יובנטוס 2020/2021 - רב הנסתר על הגלוי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י itzik.miro, ‏18/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    אתה צודק, אבל אי אפשר לנכות גם את החלק של פאולו. הבעיה איתו שהראש שלו לא תמיד בכדורגל. אני מזכיר לך את ההתכסחויות שהיו לו עם אלגרי עוד לפני שרונאלדו הגיע. אלגרי אפילו שלח אותו ליציע לחודשיים. עכשיו המיסטר חזר לקבוצה והכריז על דיבאלה בתור "פרוייקט שיקום"(לא בדיוק במילים האלה אבל לזה הוא התכוון) נראה לאיפה זה יתקדם. אגב גם בתקופת סארי שאתה מציין כתקופה שבה פאולו פרח היו לו הרבה UPS AND DOWNS. כולנו זוכרים את החודשיים האחרונים שפאולו הפגיז אבל זאת לא היתה עונה טובה שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/8/21
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אם שחקן מסוים פרח תחת מאמן מסוים זה לא שיקול מספיק טוב כדי להשאיר אותו (סארי), התבזבזה שנה מיותרת עם פירלו לדעתי אבל בגדול אלגרי הגיע אז בטווח היותר רחוק הקבוצה הרוויחה. גם אם קונטה היה נשאר הייתי אומר את זה ועכשיו על אחת כמה וכמה - המאמן הטוב ביותר באיטליה נמצא ביובנטוס, זו שהייתה פייבוריטית לאליפות איבדה שני שחקנים גדולים (מחשיב את לוקאקו כבר בצ'לסי), לא מראה ממש יומרות. אני חושב שנראה שיפור בדיבאלה אבל לא מספיק ובכל מקרה יש את מוראטה שיהיו משחקים שהוא יעצבן אתכם אבל יכבוש את ה-20 שלו וכמובן כריסטיאנו. יש למה לצפות גם מקייזה, מקני ועוד. אגב אם אתה מחזיק משחקן מסוים אתה לא יכול לנקות אותו מאשמה לגבי זה שהוא תקוע במקום - דיבאלה\הזאר כל אחד אחר. וההפסד או התבוסה אתמול במשחק הידידות לא אומרת דבר..
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    אלגרי הוא אחד משני המאמנים האיטלקים הכי מצליחים לצד קונטה(ואולי גם מנצ'יני) האם הוא גם הכי טוב? הוא היה הכי טוב לפני 5 שנים, אבל הכדורגל מאד השתנה מאז, כולל הכדורגל האיטלקי, ולי זה הרגיש שאלגרי דרך במקום. כדי לחזור להיות המאמן הכי טוב באיטליה הוא צריך לשנות את הגישה שלו, היו לו שנתיים בבית לעבוד את זה.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אז מי המאמן הכי טוב באיטליה כרגע? אולי השנה האחרונה של אלגרי השאירה קצת טעם מר בפה, ועדיין אני נותן לו את הקרדיט. אני דווקא חושב שיובנטוס צריכה לחזור למקורות - לחזור להיות יובנטוס - קצת שיניים, לדעת 'לסבול' ולנצח את המשחקים הצמודים האלה ולהפגין אופי ו-ווינריות. וגם כל מיני 0:1ים למיניהם נגד קבוצות התחתית מה שהיה קצת עקב האכילס בעונה שעברה. אם הכדורגל יהיה יפה? לא הייתי בונה על זה, דווקא העניין הזה תלוי הרבה בארתור לדעתי ובעיקר בדיבאלה שהוא מהבודדים בסגל שבשבילו אתה קונה כרטיס. באיזה תקופה הכי נהנתה מהכדורגל של יובנטוס?
     
