FA CUP 2021/22 - השנה ה-150

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י GentlePunter, ‏13/7/21.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    העשור האחרון הוא תענוג מתמשך עבור כל מי שרוצה שאונס, הכאת נשים ומתנגדי חיסונים FC תתרסק ותתמוטט (כלומר, כל אחד עם מוסר אנושי בסיסי שאינו חלאת אדם), אבל זה ללא ספק נכנס לטופ 5 של הלילות המענגים.

    #סתמות'פה
     
    Clichy, Footballover ו-Bruno Fernandes אוהבים את זה.
  2. LFC-Gerrard1 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/10
    הודעות:
    1,153
    לייקים שהתקבלו:
    1,604
    https://i.ibb.co/ScBcHJ2/741.Xxx
     
    Liverpool-Forever, alexshw, oranfu ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  3. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    ציון 99.9999999 לערב הזה. היה 100 אם האנס (זה שאנחנו יודעים עליו) היה מחמיץ את הפנדל המכריע.
     
    Bruno Fernandes אוהב/ת את זה.
  4. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אה, כן. ו-#סתמות'פה.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    יש ליונייטד ים זמן עד העונה הבאה. הם יכולים לסכם עם המאמן הרצוי לעונה הבאה גם בפברואר אפילו ולהתחיל לעבוד עם רכש מתאים. מזמן ברור שאין מה להשקיע בעונה הזו. גם ההנהלה עובדה לא השקיעה כלום בינואר וטוב שכך. בלי שיודעים מה רוצים, לא צריך להוציא כסף.

    אסור ליונייטד לחזור על הטעות של 2018/19 ולנטוש את תוכנית לעונה/עונות הבאות. אם רצו להשקיע מאמץ איך להציל את התחת בטווח קצר בלי שום תוכנית אמיתית, יכלו למנות את קונטה.
     
  6. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,193
    לייקים שהתקבלו:
    1,436
    ראגניק ישרוד את תקופת האינטרים? או שיצטרכו להביא מחליף למחליף? עבודה מזעזעת בכל קנה מידה. תודה לאל שהבאנו את הבן ולא את האבא.

    התחלנו את השישי, מה שנקרא.

    נ.ב. הפנדלים של בורו היו מדהימים. ווילדר הזה בן זונה. במובן הטוב.
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,748
    לייקים שהתקבלו:
    19,401
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    במה עבודתו מזעזעת? חצי סגל לא רוצה להיות במועדון(וטוב שכך), גרינווד מחוץ לתמונה(והוא כוח התקפי גדול). אין לו סגל שמתאים לפילוסופיה. לא מבין מה היה אמור לקרות? כרגע הוא מקום 4 בליגה, נכון עם משחקים עודפים. שיעשה עבודה כמנהל מקצועי יותר חשוב. זה שהוא לא מאמן לקבוצה גדולה זה ברור מזמן והוא גם עצמו לא שאף לכך. הוא מתאים כמאמן זמני וצריך להשאר כזה.
    יונייטד השמידה את עצמה סופית ב - 28.8. היא צריכה להבנות מחדש ולהתחיל את זה עכשיו.
     
    אמיר ע אוהב/ת את זה.
  9. GentlePunter Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/12
    הודעות:
    2,022
    לייקים שהתקבלו:
    424
    מין:
    זכר
    לפעמים האירוניה כותבת את עצמה. שיהיה לגלייזרים לתרופות.
     
  10. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    מדהימים אתם. כן, כן, ברור. הליצן הגרמני יהיה מנהל מקצועי ויעשה סדר ותחזרו לשלוט כמו פעם!!!!!!!!!!!!!!!1111111

    #סתמות'פה
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  11. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,193
    לייקים שהתקבלו:
    1,436
    מאמן זמני לא צריך להיות טקטיקן גדול, מסכים, אבל זה לא בדיוק הקלף הגדול שלו?
    מאמן זמני מביאים כדי לייצב את הספינה, כדי להרגיע את הרוחות ולהחיות איזה שחקן או שניים. מאז שהוא הגיע, רונאלדו נראה כמו גוויה, סאנצ'ו לא השתפר בכלום, ברונו נהיה פשוט פח, מרסיאל ולינגארד רק עשו רעש לא בריא ובקיצור הוא כושל בקנה מידה רציני. הכדורגל נראה שבלוני, עלוב, חסר רעיונות... במה הוא לא כשל עד עכשיו? אשמח לדעת.
     
    WellNeverDie אוהב/ת את זה.
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    מבחינת תוצאות הוא ייצב את הספינה מאז שהגיע. למה זה אמור להיות חשוב? חשוב שתהיה תוכנית נורמלית איך יוצאים מהמצב ולדבוק בה.
    למה אתה חושב שיונייטד מסוגלת להציל את העונה? כשאתה אומר תודה לאל שהבאתם את הבן ולא את האבא, קח גם בחשבון שקבוצתך הכי גמישה בעולם בערך לשינוי מאמנים ויונייטד בצד השני של הסקאלה. חוץ מזה טוכל בא כמאמן קבוע, רנגניק בא כמאמן זמני. איזה בסיס השוואה קיים בדיוק?
    לא אמורים להשתפר. אי אפשר להצליח ברמת הריקבון של המועדון. אתה צריך לשנות את הכל מהיסוד. לא ניתן לעשות זאת במהלך עונה. שוב כפי שאמרתי יונייטד מועדון שנבנה שנים טלאי על טלאי ומבחינת תרבות ניהולית לא בנוי לשינויים מהירים.

