הפועל תל אביב 2020/21: זה לא אותו דבר מלבד הגעגוע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏28/8/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אתה לא טורח, ואני כן טורח, ואין לי בעיה שאני הנוסטלגי והסלחן, הרומנטיקן, כזה אני. האמת שפרסמתי את הפוסט הזה בקבוצות של הפועל ודווקא לא קטלו [לא שזה היה מזיז לי]. אתה חושב שמישהו שאל אותו אם הוא 'מוכן' לשחק בדרבי ההוא? אולי זה היה תנאי לעסקה. זה לעצום עיניים לא לראות שהפועל דחפה אותו החוצה. הוא ויתר על הרבה כסף ממכבי עוד קודם, הפועל החלה את ההתדרדרות האמיתית שלה בקיץ ההוא. מה אכפת לי מה הוא אמר כשחתם במכבי חיפה, הוא תרם לנו המון ומזוהה עם הפועל ת"א. זה גם לא שהוא הצליח ביריבה השנואה שלי, הקריירה שלו כמעט נגמרה אחרי שעזב, אני בטוח שהוא מתחרט על זה. מעבר לכך הבן אדם פרש, נוטה לזכור את הטוב, מה יש לי לנטור טינה. זוכרים רגעים. אולי זה קצת צורם לך כל מה שקרה שם בטדי? לא בקטע של לעקוץ - שואל ברצינות. אגב, מידע - את אותה מכבי חיפה 'בה חלם לשחק' הוא דחה בקיץ 2005 כדי לבוא להפועל ת"א של קשטן.

    ההצלחה של ערן זהבי היא לא שגרתית ואין מה להשוות. ורמוט הוא מהסגנון של שכטר - פחות לעבוד קשה, עשה קריירה יפה ומכובדת, אכן יש פספוס שלא הצליח באף גיחה לאירופה. הוא שיאן הזכיות בגביע, שיחק בליגת האלופות וכמאמר הקלישאה "שחקן שבשבילו אתה קונה כרטיס". היום כולם רובוטים, עוברים שחקנים בחצי צעד ועל מהירות, לא יודעים להוליך כדור. ורמוט היה הקוסם האחרון.

    אגב:



    אחלה פוסט של איתי שכטר, בהחלט מרגש, אבל מילא לא לשים תמונה מהדאבל האדום כדי שחלילה יושבי שער 11 לא יתרגזו - אפילו לא להזכיר את השם שלנו "הפועל ת"א" במילה אחת? פאתטי. העונה הכי גדולה בקריירה של שניהם. שכטר כבש בעונה אחת מה שהיה צריך ארבע שנים כדי לכבוש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/12/20
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,747
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    סתם לפרוטוקול, היריבות בין החיפאיות היא הרבה יותר מינורית מהיריבות בין התל אביביות. סתם לצורך הדוגמא, ראובן עטר שחצה את הכביש ועדיין נשאר סמל אצל הירוקים, מאוחר יותר גם חזר לשחק במכבי. או למשל אוואט שעבר מהפועל למכבי וזה עבר די בשקט. טל בנין שגדל בהפועל, עשה דאבל עם מכבי ואחר כך חזר להפועל לעוד שתי קדנציות.
     
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,834
    לייקים שהתקבלו:
    6,432
    אני גם לא מרגיש שהכדורגל הישראלי פספס פה איזה טאלנט. ורמוט אהב לדבר המון מחוץ למגרש. כולנו זוכרים את ההקלטה שלו כששוחרר ממכבי חיפה, כמה דחוף היה לו להאשים את המאמנים והשחקנים סביבו במקום שתהיה לו ביקורת עצמית.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אין לי בעיה עם ההנחה שהוא לא הצליח יותר מדי בשום מקום אחר חוץ מהפועל ת"א מלבד הברקות, אבל היו הרבה שחקנים שהיו רוצים להתחלף עם הישגיו. הוא היה השחקן הכי טוב באחת הקבוצות הגדולות שהיו פה בכדורגל הישראלי גם אם לפרק זמן קצר. קסם ברגליים, לעתים גם סיפק מספרים, שחקן עם סגנון משחק מיוחד, מסירה מדהימה. היה יכול לספק קצת יותר מספרים ולזכות אולי בעוד אליפות. לא חושב שהוא פספס קריירת ברקוביץ' (בכוונה אני מקצין) או משהו בחו"ל. אני חושב שהעונה הגדולה שלו בהפועל אוכלת בלי מלח את מה שמאור בוזגלו עשה בבאר שבע יותר מעונה אחת. חד וחלק. אם נחפור עמוק לכל אחד יש איזה רגע שפל או הקלטה מפגרת כזו או אחרת, הכל בסדר.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    דן איינבינדר חתם רשמית לשנה וחצי, מחר תצא הודעה רשמית לתקשורת. שחקן לא רע לקבוצה עם שאיפות כמונו (שיחק בקבוצות הגדולות אך לטעמי תמיד היה מעין אוברייטד ומוקף בשחקנים טובים) הוא אמנם לא יירד לגליצ'ים ויאכל את הדשא כמו פעם, אני לא חושב שאגרסיביות וקילומטרז' אלה המעלות שלו, אבל כמובן שהוא שחקם חכם ומנוסה ואנחנו צריכים דמות כזו בקישור ובכלל (רצוי גם להחזיר את אייזן לפורמה, אליאס שחקן טכני אבל עדיין טועה ובואטנג ישלם את המחיר להערכתי). מצד שני הוא לא יכבוש 7-8 שערים כמו בעונת השיא והפועל חייבת התקפה רצינית יותר - כדי לרדת ליגה בכבוד.

