מנצ'סטר יונייטד 2021/22 - הבדיחה הזו כבר לא מצחיקה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏2/8/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,203
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    השד יודע. מפחדים להיראות כמי שמקבלים החלטה תחת לחץ/לא מתלהבים מהאופציות הקיימות.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    מינוי קונטה דומה מדי למינוי מוריניו ממנו נכוו. קונטה ידרוש עוד רכש שמתאים לשיטה שלו ועלול לריב מהר מאוד איתם.
    אם המועדון היה לפחות מנצל את התקופה של אולה לשינוי אירגוני אמיתי, אז היה גם מתמנה מאמן בעיתוי בו יש יחסית הרבה אפשרויות. בפועל יונייטד חזרה לנקודה של דצמבר 2018 ועוד אחרי בזבוזי עתק.
    אין גם הגיון כלכלי להתנגד להיררכיית כדורגל. ההתנגדות לא רציונלית.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,208
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    אולי גם מפחדים להודות בטעות, רק לפני שלושה חודשים הגאונים האריכו לאולה חוזה עד לשנת 2024 ורק לפני כמה שבועות האריכו את החוזה גם לפילן כאקט תמיכה באולה.
     
  4. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,203
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    ייתכן, הקטע עם פילן היה מגוחך במיוחד.

    הדבר האומלל הוא שהיינו בדיוק באותו מצב לפני כמה שנים - נתנו למוריניו חוזה חדש כשזה לא באמת היה נדרש, ואז נגררנו איתו כמה חודשים, עד דצמבר, כשהיה ברור שזה לא הולך לשום מקום. המועדון הזה לא לומד שום דבר. מדהים.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    לא בטוח שהם הספיקו להאריך להם או שיכול להיות האריכו לכולם ביחד עם אולה ורק בשביל תעמולה הודיעו עכשיו. המחשבות במועדון הם רק איך לרמות ולזייף.
     
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    זה כנראה לא עבר טוב באודישן.

     
    Bianconeri אוהב/ת את זה.
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר


    */aaarofl

    כן משחק אחד ישנה את התמונה אחרי שנתיים וחצי ועוד בלי שאין לו חדר הלבשה.
     
  8. אדום של פעם Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/17
    הודעות:
    164
    לייקים שהתקבלו:
    39
    מין:
    זכר
  9. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,203
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    חבורת מטומטמים, באמת. אז תיתן לו צ'אנס נגד טוטנהאם, קבוצה שנראית מעפן. ונגיד שתגנוב איזה 1:2 או משהו כזה. נו, אז מה זה יגיד?
     
    Sturridge ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    אין ראיית כדורגל הם לא באמת יודעים מה הם רוצים. היה ברור לכל מי שמבין קצת בכדורגל, שמינוי קבוע שלו זה בזבוז זמן ולא יעבוד.
    מילא זה בקיץ 2020 ניתן היה בקלות למנות את פוצ'טינו ואם כבר לשים את הסכומים האלה בבניית סגל שתתאים לפילוסופיה שלו.
    או שלפחות לבנות היררכיית כדורגל נורמלית בזמן הזה שתקבל החלטה על המאמן הבא(מבלי לחכות להתרסקות כמו עם הקודמים בתפקיד). שום דבר לא נעשה. הם יודעים שהם נפלו בענק ונראים מגוחך ושהתעמולה שלהם התרסקה. מספרים פה שפוצ'טינו מטרה שלהם מזמן. כן רואים.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  11. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,202
    לייקים שהתקבלו:
    1,439
    ליברפול, סיטי וצ'לסי אלה 3 מ-4 הקבוצות הטובות בעולם, כאשר השתיים הראשונות הן מכונות במלוא מובן המילה. הן משחקות כדורגל על אוטומט, הסגנון שלהם מוטמע עמוק והשחקנים כבר טעמו את טעם ההצלחה תחת הסגנון הזה. פרויקט? זה בדיוק המילה שהייתי משתמש בה.

