מחזור עשירי בספרד: שער ענק של אלאבה, ריאל מנצחת 1:2 בקלאסיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/10/21.

  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הבעיה של ריאל העונה הייתה ההגנה, כשהפתרונות של אנצ'לוטי תקעו לנו גם את ההגנה וגם את ההתקפה. מנדי כן עוזר לייצוב שלה, גם אם הוא לא מדהים התקפית, אני יכול לחיות איתו שם. אסור לשכוח שזה בסך הכל משחק 1-2 שלו העונה.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    הנה בארסה הכניסה 4.3 מיליון יורו מהקלאסיקו הקרוב, יש קצת כסף כדי לפטר את קומאן (מציינים בכל כלי התקשורת ש-85 אלף אוהדים זו הכמות הכי גדולה מאז הקורונה. אבל למה שיציינו שאפשר היה להביא תפוצה של מאה אחוז ושזו כמות הקהל הכי נמוכה של בארסה בקלאסיקו מאז 1993? לא סיפרו לכם הכל).

    לגבי ריאל: אנחנו יודעים מה מנדי שווה התקפית, הוא כבר שנתיים וקצת במועדון. זה לא משנה שזה המשחק הראשון או השני שלו העונה. אני כן חושב שהוא קצת מסוגל ליותר ממה שהראה עד כמה, מהסיבה הפשוטה שיש לו יתרון מהירות על רוב השחקנים. הוא גם שקט יחסית ומשחק עם ביטחון. דוגמא למה שהתכוונתי - הבישול לבנזמה בדרבי נגד אתלטיקו בפברואר 2020 לדוגמא, זו לא ממש הייתה מתפרצת.
    המשחק אתמול לא היה טוב, זה נכון, שמחתי רק מהניצחון. זידאן אכן ניצח קבוצה טובה יותר - כי מסי היה שם. אבל גם בדי סטפאנו אשתקד הלכנו מאוד אחורה בדקות מסוימות והיה משקוף ברגע האחרון. בקאמפ נואו לא הגענו להרבה מצבים. אמנם בשני המשחקים זה קרה בגלל קבלת החלטות גרועה של ויניסיוס, אבל עליונות אדירה לא הייתה.

    מאבק האליפות? הפעם יהיה לאתלטיקו קשה אם תמשיך להתבטל בדרבים. סימאונה צריך להמציא את הקבוצה מחדש, עם יורנטה בינתיים זה לא זה. אני מניח שכל פעם יהיה שם שחקן אחר - סוארס בעיקר ואולי קצת גריזמן ופליקס כדי לנצח משחקים, הסגל טוב. הכדורגל רע. מצד שני אני חושב שהלוח שלה היה היותר קשה עד עתה.
     
  3. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    כמה בישולים ופעולות התקפיות דומות לדרבי ההוא היו למנדי מלבד הכדור ההוא לבנזמה? (שגם הוא היה מסירה קרובה בנגיעה תוך כדי תנועה, אחרי כדור על מגש שקיבל מויניסיוס).

    הבעיות שלנו בהגנה העונה נבעו בעיקר משחקני הקישור האחורי שנמצאים מתחת לרמתם הרגילה + חוסר סיוע של שחקני האגף (בגלל זה ואסקז נראה אבוד הגנתית באגף ימין כשאצל זידאן הוא נראה בסדר גמור באספקט הזה). בגדול כל פעם שהוראות המאמן יגררו עמידה כזו במגרש סביר שנאפשר לא מעט מצבים, ויריבות איכותיות ינצלו את זה. האוריינטציה ההגנתית כביכול של מנדי לעומת החורבן שהוא ממיט על משחק ההתקפה לא מספיק תורמת לנו בשביל לחיות עם ההצבה הזו ב95% מהמשחקים. אולי נגד באיירן או צ׳לסי אני אקבל הצבה שלו באגף על חשבון משחק ההתקפה. נגד ברצלונה כזו? ממש הגזמה.
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הוא נראה בסדר אצל זידאן כשמנדי היה שם. אתמול היה את מנדי וגם אתמול הוא נראה שוב בסדר. אני חושב שאתה ממעיט בחולשת המגינים כסיבה שההגנה שלנו נראתה כל כך גרוע.
     
