הפועל תל אביב 2020/21: זה לא אותו דבר מלבד הגעגוע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏28/8/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    יש לו חלק גדול בכך שהפועל ת"א התחילה לקחת נקודות. נחמד לראות שמדי פעם כישרון שכזה צץ בקבוצה שקבוצת הנוער שלה לא נחשבת למשאבה של כישרונות.
     
  2. The red Member

    הצטרף ב:
    ‏9/11/20
    הודעות:
    137
    לייקים שהתקבלו:
    51
    מין:
    זכר
    אין מה לדבר על המכירה שלו בינואר, הפועל נלחמת על חייה בליגה, משחקים טובים שלו והשתפרות מתמדת עד סוף העונה, כנראה יבטיחו לו הצעות יותר טובות מפולין
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    בדקתי קצת על לגיה ורשה, נמצאת במקום הראשון בליגה שלה, אמנם הכל צמוד וההתקפה לא סוחפת מה שנקרא אבל אני לא יודע כמה זה אידיאלי להגיע באמצע העונה, הילד צריך לשחק ואין לי ספק שאצלנו הוא יהיה שחקן הרכב מעכשיו ועד הסוף (גם ככה לא יצורפו עוד שחקנים). בקיץ הוא יוכל לקבל גם הצעה טובה יותר ואולי עדיף לו לשחק בקבוצה עם סגנון התקפי גם במחיר של ליגה פחות נוצצת מאשר ליגה יותר יוקרתית אבל קבוצה מתבנקרת. הוא אוטוטו יהיה בן 20. עוד לגבי דוידה, בהתחלה הוא היה דוהר בלי ממש מחשבה, וזה אחלה במתפרצת לקחת כדור ולדהור 30-40 מטר, רגיל ימין החלשה קצת מקשה עליו אבל לאט לאט הוא ניסה יותר לחתוך לאמצע וסליחה על מילת הגנאי פה אבל אני חושב שהגול של אלטמן זה משהו שעובדים עליו באימון, הכניסה של דוידה לאמצע וההרמה לרחבה וההתגנבות מאחורה, גם גיל יצחק היה קרוב לתת גול כזה במשחק אחר.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    כדורגל בלי רומנטיקה לא שווה כלום והחיים בכלל, וזה לא מציאותי אבל: הייתי רוצה שאבוקסיס ייאמן את הפועל. ידוע שכל מה שקורה עם ניר קלינגר זה זמני. הוא לא יהיה פה עוד חודש או חודשיים או בשנה הבאה (בתקווה שתהיה קבוצה ולא נרד לליגה הלאומית), ועדיין - חבל שכל הבלאגן של יוסי אבוקסיס עם אלונה לא קרה בשלב יותר מאוחר. קלינגר היה הולך לבני יהודה ויוסי חוזר אלינו בחוזה לארבע שנים :) כבר כמעט שכחתי כמה הפועל הוא. אין לי בעיה עם הכדורגל ההגנתי שלו ואני חושב שנעשה לו עוול בפרק א' באדום, קבוצה גדולה אבל רק בכאילו עם סגל טוב התקפית אבל שום דבר מעבר לזה, כמובן שגם לו יש אחריות ברכבת הזרים אבל הוא לא היה מנוסה. לא שיש לו את הכלים עכשיו להצליח אצלנו אבל זה היה יכול להיות מרגש וגם בבני יהודה הוא לא יגיע לשום מקום.

    מילה על אתמול - כל משחק עושים טעות פאתטית בהגנה וחבל, רוצה לראות את שלומי אזולאי נכנס ל-11 והשחקן שהכי קל לוותר עליו כביכול זה גיל יצחק. אגב, לגבי אופק ביטון - שער מעולה, אני לא ממש מכיר אותו ולא יודע אם זה פוקס או שיש לו את היכולת הזו לבעוט לא רע מחוץ לרחבה. בגדול, לדעתי קצת איבדנו את האמצע, אבל שי אייזן גם ככה בכושר מחורבן. המשחק נגד הפועל חדרה הוא לא על שש נקודות אלא על תשע!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/2/21
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אבוקסיס היה מתאים לנו מאוד.
    איתו אנחנו לוקחים יותר מ-3 נק' מ-12 ב-4 משחקים נגד הפועל חיםה (מובילים 2-0 בבית), אשדוד (מובילים 1-0 ומספידים בסוף), קש (מובילים 1-0 וסופגים 1-1 דקה 94) וכפס (מובילים 1-1 וסופגים אחרי דקה).

    הפועל העונה מבחינת כיבושים:

    18 משחקים, 10 שערים.
    9 פעמים כבשנו 0 שערים
    8 פעמים כבשו שער 1
    1 פעמים כבשנו 2 שערים.

