שמינית גמר ליגת האלופות: לילה גדול בפריז, אינטר נגד ליברפול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/2/22.

  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,753
    לייקים שהתקבלו:
    19,407
    מישהו שמע על האמבפה הזה?
    היה נראה כמו פוטנציאל טוב היום וגם הצליח לדחוק בסוף בשביל לתת להם ניצחון.



    צחוק בצד, הוא היה גדול על ריאל היום שרק במזל היתה פה חצי דקה מלצאת בלי הפסד.

    הופעה עלובה של ריאל.
     
    Lebron ו-alexshw אוהבים את זה.
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,935
    לייקים שהתקבלו:
    10,107
    תצוגה התקפית עלובה של ריאל מדריד, כלום ושום דבר, ההגנה של פריז התקשתה העונה הרבה יותר במשחקים מול הגדולות בצרפת מאשר נגד אלופת ספרד הנכנסת(כנראה), ההבדל היה ביכולות ובאיכויות של קורטואה ושחקני ההגנה והקישור של ריאל אבל מול אמבפה גם זה לא תמיד מספיק, כנראה שנדבר על השער שלו היום עוד הרבה שנים כמו שערים זכורים אחרים משלבי הנוקאאוט של האלופות, מדהים.
     
    Clichy, Mamadu ו-oranfu אוהבים את זה.
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,965
    לייקים שהתקבלו:
    3,366
    אם זה עוד לא ברור, יחסי הכוחות בפריז צריכים להשתנות.
    אמבפה צריך להיות בועט הפנדלים מס׳ 1, הוא זה שניימאר ומסי צריכים להתעקש לחפש. הם מקבלים יותר מדי כבוד.

    שער מדהים של שחקן מדהים, רק שיצא כבר מהחור הזה לככב במקום אחר
     
    Mamadu אוהב/ת את זה.
  4. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    למרות הניצחון, ממש לא התלהבתי מפאריס. מקווה שהם יפסידו בגומלין.
    מסי חלש מאוד מאוד, בקושי זז ומשחק באדישות. אם עד לפני כמה שנים הוא היה מפצה על זה בכמה מהלכים מצויינים ומשמעותיים, אז היום הוא לא עשה פעולה אחת כזאת .

    נאיימר זה עוד אחד שנראה כמו פנסיונר. שמתם לב במסירה שמסי מסר לו איזה איטי הוא היה ??
    נראה כבר ומסורבל ובכלל לא כמו שחקן מקצוען .

    אמבפה חייב לברוח מפ.ס.ז בסוף העונה. עם כל הגדולה שלו יש לו נטייה לשחק כמו ליצן ( למד מנייאמר) ולעשות כל מיני פעולות זחוחות במהלך המשחק .

