הפועל תל אביב 2020/21: זה לא אותו דבר מלבד הגעגוע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏28/8/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    "התמונה שלו בועט באדמה" זה נטו ביום של "תראו איך אני מתוסכל ואיך כואב לי אני כזה גבר".
    מה אתה מתרגש מזה.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,924
    לייקים שהתקבלו:
    10,096
    קלינגר מת על המצבים האלה של כל העולם נגדנו, כבר כתבתי שבמצבה הפועל לא יכולה למצוא מאמן טוב יותר לתקופה הזו, איתו יש לכם את הסיכויים הגדולים ביותר להישאר בליגה, אם שוב יהמרו על איזה אוזן/חיים/תורג'מן זו ירידה בטוחה.

    אזולאי שיחק העונה כבר במדי בית"ר והקבוצה הרומנית, לא חושב שהוא יכול לעבור לקבוצה נוספת.
    יש מצב שגם תורג'מן באותו מצב אם הספיק לשחק במדי ויסלה לפני החזרה לוינה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אבל ברור שאני מנתח את הפועל תל אביב בהתאם למצבה, גם אם היינו פותחים את העונה כמו בתקופה היפה שלנו אשתקד כלומר מתמודדים על פלייאוף עליון ונניח שהיה עוד כמה מיליונים בכיס - הפועל ת"א יכלה להביא מאמן טוב יותר? חלום שלי שיוסי אבוקסיס יקבל צ'אנס מתישהו כדי לסגור מעגל אבל בטח לא בתנאים האלה. חלק אוהבים את קלינגר וחלק לא, ביחס לרמה של המאמנים בליגה הוא בסדר גמור והוא באמת מאמן. אני לא חושב שהכל הצגה, בלוף 'תראו אותי', באמת עצוב לו - למה הוא צריך להוכיח משהו למישהו? אני לא חושב. אני במקומו בכלל לא הייתי פותח עונה עם סגל כזה אלא שם את המפתחות והולך הביתה, ברור שהוא מתוסכל.
    נניח קלינגר בחר את קוטליה וארמנדו קופר, ואני משוכנע שלא - אז הוא ראוי לקצת ביקורת אבל לא מעבר לכך. זה מהמקרים הנדירים שאתה לא בועט במאמן על סמך חרא של תוצאות.

    לגבי אזולאי וכו' - אני לא אתפלא אם מה שאתה יודע - בהנהלה שלנו לא יודעים ולא בדקו. אחד מהם היה צריך להגיע עוד לפני המרה השחורה אליה נקלענו אלא כבר בספטמבר-אוקטובר כשהליגה חודשה, לא זוכר בדיוק מתי, אבל אני נשמע כמו תקליט שבור. אגב, אם אני לא טועה (אולי לא מדייק) - החוק הזה תקף לשנה ולא בהכרח לעונה, כלומר בן שהר גם באותו מצב ואצילי ומיכה?
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    לא נראה לי. היה מושאל לויסלה. העונה נגמרה והוא חזר.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    כיכב אצלינו בהישרדות של 14/15 תורג'י.
    לצד השרברב.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אחלה מאור בוזגלו, הלך לעשות חיים בדובאי והעביר את הקורונה להפועל ת"א. לא חייבים להגיע היום למשחק נגד סכנין, ברצינות, בואו נוותר על התענוג הזה. וברצינות: כבר אתמול בלילה כתבו ב-One שלידור כהן חתם, הסוכן שלו הדליף. ממש טלקיסקי וטופוזאקוב מודל 2021. וברצינות: הלוואי שאני טועה. אבל הוא לא שיחק הרבה אם הבנתי נכון, שחקן שלא היה לו ממש מקום בקבוצה שעלתה ליגה, זה רכש שנראה די מסריח. מה שהיה הכי קל להביא ואין לי דבר כלפיו כמובן. זוכר אותו מרשים בגביע הטוטו במדי בית"ר לפני איזה 5-6 שנים בכנף, כמה משחקים טובים נגד הפועל באר שבע, בהמשך הפך להיות מעין חלוץ שני שזו די העמדה של עומרי אלטמן. הם עובדים עלינו הניסנובים האלה, איכס.
     
  7. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,834
    לייקים שהתקבלו:
    6,432
    אלטמן ולידור כהן הם 'חלוץ שני' ואין לכם בכלל חלוץ חוד?
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    לא הבנתי אם אתה שואל בציניות או לא, בכל מקרה אני לא מאמין שיגיעו 5-6 שחקנים אלא 2-3 למשל ובינתיים לידור כהן מרגיש לי כמו פספוס, בזבוז הקצאה כמו שאומרים בצבא, אין לנו זמן לחכות לשחקן שייכנס לכושר וכן הלאה. כמובן שזה זנותי לבקש ריבאונד מבית"ר ירושלים או מכבי תל אביב שצוחקות עלינו. לשאלתך - לבאן קוטליה חלוץ חוד והוא קיבל מעט הזדמנויות, לא הרשים וקיבל הודעת שחרור, זה הוחלט| שחר הירש חזר מפציעה ארוכה, מיעט לשחק, אין לו איזה רקורד שאפשר לבנות עליו| עדן הרשקוביץ' צעיר. אם אתה מחבר את שלושתם ביחד מגיעים לחמישה גולים בעונה, מה דעתך?
     
