שמינית גמר ליגת האלופות: לילה גדול בפריז, אינטר נגד ליברפול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/2/22.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני אישית לא הולך למקום הזה הגזעני, בכל מקרה, לגבי פ.ס.ז', בסוף הם כנראה ייאבדו את אמבפה בחינם אחרי שהיו יכולים להרוויח 200 מיליון יורו על שחקן בעונה האחרונה שלו בחוזה, וזה מטורף. וזה לא משנה אם חסר להם כסף. הם אזקו שחקן שרוצה לעזוב, זה גם מביע על חוסר קלאסה. פלורנטינו שם ברקס לראמוס אחרי שרצה ללכת לסין וחשב על הכסף אבל זה היה נראה כמו איום. כשכריסטיאנו רצה ללכת - שיחררנו. וגם את רוביניו בדקה ה-90 בחלון ההעברות ונשארנו בלי קשר כנף טבעי מלבד רגל הזכוכית של רובן. גם ואראן הלך בקיץ, גם די מאריה, גם מוראטה.. אי אפשר להשוות את הקלאסה של ריאל מדריד ופ.ס.ז'. אם זה כל כך רלוונטי לדיון: גם צ'לסי מועדון צנוע וזהו עד שאברמוביץ' הגיע. הפועל תל אביב ניצחה אותה :)

    טוב נו אנשים פה זורקים סיסמאות לאוויר במשהו שהם לא מבינים, ממליץ לכם לקרוא כמה אליפויות ריאל זכתה בעידן פרנקו, מה היה המצב של ברצלונה ועוד ועוד ועוד. 'יוצאת למסע רכש פתאום'. כמה כסף ריאל הוציאה ב-2017? וב-2018? איזה שחקנים נמכרו? מה היה בקיץ 2020? שנה ראשונה בלי אף רכש ביורו מאז שנות ה-80. העונה הגיע קמאבינגה, אמבפה בסוף לא. ואראן עזב והתפנו 50 מיליון יורו. בקיץ 'תתפנה' המשכורת השמנה של בייל וכך גם איסקו ומרסלו שגם מרוויחים יפה.
     
  2. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    לפי ההיגיון הזה לא היה מגיע לאוהדי צ'לסי ליהנות מהשער של טורס מול בארסה ב-2012, או מהשערים החשובים שלו בליגה האירופית שנה אחר כך.
     
  3. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    שום דבר לא מספיק לאוהדי ריאל
    הם רוצים תמיד את השחקנים הכי לוהטים בשוק
    בנזמה גם בתקופות הפחות טובות שלו היה שחקן מהרמות הגבוהות ביותר
    לא מגיע להם שחקן כמו בנזמה. מגיע להם יותר הזארדים וביילים
     
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    כל מה שאני רואה זה שאנשים כועסים כי לפריז יש יותר כסף, אז הם הגיעו למעלה מהר יותר. מה זה משנה מי היה כאן קודם או כמה זמן אם הם הגיעו להצלחה באותה צורה? הפז"ם לא רלבנטי בדיון הספציפי הזה; אני לא רואה הבדלים מהותיים בין הצפצוף שלהם על הפייר פליי (שהיה מגדיל את הפער בין אותם מועדונים שצפצפו על כל העולם ואשתו קודם לכן למועדונים הקטנים יותר שהיה להם קשה הרבה יותר עכשיו לגדול בניסיון לשמור עליהם מחארטות כמו לידס) עם הסכמי חסויות מזויפים כמו ההלוואות המזויפות שלקחו ריאל וברצלונה לאורך השנים כדי להעמיד קבוצות על.

    מסורת וברנדינג זה משהו שבונים במשך עשרות שנים גם עם כל הכסף שבעולם, וזו הסיבה העיקרית שמתייחסים לריאל כמועדון שהרוויח את מעמדו ב-so called "קלאסה" (פחחחחחחחח) או איזה טייטל מושתן אחר שראוליטו לא ימציא פה שנוח לו עם פיסות היסטוריה שהוא נוגע בהן בלי לדעת בכלל מה קרה שם או סתם מעלים את מה שנוח לו (גאון פרז!!!1 מכר ב-100M את הכדורגלן הגדול בהיסטוריה ואז שילם את זה על צעצוע פחות מוצלח עם שנה אחת לחוזה. אחרי זה ניסה לעשות משהו משוגע יותר עם צעצוע אחר, רק שמהצד השני של השולחן ישבו משוגעים לא פחות גדולים שמנסים להראות לו שגם להם יש זין עצום שעומד עקום).

    צריך גם לתת קונטקסט כלכלי. שיונייטד הוציאה 4 מיליון פאונד בלבד על רוין קין, *היום* אנחנו מסתכלים על זה כבוטנים. בזמנו זה היה שבירת שיא העברות לאותם זמנים. והיא עשתה את זה שוב. ושוב. ושוב. זה נכון לריאל, זה נכון לבארסה, וזה נכון לעוד מועדונים ענקיים שמדפיסים כסף כמו הפד ב-2020.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/3/22
    SerieA, VAR ו-Nigel de Jong אוהבים את זה.
  5. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    8,212
    לייקים שהתקבלו:
    7,533
    מין:
    זכר
    התפנתה משרה בלונדון.