  5. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    מה שאתה מתאר הוא קורלציה אבל לא סיבתיות. מנדי משחק באגף השני ולא משפיע בכלל על עבודת ההגנה בצד של לוקאס (אלא אם יש ״אפקט פרפר״ שבו מנדי מכסה לבד צד שלם ואז כל הקבוצה יכולה לעזור ללוקאס - בפועל זה לא בדיוק מה שקורה).

    ההסבר שאני מוצא הוא שבתקופת זידאן היו הוראות הגנה ברורות לשחקני הכנף והם הצליחו לסייע ללוקאס בצד דלו טוב יותר. בנוסף, קאסמירו עשה עבודה טובה יותר בחיפוי על הבלמים וככה הם יכלו ״לפזול״ ימינה ולעזור ללוקאס עוד קצת.
    המשחק-שניים עם מנדי העונה הם לא מדד לכלום, כי בקלאסיקו עכשיו אנצ׳לוטי הוריד את כל הקבוצה מאוד נמוך ורורדיגו ספציפית כמעט לא תמך בהתקפה כששיחק, אז ככה לוקאס שוב קיבל סיוע בצד ימין. יש לי הרגשה שבמשחקים הבאים כשנחזור ליזום ונשלח את הקיצוניים גבוה יותר לוקאס שוב לא יקבל את העזרה שצריך ונהיה פגיעים יותר בהגנה. אלא אם קרבחאל יחזור כמו בן אדם…
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    היו לנו בעיות בהגנה גם בגלל טעויות אישיות, כמו זו של לוקאס במאסטייה נגד ולנסיה, כמו נגד אלאבס שמיליטאו אילץ את קורטואה לעשות פנדל, כמו נגד לבאנטה שהכדור החופשי פגע בגב של אלאבה. מנדי, בגדול, שחקן שפחות טועה. מנדי בעונת הבכורה שלו בישל ארבעה שערים וכבש אחד, זה סביר. הייתי רוצה שהשער הזה של אלאבה לא יהיה מקרי אלא תבנית שמנסים לעשות. בצד ימין אפשר אגב להציב את נאצ'ו וכך הגנתית זה יהיה קצת יותר טובה כי הוא עדיין שחקן הגנה בניגוד ללוקאס. רודריגו ו-ויניסיוס עושים יותר הגנה מהפנסיונרים הזאר ובייל, זה לא רק עניין האיש על הקווים או ההוראות, ובחלק מהזמן בשנה שעברה היה את ואלוורדה כקשר רביעי.
    אז אנצ'לוטי אולי רוצה לחזור ל-4:3:3 לצמיתות למשל, לעתים אפילו לוקאס המגן הימני הבכיר כי קרבחאל שברירי, אז לכן בצד שמאל נשחק עם מגן שבולט בהגנה. אגב, אני רואה את הסיבתיות הפוכה - לא תמיד קל לשחק עם ויניסיוס על אותו הקו. הוא לא ממש שחקן חכם...
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    תן לי את הקרדיט שלא פתחתי את עמוד התוצאות בטרנספרמרקט ומשם הבאתי את המסקנה. "אפקט הפרפר" לא מדובר פה על יכולת של שחקן ביבשת אחרת, סך הכל 40 מטר ממנו. וכן, כמו שאבידל איפשר לדני אלבס יותר חופש אצל פפ, ככה גם מנדי מאפשר לשני הבלמים, כל אחד בתורו, למקד תשומת לב בימין וזה עוזר ללוקאס.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - אוססונה