  9. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,834
    לייקים שהתקבלו:
    6,432
    לא הייתי ציני בכלל. שכחתי מקוטליה, היה לי בראש רק את הירש. ואם הירש זה מישהו שהפועל מתכננת לצאת איתו למלחמה אז עדיף שתשארו בבית.
    כדאי שתתחילו לפזול לליגה הלאומית, לא כדי לשחק שם, כדי לנסות לחלץ משם שחקנים לא רעים בכלל (למשל טוויזר או ערן ביטון). יכול להיות שחיפה תסכים להשאיל שחקנים שלה מנוף הגליל להפועל תל אביב בשביל לצבור עוד דקות בליגת העל.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    לא רוצה להגיד מילה על חודש ינואר כי אין בי שום אמונה לגבי ההנהלה שיביאו שחקני כדורגל אמיתיים ולא מתחזים ובאותה הנשימה נחזיק אצבעות כמובן שאין חולים מהמשחק אתמול (ותודה למאור בוזגלו שזה לא משנה אם הוא חלק מהקבוצה, הדביק או לא - היה חייב את הלייקים לאינסטגרם, השופוני, הפוזה, ככה אתה רוצה לחזור למגרש? אני בכלל אנטי כל אלה שהיה בוער להם לטוס לחבוק עולם בתקופה כזו - תתמודדו). ובכל זאת כמה נקודות:

    * דני גרופר היה שחקן מושמץ הרבה זמן בקרב הקהל, הוא ספג את 'החרא' בגלל ניסו או קלינגר שהציבו אותו בכל מיני עמדות על המגרש. אתמול הוא רשם בישול גדול, עצם הפריצה והספרינט הזה קדימה וגם כדור הרוחב היה גאוני במוידה מסוימת - צריך להמשיך לשחק.
    * עומרי אלטמן צריך לתת את הדעת על זה שהוא לא כבש אתמול, זה מחדל לשמו, אוי ואבוי אם היינו סופגים את ה-1:1, הוא היה צריך להתחיל לכתוב כבר את פוסט הירידה.
    * כדורגל גדול לא היה ולא יהיה, אבל אני רואה את גיל יצחק עולה כמו אריה לכדור גובה ואני מבסוט. אותו אני לא מכיר ממש, בטח שליגת העל היא לא הליגה הלאומית, אבל במקום כביכול שחקן 'יוצר' כמו אושר דוידה עלינו עם מסה התקפית וזה יכול לעזור גם נגד יריבה שהיא אחרת. שחר הירש חלוץ במקצוע, גם גיל יצחק. כדור טועה ברחבה, גול משום מקום, בפוקס, לא יודע. זה עדיף על אלטמן לבד ברחבה, דוידה ונניח אליאס. צריך להמשיך ככה (אחרי הדרבי). מילה טובה להירש שבחצי מהזמן שלו בהפועל היה פצוע או משהו כזה.
    * הלוואי שנצליח אחרי הדרבי לגנוב עוד איזה נקודה ולשנות מומנטום, שדברים טיפה יילכו איתנו וגם אם נרד זה לא יהיה במחזור ה-17. אני מזכיר שוב: הליגה פה קקמייקה.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אדי גוטליב יחמיץ את הדרבי - לא הצליח להתאושש מהפציעה (הוא רצה לשחק פצוע עוד קודם וקלינגר העדיף שלא), לא שאיתו הסיכויים מעבר לקלושים אבל זה מאכזב. בכל מקרה לא מצליח להבין את האוהדים שבאים לאימון ומקללים אותו, מה אתם רוצים? יש שחקן בכיר וחצי בקבוצה הזו אז להוציא לו את המיץ? הוא מביים פציעה? הוא לא רוצה לשחק? זה המשחק הכי גדול אולי שיש לשחקן הפועל. סחטיין למי שמטריח את עצמו בשישי כדי לקלל את הניסנובים וכדומה אבל זה לא יעזור. אני גם חושב שלא היה קורה כלום אם לפני דרבי לא היה מגיע אף אוהד, כמובן שהנהלה חרא אבל שחקנים שלא מסוגלים לתת גול וכאלה, אתם יודעים, כמו שאומרים - יהיה לכם קשה לשכנע אותי שהם מתפרנסים מכדורגל.