    חושב שבטורס הרוב המוחלט תמך עד היום האחרון.
    שוב, לתחושתי בנזמה קיבל את זה בווליומים הרבה יותר גבוהים, אולי אני טועה.
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,936
    לייקים שהתקבלו:
    10,111
    אז אם ריאל מדריד בשנים האחרונות מתנהלת באחריות כלכלית(נניח, עדיין ניסתה ויכלה לרכוש בקיץ את הכוכב של המועדון העשיר ביותר בעולם ופועלת להקמת הגוף המטונף שנקרא הסופרליג) זה מוחק שנים של עליונות כלכלית, לפעמים לא הוגנת על רוב המועדונים בספרד וביבשת? גם כאחד שאוהב את המועדון אני לא מתבייש להכיר בזה, הכל טוב וידוע לכולם.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  7. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    אני לא סולד מפסז׳ בגלל הבעלים הערבים או כי הם ״מנסים לקנות מסורת בכסף״. כל מועדון שרוצה לגדול חייב להוציא סכומים גדולים על רכש ומאמנים ברמה גבוהה. אני סולד מאיך שהם מתנהלים בשנים האחרונות כי אין שום יד מכוונת בבניית הקבוצה / באימון שלהם ויותר מדי דברים שם מתנהלים לפי קפריזות של יח״צ.

    גם אנחנו עם פרז הגדול היינו בדיוק באותו מצב ב2003-6 - שפכנו מלא כסף על שמות גדולים עם באז במקום להביא חומר שמתאים מקצועית לקבוצה (בקהאם, קסאנו, מייקל אואן ושטויות כאלה). הזנחנו את חילופי הדורות בהגנה והקישור מתוך מחשבה שקסיאס בשער וגלאקטיקוס מזדקנים בהתקפה יספיקו (מישהו זוכר את גראבסן, וודגייט ופאבלו גארסיה?), ומינינו מאמנים עלובים כי רק הם הסכימו שפרז ירמוס דרך קבע את המילה המקצועית שלהם (מישהו מצליח לדמיין שדגנרטים כמו לושמבורגו, לופז קארו וקיירוש עובדים היום במועדון טופ אירופי?). למזלי כבר אז הייתי אוהד ריאל, אבל אם לא - כנראה שגם אני הייתי מלגלג על המועדון ואיך שהוא התנהל.

    בקיצור, פסז׳ מרוויחה את הסתלבט עליה בצדק וזה לא קשור לכסף. לא תהיה שום בעיה איתה כשתבנה קבוצה רצינית כמו צ׳לסי של אברמוביץ׳ ומוריניו, סיטי של השייחים ופפ או אפילו פסז׳ עצמה בתחילת-אמצע העשור (בנו שם אחלה פרויקט עם לורן בלאן בזמנו, אם רק היו מביאים מאמן יותר נורמלי מאמרי אחר כך יכול להיות שהיו נמנעים מהרמונטאדה מול בארסה וטירוף המערכות הכללי שהתחיל שם מאז).
     
    אלעד ו-Nigel de Jong אוהבים את זה.
  8. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    אוהדי קבוצות נוטים להפריז ביחס לשחקנים שלהם לחיוב ולשלילה. לכן טבעי שכאוהד צ'לסי תעריך את קאנטה ומנדי יותר ממודריץ' וקורטואה ואני להפך.

    הדאחקות על "טורס המחמיצן" בזמנו דווקא היו בווליום גבוה יותר ממה שבנזמה קיבל, מודה שאני לא זוכר עד כמה ספציפית לאוהדי צ'לסי היה בזה חלק. אבל אם פתאום ורנר למשל, שגם זוכה להייט רציני ביותר, יתחיל להתיישר ויפסיק להחמיץ, תהיה שמח שהוא בקבוצה שלך או שתעדיף שיעבור למקום אחר כי לא יגיע לכם שחקן כמוהו? מה לגבי האברץ האדיש שמצליח לכבוש לאחרונה?

    רק להבהיר, לא בא בטענות על הביקורת כלפיהם, כפי שלא צריך לבוא בטענות לביקורת כלפי בנזמה ב-2017...
     
  9. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,730
    לייקים שהתקבלו:
    422
    כל פעם בדיונים האלה על פאריז וסיטי עולה המילה "היסטוריה" ואני באמת לא מבין למה היא רלוונטית.
     
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,339
    לייקים שהתקבלו:
    6,807
    אף אחד לא יכול להאשים אותי בחיבה יתרה לפסז', בשיא הכנות. בעשור האחרון ככל שלמדתי יותר על מאחורי הקלעים בכדורגל ככה התרחקתי ממנו יותר.