  5. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    כדי להיות יובה עם "השיניים" אנחנו זקוקים לעזיבת כל הפרימדונות שהושחלו למועדון ובדגש על ראמזי, רונאלדו, ארתור וראביו, עזיבת כל השבעים ובדגש על אלכס סנדרו, דה שיליו ואלו שלא הצליחו להתקדם ודרכו במקום/חזרו אחורה ביכולת בדגש על בנטנקור וברנרדסקי.

    זה לא יקרה הקיץ כמובן אבל בתקווה שכן בקיץ הבא.

    דיבאלה, קולוסבסקי, קייזה, דה ליכט, קוואדראדו, קייליני, מק'קיני ואולי דנילו הם היחידים מבחינתי שצריכים להיות פה בתחילת עונת 22/23 מכל הסגל הנוכחי.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/8/21
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    מה שאתה אומר מדויק אבל זה קיץ מוזר וקשה ועצוב לרוב היבשת (אנגליה ופ.ס.ז' יוצאות דופן, מה נעשה), תראה את ריאל מדריד וברצלונה שבאופן לא מפתיע יובנטוס דוחפת איתן למצב הסופרליג, אינטר מאבדת שחקני מפתח. לא אמרתי שדווקא בשנה הזו למשל תזכו בליגת האלופות ותשברו את הקללה אבל סקודטו בהחלט אפשרי. אני מצפה מאלגרי שיצמצם קצת את הליקווים כמה שאפשר ואין סיבה שראביו למשל יהיה שחקן הרכב (אני לא יודע מה המצב ביובנטוס אבל כבר שמענו על מעלליו בחדר ההלבשה בצרפת). אם פיאניץ' יגיע, לדעתי אגב זה נקרא לחזור לאחור - אז סביר שארתור למשל ייאבד את מקומו. אלגרי לא קוסם, זה נכון, אבל אני חושב שעצם הנוכחות שלו תקרב את יובנטוס למקורות שלה ולו בטיפה. קוואדראדו לדעתי אנדרייטד גדול, הוא כבר בן 33, איך הוא נראה בגיל הזה ואיך מרסלו. אגב, פחות שמועות על לוקאטלי ויובנטוס לאחרונה או שאני טועה?
     
  7. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    כמו שכתבתי - השנה זה לא יקרה ואלגרי יסתדר עם מה שיש אבל בקיץ הבא השינוי יהיה חייב להגיע.

    לגבי לוקאטלי צפויות להיות התפתחויות השבוע לכאן או לכאן.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  8. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,951
    לייקים שהתקבלו:
    3,355
    קיץ קשה כמעט לכל היבשת, אלגרי יצטרך לעשות את המיטב ממה שיש. למזלנו - בזה הוא מתמחה
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    אשכרה השנה האליפות על הרצפה ורק לבוא לקחת. האם זאת תהיה מילאן? האם זאת תהיה אטאלנטה? האם ספאלטי סוף סוף לא יבעט בדלי? :tonguewink:
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    שאלה פה לאיציק, עמרי ושאר אוהדי יובה אם יש כאלה. הבנו כבר שחסר לנו את הגרוש ללירה בשביל להביא את לוקאטלי. למה לא למכור את דיבאלה? נכון שהערך שלו הוא כבר לא מה שהיה לפני שנתיים אבל אם נרוויח עליו אפילו 20-30 למה לא ללכת על זה. לדעתי נכון להיום לוקאטלי יכול לתרום ליובה יותר מדיבאלה. אני אומר את זה בצער אבל פאולו נראה כמו שחקן שפרש מבלי להודיע.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני לא אוהד יובנטוס אבל אענה, אל תכעס עליי: קודם כל בשנה הבאה רונאלדו הולך ואולי זה גם יתרום לדיבאלה. מזכיר לך את העונה הקטסטרופלית של הזאר בצ'לסי ב-2015/16, יש כאלה שקראו לזה לשביתה איטלקית והאשימו אותו בפיטורי מוריניו (כלומר בעונת הגיהנום של צ'לסי, וגם אחרי השינוי על עמדת המאמן הוא לא חזר). אבל הוא יצא מזה כמו גדול ואתה זוכר היטב איזה שחקן על הוא היה ב-2018/19 וכן הלאה. גם את די מאריה הספידו אחרי מה שקרה במנצ'סטר יונייטד. אני לא אומר שהוא יעמוד בציפיות ויהיה היורש של דל פיירו או קרוב לכך אבל לא רוצה להספיד אותו. 20 מיליון יורו זה סכום גרוע ואני בטוח שליובנטוס כן יש 'רזרבות' או לפחות דרכים אחרות כדי להשיג עוד קצת כסף, סכומים בלבל הזה.
    נניח ודיבאלה היה עוזב זה לא מרגיש לך שההתקפה מאוד קצרה עם כריסטיאנו ומוראטה בלבד? הרי זה לא שמויזה קן חזר או משהו כזה (עונה יפה מאוד כמחליף בפ.ס.ז').

