צ'לסי 21/22 – A Patch of Blue

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Footballover, ‏9/9/21.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,297
    לייקים שהתקבלו:
    7,252
    אח של הכתב שראיין את לוקאקו טוען שאוף דה רקורד, לוקאקו אמר שהוא רוצה לחזור לאינטר עכשיו ונמאס לו מצ'לסי ולונדון.

    זה אידיוט גמור זה. מקצועית אין לי ספק שאני רוצה אותו, אבל מי אמר שאצלנו הוא לא יעשה את אותו הדבר?
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,663
    לייקים שהתקבלו:
    3,659
    נראה כמו עוד עונה שבה דברים פשוט מתפוצצים במועדון הזה ונוצר כדור שלג שקשה מאוד לעצור. זה מטורף שכל כמה שנים יש לנו אפיזודות כאלה, והפעם זה מגיע אחרי פתיחת עונה מוצלחת מאוד. הפציעות, קוביד והסיפור עם לוקאקאו טורפים לגמרי את הקלפים.

    אני לחלוטין מגבה את טוכל פה, אבל חושב שזה מחבל לנו בסיכויים לצאת עם משהו מהמשחק נגד ליברפול (הסיכויים כל כך נמוכים גם ככה שאולי זה לא מאוד משנה).
     
    טונאלי אוהב/ת את זה.
  3. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,590
    לייקים שהתקבלו:
    5,963
    היו לוקחים את הכסף ששילמו על האברץ, ורנר, זייך, פוליסיק ולוקאקו ומחלקים שווה בשווה בין אוהדי צ'לסי ברחבי העולם (רק אלו שראו את קן בייטס זכאים, כמובן), לפחות היינו רואים מזה משהו. 0/5 זה באמת מרשים.
     
    Gianzola01 אוהב/ת את זה.
  4. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,202
    לייקים שהתקבלו:
    1,439
    אני חושב שזה קצת מוגזם. עונה קצת משוגעת מבחינת פציעות וקורונה, אבל כל עוד אין פיצוץ בין ההנהלה ו/או המאמן, אפיזודות כאלה של שחקן נקודתי לא אמורות לטרוף את הקלפים. לוקאקו עשה שטות, הוא ישלם עליה עם כמה משחקים בחוץ, אבל בסוף אין לו ולמועדון לאן לברוח.
    הכי חשוב שטוכל יקבל גב ויהיה בסדר.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,770
    לייקים שהתקבלו:
    19,424
    בינואר או בקיץ לוקאקו יעזוב. אני מניח שזה גם יחזיר את צ'לסי לאופציית האלאנד.
    טוכל עשה פה מה שצריך, אי אפשר לעבור בשתיקה על דברים כאלה.

    הוא חתיכת חוצפן. לא זכורים לי יותר מדי ראיונות של שחקנים שאומרים שהם פשוט לא רוצים להישאר במועדון שלהם, בטח ובטח פחות מחצי שנה אחרי ששילמו עליו סכום עתק והור "חזר הביתה".


    ספיציפית מקצועית והיום - אוטומטית אני חושב שזה טוב לליברפול (כמובן) אבל אני לא כזה משוכנע האמת.
    היתרונות הגדולים של לוקאקו זאת המהירות ובעיקר הכח שלו, וכמו שראינו בעבר זה לא עושה רושם מיוחד על ואן-דייק.
    אולי דווקא אם צ'לסי תשחק אם חלוץ פחות מסורתי זה יקשה על ליברפול יותר (בטח כשאין מי שירוץ מהקישור שלנו אחורה ויסגור תנועות לעומק.
     
  6. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    בדיוק.
    כל חודשיים הוא מספר על הילדות הקשה שלו, אני לא מזלזל בזה, אבל כמה אפשר למכור את זה? אני מאמין שיש הרבה שחקנים שחוו ילדות יותר קשה ולא עשו מזה סיפור גדול כמוהו. ירד לי ממנו עוד לפני שהגיע לאינטר, כשאמר שקונטה הוא המאמן הטוב בעולם, כשברור שהוא אמר את זה כדי ללקק לקראת המעבר לאינטר, כל הנשיקות לסמל, החגיגה המגוחכת בדרבי המילאנזי עם דגל הקרן והחגיגות שלו ברחובות מילאנו אחרי האליפות היו מוגזמות ולא אמינות. ועכשיו כל ההשתפכות הזו על אינטר, איפה הייתה בקיץ? הוא סיפר לנו שעזב לקבוצה שחלם לשחק בה ונתן לנו תחושה כאילו הוא עדיין משחק באברטון.