    אבל יש גבול אחד שבפסז' לא חצו עדיין בהשוואה לשאר המועדונים שצוינו כאן בצדק ע"י @אלעד ו @Nigel de Jong כגרועים באותה המידה - וזה לפרוש מספורט תחרותי. ברור לי שגם מאחורי אי ההצרפות שלהם (בדיוק כמו באיירן ודורטמונד) עומד אינטרס אפל כלשהו, אני לא יותר מידי תמים. אבל העובדה היא שזה לא קרה, וכמה שזה רף מוסרי נמוך לאללה - זה עדיין רף שפסז' עוברת וריאל מדריד לא. אני מעדיף מועדון שמשקיע 222 מיליון יורו + תנאי שכר הזויים ברכישה של ניימאר (רגישה סופר גרועה בעיניי ובזבוז מוחלט של כסף) כי הוא רוצה להגיע לפסגה מאשר מועדון ששואף לשריין את עצמו בליגה סגורה. במקרה א' זה אחרי הכל לא כסף שלי שמתבזבז, במקרה ב' זה תחביב שלי שפשוט נהרס לגמרי.

    בנימה אישית לא ראיתי משחק אחד בשלב הנוקאאוט עד כה ואני לא מרגיש שפספסתי משהו. אני כבר עברתי לנישה של בונדסליגה עם נגיעות של משחקי צמרת מפורטוגל והולנד + אטלאנטה בסריה. כל השאר כבר לא מעניין אותי בעליל. הם יכולים להקים סופרליג, באמת שכבר לא אכפת לי.
     
  11. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    נו מה גם אתה התפכחת?
    מה כבר מילאן עשתה? רק בגלל הסופרליג את נוטש אותם?
     
  12. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,342
    לייקים שהתקבלו:
    2,545
    מין:
    זכר
    אני שמח שפאריז עפו כי אני לא סובל את השחקנים שלהם, מלבד חאקימי ו-וראטי, אבל ברור לי לחלוטין שאני איש הכסף הישן שלא מחבב את אנשי הכסף החדש. צביעות ממדרגה ראשונה. אם למוראטי לא היה כסף לקנות את רונאלדו אולי לא הייתי בכלל אוהד את אינטר. לא הייתה לי זיקה לאיטליה אחרת.

    לאחרונה שמעתי סדרת פודקאסטים על סילביו ברלוסקוני, ממליץ לכל חובב איטליה לשמוע ולהבין את האיש (זה נקרא "Bunga Bunga" למי שמתעניין. באתר של Wondery). לא חסיד אומות העולם נגיד ככה.
    אנג׳לו מוראטי שיחד את השופטים (כנראה) כדי לזכות בגביע האלופות הראשון שלנו.
    את משפחת אניילי כולם מכירים.

    אבל משום מה פ.ס.ז׳ הוא מועדון ״פלסטיק״ כי הוא התחיל להיות עשיר בעולם הטוויטר ולא בעולם בו כולם נסעו בפיאט 500 מודל 1957.

    אני מכיר די טוב את הכדורגל האיטלקי וקצת פחות טוב את השאר. אין אף מועדון בצמרת של איטליה שעלה לגדולה בזכות ולא בחסד. או שזו הייתה עיר גדולה (מילאן, יובנטוס, אינטר), או שזה היה כסף של מישהו אחר (לאציו, פארמה) או שניהם (מילאן).

    להגיד שריאל מדריד מועדון עם קלאסה והיסטוריה בעוד פאריז היא ככה או אחרת... ריאל מדריד הייתה עשירה בשנות ה-50 ולכן הצליחה. האם פרנקו תרם לזה או לא אני לא זוכר וגם לא ממש משנה. היה איזה עשיר אחר שתרם לזה. כנראה שגם הייתה שם שחיתות. לפאריז לא הייתה הפריבלגיה אז.

    אני מסכים עם @Mamadu לגבי הסעודים אגב. אין לי שום אשליה לגבי הבעלים הסינים של אינטר. תבדקו איך בנו את האיצטדיונים בסין לקראת האולימפיאדה. כולם אותו חרא.
     
    Clichy, אלעד ו-VAR אוהבים את זה.
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,339
    לייקים שהתקבלו:
    6,807
    בעיניי המועדון הוא תמיד האוהדים שלו. לא נטשתי באותו היום, חיכיתי לראות איך האוהדים יגיבו, האם יפגינו ויראו לאליוט את הדרך החוצה. והם בהחלט הפגינו. נגד השוער שלהם שרצה למקסם את תנאי השכר שלו (בדיוק כפי שכל אחד ואחד מהם עושה בעבודה הבינונית שלו). זה סדר העדיפויות שלהם בחיים. באותו הרגע הבנתי שאין לי ולהם שום דבר במשותף פרט לכך שאהבנו קבוצת שחקנים שכבר מזמן סיימו את הקריירות שלהם.
     
    Ever Banega אוהב/ת את זה.
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,806
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
  15. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    שונאים את פריז, וכמעט כל אוהד כדורגל כיום היה מוכן להתחלף איתם
    איזה ערכים יש היום לאוהדי כדורגל. סוגדים בצורה עיוורת לכוכבים ולבעלי ממון