    מתוך ה-10 שערים שכבשנו :
    3 במחצית השניה
    7 במחצית הראשונה
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    רז שטיין "בדרך" לפי וואןבעיני חיזוק טוב. הוא עדיף מהירש וכנראה שגם מגיל יצחק.

    חבל רק שלקח לנו 2 נק' לפני שבוע וחציץ
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,756
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    הרכש של הפועל זה כמו פינת ״איפה הם היום״
     
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לא נכון.
    סתם רכש לקבוצה שרוצה מקום 8.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני בהחלט רואה שיפור בקצב צבירת הנקודות אבל כמו לגבי הרכש שלנו - המצב היה כל כך גרוע, זו נחמת עניים וניסנובים. וגם שאר התחתית מנצחת מה שנקרא, מה שלקחנו במשחקים האחרונים זה לא מספיק, באשמת קלינגר המעצבן וגם חוסר השכל של שחקני ההגנה. למה גוטליב לא חוזר כבר לעזאזל?
    לגבי שטיין, שוב, אני לא חושב שהוא באמת חלוץ חוד אלא חלוץ שני ואין לנו ממש עמדה כזו בהרכב, זה שמור לאלטמן "השחקן החופשי". חושב שהוא שחקן בסדר, שיהיה, בהצלחה. אם הוא היה עולה כמועמד בתחילת החלון והיה רכש מבוקר אז הייתי יותר מרוצה, לא עפתי מה שנקרא. הפועל הביאה מכל הבא ליד. אגב, גם אם הסגל הזה האיכותי יותר היה פותח את העונה - הייתי מתוסכל, כי זה לא סגל שחד משמעית שווה פלייאוף עליון. אני מניח שהמטרה היא לשלב את שלומי אזולאי בהרכב וחושב שללידור כהן יש פוטנציאל. הבעיה שלי עם אזולאי היא שהוא איטי, פרט לכך הוא באמת שחקן חכם. אם לא ננצח את הפועל חדרה עכשיו זה גיהנום.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    שני דברים שלא האמנתי שאני אכתוב: 1) אני קצת יותר אופטימי שנישאר בליגה אחרי אתמול למרות שמכבי פ"ת לא שיחקה איזה שבועיים והאדום המטופש של ארמנדו קופר פתח לנו את הדרך 2) מגיעות מחמאות לניסנובים (אם כי קלות בלבד) על הרכש שעשינו בחורף. כמובן שקל מאוד לשפר אחרי שבנו סגל של מתנ"ס, ועדיין.

    אני מסתכל על ההרכב שהיה לנו בעונה שעברה במחזור ההכרעה נגד הפועל חדרה על הכניסה לפלייאוף העליון (כן, הגשם, הצמד של אלטמן, הגליץ של קלינגר ושמחה כאילו לקחנו דאבל בטדי, מה נעשה) וההרכב הרבה יותר טוב. התחזקנו בעמדת השוער לחלוטין, עומרי אלטמן אשתקד היה שחקן ההתקפה הבכיר האמיתי שלנו וכעת יש יהלום כמו אושר דוידה וקצת לידור כהן ואחרים שעוד יתרמו. עם העזיבה של אוראל דגני עוד נצליח להתמודד בזכות אדי גוטליב, השינוי בצד שמאל לא ממש משנה. בן ביטון יתרום יותר מאבו עביד בצד ימין והבור היחיד הוא של סטפן ספירובסקי למרות שאיינבינדר באמת מעולה - כושר המשחק, מחלץ כדורים ויורד לגליצ'ים, הוא היה צריך שינוי אווירה. הוא לא יתן מספרים אבל יודע מה לעשות עם הכדור.

    ההרכב נגד הפועל חדרה: אריק ינקו, איאד אבו עביד, אוראל דגני, רז שלמה, מרווין פירסמן, סטפן ספירובסקי, עמנואל בואטנג (עידן כהן, 79'), עומרי אלטמן, מאור בוזגלו (רז כהן, 63'), מוטי ברשצקי, עומר דמארי (מייקל אולהה, 61').

    ההרכב נגד מכבי פ"ת אתמול: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, אדי גוטליב (רז שלמה, 83), סיאנדה קולו, דני גרופר, עמנואל בואטנג, דן איינבינדר (דורון ליידנר, 84), עומרי אלטמן, לידור כהן (שי אליאס, 71), אושר דוידה (גיל יצחק, 83), שלומי אזולאי (רז שטיין, 65)

    ועדיין, בגלל ה-0:2 המרגש אתמול, שני דברים:
    1) כל-כך חשוב לנצח את בני יהודה ולחבר ניצחון שני ברציפות (לא קרה מאז פתיחת הפלייאוף העליון אשתקד), למרות אפקט המאמן החדש שלהם ויוסי אבוקסיס, המצב עדיין לא מספיק טוב, באמת לא. כמובן שזה יהיה משחק שונה.
    2) כמובן שהפועל רחוקה מלהיות מה שאני רוצה לראות, אז מה אם אין כיס כמו מיטש או יענקלה ואפילו לא אלונה וחוגג. הפועל חיפה הפכה ליעד יותר אטרקטיבי. הפועל צריכה להתחרות בעתיד גם על שחקנים כמו שגיב יחזקאל שהם פוטנציאל עולה.
     