    לדעתי ריאל ינצחו 2:0 בגומלין ויעלו .
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,326
    לייקים שהתקבלו:
    6,802
    מקצועית זה ברור לכולם. אבל פ.ס.ז' לא מנוהלת בצורה מקצועית אלא לפי יח"צ.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,093
    לייקים שהתקבלו:
    26,237
    מין:
    זכר
    לא יודע. ריאל לא מרשימה כל כך גם בליגה. בסוף פריז קמה ונופלת על יכולת אישית, אז תלוי אם היא תבוא לידי ביטוי גם בברנבאו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,730
    לייקים שהתקבלו:
    422
    בהחלט מבאס לראות את מסי נחלש ככה.
    אני חושב שדווקא פאריז הייתה בסדר ושיחקה נגד קבוצה שישבה בהגנה עם הרבה שחקנים לאורך כל המשחק. ריאל יצאה בזול פה למרות שחטפה בהתקפה האחרונה.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    באו כדי להפסיד| עצוב לי לכתוב אבל מגיע לנו, אני גם חושב על עצמי מנסה לצעוק למשל ‘ישש’ אם היה נגמר בתיקו במשחק כזה עלוב ופשוט לא מסוגל. משחק מביש מההתחלה ועד הסוף, בלי שום שיפור מינימלי. ריאל מדריד לא יכולה להיראות ככה, אנחנו לא חטאפה. מישהו צריך להזכיר למאמן שלנו באיזה קבוצה הוא נשמע. ראיתי כל כך הרבה רגעים מטורפים עם הקבוצה אבל גם את החרא של שמינית הגמר למעשה. גם בשש השנים הרעות לא שיחקנו בצורה כל כך מרושלת. לא עשינו פשוט שום דבר. אפשר לעוף נגד יריבה שטובה מאיתנו, אבל זו לא מנצ’סטר סיטי ולא באיירן מינכן, ולא ככה.
    שחקנים לא עצרו כדור פשוט (פ.ס.ז’ נראתה נגדנו כמו קבוצה נמרצת שמפעילה לחץ) ולא מסרו פס על מטר, נפלו בלי הפסקה (קרבחאל שאיום ונורא התקפית, מיליטאו, קרוס), גם כלפיהם יש לי טענות מלבד קורטואה הגדול. התאכזבתי קצת מוויניסיוס אבל ניחא, הביקורת שלי כפיו היא סבירה. הוא לא יכול להרים אותנו כשהוותיקים פח אשפה.
    אבל, בוגרים נגד ילדים. אלה לא צריכים להיות הפערים. ומי אשם? אנצ’לוטי עם ניהול משחק הכי גרוע שראיתי ממאמן אצלנו אי פעם, והיו כל מיני קיירושים, לופז קארו, לושמבורגויים. כזה עיוור ואטום. מילא ההרכב, רצה 4:3:3, זכותו, הוא הרי רואה מה שאנחנו לא רואים, אבל עד שהוא מגיב, ואז פתאום כאילו כל החילופים בלי קשר למה שקורה. “90 דקות בברנבאו הן הרבה מאוד זמן”, אבל…אין קבוצה, ובלי מנדי וקאסמירו יהיה קשה מאוד. אפשר לקבל את זידאן רק למשחק אחד נוסף? ואין לי חשק לראות את הגומלין.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,797
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    אמרנו, כולל אני, שעדיף לאמבפה לעבור לליגה תחרותית יותר כדי להתפתח. אני אציג עכשיו גישה הפוכה. יכול להיות שזה שהוא משחק בליגה הצרפתית זה באופן פרדוקסלי דווקא מגדיל את הסיכוי שלו לזכות בליגת האלופות? מה שטוב בליגה הצרפתית שהוא יכול לשחק בקצב יותר נמוך, לשמור כוחות, ואז להגיע לצ'מפיונס בפול פאוור. העונה זה אפילו הפך ליותר קיצוני, פסז' ממש נחה על המגרש 80 דקות, מעלה הילוך ב-10 דקות אחרונות ומנצחת את המשחק, בליגה האנגלית/איטלקית/ספרדית אתה לא יכול לעשות את זה. כמובן שזה ספקולציות ויכול להיות שאם הוא היה משחק באנגליה הוא עדיין היה מביא את הביצועים שהוא מביא בליגת האלופות, אבל מצד שני אי אפשר בימינו לפקפק בחשיבות של כושר גופני.


    *כל מה שאני אומר עכשיו תקף רק לגבי אמבפה. כל שאר השחקנים כן צריכים לעבור לליגה גדולה יותר כדי להתקדם, אמבפה הוא כבר היום מפלצת.
     
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,645
    לייקים שהתקבלו:
    6,728
    כתבו פה שקבוצה של פוצ׳טינו לא מתאימה לו.
    השנה היא מתאימה לו הרבה יותר מבעבר(בהנחה שניימאר הפרזיט ימשיך להיות ״questionable" עד הסוף).
    לא צריך כדורגל גדול עם הגנה כמו שיש להם.
    מה שנונו(מדהים, לא חשבתי שיהיו לו חבלי לידה כי הילד הזה כוכב כבר כמעט שנתיים אבל מדהים איך הוא נראה בגיל 19...השמיים הם הגבול אצלו) וחאכימי נותנים לך זה שני מגנים התקפיים שלא נותנים לך לנשום. אתה בעמדה שלוחצים אותך גבוה כל הזמן והמהירות של שניהם בצירוף עם טכניקה מצוינת מגישה לפוצ׳טינו עוד שני שחקני התקפה לכל דבר שגם עוזרים לקישור שלו.

