא כל השלושה יהיו בני 29 (ושניים מהם מאוד מבוססים על היכולות האתלטיות שלהם). אנחנו צריכים לפעול, אקטיבית, בנוגע לממשיכים שלהם.
    אז תגידו שג'וטה הוא אחד מהממשיכים (אוקיי, למרות שאני חושב שלצפות ממנו להגיע לגבהים של מאנה וסלאח זה לא ריאלי).
    מי האחרים?
    זה צריך להיות הדרגתי וזה ברור שלא נביא יותר משחקן אחד כזה בשנה (וגם זה תלוי מכירות).

    אני גם מזכיר שכשקלופ האריך חוזה לא מזמן, הוא דיבר על זה שהוא רוצה להישאר המאמן כשנבנה את הקבוצה הגדולה הבאה שלנו.
    הוא דיבר על זה כמה פעמים שיהיה צורך בבנייה מחודשת של הקבוצה.

    אני פשוט ריאלי ולדעתי אם אתם לא חושבים שזאת אופציה שהמועדון יפעל ככה אתם משלים את עצמכם. זה אולי לא בסבירות גבוהה, אבל זאת אופציה ממשית לדעתי.
     
  11. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,590
    לייקים שהתקבלו:
    3,779
    לא חושב שזה כזה טריוויאלי להחליף את סלאח בסאנצ'ו לאו דווקא מבחינה מקצועית (האנגלי בין השחקנים הטובים בעולם כבר עכשיו) אלא מבחינת סגנון השחקן והתפקוד הטקטי שלו במערך הנוכחי של קלופ (אלא אם כן ישנה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/10/20
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    7,618
    אתה לא תראה את באיירן משכיבה 120 מ' אירו על שחקן אחד, זה לא מועדון גדול ורציני? אפילו סיטי לא עושה את זה - מה השיא העברות שלהם בכלל? אפילו לא קרוב. יש כמה מועדונים בודדים שעושים עסקאות פסיכיות כאלה, סאנצ'ו הוא כשרון על וכבר היום שחקן על - אבל זו עדיין עסקה פסיכית, שרק מועדון לא שפוי כמו יונייטד שמנסה לרצות את הפאנבייס המגוחך שלו מנסה להכנס אליה, ואפילו הם לא שילמו את מה שדורטמונד מבקשת.

    אנחנו לא מועדון כזה וזה לא הגיוני לטעון שאנחנו צריכים לרכוש שחקן בסכומים כאלה. רק אם נמכור מאנה או סלאח בסכום שקרוב לכך אז תהיה היתכנות כלכלית והצדקה מקצועית לזה, בלי שזה קורה אין אף אחד מהשתיים.

    אני חושב שמאוד ריאלי לצפות מג'וטה להגיע לגבהים שלהם. לא חושב שקלופ היה מביא אותו בסכום כזה כדי שיהיה שחקן ספסל לנצח. סלאח לא תמיד היה סלאח, ומאנה לא תמיד היה מאנה. בכל אופן זה צריך להיות פרופיל השחקן שנרכש כדי להחליף אותם בטווח הרחוק אם רוצים להשאיר אותם עד הסוף המר, כמו שהזכרתי זה המודל שבאיירן פעלה בו. בלתי אפשרי להחליף אותם ראש בראש עם שחקן באותה רמה בלי למכור אותם כשהם בשיא וזה ברור. אם ג'וטה זה אחד, השני צריך להגיע בקיץ הבא (שאותו אוריגי ושאקירי כבר לא ישרדו, ואני אנחש שגם מינאמינו).