    http://images.realmadrid.co.il/images/posts/Osasuna-Home21-221635275304744.Xxx


    ריאל מדריד מגיעה למשחק מרוצה מאוד אחרי הניצחון 1:2 על ברצלונה בקלאסיקו בקאמפ נואו, גם אם זה היה רחוק מלהיות משחק טוב שלנו ("אני מקבל את הביקורת, לא אמרתי שהיה משחק מרהיב, אבל היינו חכמים", אמר אנצ'לוטי). כעת, ריאל חוזרת לסנטיאגו ברנבאו לראשונה מאז הבושה נגד שריף ותזכה לדחיפה יפה של הקהל. זה לא רק המומנטום החיובי אלא גם העובדה שספרד מתאוששת מהקורונה ולכן יהיו כ-50 אלף אוהדים מחר (בשל העבודות באצטדיון לא תהיה קיבולת מלאה). עם כל הכבוד להצגות נגד סלטה במשחק הקאמבק (2:5) או מאיורקה (1:6), ריאל עם שני ניצחונות בית בלבד בארבעה משחקים וזה לא מספיק טוב, כמו גם המיקום בטבלה (מקום שני), על אף המשחק החסר. ריאל תחפש לסיים את המחזור בפסגה ותרצה לעשות זאת על אף מספר רוטציות בהרכב ומשחק בסגנון שונה לגמרי – הפעם ריאל תהיה חייבת ליזום.

    "אוססונה קבוצה טובה מאוד שיש לה דינמיקה טובה, היא אינטנסיבית ומתגוננת היטב, זה יהיה משחק קשה", אמר אנצ'לוטי. ולמרות זאת, המאמן הבהיר: "רוטציות נעשות מסיבות שונות – עייפות ופציעות, אסטרטגייה – אחשוב על כך מאוחר יותר". ההנחות בספרד הן ששני שינויים יהיו בוודאות – אדוארדו קמאבינגה שלא שותף בקלאסיקו ורשם 12 דק' נגד האוקראינים, יחליף את מודריץ' ככל הנראה במרכז השדה (זה מה שהאוהדים רוצים, לפחות לפי הסקרים) בזמן שפדה הפצוע ייעדר . שינוי נוסף יהיה במרכז ההגנה, נאצ'ו במקומו של אדר מיליטאו (1,077 דקות העונה מתוך 1,080, הגיע זמנו לנוח). לאור משחקו הטוב בקלאסיקו, לוקאס ואסקס עתיד לשמור על מקומו על אף שדני קרבחאל כשיר. טיבו קורטואה אמנם התאמן כרגיל אך אין לפסול על הסף אפשרות שאנדריי לונין יערוך בכורה בליגה כדי לתת לבלגי לנוח. ומה קורה בחלק הקדמי?

    המהלך המתבקש, כביכול, הוא שייעשה ניסיון להחזיר את אדן הזאר לעניינים בפעם המי יודע כמה, אחרי שלא שותף בקלאסיקו, אך לא בטוח שזה יקרה. בספרד מניחים מספר עיתונאים כי אם רודריגו ינוח אז דווקא מרקו אסנסיו יפתח, כאשר הבוקר גם הריעו לטריו החדש שנוצר רודריגו-בנזמה-ויניסיוס שלא הפסיקו מעולם יחד. "הזאר יכול לשחק ב-4:3:3 בצד שמאל או ב-4:4:2 מקדימה, הוא מכון לשחק אבל הבעיה היא שיש לו מאמן שמעדיף שחקנים אחרים כרגע", אמר קרלו בכנות. כשנשאל מדוע אין לו מעמד של כוכב בקבוצה, אמר: "זה לא קרה משום שהוא סבל מהרבה פציעות". בהמשך אמר את מה שהוא כנראה חייב להגיד – "אני בטוח שהעונה נראה את הגרסה הטובה ביותר שלו ושהוא ישחק יותר – יש לו איכות, מוטיבציה, כרגע הוא צריך לסבול". נזכיר כי רודריגו, אגב, כבש את שער הבכורה שלו בריאל – במשחק נגד אוססונה בברנבאו מיד אחרי שעלה מהספסל (לפני שנתיים). לוקה יוביץ' חזר לסגל לכל המעוניינים כאשר בייל, איסקו וסבאיוס עדיין אינם.