    מרכז ההגנה שלהם והנגריה בקישור מרוויחים משני אלה והיריבה מעדיפה לא לחשוב על התקפה כדי ללא לשפוך לאגר בירידה אחורה.
    יהיה מאוד מפתיע אם נראה תסריט אחר ממה שראינו היום בגומלין.
    מול סיטי או ליברפול פסז׳ תצטרך להראות יותר מלוטשת מול השער כי אי אפשר להחטיא מולן כל כך הרבה בלי להענש.
    מצד שני, יהיה להם זמן לפחות עד שיפגשו את סיטי כי סיטי תפגוש את העולה מהמפגש של אייאקס ובנפיקה.

    בקשר למשחק השני,
    ספורטינג עשתה קמפיין יפה הפערי איכות גדולים מאוד(מול 90 אחוז מהיריבות בשלב הזה סיטי הייתה נראית ככה*).
    שיחקה עם המון שחקנים מרכזיים פצועים ברוב שלב הבתים ועדיין עלתה(כל הזמן מזכירים את האלאנד.....מול אייאקס היו להם 6 שחקני הרכב חסרים) וגם בליגה למרות כל החיסורים והפציעות הם בעונה מצוינת אחרי שבשני משחקים ישירים מול פורטו הם נראו עדיפים ברוב הדקות.
    במשחק גומלין בטח נראה את קול פאלמר ואת סטונס חלוץ 9 מזוייף.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    לא ממש מבין את הגישה שלך כי הוא שחקן צעיר בשיא הקריירה, למה שלא ידחוף את עצמו לקצה שבוע אחר שבוע? הוא אתלט מושלם. בליגה האנגלית מוחמד סלאח כמובן עושה לחץ על שחקני ההגנה של היריבה, אבל 90 דקות הוא רץ כמו מטורף? אני חושב שלא. גם בספרד אף אחד לא משחק באינטנסיביות גבוהה כל הזמן. הליגה הספרדית בשפל המדרגה וריאל מדריד לא קבוצה תחרותית אבל דברים עשויים להשתנות (אם אתה חותר לכיוון הזה של האם כדאי לו להגיע למדריד או לא). מה שאמרת אולי היה מתאים לליאו מסי שמשחק שנים בהליכה ואתמול הציג משחק רע.

    ******
    הנה הסיכום המלא שלי לגבי ההפסד אתמול, עשיתי ‘סדר’ בדברים מה שנקרא. בדף הפייסבוק שלנו אין הרבה קהל לצערי למרות שאני עושה הכל ומפרסם את זה חזק-חזק, והפוסט שלי אתמול סחט המון-המון תגובות\לייקים\תפוצה. לפחות אני, אחרי שאני כותב - זה מוריד ממך את תחושת המועקה ואתה מרגיש יותר טוב (למרות שאני גם אוהד הפועל ת"א והפסדתי פעמיים בדקה ה-93, שבוע קשה).

    בגדול, ברור שהכלים שיש לנו הם לא אידיאליים, אבל מה ההצעה, שלא נגיע למשחק? אנצ’לוטי מאמן מאוד מנוסה, הוא חווה על בשרו את 2015 הדי טראגית בה נותרנו בידיים ריקות - והוא לא לומד. אני מצפה ממאמן שהוא לא טירון שיידע לעזור לקבוצה שלו. אז כן, ואלוורדה במקום אסנסיו ב-11 לא היה הופך את המשחק מקצה לקצה, אבל כן נותן לנו אפשרויות. כנ"ל אם קרלו היה מגיב יותר מוקדם. בנזמה לא כשיר? אפשר לזרוק את בייל, אפילו את הזאר כשחקן חופשי על המגרש שיחזיק כדור. אני לא זוכר את ריאל מדריד מתבטלת ככה בליגת האלופות. היו לנו תבוסות כואבות אבל לא היה מהלך אחד אפילו, חצי ניצוץ. מעבר לכך אני ביקרתי את השחקנים עצמם, כאלה שלא עצרו כדור פשוט, כאלה שמסרו גרוע (ופ.ס.ז’ הרי לא יודעת ללחוץ). תבינו, זה ממש לא עניין התוצאה או ההפסד אלא הדרך.
    אני באמת חושב שאם כל אחד ואחד מכם עומד על הקווים אז זה היה נראה לא פחות גרוע במקרה הרע ואפילו טוב יותר במקרה הטוב. אפשר גם לתת דוגמאות נקודתיות כמו משחקים בהם הובלנו בביטחה בתחילת העונה ובנזמה בכל זאת השלים 90 דקות כדי שירוץ לפיצ’יצ’י או משהו, השחיקה של ויניסיוס, הכתובת הייתה על הקיר. ובהתקפה זה החומר הקיים אבל באמצע יש לנו שחקנים צעירים ומוכשרים. אז קמאבינגה קיבל ‘פסילה’ לגבי הקשר האחורי למשל, אבל עלינו אתמול עם אפס פיזיות.