    שמענו על הרכש שלכם, קניתם כבר את כל העולם, מעל מיליארד פאונד מאז פרגוסון. ראינו לאן זה הביא אתכם. אתם רחוקים שנות אור מהקבוצות האלה ושום רכש נקודתי לא ישנה את זה.

    יונייטד צריכה מייק אובר, צריכים להטמיע שיטה, סגנון, צריכים לרוץ עם הרכב קבוע ולא צריכים כוכב בן 36 שיכתיב את הטון. קונטה, כמו אלגרי, יוותר מהר מאוד, ובצדק, על רונאלדו בתור שחקן פותח בכל משחק. האם זה יוביל לתאקל? יש מצב, תלוי בפרימדונה.

    מה שרשמתי על כך שקונטה לא ישרוד שנתיים - הכוונה היא שלא בדומה לצ'לסי, אז הגיעה הצלחה מטאורית מהירה מאוד ודעיכה דומה, ביונייטד הוא פשוט לא יקבל סיטואציה כל כך נוחה להצליח במהירות.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  12. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    1) צריך להזכיר שהמאמן של יונייטד הוא סולשיאר. לא טוכל. גם אם קונטה מנג'ר לא גמיש טקטית, מדובר במנג'ר עם טביעת עין ברורה שמשחק כדורגל מאוד שיטתי ותורגם לתארים בכל מקום שבו אימן. עם מגה ליצן כמו סולשיאר, ליונייטד היה מספיק לעשות טופ 4 עם ברונו. עם רונאלדו הנוכחות שלה שם רק אמורה להתחזק. עם מנג'ר כמו קונטה התקרה גודלת לקונטנדרית, למרות בור פרסונלי אדיר במרכז השדה שאפשר לתקן בחלון העברות אחד.

    2) ההיבט הטקטי אצל מנג'ר במועדון גדול עם כיסים גדולים הוא לא כזה משמעותי לטעמי. בשנים האחרונות אני באופן אישי גם מקבל פרספקטיבה שונה על כל הפן הטקטי של המשחק עם התקרבות לענפים כמו פוטבול ופורמולה. בסה"כ, כדורגל הוא משחק פשוט ומטומטם עם הרבה אירועים אינסטנקטיבים של שחקנים בשני צידי המגרש שלעיתים קרובות מוכרע על ידי האינדיבידואל המוכשר יותר שיוצר עליונות במגרש (ואן דייק, סלאח, ברונו, דה ברוינה).

    3) זה לא שאין משמעות להבנה טקטית. אבל הסבירות שיבוא עכשיו מנג'ר לחדר הלבשה במועדון דרג א' ויסביר לשחקנים מולטי מיליונרים איך לשחק בצורה שהם לא ידעו קודם היא לא סבירה. על הדברים הללו - בין היתר - צריך לעבוד בגילאים צעירים יותר. המשחק האמיתי כאן הוא ביכולת לשכנע את השחקנים לשחק עבורך בדרך שאתה מאמין בה. המשחק האמיתי כאן הוא לשכנע את השחקנים שזו הדרך הנכונה לשחק; פפ - לכאורה המנג'ר הכי מתחכם בעולם - חוזר על זה שוב ושוב ששואלים אותו על הכישרון שעמד לרשותו לאורך כל הקריירה.

    4) קונטה כל הזמן מקבל ביקורת על זה שאין לו תוכנית ב'. ניוז פלאש: לשום מנג'ר אין תוכנית ב', לפחות לא לשמות הגדולים שאני מכיר בכדורגל העולמי. היחידי שמתאים את עצמו ליריבה זה אלגרי, והביקורת עליו - באופן אירוני - זה שאין לו תוכנית א' כמו מנג'רים עם פילוסופיה טקטית מובהקת.

    5) כמו שאני רואה את זה, אלה הדברים שחשובים למנג'ר במועדון דרג א'-ב': שליטה בחדר הלבשה / כריזמה. הן מבחינת יחסי אנוש מחוץ למגרש והן מבחינת היכולת לשכנע את השחקנים לשחק בצורה שהוא רוצה. שיטת משחק ברורה. ניהול רוטציות. עין טובה לשחקנים.

