ריאל מדריד 2020/21: קיץ משעמם כמו הכדורגל. המטרה: אליפות נוספת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏7/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    לגבי הפחד של זידאן זה נושא שכבר עלה אבל קשה לי להבין את זה למען האמת: מרסלו שחקן אהוב אבל כבר שנתיים הוא ואיסקו חרפה, אף אחד לא מצפה שהם יישארו, בכדורגל אין חברים ובגלל שניהם הגיעו חלק מההפסדים. סרחיו ראמוס זה נושא של פרס כבר והמצב הכלכלי או אידיאולוגיה של המועדון. גם אמבפה היה מגיע זה לא על חשבון קארים בנזמה למשל אלא לצידו. מודריץ' פתח את העונה שעברה כשחקן ספסל עד לקלאסיקו והכל היה בסדר, ככה זה כשפדה נראה נהדר, זה תהליך טבעי. נראה שהוא נפגע עד עמקי נשמתו מכל מה שקרה וחוסר הגיבוי הפומבי, ההדלפה הידועה לשמצה, אולי הביקורות אחרי ההפסד לצ'לסי כשפתח במערך רע. מעבר לכך אולי הוא גם יודע את מה שאנחנו מסרבים לעכל - אין כסף וזה יהיה אותו סגל חרא.
    דויד אלאבה כוכב? אל תצחיק אותי. ליד השמות שאנצ'לוטי אימן, לא רק בקדנציה הראשונה אצלנו אלא בכלל - שבצ'נקו, מאלדיני, אינזאגי, קאקה ואחרים במילאן וגם בצ'לסי - דרוגבה, למפארד, טרי, או בבאיירן - רובן, ריברי לבנדובסקי, מולר; אין לי בעיה עם הרכש של אלאבה, הוא מגיע בחינם ושחקן ורסטילי, אם ישחק כמגן במקום מנדי אהיה מבסוט כי זה שדרוג התקפי. אבל חבל שההתקפה מתה.
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    מאמן פרגמטי שיקבל כל תכתיב מההנהלה, בדיוק כמו שפלורנטינו אוהב.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    זה מעניין מה שאתה אומר כי ב-2018 ניסו להחתים את אלגרי והוא הודה בזה ("הייתה לי מחויבות ליובנטוס ולא יכולתי להגיע"), ז'וזה מוריניו אימן אצלנו שלוש שנים ואף אחד לא הכתיב לו שום דבר, להיפך. גם זינדין זידאן בשום פנים ואופן לא יס-מן אם כי להיות מוקפץ מקסטיליה זה אחרת והכוח שלך ולא משנה מה עשית כשחקן - הוא לא בין-רגע. לא כל אחד שהגיע הוא כמו ז'ולן לופטגי. ומה זה תכתיב מההנהלה, כשהיה כסף ב-2013 והביאו את קרבחאל חזרה מלברקוזן, את איסקו שהיה ילד הפלא ואת בייל ואפילו יירמאנדי כגיבוי - איזו החלטה לא הייתה נכונה? בכל מקרה הפעם החלטה מחורבנת לחלוטין.
    אגב, זה שייך לכמה הודעות למעלה - מאכזב מאוד שבקיץ האחרון (2020) לא היה רכש, אבל יש נסיבות מקלות כמו הקורונה וכנראה האמינו בהזאר. זה לא שכל אירופה השתוללה ואנחנו ישבנו בשקט. מנצ'סטר סיטי סטיית תקן. אם זידאן היה שובר את הכלים בקיץ למשל בגלל שקיבל הנחתה מלמעלה שאין רכש בגלל המשבר הכלכלי זה היה מוזר.
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אני מוכן שיצטטו אותי שאצל אנצ'לוטי הזאר יחזור לעצמו, מאמין שהוא גם יצליח להביא את ולוורדה לרמה הבאה. ויניסיוס, רודריגו ואסנסיו זה כבר יותר מסובך בהתחשב ברזומה שלו עם שחקנים צעירים.
    זה מינוי בעייתי מאוד אני מסכים, אבל אני כן מאמין שאיתו ריאל תשחק כדורגל יותר טוב בהתקפה, גם אם תהיה קצת פחות יציבה.
    אני לא יודע מה סוכם מבחינת רכש, אנצ'לוטי כן נראה לי כמו מאמן שיהיה מוכן להגיע בלי שיבטיחו לו שירכשו שחקנים, שזה קצת מדאיג, אבל יש חובה להשקיע סכומים יפים בשחקנים חדשים. אמבפה זה כמובן החלום, אבל אני לא מאמין שזה יקרה. בנוסף, הוא התחיל העונה לשחק הרבה בשמאל ולהכנס למרכז, וזה ברוך השם משהו שיש בקבוצה, גם אם לא ברמתו. אני חושב שאם סאנצ'ו יוכל להגיע בחצי מחיר, זו תהיה העברה יותר מועילה.
     