    הרי אנחנו אוהדי ריאל מדריד, מה, לא עברנו בעבר קבוצות חזקות מאיתנו על הנייר? לא הדחנו בשנת 2000 את מנצ’סטר יונייטד הטרבליסטית הגאה ואת באיירן מינכן? שנתיים לפני כן לא ניצחנו את יובנטוס בגמר כשהיא הייתה בפעם השלישית ברציפות במעמד? אתמול התבטלנו, לא שיחקנו, לא הופענו.
     
  12. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,730
    לייקים שהתקבלו:
    422
    אגב יכול להיות שהגיע פנדל לאמבפה גם במחצית הראשונה.
    מרגיש לי שכמעט כל משחק גדול גונבים לו פנדל למרות שהפעם זה היה דיי גבולי (בגמר ליגת האלופות גנבו לו פנדל של מאה אחוז עוד במצב של 0-0, לכו תדעו לאן זה היה מתפתח).
     
  13. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    כמעט כל התקפה עוברת דרכו ולא סתם הmismatch על קרבחאל כל כך בלט אתמול. זאת לא ריאל שחוץ מלזרוק על ויני את הכדור אין לה מה להציע. פריז כל כך וורסטילית שזה פשע להתמקד רק בשחקן אחד ואת הפנדל האחרון שלה בצ'מפיונס אמבפה החמיץ מול לייפציג כשמסי עדיין במגרש.
     
  14. AE94 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/12/15
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    מסקנות אחרי אתמול:
    1. קורטואה בטופ 2 של השוערים בעולם יחד עם מנדי מצ'לסי
    2. מסי נראה גמור לגמרי, מקווה שיוכל לחזור לעצמו לפני הפרישה
    3. אמבפה על אף הגול הגדול שלו, מבצע יותר מדי שטויות ניימאריות במשחק, צריך מאמן שיאפס אותו ויוכל להפוך אותו לאפילו יותר מפלצת ממה שהוא עכשיו
    4. אנצ'לוטי מאמן עבר ביחס לרמות האלה - ריאל הייתה מתה לחלוטין
    5. פריז צריכה מאמן, כי על אף הכישרון שקיים שם, סביר להניח שזה לא יספיק מול ליברפול ומנצסטר סיטי
     
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    עד עכשיו אני לא מבין למה פוצ'טינו לא עבד על מערך 3 בלמים בהתחשב בסגל שהוא קיבל. מסי וניימאר אולי מתחילים את התנועה שלהם באגף אבל שניהם מספרי 10 שפועלים במרכז המגרש(מסי אפילו יותר נמוך לפעמים), ולפחות במקרה של מסי הוא הוא לא מסוגל להגן שם כמו שחקן כנף אמיתי.
    ובצד השני יש להם 2 מגנים סופר התקפיים שמתאימים להיות שחקני כנף במערך כזה ולפצות על הכניסה של מסי וניימאר פנימה.

    אני יכול להבין גם 4231, אבל חאקימי ודי מאריה באגף אחד זה אובר קיל. אתמול פסז' בעיקר הייתה צריכה מספר '9' שיציק להגנת ריאל יוכל לשמש כמטרה והסחת דעת עבור השחקנים של פסז' מסביב.