    יונייטד לא צריכה יותר מזה = אפקט טוכל בצ'לסי. באמת שאחרי עשור כזה מסריח, לא צריך להסתכל יותר משנתיים או שלוש קדימה. העיקר לחזור להיות קבוצה מנצחת. עם מנג'ר כמו קונטה כל ההסרחות וההזיות שפקדו את המועדון הזה נגמרות מיד (או מתפוצצות מיד).

    רבים מאוהדי יונייטד התאהבו במחשבה שיבוא איזה קיסר לעידני עידנים וישלוט במועדון כמו פרגוסון. זה לא קורה בשום מקום. הדבר היחידי שמתחיל להיות קרוב לזה הוא סימאונה, ואני חייב להגיד שמבחינת כדורגל על המגרש, אתלטיקו קבוצה שמזייפת כבר שנים למרות שהיא מוציאה הרבה כסף. האוהדים המתוחכמים יותר רוצים "הנהלה" או מה שזה לא יהיה. בוא נגיד את האמת - אם זה לא היה מובן בעידן הקורונה עם רעיון הסופרליג והבית זונות שהיה במועדונים הכי גדולים בעולם - כנראה שאין שום דבר מסודר או חכם מיוחד בניהול של המועדונים הללו. אולי פרט לבאיירן.

    ריאל מתנהלים כמו חולי נפש. ברצלונה מתנהלים כמו חולי נפש עם תעודות. צ'לסי פעם למעלה פעם למטה. ליברפול בתור הזהב שלה עם קלופ. ארסנל נרקומנים. סיטי יכולה לעשות מה שבאלה. פ.ס.ז' יכולה לעשות מה שבאלה. דורטמונד - lol. איטליה - למי אכפת. חוץ מקייזה כפרעליו.

    תהליך שמתהליך. זו פאקינג מנצ'סטר יונייטד מפוצצת כסף עם מספיק fire power בסגל. צריך להיות פה mode קבוע של "כאן ועכשיו".

    לדעתי כן. הוא - או כל מאמן אחר - בעיקר צריך שדרוג משמעותי בקישור המרכזי-אחורי.

    כרגע הוא יכול לשחק כך או משהו שדומה לכך בהשוואה לאינטר 20/21:

    https://i.ibb.co/0Bsq5p7/lineup.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/10/21
    Bruno Fernandes אוהב/ת את זה.
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    ממשיך להזיק למועדון ולהנציח את המצב הקיים. השפעתו רעה מאוד. כל ההחלטות שהוא תומך או מייעץ הם מטומטמות לגמרי. בגילו הוא צריך להיות בפנסיה ולבוא למגרש רק במשחקים. אם כבר הוא חייב לבקר את הבעלים שהחריבו את המועדון.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,819
    לייקים שהתקבלו:
    14,637
    מין:
    זכר
    @אלעד בפוטבול הזה שלך אין כוכבים שיכולים לשנות משחק בפעולה אישית? אז על מה הם מקבלים כל כך הרבה כסף?

    לגבי השני(או השלישי, איבדתי את הספירה) מאמן לא אמור ללמד כוכבים איך לשחק כדורגל, אבל כן לבנות ״משחק התקפה״ פפ בבארסה, אנג׳לוטי במילאן וריאל, ליפי שויתר על באג׳ו כי הוא היה סוליסטי מדי והתווה משחק קבוצתי שגם הביא תארים. לא חסר דוגמאות.
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,208
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    אני חושב שאולה מצד אחד וקלופ מצד שני הם הדוגמא הקלאסית לזה שגם ברמות האלה ואולי במיוחד ברמות האלה הנושא הטקטי הוא קריטי.

    ובזמן הדיון כאן מתחילים ההדלפות מתוך המועדון, אחת מהם מדברת על העובדה שפוגבה פנה למועדון ואמר שאם אולה נשאר הוא לא יאריך את החוזה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.