אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,937
    לייקים שהתקבלו:
    2,565
    עלית עליי
     
  2. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,937
    לייקים שהתקבלו:
    2,565
    אגב, אני לא קונה לרגע את הדאגה שלך או של שאר החכמולוגים פה לתושבי דרום תל אביב. הם מעניינים לכם את התחת. אתם בסה"כ משתמשים בהם כדי לשחרר את הקיטור הגזעני שלכם.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,969
    לייקים שהתקבלו:
    14,657
    מין:
    זכר
    אין כאן מישהו שמכיר את איזור התחנה המרכזית יותר טוב ממני, בטח לא סיונרה הקשקשן. אני מכיר את האיזור הזה עוד מימי התחנה המרכזית הישנה.
     
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,693
    לייקים שהתקבלו:
    3,346
    אני כמעט בטוח שפעם ראיתי ושמרתי תגובה של שפי פז בפייסבוק שהיא כתבה משהו בסגנון של "הסיבה המרכזית שאני במאבק הזה היא שמירה על הצביון היהודי של מדינת ישראל"(כמובן בניסוח יותר בהמתי), עוד יומיים אהיה בבית ליד המחשב ואעדכן אם אני מוצא את הצילום.
     
  5. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,693
    לייקים שהתקבלו:
    3,346
    אם אתה מכיר את האזור הזה כל כך טוב אתה בטוח יכול לספר לנו על המצב שם לפני הגעת המסתננים הראשונים ב2007.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,969
    לייקים שהתקבלו:
    14,657
    מין:
    זכר
    זה אף פעם לא היה רמת אביב בוא נאמר זאת כך. תמיד היה פשע ונרקומנים ולכלוך. לא אומר שלא. אבל מאז המסתננים זה הפך לג'ונגל אחד גדול. המשטרה מפחדת להיכנס לשם בלילה, וזה למרות שהקימו תחנה בסמוך. הם מעדיפים להתחבא שם בפנים. למזלי לא הותקפתי על ידי מסתננים, אבל מחזות שלהם הולכים מכות רצח אחד עם השני, כולל סכיני ואלות, הם מחזות שנתקלתי בהם לא פעם ולא פעמיים. וזה רק ביום. בלילה אני לא מעז להתקרב לשם.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,969
    לייקים שהתקבלו:
    14,657
    מין:
    זכר
    תראה למען ההגינות אני רוצה להגיד שרובם אנשים הגונים שהגיעו להתפרנס ולבנות לעצמם חיים נורמלים. צריך לזכור גם שחלקם הגדול זה נשים שלא מעורבות כמעט בכלל בפשיעה. אבל יש שם לא מעט טיפוסים שאללה יסתור, והם אלה שמכתיבים את הטון.
     
  8. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    היה שם פשע והזנחה גם לפני המסתננים אז מה הבעיה של המקומיים שנוסיף להם עוד קצת מזה? עוד קצת פשע, עוד קצת עוני, הם גם ככה רגילים לחיות ככה. למה הם כל כך לא מוסריים? למה הם לא יכולים פשוט לספוג את הגידול הנוסף בשיעורי העוני הפשע האבטלה האונס והביזה ולסתום את הפה?
    כמה זה קל להיות מוסרי על הגב של מישהו אחר, כמה זה קל להיות לוחם צדק באייסוקר ובטוויטר, כמה זה קל לזרוק מילים ריקות מתוכן כדי שיראו כמה אני מוסרי ומיוחד. פשוט חבורת מעוררי רחמים.
    אם לדאוג לאזרחי דרום תל אביב היה סקסי ומוסרי כמו לדאוג למסתנני דרום תל אביב אולי החיים של אנשים שחיים שם עשרות שנים והפריחו את השממה הזאת היו נראים קצת יותר טוב, אבל אלה שיגידו תודה שמישהו בכלל טרח להעלות אותם על המטוס לפה.
    מי שכל כך אוהב ודואג למסתננים לא משכן אותם בדרום תל אביב, אזור שהוזנח בקפידה פחות או יותר מקום המדינה. מאוד מוסרי מצד חברייך לקלוט אנשים ללא היכר ובלי יכולת לדאוג להם תוך שהם משכנים אותם בפח הזבל של המדינה, אצילים שכמותם.
    אני מוכן לקלוט את כל המסתננים מאריתריאה ואפגניסטן בתנאי שכולם ישוכנו בשכונה של גבי לסקי ושלך. כזה אני, מוסרי.
     
    קשר שמאלי, abcd, Roma ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,392
    לייקים שהתקבלו:
    6,850
    ונניח ומצאת, זה אמור לשמש ראיה למה בדיוק?
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  10. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    */aaarofl*/aaarofl*/aaarofl

    תנגב את הדמעות חמוד, אם אתה רוצה לייקים רק תבקש זה לא עולה כסף.
     
    קשר שמאלי ו-italiano אוהבים את זה.
  11. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,919
    לייקים שהתקבלו:
    1,294
    בסוף האשמה העיקרית על המשטרה כי אי אפשר להעיף את כולם על רפסודות. אני מקווה שהמשטרה לפחות אוכפת שם מסכות.
     