    רונאלדו גוויה. נו סבבה איזה מאמן טופ יעבוד איתו עכשיו? אף אחד.
     
  13. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,193
    לייקים שהתקבלו:
    1,436
    עזוב רגע את התרבות הניהולית בצד. אני מדבר איתך על האווירה במועדון. כשהידינק הגיע ב-2016 להחליף את מוריניו הוא לא שיפר בהמון את התוצאות או הכדורגל, אבל הוייב במועדון הפך חיובי וזה עשה הבדל גדול מאוד. רגניק עושה את הרושם ההפוך (עליי לפחות), מרגיש מקובע וקפדן, שהשחקנים לא נהנים לעבוד תחתיו.

    רגניק היה אמור להגיע אלינו בתור מאמן קבוע. גם אם היה מקבל קביעות הוא לא היה מצליח ברמות האלה, ותודה לאל על זה. הוא מרגיש לי כמו הדינוזאורים של הליגה מבחינת אישיות. לפחות אם היה מגובה בשיטה כלשהי...

    כמעט כל מועדון נבנה טלאי על טלאי. אתה רוצה לומר לי שאין ליונייטד סגל שאמור לפחות לשחק כדורגל חיובי? אולה חירבן את העניינים העונה, אבל בחצי השני של העונה שעברה כן היה אפשר לראות שיש עם מה לעבוד, לא שבאמת יש ספק בזה.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    לא, אני לא יכול לעזוב את תרבות ניהולית. זה בדיוק עצם העניין פה. נכון גם במועדונים בריאים יותר מאמן זמני לא תמיד עוזר, אבל עובדה שבצ'לסי לא פעם דברים השתנו בצורה משמעותית בטווח קצר. ככה נולדו 2 הזכיות בצ'מפיונס למשל. קונטה הביא את המועדון ישר ממקום עשר לאליפות.
    ביונייטד זה בלתי אפשרי.
    אם חשבתם למנות את רנגניק כמאמן קבוע, אין ספק שזו הייתה מחשבה מוטעת. ביונייטד הוא מונה כמאמן זמני וככל הידוע לי מתוכנן שישתתף בבניית מערכת מקצועית רצינית. שוב זו התוכנית שדיברו עליה, האם ידבקו בה? אני לא יודע. יונייטד מקום חשוד מאוד שמזמן לא עבד לפי תוכנית סדורה.
    לא כל מועדון נבנה טלאי על טלאי. ממש לא ככה. ממש לא נכון. אין מועדונים חולים כמו יונייטד ברמות האלה, אחרי שאפילו מילאן התחילה תהליך הבראה, שנכון עדיין לא מוביל אותה להיות מועדון טופ, אבל היא מסבה יותר נחת לאוהדיה מהעשור השחור הקודם.

    כולנו רוצים כדורגל חיובי, אבל שוב למה אתה מתעקש לא להבין. אין כלים בסגל הזה לשחק כדורגל לפי פילוסופיה של רנגניק. אין. זה מצב נתון. העונה הזו מתה מזמן. לא תראה כדורגל מיונייטד עכשיו. למה אין כלים? כי הקישור של יונייטד הוא ברמה נמוכה. אין שם אף שחקן באמצע שישלוט בקצב, ישלוט בכדור, ידע מה לשעות עם כדור. זה הבסיס של כל כדורגל מודרני העכשוי.

    גם קלופ הגדול מה עשה בליברפול בעונת הבכורה? ליברפול נתנה כמה הצגות, אבל הוא סיים מקום 8 כי לא היו לו כלים לפילוסופיה שלו והיו הרבה משחקי נפל.
    אם יש תוכנית סדורה לעתיד אז הכל טוב. אם אין תוכנית אז זה רע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/2/22
  15. AE94 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/12/15
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    הבעיה של יונייטד זה שאין לה מאמן טוב, ואין לה שחקנים מספיק טובים. 2 עובדות מאוד פשוטות בכדורגל. כל מיני סיסמאות כמו פילוסופיה ותרבות ניהולית לא רלוונטיות, מי שמנצח בכדורגל זה קבוצות עם חומר שחקנים טוב, גיבוש טוב בין השחקנים כקבוצה ומאמן שמחדיר שיטת משחק ברורה שבסוף גם היא פשוטה יחסית. גם גדולי המאמנים כמו קלופ או גווארדיולה בסוף השיטה שלהם היא מאוד פשוטה. בסופו של דבר כדורגל זה ספורט פשוט וכיפי שמשחקים אותו דפ"רים ולא מדענים ומהנדסים. ועם הראגניק הזה שראיתי סרטונים שלו מדבר כאילו הוא איזה פרופסור באוניברסיטה, בפועל מה שאני רואה כרגע זה שהוא כושל בדברים בסיסיים של מאמן כדורגל. ברור שהוא לא המקור לבעיות של יונייטד שהן סגל לא מספיק טוב, ככל הנראה חוסר בגיבוש בין השחקנים ושורה של מאמנים כושלים כמו סולשאר ומוריניו. אבל בשורה התחתונה ראגניק מאמן חלש, ובשביל לחזור להיות קבוצת טופ יונייטד צריכה מאמן טוב ושחקנים טובים שנבחרים על ידי המאמן בהתאמה לשיטה שלו,זה מאוד פשוט
     
    avdz7 אוהב/ת את זה.