FA CUP :: 2004/05

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י NewcastleFan, ‏30/10/04.

  1. ScottishGunner Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/04
    הודעות:
    355
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הגביע הונף, אני אמור להיות הכי מאושר בעולם אבל זה לא זה... כאילו אי אפשר לא לחייך שאתה רואה את תיירי הנרי בחליפה חוגג עם רובר פירס ודניס ברגקאמפ... אבל אם באמת הייתי מרגיש שלקחנו את הגביע בזכות אולי הייתי מגיב כאן על המשחק בעוד יומיים.

    עוד יותר מעצבן אותי לראות את פרדיננד בוכה ואין לי חשק לזרוק עליו ביצה. זה הורס ת'כיף.

    יאללה עונה הבאה עוד אחד, יותר יפה.
     
  2. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,199
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    נכון, זה כישלון (יחסי), אז מה?

    לא מבין מה ההיגיון להעיף מאמן מצליח שהוכיח את עצמו שוב ושוב (ושוב ושוב ושוב) רק כי הוא לא תמיד צודק ב-100 אחוז. אם הוא טוב, אפשר גם להאמין שבעונה הבאה זה יצליח יותר. זה לא פחות הגיוני מאשר להביא איזה קאפלו או משהו שיכול להחליט שצריך לפרק את הקבוצה.

    אם היינו מאבדים את האליפות לקבוצות עלובות אולי היה על מה לדבר, אבל הפסדנו לארסנל בעונה נדירה ללא הפסד ולצ'לסי בעונה שהיא שברה את שיא הנקודות.
     
  3. Ljungberg 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/04
    הודעות:
    1,154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שלפני המשחק תיארתי לעצמי שארסנל תגמור כמו מילאן של ליגת האלופות.
    אני חש אכזבה ובושה עצומה אך יחד איתם שימחה, כי סה"כ זה גביע איך שלא נזכה חיבת להיות בי טיפת שמחה לפחות ועוד לנצח את מנצסטר, לראות אותם כל כך מתוסכלים, אז אני אומר סבבה אני מוכן פעם ב-5-6 שנים לקחת גביע בצורה כזאת, כל עוד זה לא הופך להרגל כי באמת מעטים המשחקים שארסנל משחקת ככה ואף אחד לא יגיד שלא.
     
  4. cantona#7 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/10/04
    הודעות:
    726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במילה אחת-אכזרי...
     
  5. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חוסר צדק מוחלט, ארסנל שיחקה מתחת לכל ביקורת ובכל זאת חוזרת ללונדון עם הגביע, פשוט כואב הלב.

    תענוג לראות את משחק האגפים של מנצ'סטר יונייטד, רוני ורונאלדו פשוט פנטסטיים, אם RVN היה טיפה פחות חלוד לאחר הפציעה שלו יונייטד הייתה חותכת את ההגנה של ארסנל כמו חמאה ובסיום חוגגת נצחון בשלושה או ארבעה שערים בקלות. חוץ מיציאה מוזרה של קארול מהשער בתחילת המשחק והזדמנות טובה שהסתיימה בבעיטה מעל השער של פירס ארסנל לא הפיקה כלום ממשחק ההתקפה שלה והוכיחה (לי לפחות) סופית שהסגל הזה פחות או יותר מיצה את עצמו. דווקא כשואן פרסי עלה כמחליף המשחק התאזן, זה הבחור שארסנל צריכה להתחיל לבנות עליו לשנים הבאות (ובמקביל לבנות קו הגנה חדש סביב סנדרוס בהנחה שאשלי קול עוזב לצ'לסי).

    יש לי תחושה שאם קארול היה בוחר לנסות לעקוב אחרי הכדור לאחר הבעיטה ולא להמר מלכהתחילה על פינה, הוא היה לוקח את הפנדל של ליונברג. שאר הפנדלים היו מעולים ולא השיארו לו שום סיכוי.

