שמינית גמר ליגת האלופות: לילה גדול בפריז, אינטר נגד ליברפול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/2/22.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,339
    לייקים שהתקבלו:
    6,807
    הקלצ'ופולי לא שבר אותי כי ראיתי מספיק כדורגל בתקופה ההיא כדי להבין שמילאן היא זו שנדפקה הכי הרבה מהשיפוט.
     
  2. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אני מבין לליבך, באמת קשה לאהוד קבוצה כשאין אפילו את האשליה שאתה משחק על משהו וכשאין ריגוש. זה דווקא משהו שאני יכול להבין. הדעיכה באהדה שאתה מתאר לא נובעת מאיזשהו קו מוסרי נוקשה שהצבת לעצמך, אלא נטו מאיבוד של תחושת הריגוש. זה יכול לקרות גם במערכות יחסים, בעבודה וכו'. לדעתי במקרה של VAR, זו לא הסיבה.
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מציע ללכת לבדיקה.

    https://img.mako.co.il/2008/12/17/mugbelet_118_guest_cc.Xxx
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  4. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,273
    לייקים שהתקבלו:
    7,106
    עניין הסופרליג היה מזעזע ואם היה יוצא לפועל, אני מודה שאין לי מושג איך הייתי מגיב. בכלל לא בטוח שהייתי יכול להמשיך לאהוד את ליברפול באותה צורה פנאטית כמו היום. בהיבט הספורטיבי זה היה (נקווה שבאמת אפשר לדבר על זה בלשון עבר) כמו גזר דין מוות לכדורגל. 100% איתך בנושא הזה.

    אבל, וזה אבל גדול, הבאקלאש שנוצר באופן מיידי לדבר הזה הגיע מלמטה. האוהדים בחלק מהמועדונים יצאו לרחובות, המאמן של הקבוצה שלי דיבר באופן פומבי והתנגד לרעיון מיד, הקפטן של הקבוצה שלי הוביל את מחאת השחקנים לרעיון, וכל השחקנים של הקבוצה שלי יצאו בציוצים מתוזמנים כנגד זה. בעקבות זה אני מרגיש באותו מקום מול ליברפול כמועדון, על אף הסלידה הדרמטית מאוד שלי מהבעלים האמריקאים תאבי הבצע.

    לעומת זאת השנאה לפסז׳, סיטי וניוקאסל מגיעה ממקום אחר, לא מהמקום הספורטיבי אלא מהמקום הפוליטי והשחיתות. ואם נתמקד בפסז׳ אז הקשרים של הקטארים עם אופ"א/פיפ"א מתועדים היטב בכל מיני מקומות, החל ממונדיאל הדמים שיתקיים עוד פחות משנה ופאקינג **יעצור עונת כדורגל באמצע*** כי כמה חלאות קיבלו מעטפות מתחת לשולחן, ועד תאוריות מאוד מעניינות לדעתי שבגלל הקשרים האלה בכלל התבצעה חקירת ffp כנגד סיטי (שם בצד אותם כרגע, זה לדיון קצת אחר לדעתי).

    זה על רגל אחת ללמה לדעתי פסז׳ גרועה בהרבה מרוב מועדוני הסופרליג. לצד זאת, אני לא באמת בקיא ברמות שאחרים פה בקיאים בהיסטוריה של בעלים איטלקיים/ספרדיים לצורך העניין. אבל זה לא סותר אחד את השני כך או כך. זה שיש עוד מושחתים במועדונים אחרים לא הופך את מה שפסז׳ והקטארים עושים ללגיטימי.
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,339
    לייקים שהתקבלו:
    6,807
    @Mamadu @אלעד
    האמת הפשוטה היא שחיפשתי משהו להאחז בו כל הזמן הזה. ברלוסקוני מושחת? בסדר, הוא פוליטיקאי מושחת, למילאן אין קשר לזה. מועדוני הנפט גורמים לאינפלציית מחירים? בסדר, מותר להם, אני עדיין בעד קפיטליזם. כפי שמישהו ציין פה, פעם 4 מיליון פאונד היה נחשב לחזירות, היום שום קבוצת פרמיירליג לא תשרוד עם רכישות בסדר גודל הזה. זה מעין מנגנון הגנה עצמית כי ברגע שאתה משלים עם האמת - אתה מבין שזה נגמר, ולא רציתי לוותר על החוויה לפתוח לינק מקרטע לצפייה פיראטית במשחקי כדורגל בשבת בצהריים וראשון בערב. אז נקטתי בשיטת הגמילה - לאט לאט מפחיתים עד שמגיעים למצב שכבר לא אכפת. אני יכול לומר שהעונה ראיתי בכל הליגות משהו כמו 15-20 משחקים בטוטאל. כמעט כולם של דורטמונד. כשאתה מגיע למצב הזה, האמת כבר לא מפחידה אותך. אפשר לומר שמועדוני הסופרליג עזרו לי מאוד בגמילה הזאת.
    אם הוא לא עובר על חוקי הכדורגל אז כן. זה היה יכול להיות באותה המידה מישהו שהרוויח בכבוד את ההון שלו.
    שאל את אוהדי יובנטוס (אם כי אין לי יותר מידי ציפיות מאנשים שלוצ'אנו מוג'י הוא עדיין גיבור ילדות שלהם). אם עניין הקלצ'ופולי לא היה מתגלה מילאן הייתה המפסידה הגדולה שלו, כי היא זו שהייתה אמורה לזכות באליפויות של העונות האלה. לא רואה במעורבות של גליאני בפרשה עבירה יותר מידי חמורה. לראייה הוא הושעה לכמה חודשים בעוד שמוג'י הושעה לכל החיים ונפתחה נגדו חקירה פלילית.
    לא הבנתי איך זה קשור לדיון. אם הליגה הצרפתית תעבור את הבונדסליגה בניקוד היא תיקח לה את הנציגה הרביעית (הלוואי, זה לדעתי יעשה רק טוב לבונדסליגה). אין דרך אובייקטיבית להגדיר דינמית מי מקבלת 4 נציגות ומי רק 3.

