מנצ'סטר יונייטד 2021/22 - הבדיחה הזו כבר לא מצחיקה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏2/8/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    נגמר לייחל להפסדים בשביל שאולה יפוטר, עוברים לייחל להפסדים כדי שלא ימנו את פלטצ'ר מאמן קבוע.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    בלי שינוי דיסקט לא יקרה כלום. יתחיל עוד מעגל כישלון. במועדון לא עשו כלום שנים בנידון וגם עכשיו חושבים בצורה צרת עין. הכי חשוב שמי שקיבל את כל ההחלטות הכי גרועות, ממשיך לקבלן.
     
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,697
    לייקים שהתקבלו:
    6,732
    ואז אל תשכח לאחל למוות ביסורים והפסדים גם כשימונה למשל מאמן נורמלי כי בשורות הקבוצה משחק אנס ושוער שסרסר פעם בנשים לכאורה.
     
    prica9 אוהב/ת את זה.
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר


    רומאנו גם עושה F5 על לקהארסט -) מחמם את ההיר וי גו.
     
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,697
    לייקים שהתקבלו:
    6,732
    ההדלפות הלילה לא היו ללוקהרסט ולא לרומנו.
    היו רק לקסטלס, שניהם דיווחו אחריו את מה שאמר.
     
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    "ללא ממנים עכשיו כי מחכים לפוצ'טינו בקיץ".
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    סיכום שלי לקדנציה שלו. כיוון שאולה היה תועמלן ולא באמת מאמן, אז אני מפריך 3 מיתוסים עיקריים שנוצרו סביבו.