    "אדום בנשמה", פרגי היום עשה צחוק מונגר בכל הקשור לאסטרטגיית משחק, עבר מ4-5-1 בהגנה ל4-3-3 בהתקפה בצורה הכי חלקה שאפשר וניצל את החולשה באגף ימין של הגנת ארסנל כשהעביר את רונאלדו שמאלה ושמר את גיגס כאס מהספסל, איך אפשר להעביר עליו ביקורת אחרי משחק כל כך טוב של יונייטד היום? אם הייתי אוהד יונייטד הייתי רוצה את פרגי עוד 10 שנים במועדון, לאחר כל כך הרבה שנים עדיין מדובר במנג'ר הטוב ביותר בממלכה, וניו בויז כמו מוריניו צריכים לעבור דרך ארוכה ומייגעת כדי להתקרב להישגים שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/5/05
  6. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למי איכפת...
    ארסנל מחזיקת הגביע, וזה מה שחשוב!!! :aaa025:
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    עזוב אותך אסטרטגיות וטקטיקות כל זה לא מעניין אף אחד. השורה התחתונה מנצ'סטר מסיימת עונה ללא תואר ושוב במקום השלישי. טקטיקות וכל החארטה הזה לא מעניין אף אחד כל מה שמעניין זאת השורה התחתונה, זה הכדורגל. וזה לא קשור בכלל לזה שמוריניו צריך לעבור עוד הרבה כי פרגוסון בן 70 בערך ומוריניו בקושי 50 או לא יודע כמה כך שמה שאתה אומר זה דבילי לחלוטין. אני בטוח שמוריניו יהיה בוותק של פרגוסון הוא יהיה הרבה הרבה הרבה יותר מצליח ממנו. אין ספק בכך.
     
  8. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,199
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    תודה לאל שאדום בנשמה לא מנהל את הקבוצה שלי, זה כל מה שאני יכול לומר. אם הנהלת יונייטד היתה מסתכלת רק על השורות התחתונות בסוף שנות ה-80, פרגוסון כבר היה הולך הביתה אז. אבל יכול להיות שהשורה התחתונה היא לא תמיד הדבר שצריך לקבוע?...
     
  9. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בחיים שליי לא ראיתי משחק אכזרי כל כך... מנצ'סטר יונייטד שכבה לארסנל על השער שעתיים שלמות...
    מי שאמר שלמכבי לא הגיע הגביע ביום רביעי קיבל היום הגדרה חדשה למושג "לא מגיע".
    פשוט אין מילים...
    כל השחקנים של מנצ'סטר עשו את העבודה שלהם בצורה מצוינת ובמיוחד רונאלדו ורוני שעברו את ההגנה של ארסנל כמו מים. רק ואן ניסטלרוי לא היה מספיק חד. ביום רגיל שלו הוא מכניס את כל ה2-3 מצבי נגיחה שהוא הגיע אליהם.
    ארסנל פשוט לא היתה על המגרש וזה כל כך מעצבן שהם לקחו http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/let_it_all_out.Xxx
    אני ממש מרגיש כמו אוהד מנצ'סטר יונייטד
     
  10. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סכום עונה של היוניטד אני אעשה בצורה מסודרת בדיון של היוניטד כשאני אחשוב בבהירות ובלי עצבים..
    אני רק אומר כרגע שלהעיף את פרגוסון יהיה מעשה מטומטם..

    לגמר עצמו, באמת שלא זכור לי משחק כל כך חד צדדי של הקבוצה מול ארסנל גם לא אותו 6-1 מפורסם באולד טראפורד לפני 4 שנים.
    משחק פנטסטי של רוני ורונלדו שפשוט לעגו לשומרים שלהם פעם אחרי פעם אבל זה מה שכל כך יפה ואכזרי בכדורגל בכלל ובבעיטות 11 בפרט
    שלא תמיד הטובה מנצחת. ארסנל במשחקה החלש ביותר נראה לי בשנים האחרונות ניצחה ומגיע לה מזל טוב.
    אין יותר מה לומר..
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    לא יודע פשוט לדעתי פרגוסון הוא מנג'ר "אולד פאשיון" שלא יצליח לשחזר את ימיו היפים.
     