  12. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אני מניח שדיברת אליי ואם לא אז מתנצל.
    אתה באמת חושב שלייקים מעניינים אותי? אני לא בן 10. לא העליתי תמונה בביקיני כדי לסחוט לייקים, הבעתי את דעתי ואם מישהו עשה לה לייק אני מניח שהוא מסכים איתי ועל זה אני שמח.
    דמעות? הדבר האחרון שאעשה זה להתמסכן או להשתפך בפני מישהו רנדומלי שאני לא מכיר, אני פשוט מתעב אנשים שמנסים בכוח להיות מוסריים ונאורים בלי שום כיסוי למילים שלהם ועל הגב של אנשים אחרים. אני בטוח שאתה לא צריך להתמודד עם הצד האפל של המסתננים ומבקשי המקלט שאי אפשר להתייחס אליהם באופן פרטני אלא כמקרו של קבוצה אתנית, אתה ושכמותך רק מכניסים אותם למדינה וזורקים אותם רחוק מכם, אז אנא ממך אם זאת לא בקשה גדולה מדי אל תבלבל לנו את המוח על סולם ערכים ומוסר.
     
  13. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,937
    לייקים שהתקבלו:
    2,565
    @South Boy טעית בכתובת, @Roma קרוב אליך בדעות.

    לגבי מה שכתבת, אני לא מחזיק מעצמי נאור או לוחם צדק או מוסרי, אני לא טהרן וגם אני חושב שצריל למצוא דרך להחזיר את מהגרי העבודה/המהגרים הלא חוקיים (מסתננים זאת מילה מתועבת בעיני, הם עדיין בני אדם ולא ג'וקים) בחזרה לארצם.

    אני כן מוחה על הסגידה לזבל האנושי שפי פז שפורצת לגני ילדים ומבהילה אותם וקוראת לשים אישה מול כיתת יורים. היא בשום אופן לא אמורה להיות הפנים של המאבק הזה, ואני לא מאמין בכוונותיה. היא גוש גזענות אחד גדול האישה הזאת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/8/21
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    חס וחלילה, מי שהתכוונתי עליו יודע. כנראה שהוא חסום אצלך אז אתה לא רואה שציטטתי אותו.
     
  15. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    לפי החוק הבינלאומי (מונח שמאוד אוהבים להשתמש בו כאן) כולם מסתננים ואף אחד מהם לא פליט כי פליט מוגדר כאדם שחי במדינה הראשונה שאליה הגיע ברגע שעבר את הגבול של המדינה שלו ובתנאי שבמדינה שלו מתרחשת מלחמה, ולישראל אין שום גבול משותף עם אריתריאה סודאן או אפגניסטן. כולם הסתננו לכאן וכולם עשו זאת ממניעים אישיים ולא כי הם ברחו ממלחמה אחרת היו נשארים במצרים או פקיסטן במקרה של האפגנים. מי היה מאמין שאנשים יהיו מוכנים לסבול אפרטהייד בשביל רמת חיים קצת יותר גבוהה מבמצרים? ברגע שהם עברו גבול עם יותר ממדינה אחת הם נחשבים למהגרי עבודה.
    אני בטוח שבמהלך חיי יצא לי לראות יותר מסתננים ממה שחייל השוקולד יראה אי פעם, לאנשים שתומכים בהבאת מסתננים אין בעלות על מוסר ורחמים וגם לי כואב לראות משפחות תמימות שחיות בתת תנאים וילדים שחיים בפחד מתמשך מגירוש בגלל ההורים שלהם אבל אני גם מחובר למציאות ויודע שהעולם לא זה יקום של קשתות בענן וחדי קרן שהכול מושלם ומקסים בו, שלא רק שאין ביכולתה של מדינת ישראל לקלוט ולדאוג לכולם אלא גם שהמדינה צריכה קודם לדאוג לעניי עירה ותודה לאל לא חסר כאלה. להכניס את כולם ולזרוק אותם בשוליים של המדינה זה לא פתרון.
    וכן, הם הסתננו לארץ הזאת, לא נפלטו אליה ממלחמה ולא היגרו אליה. בדיוק כמו שישראלי שעובד בעגלות בארצות הברית בלי מעמד ובאופן לא חוקי הסתנן לארצות הברית לצורך העניין.
    אני לא מעריץ את שפי פז וגם רומא לא כי הוא הבהיר במפורש שהציוץ שלה היה אומלל ואני בטוח שהוא לא מעודד פריצה לגני ילדים (לא מכיר את הסיפור, יכול להיות לזה הסבר) אבל היא בטוח עדיפה על גבי לסקי חלאת האדם. המאבק של שפי פז למען עוול וסבל שנגרם לעשרות אלפי אנשים שהם לא מסתננים שצריך לדאוג להם גם על חשבון האוכלוסייה המקומית (וזה מה שקורה דה פקטו) מעורר הערכה כלפיה, היא הייתה פעם בצד השני של המתרס אם לא ידעת, נלחמה המון למען זכויות המסתננים עד שהבינה שהאמת קרובה יותר לצד השני מאשר למה שהיא האמינה בו. אם גבי לסקי הייתה חווה את החיים עם מסתננים על הבשר שלה סביר להניח שגם היא הייתה משנה את עורה, אבל מה שרואים מאיפה שהיא נמצאת לא רואים איפה ששפי פז נמצאת.