    מבחינת מספר השערים, ריאל כבשה 24 בתשעה משחקים, הכמות הכי גבוהה שלה מאז עונת הדאבל עם זידאן, כלומר ריאל מאפילה גם על עונת הפרידה של כריסטיאנו. המאמן אמר שוב כי הוא דוגל בכדורגל התקפי: "אני נותן לשחקנים מקום ליצירתיות שלהם עם הכדור". נוכחותם של בנזמה ו-ויניסיוס כמובן בטוחה בהרכב. המאמן התייחס לברזילאי: "אני אוהב שהוא מנסה שוב ושוב בכל פעם שהוא יכול, הוא אינטנסיבי. הוא עובד קשה וזה חשוב, בלי קשר לאיכות שלו. הוא צריך להשתפר בלי הכדור אך הוא צנוע ואוהב לעבוד. אלה לא יחסים של אבא ובן אבל אני עוזר לו". המאמן אישר כי הוא ביקש ממנו להיות מרוכז ולא להתייחס לקהל היריבות. במשחק האחרון הוא לא הבקיע אבל שוב כידרר בלי סוף (יותר מכל שחקן אחר בליגה הספרדית העונה) ועשה בלאגן. אנחנו נהיה מוכנים לקבל עוד ערב כזה, בתנאי שבנזמה יבקיע את ה-291 שלו ויתנתק מסנטיאנה סופית. נגד הבאסקים יש לו חמישה שערים בלבד ב-15 משחקים.

    ריאל מדריד – הרכב משוער: טיבו קורטואה| לוקאס ואסקס, דויד אלאבה, נאצ'ו פרננדס, פרלאן מנדי| קאסמירו, אדוארדו קמאבינגה, טוני קרוס| רודריגו (מרקו אסנסיו), ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה

    אוססונה של יאגובה ארסאטה מגיעה למשחק אמנם אחרי 1:1 ביתי מתסכל נגד גרנאדה כשספגה שוויון אכזרי בדקה ה- 90 ו"ירדה מהענן", אך היא מחזיקה בגאון במקום השישי. אם הייתה מנצחת הייתה אף חולפת על פני אתלטיקו מדריד בטבלה ומעפילה למקום הרביעי. במאה ה-21 הייתה לה רק פתיחת עונה טובה מזה, כאשר ב-2005-06 השיגה 21 נקודות עם חאבייר אגירה. שימו לב לזה – אוססונה (מאז ששבה לליגה הבכירה סיימה במקומות 10-11 בהתאמה) של משחקי החוץ היא מועמדת ברורה לאליפות עם מאה אחוזי הצלחה, כולל 1:2 מרשים על ויאריאל. מנגד, בבית הכל הולך קשה. הקבוצה הבאסקית אמנם הייתה הפעם בצד הכואב אך כמחצית מהנקודה שלה (תשע מתוך 18) הושגו אחרי הדקה ה-87 – קבוצה עם אופי. בדיוק כפי שרצה המאמן שזוהי עונתו הרביעית על הקווים.

    ולאחרונה – קבוצה גם עם התקפה חזקה יותר, כוכב חדש-ישן שוב מאיר. החלוץ צ'ימי אוויה כבש משחק שני ברציפות (הכריע את ויאריאל) ונתן לקהל המקומי סיבות רבות לחייך. "הגאולה שלו מחזקת משמעותית את אוססונה", נכתב במארקה. החלוץ העדיף לא לדבר יותר מדי על עצמו והודה ששער השוויון של האורחת הותיר טעם מר. בכל מקרה, אוויה פתח את 2019-20 בסערה עם תשעה שערים ב-20 מחזורים עד שנפצע לתקופה ממושכת. חוסר המזל נמשך והוא חזר רק במרץ אשתקד. העונה יש לו שני שערים ב-285 דקות כשפעמיים פתח בהרכב ונראה שכך יהיה גם מחר. בארבעה משחקים נגד ריאל הוא לא הצליח לכבוש. אנטה בודימיר, מלך שערי הקבוצה אשתקד (12 כיבושים) ששב לאימונים (לא שיחק מאז המחזור השני), עדיין לא קיבל את האישור לחזור לסגל ולא נכלל ברשימה. כך גם לגבי יונאס ראמלהו שטרם שיחק העונה.