    אני בטוח שחושבים על זה במועדון, פשוט היה לי קצת לא נוח שקישרת את זה לFSG. בטוח חושבים על זה, אבל לדעתי קלופ עומד בראש האנשים שחושבים על זה, זה לא משהו שמתבצע מעליו. זה יכול להיות מהלך שהוא בעצמו יוזם (אני לא יודע כמה זה מתאים לו - זה מעולם לא נבחן למיטב זכרוני בדורטמונד ובטח לא אצלנו) כי הוא רוצה לבנות את הקבוצה הבאה שלו סביב סאנצ'ו. גם אם תוציא את הכסף מהתמונה לגמרי, הוא לא יביא שחקן בפרופיל הזה כשיש כבר לו מאנה וסלאח ביד בעיניי.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,609
    לייקים שהתקבלו:
    6,721
    את האמת סאנצ'ו משחק העונה הרבה יותר קרוב לשער(במערך שלהם איתו ועם האלנד הוא ממש ליד האלנד).
    מזכיר קצת את המעבר של סלאח משחקן שנצמד לקו לשחקן שמשחק הרבה יותר קרוב לשער.
    אם מבחינה טקטית יכול להיות דמיון יפה.

    מסכים עם וולקון לגבי ג'וטה. חושב שקלופ מבין מה האפסייד של הרכישה הזאת(מבחינה כלכלית זה גם בסדר גודל של מאנה/סלאח). זה כאילו נהיה ההימור הבטוח שבקיץ הבא תפתרו מאחד מהכוכבים בהתקפה, לא ממש רואה את זה קורה. זה לא מריח לי כמו קלופ, למרות הגיל שלהם הם לא נראים כמו כאלה שמתחילים לאבד משהו בעקבות הגיל.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  14. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    7,618
    הם שניהם בגיל 28, יהיו 29 בקיץ הבא. ברור שלא רואים שהם מאבדים משהו בגלל הגיל. זה שאנחנו מדברים עליהם פה כאילו מדובר בשחקנים בני 30-31 זה קצת מצחיק מלכתחילה, הדיון הוא ממש על טווח רחוק של לפחות 3-4 שנים קדימה כי אין סיבה שהם לא יהיו בשיא עד אז, וזו הערכה מאוד זהירה כי אנחנו רואים שבמקרה של שניהם מדובר במכונות וככל הנראה מקצוענים למופת. רקורד פציעות כמעט מושלם, משחקים המון המון כדורגל עם מעט מאוד רוטציות כבר 3 שנים ואתה לא מזהה עייפות או ירידה, להפך.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,749
    לייקים שהתקבלו:
    19,402
    אני גם לא חושב שמבחינת סגנון סאנצ'ו מחליף לסלאח.

    באיירן זה חיה אחרת לחלוטין. העליונות שלהם על היריבות בליגה אומרת שהם לא חייבים לקחת על עצמם עיסקאות כאלה. הם יכולים להיחלש (נגיד עם עזיבה של לבנדובסקי) ועדיין להסתדר עם מחליף סביר.

    אני לא אומר שצריך להביא סאנצ'ו בסכוים האלה. ציינתי שוב ושוב שסאנצ'ו הוא רק דוגמה.
    אבל אם כן הוא, אז זאת אמנם השקעה ענקית, אבל זה אמור להיות שחקן טופ למשך עשור. לא שחקן שיתפתח עם הזמן אלא כזה שכבר בגיל 20 הוא מהטובים באירופה.

    כשהבאנו את VVD ואליסון כן היינו מועדון כזה? כשיש כסף ויש צורך אז צריך להביא את הטוב ביותר. ואנחנו נצטרך את הטוב ביותר בשביל להחליף את סלאח ומאנה.

    אני לא התכוונתי ש-FSG ייאלצו את קלופ למכור אותם. אבל שבניהול הכלכלי שלנו, זה מהלך שהוא בהחלט ריאלי. אם קלופ ירגיש שהגיע הרגע להביא את הממשיכים\הצעירים אז הוא כנראה ייאלץ לממן את זה במכירה של שחקנים אחרים. אין לנו ממש מאיפה לגייס את הכסף הזה במכירות חוץ מהשלישייה הקדמית (כי מניח שהמגנים, VVD ואליסון לא למכירה).

    אני מדבר על טווח ארוך. אבל החוכמה היא לעשות את השינוי לפני שהם מתחילים את הירידה. ואם הצוות המקצועי אצלנו החליט שהמטרה הכי טובה לרשת אותם היא סאנצ'ו (כדוגמה) וזה או בקיץ הבא או אף פעם - אז אולי הם יחליטו לפעול בנדון.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.