    עם לוקאקו לקחנו אליפות, אבל לא עשינו כלום בליגת האלופות, בלי לוקאקו, נראה שאנחנו בדרך לאליפות וככל הנראה גם לא נעשה כלום בליגת האלופות. בקיצור, אין לנו צורך בו, לא מקצועי ולא חברתי.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני חושב שהמצב בין הצדדים עדיין בר תיקון והשאלה היא כמה כל אחד מהם רוצה. אם לוקאקו יהפוך למוקצה זה יפגע משמעותית בעונה של צ'לסי, אין שחקן התקפי מספיק טוב אחר. לא מצפה שיחזור לסגל במשחק הבא בלי איזו התנצלות ברורה כלפי המאמן והחברים שלו וכן הלאה. מעבר לכך זו עסקה של למעלה ממאה מיליון יורו - זה מביא אותך לחטוף קריזה על לוקאקו ומצד שני תיאורטית מי המועדון שימהר לקלוט אותו? מי משלמת סכומים כאלה חוץ מפ.ס.ז' לדוגמא? אינטר המשיכה הלאה והיא לא יכולה להערכתי לשלם גם חצי מהסכום בו מכרה אותו. פפ לא ממש אוהב שחקנים בסגנון הזה למרות שלוקאקו עובד קשה.

    לגבי המשחק היום - לוקאקו כשהראש שלו במקום, נקרא לזה ככה, היה "עושה רושם" גם על ואן דייק. אחרי הסערה התקבלה החלטה נכונה ואני לא רואה הבדל גדול בין אם הוא היה עולה בהרכב במצב הזה לבין זה שהוא לא בסגל. מה שכן כבר היו מקרים ששחקן כיפר על הטעות שלו עם שער ניצחון במשחק גדול. זה פאתטי כמו נאום ה-"אני עצוב" של כריסטיאנו בזמנו ("וזה לא קשור לכסף").

    אוהד אינטר היקר אני מכבד אותך ואת דעתך אבל לדעתי מה שכתבת זה כבר קצת לכלוך. עם כל הכבוד לדז'קו יש לך ספק מי שחקן טוב יותר? לוקאקו היה טוטאלי לאינטר בשנתיים שלו ועזר גם לחברים שלו להשתפר. לא ממש האשמת אותו בכישלונות באירופה אבל זה לא מוגזם להטיל עליו אחריות כה ניכרת? אינטר גם יכולה לקחת אליפות העונה בלי חכימי, אז מה?
     
  8. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,590
    לייקים שהתקבלו:
    5,963
    אני לא קונה את זה שהרגש שלו לאינטר כ"כ חזק. אם היה רוצה להישאר שם היה נשאר. הוא פשוט ישב על הספסל כמה משחקים כשכנראה היה כשיר (שזו הזיה של טוכל, אבל זכותו המקצועית) וזה הדליק לו את המתג של הביצ'.
     
    EO11 ו-Mamadu אוהבים את זה.
  9. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    כשאומרים לי שלוקאקו הוא חלוץ טופ 3 בעולם, אז אני מצפה ממנו להרבה יותר ממה שאני מצפה מעוד חלוץ טוב. התחושה עם לוקאקו הייתה כל הזמן שהוא חלוץ ממש טוב, בעיקר כשמדובר ביריבות נוחות מהליגה, אבל הוא לא הופיע בהרבה משחקים שהיינו צריכים את האקסטרה שחלוץ טופ 3 בעולם אמור להביא. בלעדיו, אנחנו מקום ראשון ומשחקים כדורגל יותר טוב מעונה שעברה, אז אני שואל את עצמי בשביל מה אנחנו צריכים אותו? הוא יעלה לנו טונות של כסף שאין לנו ויביא איתו הרבה כאבי ראש בגלל השטויות שהוא אומר. ברור שהוא חלוץ טוב יותר מדז'קו, אבל בראייה כוללת אני מעדיף שחלוץ אחר יחליף את דז'קו.
     