    תעמולת סולשיאר - הסוף
    הנהלת יונייטד באיחור רב החליטה לפטר את סולשיאר ובכך שמה קץ לקדנציה שערכה 3 שנים פחות חודש. ההודעה הרשמית תצא בקרוב, אחרי שיוסדרו עניינים של התרת חוזה ויעדכנו את הבורסה בניו יורק.
    אפשר כבר לסכם את הקריירה שלו ובעיקר להפריך סוף סוף את הנראטיב השקרי שנבנה סביב הנורווגי בשירות תעמולת הגלייזרים ויחסי הציבור שלהם, שהסתירו חידלון גדול בניהול ענייני הכדורגל במועדון.
    1) סולשיאר קידם את הקבוצה אחרי מוריניו:
    קודם כל אין בכוונתי לסנגר על מוריניו. הוא נכשל בגדול ביונייטד, אך האם סולשיאר הצליח יותר ממנו? לחלוטין לא. המאזן של סולשיאר מנופח מטורנירים לא חשובים כמו ליגה אירופית וגביע הליגה. בוא נבחן את הטורנירים הגדולים:
    מוריניו ניצח 50 מ - 93 משחקי פרמייר ליג, 26 סיים בתיקו והפסיד ב - 17. 53.76% ניצחונות, 63.08% הצלחה.
    אולה ניצח 56 מ - 108 משחקי פרמייר ליג, 29 סיים בתיקו והפסיד ב - 23. 51.85% ניצחונות, 60.8% הצלחה.
    ומה קורה בליגת האלופות? מוריניו עם 8 ניצחונות ב- 14 משחקים, 2 תיקו ו- 4 הפסדים. 57.14% ניצחונות, 61.9% הצלחה.
    סולשיאר גם הוא ניהל 14 משחקים, אך ניצח רק ב- 6, עוד משחק סיים בתיקו והפסיד ב - 7. 42.86% ניצחונות, 45.24% הצלחה
    מוריניו זכה ב - 2 תארים משניים, סולשיאר לא זכה בכלום. צריך גם לזכור שבתקופתו של סולשיאר יונייטד שפכה סכום חסר תקדים של כ - 400 מיליון פאונד לרכש. יותר מאשר קיבל כל מאמן אחר בעולם הכדורגל במשך התקופה המדוברת.
    רבים נהנים להזכר במשב רוח מרענן שהביא לקבוצה כשמונה בדצמבר 2018, תחילה כמינוי זמני ורצף הנצחונות שנמשך כחודשיים וחצי ונגמר עם הניצחון ההירואי בפארק דה פראנס על פריז. אותם אנשים משום מה לא מזכירים שסולשיאר למעשה לא הציל את העונה. הוא הפסיד ב - 8 מ - 12 משחקים האחרונים של עונת 2018/19 וניצח רק פעמיים. הוא לא זכה בשום תואר והקבוצה סיימה במקום השישי, בדיוק המקום בו הייתה כשסולשיאר מונה.
    יתרה מזו את עונת 2019/20 הוא התחיל עם קצב צבירת נקודות יותר נמוך מאשר מוריניו עונה לפני כן, אחרי שהפורטוגלי כבר "שרף את המערכת" ודי איבד את חדר ההלבשה. עד למחזור 18 בו מוריניו פוטר, יונייטד צברה 26 נקודות ואילו עונה אחר כך 25.
    נכון סולשיאר סיים את גם במקום השלישי וגם במקום השני, אך זה קרה עם מספר נקודות נמוך, שבכל עונה אחרת היה משאיר את הקבוצה במקום יותר נמוך בטבלה. לצורך העניין הסגנות של מוריניו(2017/18) הושגה עם 81 נקודות, הסגנות של אולה בעונה שעברה רק עם 74. בעונת 2019/20 יונייטד סיימה שלישית עם 66 נקודות בלבד, אותה כמות נקודות בדיוק עונה לפני כן וזה הספיק אז כאמור רק למקום השישי.
    2)סולשיאר שינה את התרבות במועדון:
    סולשיאר הביא סטנדרטים הכי נמוכים של אימון שהיו במועדון מזה שנים רבות. הוא הסתמך טוטאלית על יכולת אישית, לא פיתח שום סגנון והיה חסר כל פילוסופיה. עוזריו היו חסרי ניסיון כמו קאריק או מקנה, שלא תרמו שום דבר והיו סטטיסטים. פלאן איש מקצוע כושל שרכב כמו רבים וגרועים על הגב של פרגי שנים ולא שווה כלום בפני עצמו.
    סולשיאר שיקר לשחקנים לגבי תפקידם בקבוצה ובראש ובראשונה דוני ואן דה ביק,שבאופן פרדוקסלי גם כבש את השער האחרון בקדנציה של הנורווגי. לא ברור גם למה הוא השאיר את לינגארד והנדרסון בקבוצה, למרות שלא הייתה לו שום כוונה באמת לתת להם קרדיט. לא פעם גם מיהר להחזיר שחקנים מפציעה כיוון שהתסמך טוטאלית על היכולת שלהם.
    התרבות של סולשיאר הסתכמה תעמולה בלתי פוסקת וחסרת כל בושה. אפס ידע ואפס כישורי כדורגל. בתקופתו המועדון לא עשה שום צעדים מעשיים לשינוי מבנה הכדורגל. מינוי מנהל מקצועי נעשה רק למראית עין ושמו כעת אפילו לא מוזכר לגבי החלטות מקצועיות הרות גורל. אין במועדון אנשי כדורגל רציניים וכך הוא מגיע שוב לאותה נקודה כמו לפני 3 שנים, אחרי שבזבז בדרך מאות מיליוני פאונד.
    3) סולשיאר ישאיר בסיס טוב למנג'ר הבא אחריו - הוא מנהל מקצועי טוב:
    קיץ 2019 אם תרצו הוא קיץ שהכי מסמל את השקר של יכולות ניהול מקצועי של הנורווגי. הקבוצה בזבזה סכום עצום של סביבות 150 מיליון פאונד על מגוויר, ואן ביסאקה וג'יימס. מגוויר בלם מוגבל עם חסרונות מאוד בסיסיים של מהירות ואחד על אחד. זה רכש רע במיוחד, שסינדל את הקבוצה לשנים קדימה ומפריע לה ללחוץ בקו גבוה. זה גם בלם חלש מנטאלית שלא מודע לעצמו ולחולשות שלו, מה שגורם לו הרבה פעמים לטעויות מצחיקות. ואן ביסאקה מגן טוב מבחינה אינדיבידואלית בהגנה וחסר כל מושג בהתקפה, ג'יימס שחקן חד גוני שיודע רק לרוץ מהר, שלא הוסיף באמת שום איכויות ליונייטד. כך נוצר מצב שלמרות הרכש הכל כך יקר, הקבוצה פתחה את העונה עוד יותר חלש מהקודמת ורק עוד רכש יקר, הפעם של ברונו פרננדש בינואר הציל ליונייטד את הטופ 4 ברגע האחרון ולאולה את המשרה.
    המוטיב המרכזי שלו גם ברכש הוא יכולת אישית על עוד יכולת אישית. הוא הזניח לגמרי את הקישור(דבר הכי חשוב בכדורגל מודרני) והקשר שכן הגיע, דוני ואן דה ביק, אינו שחקן של יכולת אישית, אלא של תנועה קבוצתית נכונה ולא היה לו סיכוי ממשי להצליח.
    רונאלדו, שבעצם הרכש שלו וידא הריגה לקריירה של אולה ביונייטד, הפך עם השנים לפואצ'ר מיושן. שחקן שלא לוחץ, לא עושה בעצם כלום כשהכדור אצל היריבה ושום מועדון טופ אחר כבר לא באמת רצה בו.
    כולם התרגלו לכך שיונייטד לא מאומנת וכך גם השחקנים. שאלה גדולה מי מהם באמת מסוגל יהיה לתפקד תחת מאמן שיטתי.
    בהיעדר היררכיית כדורגל, כל שינוי מאמן בקבוצה כואבים במיוחד. המועדון לא גמיש לשינויים ונמצא כאילו בתקופת מעבר תמידית, כאשר השחקנים נרכשים בלי שכל ובלי שום ראיה מקצועית. טלאי על טלאי. אם כך אצל מאמן חדש שוב יספרו על בניה מחדש. בניה יקרה מחדש.
    שינוי אירגוני צעד דרוש וקריטי הרבה יותר משאלת מאמן חדש. במצב הנוכחי אינני רואה מי יכול להצליח. המועדון משקר ומרמה את כולם, אך בפרמייר ליג המציאות חזקה מהכל. זו ליגה הכי תחרותית ושם אתה נענש על מחדלים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/11/21
    רוברטו באגיו31 ו-אמיר ע אוהבים את זה.
  8. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,586
    לייקים שהתקבלו:
    118
    רציתי לתת לך לייק, עד שהתחלת עם רונאלדו.
    מקווה שזיזו יגיע. האיש המתאים.
     