    מעבר לכך, המגן השמאלי חוסה אנחל שהורחק במהלך המחזור האחרון – יחמיץ את המשחק בשל השעייה. מאנו סאנצ'ס צפוי להחליפו. אוססונה צפויה לחזור לשיטת שלושת הבלמים שעבדה היטב נגד ויאריאל ובמקרה כזה קוטה הוותיק יתגבר את העורף לצד דויד גארסיה ואוני גארסיה. השוער הוותיק סרחיו הררה יקווה לשמור על שער נקי בפעם החמישית העונה. במעמדו של רוברטו טורס חל פיחות העונה והוא כבר לא שחקן הרכב מובהק. הקשר ההתקפי הוותיק כבש שבעה שערים אשתקד. העונה יש לו שני שערים ושני בישולים אך במשחק האחרון לא שותף כלל. הוא כבש אגב במשחקו הראשון נגד ריאל בקריירה (ב-2012-13) ומאז לא הצליח לעשות זאת.

    המאמן ברור לקראת המשחק: "במגרשים האלה, בדרך כלל הסטטיסטיקה לא חיובית כי מדובר ביריבה חזקה מאוד. אנחנו יודעים שעלינו לעשות כמעט הכל בצורה מושלמת, מעודדים מהתוצאות שלנו השנה מחוץ לבית ומקווים שנוכל להאריך את הרצף. אם נשחק טוב תהיה לנו אפשרות להשיג תוצאה טובה". המאמן החמיא לוויניסיוס ואמר: "הוא בוודאי אחד השחקנים שהכי מוציאים את היריבה משיווי משקל, נמצא ברגע נפלא ובטוח מאוד". הוא אומר כי אסור לקבוצתו "לתת לריאל לרוץ מהר כי אז מצבו יהיה רע מאוד והם יהרגו אותנו". הוא מדבר בחשש מסוים על המשחקים הקודמים של ריאל בברנבאו נגד מאיורקה וסלטה אותן הגדיר כקבוצות באותו סדר הגודל. האם המאמן יעשה היסטוריה ויהיה הראשון שינצח את ריאל בחוץ מאז 2004?

    אוססונה - הרכב משוער: סרחיו הררה| נאצ'ו וידאל, אונאי גארסיה, דויד גארסיה, קוטה(חואן קרוז), מאנו סאנצ'ס| לוקאס טורו, מונקאיולה, אוייר, רוברטו טורס| צ'ימי אוויה

    היסטוריה ומפגשי עבר:

    בשני משחקי הבית האחרונים של ריאל נגד אוססונה זה נגמר ב-0:2 סולידי. אשתקד, באצטדיון די סטפאנו, זה הלך קשה מאוד במחזור ה-34, כמעט כמו כל המשחקים שלנו העונה, בשיא הלחץ של מאבק האליפות. ואז מיליטאו נגח בומבה לרשת מכל הלב אחרי כדור קרן (76) וקאסמירו הכפיל כעבור ארבע דקות. שנה קודם לכן, עוד ניצחון בניחוח ברזילאי עם בעיטה נפלאה של ויניסיוס והשואו של רודריגו שהחליפו. ריאל אוהבת מאוד לפגוש את אוססונה בברנבאו ויש לה, תחזיקו חזק, לא פחות מ-11 ניצחונות רצופים בבית נגד היריבה הזו, טפו-טפו. הניצחון שהחל את הרצף היה גם כן 0:2 – בשלהי עונת הקאפלו (2006/07) עם שערים של ראול ורוביניו וכעבור שנה עשו זאת ואן ניסטלרוי (בנגיחה) וסניידר בשער אופייני. בחזרה לשנים האחרונות, בעונת הדאבל זה נגמר ב-2:5 במשחק הקאמבק של כריסטיאנו כאשר שלושה שחקני הגנה כבשו – דנילו-ראמוס-פפה. הייתה גם רביעייה אדירה בעונת הדסימה עם שני שערים מפלצתיים של כריסטיאנו.