    SerieA אוהב/ת את זה.
  10. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    החלטה מצויינת של טוכל להשעות את לוקאקו, אני הייתי משעה אותו ל 3 משחקים לפחות .וגם קונס אותו.

    כפיות טובה וחוסר אחריות שכזה מצד שחקן ברמה כזאת ובפרופיל תקשורתי כזה לא זכורה לי, ועוד בזמן שצ'לסי במשבר מקצועי וצריכה מנהיגות חיובית מצד השחקנים המובילים .

    אשכרה רכשו אותו בכל כך הרבה כסף ותוך פחות מחצי שנה הוא תוקע סכין בגב לכל המועדון ובמיוחד לאוהדים .
    אי אפשר לסמוך על שחקן כזה, והמינימום הנדרש ממנו זה לפרסם התנצלות ולבקש סליחה מאוהדי צ'לסי ולהבטיח שהוא 100 אחוז מחוייב למועדון.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    יש עוד דברים שקורים בליגה הזו מעבר לעזיבה של לוקאקו. מי אמורה לאיים על האליפות של אינטר העונה? שואל ברצינות. זה כבד על נאפולי, יובנטוס לא הביאה מחליף אמיתי לכריסטיאנו שאפשר לבקר אותו אבל הוא נותן את ה-30 גולים, הסגל ממשיך לדעוך. מילאן קבוצה איכותית הרבה פחות טוב מהיתר, לדעתי לפחות.
    לא יודע אם לוקאקו הוא החלוץ השלישי הכי טוב בעולם. אבל בכל עונה הוא רשם המון בישולים גם כן. בשנה שעברה כבשתם שישה שערים בליגת האלופות וארבעה מהם היו שלו. לכל שחקן טוב אתה תמצא כמה משחקים בהם לא הביא אקסטרה. לדעתי הוא ובעיקר הוא היה (כמעט) כל משחק ההתקפה, ללאוטרו היה מאוד נוח 'לצמוח' כשלוקאקו בסביבה. זכותך להגיד שאתה לא מתגעגע או לא קונה את ההתחנפות המוגזמת, לדעתי הוא היה מאוד חשוב בקבוצה. עברתי פה על הגולים שלו, כבש נגד כל הגדולות בליגה אשתקד וגם שער בגביע נגד מילאן. כנראה שאירופה זה משהו מעבר לשחקן אחד.
     
  12. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,346
    לייקים שהתקבלו:
    2,547
    מין:
    זכר
    כמה נקודות נוספות היו לנו בקופה אם לוקאקו היה במקום לאוטרו בהרכב? להערכתי היינו מנצחים את הדרבי ואת המשחק מול סמפדוריה. לפחות.

    האיש משוגע אבל עם הכדורגל של אינזאגי אין ספק שהיה מוציא ממנו המון והיינו עם יותר נקודות.

    הטעות היחידה שעשינו זה לא למכור את לאוטרו. בדיעבד, לא הייתה אופציה כזו, אבל עם לוקאקו במקום לאוטרו... אין ספק שהיינו במקום טוב יותר.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    למה בעצם הייתה לו ילדות קשה? נולד בבלגיה לאב שחקן בליגה עליונה שם.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/1/22
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
     
    EO11 ו-Sturridge אוהבים את זה.
  15. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    8,213
    לייקים שהתקבלו:
    7,535
    מין:
    זכר
    אני אפילו לא מתייחס לבישולים או לשער אתמול, גם בלעדיו קובא היה מסיים MOTM בפער. כל מה שהוא עושה עם הכדור באמצע, כמה זה היה חסר לנו.
    עדיין מתלבט למי יש כדרור טוב יותר- לו או לקאנטה, שאם הייתה לו מסירה אחרונה קצת יותר טובה כנראה היה מדובר בשחקן הכדורגל השלם בהיסטוריה.

    אם שניהם יצליחו לשמור על כשירות, מעבר לזה שאנחנו יותר טובים עם שניהם, זו גם מנוחה שז'ורג'יניו חייב לקבל. הבנאדם גמור מעייפות.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 22)

  1. avdz7