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    גם אלגרי מאמן פרגמטי שיקבל בכיף תכתיבים מההנהלה(גם אצל כאלה בסוף יש גם גבול), כנ"ל זידאן שפשוט נפגע מהתנהלות כלפיו אחרי שעשה מספיק כדי לקבל יותר אמון.
    ז'וז'ה מוריניו לא כזה, אבל פרס אז היה מוכן לעשות הכל כדי לעצור את ההגמוניה של פפ ובארסה, כולל להזיז את יד ימינו ולדאנו ולתת את המפתחות למאמן "גלאקטיקו".

    אני חושב שאנחנו יכולים להסכים שפרס לא מחפש מישהו שיוביל קו מקצועי עבור המועדון, אלא אחד שיקבל את הסגל ויפיק את המקסימום תוך כדי שהוא אומר תודה על כל החלטה מקצועית שמתקבלת.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    לגבי ההתקפה אנחנו באותה הדעה משום שכנראה לא היה לאן לרדת ממה שראינו אצל זידאן ולא הסתרתי את זה לרגע. אני חושב שזידאן עשה הכל כדי להגן על הזאר ולא שמענו ממנו אף ביקורת על הבלגי בתקשורת. זידאן סבל מחוסר מזל או שהוא אשם גם בפציעות של הבלגי? הוא לא מיהר להחזיר אותו לשחק, לפחות לא בעונה השנייה וכל אי נוחות הכי קטנה - וזידאן שם אותו בצד. זה לא שאנצ'לוטי ויתר כרגע על פ.ס.ז' או גרנאדה מילאן, כולה אברטון, קח שמבחינתו גם להגיע בלי רכש זה אחלה (אגב, הוא ירוויח שישה מיליון יורו לעונה לפי הדיווחים - פחות מחצי משכרו באברטון). אם הקופה ריקה אני לא יודע כמה אפשר להציב דרישות אבל להחזיר נניח את יוביץ' ואודגור זה לא מספיק, חייבים שחקן התקפה נורמלי גם ב-50 מיליון יורו, נניח הסכום שנוציא בוודאות אם נמכור את ואראן. סאנצ'ו לדעתי זה 80-100 מיליון יורו, נניח 60-70% ממה שאמבפה יעלה, כך שזה בעייתי אבל ברור שהייתי רוצה אותו.
    עוד נקודה שצריך להתעכב עליה לדעתי לפחות - היורו בא לרעתנו כי בנזמה ולוקה שהם שחקני המפתח - יחזרו שפוכים. אנחנו לא הקבוצה הגדולה היחידה שלשחקניה יש משימות בנבחרת אבל אלה הכי קריטיים אצלנו. וגם הזאר ייפצע :)