    הניצחון הגבוה בעידן הנוכחי הוא ה-1:7 בעונת האליפות עם מוריניו בצהרי היום ובסיבוב הראשון – שלושער של כריסטיאנו, צמד לבנזמה וגם פפה והיגואין הבקיעו. אותו ניצחון היה רק השלישי הכי גבוה של ריאל על אוססונה בבית. כבר במשחק הראשון ביניהן במדריד, ב-1936, זה נגמר ב-2:6 לריאל. במחזור הרביעי של עונת 1958-59 זה נגמר ב-0:8 מהדהד (שלושער לדי סטפאנו, שניים של חנטו ואחד של פושקאש) וכעבור שנה זה נגמר "רק" ב-0:7 עם צמדים של די סטפאנו ופושקאש. למעשה, עד למפגש השביעי במקש, אז סיימה ב-2:2 – אוססונה חזרה בידיים ריקות ורק הפסידה, ומיד לאחר מכן ספגה מאניטה עסיסית. זו תהיה הפעם ה-40 בה ריאל מארחת את אוססונה והרי המאזן – 32 ניצחונות לריאל (82%), חמש תוצאות תיקו (13%) ושני ניצחונות לאוססונה (5%), יחס שערים 32:109 לטובת ריאל. המאזן בכל משחקי הליגה: 13:48 לריאל מדריד בניצחונות ועוד 17 תוצאות תיקו.

    שנתיים אחרי שחילצה נקודה במחזור הפתיחה בברנבאו, אוססונה הדהימה את ריאל עם 0:4 מטורף בעונת 1990-91. הניצחון השני והאחרון שלה ארע בעונת קיירוש המסויטת, 2003-04. במחזור ה-32 הכל הלך הפוך. האקס ואלדו כבש בדקה השנייה, פאבלו גארסיה הכפיל, בין לבין רונאלדו נפצע ומוחה עשה 0:3. כעבור שנה בקהאם הכריע בכדור חופשי במחזור הרביעי והעניק בכורה מוצלחת למריאנו גארסיה ראמון על הקווים. הפעם האחרונה בה אוססונה 'שרדה' את המקדש הייתה ב-2005-06 כשהשערים נפלו מאוחר. על אף שפונייאל הורחק בשלב מוקדם, ריאל הסתבכה וכמעט הפסידה. סאבו מילוסביץ' הוותיק כבש ליריבה וסולדאדו הילד עלה מהספסל וחילץ נקודה אחרי בישול של זידאן. אנחנו נעדיף להיזכר למשל ב-1:4 בעונת 2002-03 עם צמד של הלגרה, שער אחד בעקב. גם ראול וגוטי הבקיעו - איזה שמות גדולים.
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא זוכר מתי קיוויתי שברצלונה תבקיע.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר


    ברצלונה ניצחה את ראיו וייקאנו בכל 13 משחקי הליגה האחרונים (ממוצע של 4.3 שערים בממוצע למשחק) - עד הערב, ועם ה-0:1 הקטן-גדול של פלקאו (משחק רביעי ברציפות שהוא כובש נגד ברצלונה) היא שומרת על המאזן המושלם בבית: 5 מ-5. אגוארו שפתח בהרכב לראשונה העונה - לא עזר לברצלונה. עוד בהיילייט - ממפיס החמיץ פנדל. ברצלונה בלי ניצחון חוץ ובלי אף שער בשלושת המשחקים האחרונים בחוץ. אגב ראיו במקום הרביעי לפחות לבינתיים, משוכנע שעכברי הטוויטר יציגו עוד נתונים על פתיחת העונה שלה.

    כצפוי, אחרי עזיבת מסי שהחביא כל כך הרבה מגרעות - אין קבוצה בברצלונה, עם כל הכבוד להחמצת הפנדל ועוד שני מצבים לא רעים בתוספת הזמן (בעיקר של גאבי). צעירים לבד זה לא מספיק. בוסקטס עם איבוד כדור מביך בשער שספגה הקבוצה, עוד מעט יגידו לי כאן שהוא משחק כרגיל, שהוא בסדר גמור. גם פיקה לא טוב, אלא אם כן הוא עולה להציל את המולדת ויכול לגרד גול בנגיחה, הוותיקים לא סוחבים. צריך לזעזע אבל כל מאמן יתקשה עם מה שיש, בתקווה שאפשר לסמוך על פאטי ודמבלה שיחזור - כי גם איתם המצב לא פשוט.

