חצי גמר ליגת האלופות - הזאר יהפוך לאנלקה 2000? פוצי רוצה שוב להדיח את פפ.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏26/4/21.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,762
    לייקים שהתקבלו:
    14,630
    מין:
    זכר
    מה שכן לא הכל שחור ואני בהחלט רואה שחקנים צעירים שיכתיבו את הטון בשנים הבאות-אמבפה, הלאנד, פודן, בארלה, דה יונג. מאד מקווה שגם טונאלי שעוד לא עשה את הקפיצה במילאן. כרגע המצב לא משהו, וכמו שאמרתי יש שוק מאד דל בכל הנוגע לקשרים ואני מקווה שזה ישתפר בעתיד.
     
  2. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,729
    לייקים שהתקבלו:
    422
    המצב באמת נראה קצת יותר טוב מבחינת הצעירים, אבל אני עדיין לא ממהר להתלהב. עברו אינספור כישרונות בעשור האחרון ואין אפילו אחד שעמד בציפיות שלי. לא גריזמן לא האזארד לא דיבלה לא איסקו לא רוייס אף אחד לא הגיע לרמה של ריברי אפילו (אני תמיד אוהב להשוות אליו כי הוא טופ קלאס במלא מובן המילה מצד אחד אבל גם לא מעבר) לדעתי גם ניימאר על סמך היכולת בבארסה לא. גם אלה שהגיעו אחר כך ראשפורד, אסנסיו, דלה אלי, דמבלה... לא יגיעו לטופ קלאס.
    זה רק מבחינת שחקני התקפה, בקישור המצב דומה. ציפיתי מטיאגו וראטי ופוגבה להגיע לרמה יותר גבוהה, הם כן שחקנים נהדרים אבל ציפיתי לקצת יותר.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני מסכים עם חלוקת השמות הזו, מצד שני לגבי פוגבה הוא היה מוקף בשחקני על באיטליה, היה "כבד" עליו להוביל את מנצ'סטר יונייטד ואת גינוני הכוכב שלו ראית מההתחלה. אסנסיו הוא אחת "הנפילות" הכי גדולות שלי, היריבות נגדן הבקיע תמיד היו זוהרות מהיכולת שלו באמת למרות שלבעוט לחיבור של בארסה מחוץ לרחבה פעמיים תוך שבוע זה עצום. ניימאר בברצלונה היה בסדר גמור אבל כנראה שכל הברזילאים, אתה יודע. לא כולם דניאל אלבס או קאקה. חלק מהשחקנים שציינת לקחו החלטות לא נכונות וטיאגו אלקנטרה שחקן מעולה אבל הוא פצוע בחלקים גדולים מדי. גם מהדור שגדלנו עליו היו שחקנים שיכלו לעשות יותר, כבר אמרתי וביקשתי סליחה מאוהדי אינטר אבל הרעיון של רונאלדו "השמן" לעזוב את ברצלונה - טעות קשה. השאלה היא עד כמה רונאלדו ומסי גורמים וגרמו לכל השאר להיראות מיותרים. הייתה תחושה שיש מחסור בבלמים טובים בתקופה מסוימת אבל לאט לאט אני מבין שזה לא נכון, רק הזמן יגיד אם הם יעמדו בציפיות או לא.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,762
    לייקים שהתקבלו:
    14,630
    מין:
    זכר
    זה לא נכון. באליפות של 2016 הוא לגמרי זה שהוביל את הקבוצה, כאשר פירלו ו-וידאל כבר לא היה שם.

    פעם בלמים טובים היו מגיעים מאיטליה. היום הם מגיעים מהולנד. אין ספק שהעולם השתגע.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    זה לא משנה את העובדה שההייפ סביב פוגבה היה מוגזם. לטעמי, כשכולם היו הוא מעולם לא היה השחקן הכי חשוב. הוא לא יציב, הוא לא קשר מושלם ולא קרוב לכך. הוא עושה הגנה רק במעמדים גדולים וכשבא לו. הוא יודע לנהל משחק כמו מודריץ' ולעבור שחקנים על שטח קטן? הדיוק שלו במסירה הוא כמו של קרוס? הוא מתקבל כמו קאסמירו? הוא לא היה צריך להיות 'הפנים של מנצ'סטר יונייטד' ולהגיע בטריליון יורו בזמנו. מהווה נטל על המועדון זמן רב.
    דיברו כאן על שחקנים שלא עמדו בציפיות, יש כאלה שעמדו בהחלט: תומאס מולר, רוברט לבנדובסקי שפרץ בגיל מאוחר ומתקרב למספרי רונאלדו-מסי. אפילו קבאני ומה נגיד על זלאטן שיש את הקריירה שלו עד גיל 27 בערך ואת השנים שאחר כך?. רובן וריברי עשו המון על אף שהיו פצועים המון. גם בדור הקודם היו כאלה שאכזבו כמו מייקל אואן, אפילו אלברטו ג'ילארדינו.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    המשחק בין פ.ס.ז' וסיטי יכול להצית את הדימיון, מעבר לכל כך הרבה שחקני התקפה טובים (זה בגדול מרגיש שפ.ס.ז' עוברת תהליך אבל עדיין היא בעיקר אמבפה-ניימאר-די מאריה ]אנדרייטד] וסיטי היא יותר קבוצה, מאוזנת) יש גם הרבה סיפורים. פפה ועשר השנים בלי שהעפיל לגמר, המפגש עם פוצ'טינו שהיה שובר לב ב-2019 ועוד ועוד. פפ לא מכיר משהו אחר, סיטי תנסה לשלוט, פ.ס.ז' לא תיאבק בה אבל היא מסתמכת על שניים מהשחקנים הטובים בעולם. הרבה תלוי בחדות של אמבפה וניימאר מול השער ואני חושב שדיאש עדיין לא נתקל ברמה כל כך גבוהה באחד על אחד. כמובן שהגנה היא עבודה קבוצתית ואולי פפ צריך לפתוח גם עם פרננדיניו כשרודי כגרזן אמיתי יחיד זה לא מספיק. סיטי לדעתי לחוצה יותר, היה ברור שהיא לא תנצח 30 משחקים ברצף אבל לפתע היא גם הודחה מהגביע, יש לה קוף מסוים להוריד מהגב בעוד פוצ'טינו כבר עבר יריבה עם שם גדול (ברצלונה) ואימפריה ענקית. בפ.ס.ז' קיילור יהיה שחקן מפתח, הוא תמיד מתעלה ברגעים האלה. אין באמת יתרון ביתיות, באמת שאני אהיה בוני גינצבורג קלאסי (עברו לעשות אולפן על גג בית מלון, אה? לא חסר כסף) - כל תוצאה אפשרית.
     