    @סמואל אטו לא מערער על השגיאות של פרס, אלגרי היה חלום, אני פשוט חושב שזה לא משהו גורף כפי שאתה הצגת את זה, לפחות לא בקדנציה השנייה שלו. כבר אין כל מיני קיירושים ולושמבורגויים על הקווים. מוריניו לא נחת לאף אחד להחליט לו.
    אלגרי אני מניח לא היה יכול לשים ברקס על רונאלדו אבל אני מניח שכמעט את כל השאר הוא קבע ביובה, למשל דיבאלה כשהצטרף. אני רוצה שתמנה לי את המאמנים בסדר הגודל של הקבוצות האלה שמחליטים מאה אחוז, אני לא מוצא אנשים כאלה. אולי פפ וקונטה.
    מאמנים "מהבית" או דודים טובים כאלה זה לא משהו חדש זה קרה אצלנו עוד-הרבה-הרבה-הרבה לפני פלורנטינו. נניח כמו שבאיירן בחרו בפליק. אגב בניטס הגיע ב-2015, כבר היה לו סגל מעולה אז לא צריך בכוח לעשות רכש, לא ככה? הוא בנה על חסה שחזר מפציעה כחלוץ מחליף של בנזמה, קאסמירו חזק להיות הקשר האחורי, לוקאס ואסקס הצטרף...
     
  7. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    לדעתי המינוי של אנצ'לוטי הוא סביר לחלוטין, בטח בהתחשב בכך שכמעט ואין מאמנים בכירים פנויים .
    אנצ'לוטי אימן בריאל ומכיר חלק מהשחקנים, הוא מאמן שאהוב על השחקנים בדומה לזידאן וחדר ההלבשה איתו יהיה שקט ורגוע .

    יחד עם זאת, בלי חיזוק התקפי של 2 שחקנים בכירים ברמה הגבוהה ביותר זה מן הסתם לא יפתור שום דבר מהבעיות של ריאל .

    לריאל יש יותר מדי שחקנים שמיצו את עצמם/ בינוניים ולא מתאימים לרמה הזאת .
    מרסלו, איסקו ומריאנו דיאז הראשונים שצריכים להימכר, ואחד מרודריגו או וויניסיוס צריך להיות מושאל לקבוצה אחרת .
    יש מצב שבייל יישאר בסגל מכיוון שאנצ'לוטי יאמין בו כפי שהאמין בחאמס רודריגז באברטון .

    אמבפה זה רכש חובה לריאל, הם צריכים ממש להתאבד עליו .
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    גם אודריוסולה ולדעתי טוב יעשו אם יפרדו מראמוס סופית.
     
  9. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    ציפיתי לפוטצ'טינו,אבל מילא. שיהיה בהצלחה,הוא צריך את זה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    כותרות העיתונים הבוקר עם שובו של אנצ'לוטי.

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1622610482058.Xxx

    שער המארקה: על רקע התמונה המרגשת מ-2014 - "האדון שהביא את הדסימה חוזר - זה רשמי, חתם לשלוש שנים". בספרד פורסם כי אנצ'לוטי ויתר על למעלה ממחצית משכרו באברטון וירוויח רק שישה מיליון יורו לעונה בלבן.

    בטור דעה דווקא תקפו את הקבוצה בניגוד לאתמול. "אנצ'לוטי הביא את הדסימה, יזכרו את הגביע העשירי ואת הדהירה של בייל בגמר הגביע - אבל הוא היה גם אופציה עשירית. פרס היה צריך להקשיב לכל הרמיזות של זידאן ולהיערך מבעוד-מועד עם מאמן על הכוונת. אנצ'לוטי לא ידע לנהל את כוח העבודה נכון ולכן סיים בידיים ריקות. בינתיים התגובות למינוי טובות אבל הכל טוב ויפה עד שמתחילים המשחקים עצמם".

    שער ה-AS עם ציטוט של קרלו עצמו: "הזדמנות בלתי צפויה". יוצג רשמית הערב ב-19:00 שעון ישראל במסיבת עיתונאים חגיגית; אזכורים לכך שמאמן הכושר המעולה פינטוס חוזר (היה יד ימינו של זידאן) ויהיה חלק מהכוורת כדי להתגבר על מכת הפציעות האיומה.