    אגב, כבר אמרתי את זה כבר, התפרקנו עם קלינגר לא אחת גם בשנה שעברה עם סגל מנוסה יותר ושחקנים קצת יותר טובים, אבל התגובה של קלינגר "מכבי טובה יותר, מה אפשר לעשות", היא שלשול מגעיל. מגיע לו צ'אנס עם סגל משודרג כביכול בינואר אבל כבר לא מפריע לי אם הוא יילך.
     
  6. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,834
    לייקים שהתקבלו:
    6,432
    אייבינדר ייתן לכם מה שבואטנג נותן - כלום.
    שחקן שמשחק לרוחב, לא יוזם, לא יודע לתת כדורי עומק ולא משקיע בהגנה.
     
    Abu George אוהב/ת את זה.
  7. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    הוא יתן להם קצת אופי,לחימה וניסיון. לקבוצה גדולה הוא לא מתאים מקצועית,אבל בהפועל יש לו דווקא מה להציע.
     
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    בסוף הכול יהיה תלוי בהבנה של דן אייבינדר שזו עשויה להיות העונה האחרונה שלו בליגת העל. אם הוא ייכשל בהפועל ת"א וזה יסתיים בירידת ליגה, אף קבוצה בליגת העל כבר לא תיקח אותו בחשבון.

    יש סיכוי שזה יצליח, אבל לתחושתי, זו אותה הטעות שעשה מאור בוזגלו ומאותם המניעים - הרצון לשחק במועדון מתוקשר, ויהי מה, גם אם מדובר במהלך שנראה כמו התאבדות מקצועית.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אולי זה מרגיש לכם שהוא יותר זקן אבל הוא יהיה בן 32 בחודש הבא. אם הוא יירד ליגה, וסיכוי טוב שזה יקרה - הוא לא צריך להודיע על פרישה. "מועדון מתוקשר" זה טוב אבל אין קהל לפחות עד מרץ אז זה לא ממש מרגיש ככה. רוצה לומר - הוא ימצא את מקומו בליגה עם סכומים עוד יותר נמוכים ממה שהוא רגיל להרוויח וזה בסדר גמור. בהפועל אין כסף לשלם לו. הפועל חדרה רצתה אותו בוודאות, לגבי היתר - לא יודע. לאשדוד למשל שהיא אחלה קבוצה כבר יש שני שחקנים בעמדה שלו שהם טובים ממנו לטעמי. הזכירו פה את עמנואל בואטנג - יש דיבור על הצעה מהליגה השנייה בצרפת, הניסנובים חולמים לעשות כמה לירות. הייתי מתומכיו הגדולים והוא לא התקדם באספקטים במשחק אבל זה נמאס לראות תמיד את אותם 11 בהרכב ואני לא מחזיק מדן עזריה.
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ראוליטו אני לא מבין מה ככ "מרגש" בפוסט של שכטר.
    זונת קהל הכי גדול שהיה בכדורגל פה.
    נתן כמו ורמוט שנה וחצי אחת באמת טובה בקריירה ועל זה הוא רץ עד היום, במדי הפועל ההיא, שהקהל שלה גם שילם על מנויים יותר רק כדי להחזיר אותו בקיץ 2013 - והוא אפילו לא מזכיר את התקופה בהפועל כדי לא לעצבן את הבינוניים שכרגע הוא משחק בקבוצה שלהם.