    לידור כהן אגב חתם רשמית, לא אתפלא אם מכינים לנו הפתעה לא נעימה בדמות עזיבה של אלטמן בינואר, אבל בכל מקרה אם לא - ישחקו יחד וגם גיל יצחק כצלע השלישית, כך אני מקווה לפחות, נגד רוב הקבוצות. כמובן שנגד מכבי חיפה או מכבי תל אביב נפתח עם עוד שחקן קישור, נניח אושר דוידה, או גרזן באמצע. בית"ר ירושלים וגם הפועל ב"ש לא 'צריכות' התייחסות מיוחדת.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,748
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    לפי הדיווחים דן איבינדר קרוב לחתימה בהפועל וזה פתאום גורם לי לחשוב על משהו. זה נראה שבדיוק כמו אצל המאמנים הישראלים גם אצל הכדורגלנים הישראלים פועל כח האינרציה. אלירן עטר, דן איבינדר, מאור בוזגלו. זה ברור לכולם שהם לא באמת ירתמו לקבוצות החדשות שלהם, זה ברור לכולם שהם לא באמת ״ימציאו את עצמם מחדש״ ועדיין ממשיכים להחתים אותם כי ככה.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    זהו-זה, אחרי שלא מצא קבוצה בחצי השנה האחרונה: גילי ורמוט הודיע על פרישה מכדורגל| איך הוא כתב בעצמו? "תודה רבה לך כדורגל, מה הייתי עושה בלעדייך" והוסיף שזה כנראה לא מקרי שהמשחק האחרון שלו בקריירה היה במדי הפועל חיפה נגד הפועל תל אביב ובאצטדיון בלומפילד המחודש| אני זוכר את השער הראשון שלו, בדריבל ענק נגד בני יהודה, וששנתיים קודם לכן פרפר אותנו בחצי גמר הגביע במדי הפועל חיפה מהליגה הלאומית. שלוש קדנציות באדום ואמנם סוף מר אבל אני תמיד אזכור לו את הבכי שלו על כר הדשא בטדי ואת הכדורגל האלוהי באותה שנה, שחקן העונה ובפער. וכמובן "ורמוט....הרוש הודף....". הדבר היחיד שהיה יכול באמת לטלטל אותי העונה כנראה, אפילו יותר מירידת ליגה. היה יכול להשיג קצת יותר, הגיחות לאירופה היו פאתטיות אבל אין דבר.

    וכמובן שיר השחקן המרגש: תפילה של עפרה חזה ומספר 14 האלמותי. "הוא בהפועל והוא לתמיד, כן הוא אדום לעולם..את הנשמה והלב הוא נותן, בכל משחק הוא נלחם...יש לו מספר מחייב על הגב, אז בואו נאמר לו עכשיו: שלנצח פה אותו נאהב.....גילי ורמוט עולה עולה, נה נה נה נה...".

    אני לא מחפש לריב עם אף אחד לכן לא אכתוב פוסט כזה ב"שדים" או בפייסבוק שלי\קבוצות אוהדים, אבל לא באמת מעניין אותי מה חושבים. אני אוהב אותו, הוא 'גדל אצלנו' מילד לגבר, הוא אחראי על העונה הכי גדולה שראיתי מהפועל כנראה עם כל הכבוד למסע הראשון באירופה, אוהב אותו ועצוב לי. סלחתי לו ממזמן ואני יודע שדחפו אותו החוצה כוח הרשע. אם הוא היה מתאים מקצועית גם הייתי מקבל אותו בחזרה. תודה על הכל ורמוט.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,748
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    אין ספק שגילי עשה קריירה נהדרת ועדיין יש איזה תחושת של פספוס. בקדנציה הראשונה בהפועל עשה דברים פנומנלים והדיבור היה שהוא הולך להיות הכוכב הגדול של העשור. בסוף מי שהפך לכוכב הגדול של אותו עשור הוא הבחור שהיה בצילו-ערן זהבי. אני לא יודע אם זה סמלי או לא, אבל המעבר השנוי במחלוקת למכבי דפק לו את הקריירה ומשם רק באה ההידרדרות. ועדיין דאבל עם הפועל, 7 גביעים, בוסניה. יהיה לו מה לספר לנכדים.
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,924
    לייקים שהתקבלו:
    10,096
    לא שופט אף אחד אבל לא הייתי טורח לכתוב אפילו 2 שורות של נוסטלגיה על שחקן שעולה כקפטן במדי הקבוצה שלי בדרבי כאשר הוא יודע שיום למחרת הוא חותם ביריבה, גם שסיים את הפרק הכושל במכבי ת"א חתם במכבי חיפה ודאג לומר שתמיד רצה לשחק שם למרות שגדל אצל היריבה העירונית ושכבר לא היה רצוי בירוק וחתם בהפועל חיפה בה גדל סיפר לנו על כמה כיף לחזור הביתה, זונה ספורטיבית.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.