    ב-AS הציגו שבעה צעדים קריטיים שאנצ'לוטי חייב לבצע או יותר נכון "לכבות שריפות" ומהר. האם האיטלקי מסוגל להחיות את איסקו שהציג תחתיו שנתיים מעולות? אצל זידאן הספרדי הרגיש דחוי אלא שמאז התקופה המוצלחת עם קרלו - עבר זמן רב. אנצל'וטי צריך להכריע האם להשאיר את ראמוס או ואראן. מכירת ואראן תוכל למשל לשפר את ההצעה הכספית לראמוס. ומה יקרה עם הצעירים אנטוניו בלאנקו מיגל גוטיירס שאמורים להיכלל סופית ולצמיתות בסגל הקבוצה הבוגרת? אנצ'לוטי לא נוהג לטפח צעירים ולרוב מעדיף ניסיון. סימן שאלה נוסף הוא לוקה יוביץ' עליו תיאורטית אפשר להרוויח וכן המושאלים הרבים. סבאיוס ואודגור אולי רלוונטיים שכן מודריץ' לא יוכל שוב לשחק 40 משחקים בשנה. הבעיות הגדולות הן בייל והזאר שמרוויחים יחד 60 מיליון יורו. המצבים שלהם שונים. ריאל מחכה לראות מה קורה עם הזאר ביורו בעוד בייל מהווה כמו עצם בגרון עם עונה נוספת בחוזה. ואמבפה? "לריאל אין ברירה אלא לעשות כל שביכולתה כדי להחתימו ושיהיה האבן הראשונה בפרויקט החדש".

    בשני העיתונים הגדולים הציגו את אלבארו ארבלואה כמי שעשוי להיות עוזרו של אנצ'לוטי שבקדנצייה הראשונה נעזר בזידאן בעונת הדסימה וכעבור שנה בפרננדו היירו. קרלו מאמין בכוורת הכוללת שחקן עבר אהוב והספרדי שאימן בהצלחה את קבוצת הנוער - יכול לעשות עוד צעד קדימה. "זכינו איתו בדסימה ושיחקנו כדורגל נהדר ואלה היו שנתיים נהדרות", אמר ארבלואה רק אתמול כשנשאל על אנצ'לוטי.
     
  11. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    אם רוצי לבנות את ראול,אז צריך לדחוף אותו להיות העוזר של קרלו.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    לא בהכרח, לטעמי אין כמו לעמוד על הקווים בקבוצה ולקחת הכל על עצמך, ועונה אחת בגרמניה או אפילו שתיים לצורך העניין - הזדמנות נהדרת עבורו, הוא גם שיחק בשאלקה במשך שנתיים, מכיר מה שקורה שם. זידאן למשל עשה את הצעדים "הפוך" - עוזר של אנצ'לוטי בעונת הדסימה ואז הגיע לקסטיליה וגם שם אגב היה לא מדהים ברמת התוצאות או קידום השחקנים (יש שמועות שהסכסוך עם מרקוס יורנטה החל עוד בימי קסטיליה וגם שמרטין אודגור לא ממש אהב אותו). כל זה לא סותר ולו במעט את עובדה שלראות את ראול לצד אנצ'לוטי יגרום לי לצמרמורת..
     
  13. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    זה שאתה דוחף אותו לאמן בבונדסליגה זה נחמד, אבל מי אמר שבגרמניה רוצים אותו ?
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    היית קורא אז היית יודע, פרנקפורט פנתה אליו יותר מפעם אחת וראול בינתיים נשאר בקסטיליה. זו קבוצה מעולה כדי לעשות עליה סטאז' - הלחץ לא בשמיים אבל היא קבוצה רצינית והתקפית, כזו שתשחק באירופה בעונה הבאה. ראול גם מכיר את המדינה בגלל החוויה בשאלקה.