    אפס מאופס
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    שמע, היה אימון פתוח לקהל ב-2013/14, אותה עונה ידועה לשמצה, הוא השחקן שהכי רציתי לתפוס שם לתמונה - יותר מדמארי, יותר מכוכבי עבר כמו טועמה ואנטבי ויותר מגילי עצמו. מה שכתבתי היה בציניות, אפילו הגבתי לו בפוסט עצמו באינסטגרם ואני בדרך כלל לא עושה את זה [אני מאלה שאם אין להם משהו טוב להגיד - אני לא אומר, מדבר על רשתות חברתיות וכאלה] ולא עוקב אחרי אף שחקן מהכדורגל הישראלי. להיפך, אני חושב שזה מגעיל וחוסר כבוד, יריקה לבאר, לא להזכיר אפילו את השם 'הפועל ת"א' שם. לשכטר הייתה תקופה יפה בבית"ר ועונה טובה במכבי ת"א אבל אפילו מישהו לא חכם כמוהו יודע איפה הייתה העונה הכי גדולה בקריירה שלו. זה לא שהיה מאבק עיקש להביא אותו בקיץ ההוא, היינו היחידים שרציניים פשוט נתניה רצתה כמה שיותר כסף ובצדק. הוא כבש לפני זה שבעה שערי ליגה והיה מחמיצן כרוני. כל מי שענה לי את התשובה "הוא מפחד שיקללו אותו" אמרתי לו שהוא מטומטם.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  12. The red Member

    הצטרף ב:
    ‏9/11/20
    הודעות:
    137
    לייקים שהתקבלו:
    51
    מין:
    זכר
    שכטר זונת קהל!!! לא היה אכפת לי שחתם בבית"ר אוו במכבי, היה לי הרבה יותר קשה שורמוט עזב למכבי, הוא שחקן שבאמת אהבתי, אין מה לאהוב בשחקן כמו שכטר
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,747
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    אני לא עוקב יותר מדי אחרי המשחקים של הפועל אבל שמעתי שיש לה בעיה בכיבושים. ובכן, דן איבינדר זה לא הפתרון לבעיה הזאת.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    1. מגנה בכל תוקף כל סוג של אלימות, זה לא בסדר לנפץ חלון בבית, יש ילדים, יש אישה. זה היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע. ובכל זאת - תלכו מהפועל ת"א כבר, לא יכול לשמוע אותם אומרים "באנו מאהבה", "נעשה הכל כדי לא לרדת ליגה" וכל הבילבולי שכל האלה. לא זוכר בעלים שעשו כל כך הרבה טעויות. וכן לא נראה לי הגיוני שבעלים של הפועל לא ישים שקל אחד מכיסו.
    2. רז שלמה ועומרי אלטמן יצאו שליליים לקורונה - ברוך השם, אז אין תירוצים ליכולת החלשה של הקפטן. אם הוא מרגיש שזה גדול עליו ולא בא לו להיות פה - שיילך. לא יכול להיות שאושר דוידה יהיה שחקן ההתקפה הכי טוב שלנו, תראו את ההבדל במוטיבציה ובשפת הגוף. משחקים שלמים שאלטמן לא עשה כלום. עדיף עוד בולדוג מאשר "פוטנציאל". זה מתעתע כי סעיף השחרור שלו בדיחה - 300 אלף יורו.
    3. פעם "מימון חיצוני" היה מושא ללעג והגיעו שחקנים לא טוב, הלוואי והיה מישהו שמתנדב להנחית את בן שהר. הוא לא באמת הפועל ב-DNA אבל הוא יכול לפצות על השנה המאכזבת שלו באדום כשהיה מוקף בכוכבים. לא הביא ערך מוסף וטוטו היה זה שסחב.
    4. "מתנהל משא ומתן למכירת הפועל ת"א" - לא מאמין לזה, רק כדי להשתיק את האוהדים, הם לא מפסיקים לשקר לנו גם, שימשיכו להדליף.
    5. שיטת משחק להמשך? אושר דוידה קצת, רועי זיקרי עושה בלאגן, הירש וגיל יצחק, אולי בלי הקפטן אפילו, נגד יריבות בינוניות. לא נגד מ.ס אשדוד אם יתקיים משחק אבל צריך לחשוב על זה. גם ככה אנחנו סופגים. מטרה שקלינגר צריך להציב לעצמו - להחזיר את אייזן לפורמה.
     
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    איך ניתן לדעת שאלה אוהדי הפועל?
    אני בכלל לא פוסל שזה מבויים.
    מעניין שהפעם יש תמונה של הבלוק בחצר (בלי נשק לזכוכית) בעוד שלפני חודש לא הייתה תמונה אפילו.

    לומדים מטביב בכל התחומים.

    אגב מה עם זה ששם לטביב רימון? תפסו אותו? כי אז אמרו שזה "מהכדורגל".
     
מצב נושא:
הנושא נעול.