    prica9 אוהב/ת את זה.
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    אינני מבין מה אתה רוצה. נראה לי שיצאתי די צודק בעניינו. הוא וידא הריגה לסולשיאר והקדים את פיטוריו. בלי הרכש הזה, סיכוי לא קטן שזה היה נגמר במקום 4 ופרידה מהמאמן בקיץ. רונאלדו הפר איזון יחסי שסולשיאר יצר.
    בנסיבות הקיימות הרבה יותר מתאים שברונו היה האיש המרכזי בהצגה. שוב גם מבחינה מה שקורה במגרש וגם מחוצה לו. הם גם לא מסתדרים באמת בנבחרת פורטוגל. גם שם זה עדיף כבר.
    רונאלדו הפך די לויין רוני של השנים האחרונות בקריירה. לא מבחינה פיזית, אבל מבחינה טקטית. מנכס לנטל על קבוצותיו
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,697
    לייקים שהתקבלו:
    6,732
    הדבר היחיד שהרכש של רונאלדו עשה זה לשים עוד לחץ על הכתפיים כמו שצריך להיות במועדון בסדר גודל הזה שלא השיג כלום עם מנג׳ר שנמצא כמעט 3 שנים בתפקיד.

    על המגרש הוא לא הפר כלום כי לא היה כלום(ושוב נזכיר לכל שאר הקוראים ללכת ולראות איך הכלום הזה נראה בחלק האחרון של העונה שעברה).

    בלי רונאלדו הוא אולי היה עם פחות לחץ על הכתפיים אבל גם עם פחות איזה 9-10 נקודות בכל המסגרות.
    נזכיר שהרובין של ברונו בכלל התחיל את העונה פצוע חודשיים וחצי.

    אין גבולות לבושה.
    משווה לי אותו לרוני שנראה כמו גופה שלא מסוגלת לתת ספרינט. עד לאן הדמגוגיה תלך.
    כמו שאלעד כתב, לוקאקו ורונאלדו, לא לוקח אף חלוץ אחר בליגה לקבוצה שלי לפניהם.
     
  11. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,550
    לייקים שהתקבלו:
    5,524
    מריצים כבר שמות בטוויטר?
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    הקבוצה הייתה כושלת בדיוק אותו הדבר בלי רונאלדו (גם אם גרינווד היה משחק) ואולי אפילו מפספסת באיזה משחק-שניים בצ'מפיונס. אתה כאילו משקר לך שהיה מערך ברור/תוכנית למשחק לחץ או בכלל. לא שזה הדבר הכי חשוב אבל רונאלדו לטעמי הביא להתלהבות בקהל ולעוד מנויים. את הבעיות של הקבוצה כתבתי כבר מזמן. אין קשר אחורי ומגווייר נראה אומלל מיום ליום עם כל הרצון הטוב. ואין שיטה ואין כלום. לא רואה את זידאן מסתכן ומגיע לבלאגן הזה באמצע העונה, כסף לא מעניין אותו. חיכו חודש מהתבוסה לליברפול כאילו הכוכבים יתחברו ומשהו יקרה וחבל. האמת שגם אין לאולה את היושרה המקצועית להגיד "נכשלתי" וללכת וחבל. אגב לקרוא לליגת האלופות "מפעל שולי" כאילו יונייטד מכירה את המעמדים הגבוהים שם מאז 2011 או שמדובר בקונפרנס ליג זה גם לא רציני לדעתי. הפוקס נגד פ.ס.ז' גרם לכם לנזק מתמשך וחבל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/11/21
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,697
    לייקים שהתקבלו:
    6,732
    בהסתמך על הקבוצה של סוף העונה שבקושי הגיעה למצבים והמאמן שלה לא ביצע חילופים גם אחרי 100 דקות של משחק, בלי רונאלדו היית בלי פחות שחקן שישים לך תשעה שערים ב14 משחקים.
    אולי גרינווד היה נותן קצת יותר, אבל גם איתו לא היינו מתקרבים לתפוקה הזאת.
    בטח שאם מתנתקים גם מרזולצליה של משחקים ומסתכלים גם על ההיבט של איך אתה סוגר משחקים צמודים ורונאלדו ניצח או הציל נקודות באיזה 4 כאלה כבר.
    בלי רונאלדו זה אומר שהיית פותח את העונה עם המנג'ר המצ'וקמק הזה גם בלי ראשפורד שאירגן לך יותר מ30 שערים וכנראה גם לא היית מוותר על דניאל ג'יימס.