    *********************************

    למי שרוצה לקרוא קצת על דבריו של קרלו אנצ'לוטי במסיבת העיתונאים:

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/4366_1622652494864.Xxx

    "קודם כל תודה לפלורנטינו ולחוסה אנחל שנתנו לי את ההזדמנות הזו. כשמדריד התקשרה אלי לא היה לי ספק לרגע. אני חושב שאנחנו הולכים לחזור על משהו טוב כמו בעבר וזה אתגר ענק עבורי. אני יודע מה זה אומר לאמן את ריאל מדריד, כאן יש לך אחריות יותר מבכל מקום אחר, ואעשה זאת עם הנאה ואושר רב. אעשה כמיטב יכולתי. אני לא אותו מאמן מלפני שש שנים, צברתי עוד ניסיון, לטוב ולרע, חוויתי עוד דברים (סיפר כי כי נהנה מאוד באברטון)".

    הוא יודע היטב לאן הוא מגיע, בקיצור: "ביקורת היא נורמלית. זו הקבוצה הכי גדולה בעולם. אימון הקבוצה החשובה ביותר בעולם נותן לך אחריות רבה ולפעמים דברים לא הולכים לך. המטרות הן כמו תמיד לזכות בכל התארים. "הכדורגל צריך להיות מהיר, אגרסיבי ומרהיב. זה מה שהאוהדים דורשים וההיסטוריה מחייבת".

    כשנשאל על עתידו של הקפטן: "עם ראמוס או בלעדיו ריאל תהיה קבוצה תחרותית. נשוחח איתו ונראה מה קורה. אנחנו מכבדים אותו. אני יודע שיש בעיה עם חידוש החוזה. הוא היה כאן חלק חשוב בכל ההצלחות שלנו", אמר על הקפטן. עוד קודם לכן אמר בהקשר זה: "קשה לדמיין את ריאל בלעדיו אבל לי היה קשה לדמיין את ריאל ללא אנצ'לוטי (בלעדיו) וזה אכן קרה".

    כשנשאל על קיליאן אמבפה והאם חסר קראק וכן על הבעיות בהתקפה: "הכל קרה מהר ועדיין לא יצא לי לשוחח ממש עם פרס. כמובן שעם שחקנים איכותיים יותר קל יותר להצליח. בנזמה צריך להבקיע 50 שערים, לא 30. ויניסיוס צריך לכבוש יותר שערים, כולם צריכים להבקיע יותר. בנזמה הוא חלוץ צמרת ועשה התקדמו גדולה. יש לי תקווה רבה בהרבה שחקנים צעירים. הזאר? לא הצליח להראות למה הוא מסוגל ואולי השנה זה יקרה. בואו לא נמעיט באיכות הסגל הזה שהגיע לחצי הגמר. אני לא מרגיש חוסר וודאות".

    הוא הדגיש גם את הצעירים: "בפעם הקודמת שלי כאן עלו שחקנים מקסטיליה - קרבחאל, נאצ'ו ומוראטה. אני מכיר את ההרכב, הקאנטרה והמושאלים וננתח הכל ברוגע בקרוב". עוד הוסיף כי לטענתו הסגל בנוי טוב מבחינת השילוב בין וותיקים כמו מודריץ' וקרוס לבין שחקנים כמו פדה ואלוורדה לדוגמא.

    "בייל, מרסלו ואיסקו? אני יכול לנסות להניע אותם (לגרום להם לשחק טוב יותר) אבל השופט הגדול ביותר הוא כר הדשא והיכולת שהשחקנים מציגים. בייל מיעט לשחק בשנה האחרונה אבל הבקיע שערים. אם הוא יפגין מוטיבצייה אני חושב שהוא יכול להצליח כאן שוב". נזכיר כי לבייל וקרלו היה תאקל גדול כשסוכנו של בייל דרש מפרס לשבצו במרכז ההתקפה והמהלך כמעט נכפה על אנצ'לוטי".