  7. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,729
    לייקים שהתקבלו:
    422
    מולר הוא בין היחידים שסומן מגיל ממש צעיר ובאמת עמד בציפיות (וגם אפשר להגיד שהוא קצת ישן יותר בכמה שנים מהשחקנים שציינתי). רוב השחקנים האחרים דווקא הגיעו ממקומות פחות צפויים כמו סלאח למשל.
    אני לא חושב שמסי ורונאלדו גורמים לאחרים להיראות פחות טובים, סלאח לגמרי ברמה שלי ריברי לדעתי, כשזה זה זה זה מה שנקרא.
     
  8. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,545
    אני חושב שקימיש וגורצקה כן קשרי טופ.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,762
    לייקים שהתקבלו:
    14,630
    מין:
    זכר
    אפשר תמונות? פשוט כולם אצלכם נראים אותו דבר
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,080
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    בפינת הביזאר
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    דיברו פה על טונאלי, אז אולי הוא הלך לאיבוד במילאן אבל בצד השני של הכביש יש את ניקולו בארלה שהוא אחד ממצטייני העונה באינטר, אולי הכי טוב אם נוציא מהמשוואה את לוקאקו. אולי גם התקשורת עוזרת לכך, העובדה שהיום יש אינסוף אתרי אינטרט, טוויטר, פלטפורמות, אתה רואה כל דקה של משחק, מנתחים הכל. בדור של פיגו וזידאן לא היה אינסטגרם ובקושי היו מספרים של Opta (מ-2003/04 לפי מה שהבנתי). גם אני מרגיש לפעמים שלניימאר לא אכפת מכדורגל אבל אני כן חושב שאם לא היו מצפים ממנו כביכול לרשת את מסי ורונאלדו אז היו אומרים שהקריירה שלו בסדר גמור. תזכרו בעונת הבכורה שלו בברצלונה. וזה לא קל להיות שחקן עם מעמסה של "פלה הבא" וכן הלאה. ואם כבר ברזילאים - רוביניו שקבר את הקריירה שלו מוקדם מאוד.

    מה שאמרת על סלאח וריברי אני חושב שסלאח יותר שחקן התקפה ובכלל, ריברי אמנם היה חותך לאמצע ויודע לכבוש אבל כבר אין שחקנים מהסטייל שלו או בעיקר שחקני כנף כמו בקהאם (פחות דריבליסט אבל מרים ובאמת רץ בימין), פיגו, חואקין, גיגס וכן הלאה.
     
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,609
    לייקים שהתקבלו:
    6,721
    עם קשרים אחוריים בתפקיד של טונאלי צריך להיות קצת מעט יותר זהירים.
    הוא הגיע בגיל 20, חודש הבא חוגג 21 ומשחק בקבוצה שכבר יש לה שני קשרים אחוריים נהדרים ומבוגרים יותר.
    רוצה לומר, בתפקיד של טונאלי זה כמעט מתבקש להגיד שבהגדרת התפקיד אתה מתחיל להבשיל בגיל 23.

    יש רשימה אינסופית של קשרים אחוריים שבגיל 20 נראו לא קשורים לכלום ואחרי עונה-2-3 נראים כבר כמו באנקרים בהרכב של הקבוצה שלך ורחוק מזה(וורלד קלאסים- ע"ע קאריק למשל).
    סבלנות איתו, הוא כשרון נהדר.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זה בעיקר הקהל, לא סביר בעיני שמאפשרים לחצי גמר ליגת האלופות להתנהל במגרש כמו הדי-סטפנו. זה פוגע במותג.
    חוץ מזה, מרגיש לי שהמפעל קצת מיצה את עצמו. אולי זה אולפן ערוץ הספורט שפעם היה הדבר הכי מרענן שיש והיום זה פיהוק אחד גדול, ואולי זה המשחקים שמשום מה כבר לא מעניינים כמו פעם.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,762
    לייקים שהתקבלו:
    14,630
    מין:
    זכר
    לא אמרתי הלך לאיבוד, אמרתי שעוד לא עשה את הקפיצה. אלה שני דברים שונים לגמרי. כמו שהתרסיס אמר הוא צעיר ויש לו זמן להתפתח. בארלה מבוגר מטונאלי ב-3 שנים והרבה יותר מנוסה ממנו בסריה א'. אגב כבר לא זוכרים את זה אבל הוא לא ישר הגיע לאינטר והפך ל-BOSS. הוא היה צריך לעבור קודם עונת השתפשפות כדי להיכנס לעניינים. הם גם משחקים בתפקידים שונים.
     
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,609
    לייקים שהתקבלו:
    6,721
    כמה עוד מתפרצות ניימאר יהרוס לפאריז בטורניר הזה?