    בעוד חצי שעה: שריקת הפתיחה בברנבאו, ריאל מדריד נגד אוססונה. אנצ'לוטי ביצע שלושה שינויים בהשוואה לקלאסיקו: כצפוי, קמאבינגה במקומו של מודריץ' שנופה מהסגל ברגע האחרון בשל עייפות; אסנסיו פתח במקומו של רודריגו ויהיה חלק מהשלישייה הקדמית כשהזאר על הספסל; בהגנה קרבחאל מתקאמבק זוכה לחולצת ה-11 בפעם הראשונה מאז המאסטייה. מנדי בצד שמאל ולא נח, כך שלראשונה העונה המאמן אנצ'לוטי יכול ליהנות מרביעיית ההגנה עליה 'חלם'.
    ההרכב הרשמי: טיבו קורטואה| דני קרבחאל, אדר מיליטאו, דויד אלאבה, פרלאן מנדי| קאסמירו, אדוארדו קמאבינגה, טוני קרוס| מרקו אסנסיו, ויניסיוס וקארים בנזמה
     
  11. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,723
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    למה איסקו לא בסגל?מקצועי או פצוע?
     
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא מאמין שהוא כשיר ולא בסגל, זה לא מתאים לאנצ'לוטי
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הגליצ'ים האלו של קמאבינגה, מישהו צריך לשבת איתו על זה. זה לא פעם ראשונה שאני רואה אותם.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/f/f11afd00f95553576019c1552de7921b4c683ab8.Xxx

    שוב משעמם| או: צעד גדול לאחור. אמנם המצב בליגה בשפל אבל נוכחנו שוב לדעת עד כמה ארוכה הדרך שלנו לאליפות. עוד בעיטה בדלי, והברנבאו רחוק-רחוק מלהיות מבצר. ההגנה התייצבה אבל אי אפשר לסמוך על החלק הקדמי שלנו. גם אנצ’לוטי לא עזר לזה עם הרכב מטופש כדי ‘להרים’ לאסנסיו, היה ברור שנפגוש אוטובוס ושלושה בלמים. מנדי כמעט ולא ניסה אפילו לעלות למעלה וקרבחאל מאוד-מאוד מהוסס. ויניסיוס היה היחיד ששיחק כדורגל אצלנו עם דריבלים נהדרים ושני מצבים מעולים שהכין. הכניסה של רודריגו הייתה מתבקשת וכשהזאר עלה הוא נגע בכדור שלוש פעמים בערך - עצוב\הזוי\מגוחך\מצחיק\כבר לא אכפת לי.

    פתיחת המחצית השנייה הייתה טובה, היה אפשר לגוון באגפים, אפילו הגענו ליתרון מספרי ב-2-3 התקפות אבל קבלת ההחלטות הייתה ממש-ממש-ממש לא טובה בקטע קיצוני אפילו. במקום ללכת על פס לתנועה לעומק ומשהו מסוכן - הכדור היה לא טוב.

    היה מרגש גול של מרסלו בדקה ה-88 אבל לא צריך לסמוך על ‘המזל’ בטח לא במשחק בית. והסבא טוביה שלנו עם קצב משחק של ליגת וותיקים וכל כך חסר ביטחון, בקושי היה לו כוח לעלות קדימה, הלוואי שזו רק החלודה ואינסוף הפציעות שהיו לו השנה.

    כל משחק ההתקפה שלנו תלוי בוויניסיוס כרגע וזה לא חדש, אבל מה ששמתי לב אליו - קרוס בחיים לא יתן לנו את הגול במשחק שצריך באמת, לא עשה זאת מאז נאפולי ב-2016/17. משחק לא רע שלו אבל 4-5 פעמים שהוא חופשי ומאושר, מרחק סביר מהשער, ותמיד אותו דרד’לה ליד הקורה או בעיטה לשמיים ברגל שמאל, חבל.
     
  15. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,723
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    תיקו מאכזב,אבל לא אסון. הבעיה שהתלות בבנזמה וויני חסרת פרופורציה,אם הם ביום לא טוב כמו אתמול,אין לנו משחק התקפה.
    נו השתכנעת כבר שהזארד שחקן עבר ?