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אדי גוטליב השחקן הכי חשוב שלנו.
    הבעיה שלו זה הפציעות.
     
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,423
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    כמה שהמספרים של אלטמן משקרים.
    4/6 השערים העונה בפנדל, עונה שעברה מתוך 11 שערי ליגה אם אני זוכר נכון 6 מפנדל.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    יש לו שער שדה אחד העונה, נגד ביטר. שער ששווה 3 נק' ועדיין.
    היתר זה 4 פנדלים (ביטר, הפועל חיפה פעמיים ואתמול) ועוד שער בכדור חופשי נגד כפס במחזור הפתיחה (Vשווה ל1-1, הפסדנו 2-1).

    שחקן שהוא כלום.

    חבל שלא עשו טרייד הוא תמורת ספורי עם בש.
    היה מתאים ל"אלונה" לחשוב שהוא שחקן טוב.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    @Telkiyski, אני חושב שהטיעון של "לא שיחק ליד שחקנים טובים" עדיין תופס לגבי אלטמן ורק עכשיו מגיע "רגע האמת שלו", הוא ניצח לנו כמה משחקים צמודים בעונה שעברה ולא מפנדל ושער כמו שלו בטדי - אי אפשר לבקש יותר. מודע היטב לחסרונות שלו ואנחנו מקבלים הרבה פנדלים כבר שנה וחצי על אף היותנו קבוצה גרועה, ולמה? כי גם שחקני ההגנה בליגה הזו לא חכמים ובעידן ה-VAR זה עולה ביוקר. אני זוכר את ורמוט מוקף בנגרים ומשחק כדורגל לא רע בכלל עד הדרבי ההוא ב-2014/15 אבל לא כל אחד יכול.
    את השם של ספורי הכנסת כדי להקניט אותו או כי אתה מעריך את ספורי עצמו? אתה חושב שאם הוא היה חוזר אלינו בעונה הבאה ומשחק 30 משחקי ליגה הוא היה מסוגל להתקרב בכלל ליכולת אצל קובי רפואה? לטעמי לא. זו עונה אחת שלא תחזור. הוא פיתח גינוני כוכב בב"ש משום מה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    הערות אוהד:
    1) אסור להקשיב לקלינגר אחרי המשחקים.
    2) תפסיקו לספור משחקים ללא הפסד או גולים אלא רק ניצחונות.
    3) מישהו יגיע כאן לבלומפילד כשזה יתאפשר אם בכלל?

    זה הלו"ז שלנו עד לתום הליגה הסדירה: מכבי נתניה (חוץ), מכבי חיפה (בית), הפועל באר שבע (חוץ), בני סכנין (בית) מכבי תל אביב (חוץ). בין לבין משחקים נגד הפועל אשקלון בגביע.

    אמנם רוב הקבוצות שבלו"ז הן לא כאלה שיחנו את האוטובוס, רק סכנין, (יש לכם ספק שלא ננצח? ואגב, כמובן שבדרבי ונגד מכבי חיפה יש סיכוי להתבזות) אבל אנחנו לא טובים בלפרוץ בונקרים ואני מכוון כבר לפלייאוף. קלינגר צריך לחשוב מה עושים, ה-4:2:3:1 הזה לא עובד כשהפס האחרון של בן ביטון עדיין לא זה לדוגמא. את עומרי אלטמן אסור להוציא, לוקח את זה בחשבון, לדווידה משחק אחד על הספסל יעשה טוב בלי קשר או אפילו שיעלה במחצית. רז שטיין הוא היחיד שלא ראיתי פותח בהרכב ולכן כדאי לנסות ובלי קשר הייתי משחק עם שני חלוצים חוד, אלטמן ודוידה וכך בעצם לידור כהן על הספסל. בואטנג נתן קצת חומר למחשבה כי הוא היה מצוין שבוע שני כבר.

    ההרכב שלי: ארנסטס שטקוס| בן ביטון, אדי גוטליב, סיאנדה קולו, דני גרופר| עמנואל בואטנג\שי אליאס, דן איינבינדר, אושר דוידה, עומרי אלטמן, רז שטיין ושלומי אזולאי.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.