    על כריסטיאנו רונאלדו: "יש לי חיבה רבה לכריסטיאנו, אבל אני לא אוהב לדבר על שחקנים שיש להם חוזה עם מועדון אחר. אני יכול לפרט הרבה על כמה אני מחזיק ממנו ואוהב אותו, על האושר שגרם לי כמאמן כאן ועל היכולת הטובה שלו במדי יובנטוס. עיתונאי שאל אותי האם הוא בסוף הקריירה ואמרתי שכן, (צוחק) כי הוא כבש רק 35 שערים. הוא הרגיל את כולם שהוא כובש 50".

    על המאמן היוצא: "מה יש לי להגיד על זידאן כבר? הוא זכה שלוש פעמים בליגת האלופות. כולם צריכים להודות לו, הוא עשה את המקסימום, ככה זה הכדורגל". חוש ההומור שלו עדיין מצוין ואמר: "אני רואה שאתם עדיין פה (העיתונאים), אף אחד לא התחלף. רק המאמנים משתנים כל הזמן, הולכים ובאים, אה?". עוד אמר: "כן שרתי את המנון הדסימה ואני גאה מאוד, נהניתי. אהבתי את השיר ואני זוכר אותו בצורה מושלמת. הלוואי ואשיר אותו שוב". אמן, קרלו!
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    קצת חדשות:

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1622736862061.Xxx

    - לוקאס ואסקס האריך את חוזהו בריאל מדריד עד 2024 ויסגור תשע שנים בקבוצה. זכה לשדרוג בשכר - ירוויח חמישה מיליון יורו לעונה. "החלום נמשך. אני גאה להמשיך בריאל מדריד, היא הבית שלי. למדתי את הערכים שלה והתקדמתי בזכותם. כילד חגגתי שער בקבוצות הצעירות ולמטה הייתה לי חולצה של ראול. יש לי 240 משחקים, מספר שלא יכולתי לדמיין כשהייתי ילד. ואתן הכל כדי שיהיו לי עוד הרבה יותר".
    - הבא בתור צפוי להיות נאצ'ו כשבספרד דווח שגם הוא חתם עד 2024 (חוזהו המקורי מסתיים ב-2022) ונראה שכל מה שחסר זו ההכרזה הרשמית לאחר שכבר סיכם את תנאיו.
    - לגבי הקפטן סרחיו ראמוס המצב שונה לגמרי, לפי ג'וזפ פדרול מאל צ'ירינגיטו - הפגישה שעתידה להתקיים בינו לבין הנשיא פלורנטינו פרס - תהיה פורמלית בלבד כדי לנסות להיפרד מהמועדון בצורה יפה. "זה עניין של גאווה", נכתב בספרד. ישנה אופציות שראמוס יכתוב מכתב ארוך כמו זידאן או יקיים מסיבת עיתונאים וישפוך הכל החוצה.
    - גם במארקה וגם ב-AS נכתב "חגיגית" כי ריאל תצמצם את הסגל, המאמן ינסה להפיק את המיטב ממה שיש ומחלק מהמושאלים שיחזרו. לא יגיעו עוד שחקנים מלבד הניסיון לצרף את קיליאן אמבפה.
    - פתחו יומנים: קרלו אנצ'לוטי הקדים את החזרה לאימונים מה-12 ביולי לחמישה ביולי, קיצץ לשחקנים שבוע מהחופשה (את התאריך המקורי קבע זינדין זידאן). הוא יעשה להם "פרה טמפורדה (קדם עונה)" בוולדבבאס. ואם כבר ענייני כושר - אנטוניו פינטוס, מאמן הכושר הנהדר והאהוב, חוזר הביתה לריאל וינסה לשקם את הקבוצה ולהילחם במכת הפציעות...
     
מצב נושא:
הנושא נעול.