    לא ארחיב יותר מדי אבל בהמשך לדיון שלקחתי בו חלק לא מזמן - אני יודע שהסגל אותו סגל, אבל יובנטוס תהיה דומה יותר ליובנטוס כי אלגרי יבחר הרכב טוב יותר ואני מאמין שעצם הנוכחות שלו חשובה וטובה.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    לא יהיה שם רק את רונאלדו ומוראטה אלא גם את קייזה וקולוסבסקי. אבל בלי קשר, מה שאני רוצה לראות זה קבוצה שמלאכת השערים תתחלק בין כל החברים ולא תיפול רק על החלוצים. גם באטאלנטה יש על הנייר רק שני שחקנים שהם חלוצים טבעיים(ואפילו לא משחקים ביחד) ועדיין היא מבקיעה 90 גולים בעונה. כמה חלוצים טבעים היו שנה שעברה באינטר שהיא רמסה את הליגה, לא יותר מאשר אצלנו גם אם אתה מוריד את דיבאלה.
     
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    לא יודע אם אני מדי מחזיק מהקישור של יובה או לא מספיק מחזיק מלוקאטלי, אבל מה הוא כבר יתרום לכם?
    ארתור, בנטנקור, ראביו, מקני, ראמזי - אף אחד מהם לא סופרסטאר אבל אף אחד מהם לא סוף העולם.
    ללוקאטלי יש מה לתרום? בהחלט, אבל האם הוא כזה שדרוג דרמטי לקישור? זה לא פירלו ולא צ'אבי. עוד קשר נחמד לסגל עם 5 קשרים נחמדים.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    הוא לא פירלו ולא צ׳אבי, אפילו לא וראטי, אבל כן יש לו פוטנציאל להיות מעל הזבל שיש לנו היום בקישור וזה מבחינתי מספיק. גם סמי חדירה לא היה צ׳אבי ו-וידאל בכלל נראה כמו מוסכניק שמסתפר עם מכסחת דשא, אפשר לערער על התרומה שלהם ליובה?
     
  15. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,300
    לייקים שהתקבלו:
    3,685
    מין:
    זכר
    כנראה ששניהם, כי לפחות לדעתי, מבחינת יכולת נוכחית/פוטנציאל לעשות זאת ביובנטוס הוא רמה מעל למה שיש ליובנטוס כרגע.

    אם כבר הזכרת את פירלו, אז יש המון דברים שאני רואה אצל לוקאטלי שיכולים להפוך אותו לפירלו החדש והמודרני של יובנטוס.

    (אני לא שולח אף אחד להסיק מסקנות מסרטונים ביוטיוב, למעשה אני בעצמי לעולם לא עושה זאת) אבל הוידאו הזה למשל די מצמטת את הדברים הטובים שאני רואה אצלו:


    *לא פוסל שאני חוטא כמוך רק הפוך. כלומר מחזיק מדי מלוקאטלי או לא מחזיק מספיק מהקישור של יובנטוס על פי מה שראיתי בשנים האחרונות.
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.