    אין שם חדש.
    דיווחו שחושבים על טן האח וניסו לברר את הכיוון הזה עוד לפני המשחק היום, דיווחים שחלק מהחברים בבורד מחזיקים מרודג'רס ופוצ'טינו(והשני לא רלוונטי כרגע).
    ויש דיווחים כפולים, חלק אומרים שהגלייזרים רוצים את זידאן ומנסים לשכנע אותו בכל דרך ואחרים אומרים שזה דרך לפייס שחקנים כמו רונאלדו.
    אני מאמין שמהרגע שאין קונטה זידאן זה השם שמנסים לסגור כי ברור שגם צריך מישהו שזמין כבר עכשיו.
    נכון שזידאן לא אוהב להגיע תוך כדי העונה אבל עם הכסף שלנו, אפשר לשנות הכל.
    בטח כשיש גם לא מעט ממתקים לקישור שאפשר לזרוק לו כבר בינואר.

    רומאנו כרגע היחיד שמצייץ לפני חצי שעה שזה נגמר, הגלייזרים פיטרו אותו(כלומר סגרו איתו את התנאים).
    קאריק ופלטשר כרגע האינטרים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/11/21
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    החוזה של זידאן כמאמן לא היה גבוה במיוחד, כסף לא מניע אותו. הוא התפטר הקיץ פעם שנייה מהקבוצה שאיתה הוא מזוהה על אף שסביר שיידע שבקיץ (שהיה) מתוכנן ניסיון רציני לרכישת אמבפה. כלומר זידאן צריך פרויקט מאוד מדויק ולא קופץ על כל הצעה. אמרו שרונאלדו ינסה לשכנע אותו ולדעתי זה לא יעזור. הוא הגיע באמצע העונה בפרק א' כשהוא מאמן צעחר וחסר ניסיון עם שנה וחצי בקסטיליה וקיבל סגל אדיר. זו הצעה שאי אפשר לסרב לה; ב-2019 העונה כבר הייתה גמורה עם ההדחה המשפילה בצ'מפיונס והמרחק האדיר בליגה. מבחינת לוח הזמנים זה לא המצב עכשיו. סתם בשביל הספורט, איזה קשרים מועמדים להגיע בינואר והם לא תלוי מאמן?
     
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,697
    לייקים שהתקבלו:
    6,732
    יכול להיות שכן ויכול להיות שלא.
    זידאן היה סמל גדול בריאל מדריד כשחקן. יכול להיות שהנקודת יחוס שלו לעבודה בריאל מדריד(בעיקר מההבט של איך יזכר שם) שונה מנקודת ייחוס לעבודה בליגה שהוא רק עוד אחד מכמה מאמנים גדולים ואין לו שום קשר רגשי מיוחד לאותה קבוצה. יכול להיות שהוא בכלל לא בעניין של לאמן מועדון כדורגל והוא לגמרי אול אין על צרפת בעוד שנה.
    אני מאמין שכן מנסים והשם שלו יתחזק בזמן הקרוב.

    מה זה קשרים תלויי מאמנים? יש הרבה קשרים שמסיימים חוזה בקיץ ולא רוצים להאריך חוזה.
    אתה חושב שאם מביאים למשל למילאן עכשיו 30 מליון אירו הם לא אורזים לך את קאסי?
    טשומאני למשל זמין לינואר, צ'לסי מקושרת אליו חזק.
    פאלהינה רוצה לעבור מפורטוגל ובדומה לברונו אני לא מאמין שיעמדו בדרך שלו אם הם מקבלים הצעה טובה מבחינתם(המעמד שלו בספורטינג כמעט דומה לזה של ברונו...כלומר הם מכבדים אותו מאוד ולא יחסמ אותו).
    יש עוד הרבה קשרים מוכשרים שגם לא אמורים לעלות יותר מדי ויכולים לעבור קבוצה בינואר.
    אני מאמין שאם זידאן מגיע תוך כדי הוא יקבל תקציב משמעותי מאוד לקישור.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.