  12. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    איזה שוד. פשוט שוד לאור יום. אני עדיין לא מעכל שקבוצה שאני אוהד, שכולן מתאפיינות בלוזריות בלתי-נגמרת, עשתה כזה דבר לקבוצה הכי ווינרית בהיסטוריית הכדורגל. למשך משחק אחד מטורף התהפכו להן היוצרות ההיסטוריות הקבועות לחלוטין, יונייטד היתה פשוט מדהימה, שטפה את המגרש והיתה ראויה לנצחון של 4 או 5-0, בעוד שארסנל היתה כבויה בטירוף, ונהנתה רק מהמון מזל ויכולת טובה של להמן (מי היה מאמין?). אני עדיין לא יודע איך לאכול את הנצחון הזה, מצד אחד שמחה גדולה מאוד לאידה של היונייטד ולאור העובדה ששדדנו אותם כפי שבד"כ הם שודדים אותנו, אבל מצד שני לא זכור לי כזה משחק מחורבן של ארסנל בשנים האחרונות, והתירוצים של הנרי חסר ממש לא מצדיקים את ההופעה המחפירה הזו.

    היחידים שמגיע להם כבוד על המשחק של היום בארסנל הם להמן וסנדרוס, אני מאוד שמח בשביל השוייצרי המדהים שנתן עוד משחק גדול היום שהופעה טובה שלו נסתיימה בגביע. ולמרות כל השנאה, איזשהו מקום בלב גם מרחם קצת על רוני ורונאלדו שנתנו הופעות של שחקנים בקלאסה העולמית הגבוהה ביותר, שרואים פעם בעונה לכל היותר, ויצאו בידיים ריקות.

    אני עדיין צריך לעכל את הנצחון טוב טוב ולהפיק לקחים מהיום, אני בטוח שגם לונגר יש הרבה מחשבות אחרי ה"תצוגה של היום"...

    The Cup is Ours! :aaa021:
     
  13. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אותך אולי זה לא מעניין, אני הייתי רוצה בקבוצה שלי מנג'ר שיודע להכין תוכנית משחק יעילה ויודע להעביר אותה בצורה הטובה ביותר לשחקנים. פרגוסון עשה את זה היום בצורה מושלמת, אבל סבל מחוסר מזל בלתי אנושי.

    אם ה'שורה התחתונה' והתוצאה הסופית זה כל מה שמעניין אותך, אז קח מנג'ר כמו סאם אלדייס שמשחק כל שבוע בצפיפות ומתבסס על מתפרצות ובסוף מנצח בתוצאות מינימליות...

    אפשר להבין מה הקשר של זה למה שכתבתי? ולמה בדיוק מה שכתבתי דבילי לחלוטין?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/5/05
  14. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה נסחף קצת לירן. פשוט יש עכשיו סיטואציה שיש קבוצה אחת שהיא הרבה יותר טובה משאר הליגה (צ'לסי), ולכן הסיכוי לזכות באיזשהו תואר הוא קטן יותר. זה שעונה אחת פרגי לא זכה תואר, לא אומר שהוא צריך לעוף. קשה לי להאמין שמנג'ר אחר היה עושה יותר עם הסגל של מנצ'סטר.

    לגבי המשחק... הלכתי לראות אותו באיזה פאב פה בעיר, ביחד עם דאייר. היה אחד המשחקים הבינוניים ביותר שראיתי בין שתי הקבוצות האלו בשנים האחרונות. הסיבה היחידה שהיה שווה לראות את המשחק בגללה היה ההחמצות של רוני. ספרתי לו לפחות 5-6 מצבים טובים שהוא לא ניצל לשער. עשה לי טוב על הלב :)
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    ההשוואה שעשית בין מוריניו לפרגי היא לא נכונה. הרי זה ברור שלמוריניו יש עוד הרבה לעבור כדי להגיע למה שפרגי הגיע כי מין הסתם פרגוסון על הקווים הרבה הרבה יותר שנים ממוריניו לא היה צורך בלציין את זה בנימוק שלך למה פרגי צריך להישאר.