    @Scouser Tommy
    בהתחלה זה באמת הרגיש שבאנגליה יש צדיקים בסדום. גם אוהדי יונייטד פוצצו משחק מולכם מהסיבה הזאת כביכול. אבל לאן זה נעלם? הייתכן שסאנצ'ו + וראן + אלוהי המועדון האדמו"ר כריסטיאנו הראשון לשמו רונאלדו ישתבח שמו לעד זה כל מה שהיה צריך כדי להשתיק את המחאה? או פשוט לתת לזמן לעבור ולקלופ לעשות את הקסמים שלו כמו במקרה שלכם?

    יש לאוהדים האלה הרבה מאוד מה להפסיד, הכדורגל האנגלי כרגע בשיא פריחתו, לכן מרגיש לי שהסופרליג הייתה יותר תירוץ למחאות ההן מצד קבוצות שפחות הצליחו מקצועית באותה העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/3/22
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אמלק למי שאין כוח לקרוא את כל העמודים האחרונים.

    תחילת דיון: ריקלמה אומר שזו פריז הכי טובה שראה בחייו.
    אמצע דיון: אלעד מציע לראוליטו קראק והוא חושב שהוא מדבר על מבאפה (צודק).
    סוף דיון: VAR חוזר בתשובה.
     
    yakov_y, Mamadu, Scouser ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  7. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,272
    לייקים שהתקבלו:
    4,847
    מין:
    זכר
    יכול להיות שפוטצ'ינו באמת עושה עבודה רעה בפריז, לא רואה אותם מספיק כדי לתת כאן דיעה מוצקה, אבל אם להגיד את האמת? בסוג המשחקים כמו אתמול? איך אני יכול לבוא אליו בטענות כשיש שלושה שחקנים שלא משנה מה אסור לו להוציא אותם? לאורך כל המשחק הזה ידעתי שכל עוד פריז מובילים הכל בסדר אבל ברגע שהם ייצטרכו לרדת אחורה ושלישיית מסי ניימאר ואמבפה ייצטרכו לרדת להגנה ולרדוף אחרי שחקנים, הסיפור ייגמר בצורה חד צדדית. אי אפשר להגן רק עם 8 שחקנים. כשלא משנה כמה רעים הם, אסור להחליף אותם, באמת שאין לי שום ציפייה מהמאמן במצב הזה. (חוץ מהעובדה שהוא ידע שזה יהיה המצב לפני שהגיע לשם כך שהוא לא יכול להאשים אף אחד ).
     
    oranfu, Scouser Tommy ו-LFC-Gerrard1 אוהבים את זה.
  8. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,730
    לייקים שהתקבלו:
    422
    ממה שזכור לי דווקא כן הייתה סלידה גדולה מצ'לסי, ההבדל העיקרי ביינם לסיטי ופאריז לדעתי הוא עשר שנים. עוד עשר שנים מהיום תהיה סלידה הרבה יותר גדולה מניוקאסל מאשר מסיטי ופאריז כי להן כביכול תהיה התחלה של "היסטוריה" (כמו שיש לצ'לסי עכשיו).
     
    LFC-Gerrard1 אוהב/ת את זה.
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,103
    לייקים שהתקבלו:
    26,240
    מין:
    זכר
    לא כל כך ברור איך מאמן כמוהו יכל לעשות שם עבודה טובה יותר? תרבות שמקדשת אינדיבידואלים, שנותנת לניימאר לעשות מה שבא לו ולזלזל, חדר הלבשה לא ממש ממוקד בעבודה על המגרש ועוד הביאו לו את מסי המבוגר על הראש ובכך הקשו עליו עוד יותר את העבודה.
     
  10. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672


    אפילו ב7:1 לגרמניה לא ראיתי מחבל כמו מרקיניוס של אתמול. בדיקת חומרים אסורים צריכה להיות יוזמה של אל חלאיפי עם איך שהוא נראה כי מה שנבלע במחצית הראשונה בתוך האימפקט של וראטי, מסי ואמבפה התפוצץ בחצי שעה האחרונה בניגוד מוחלט לstate of mind על הדשא. ממשולשים הם עברו לחרקירי. ריאל לא הייתה בלופ עד שדונארומה התחיל את המומנטום, אבל זה נגמר בצונאמי של טעויות פטאליות כשחכימי שובר אופסייד וכשנונו מנדש ומרקיניוס מתמסרים עם ויניסיוס ובנזמה בתוך הרחבה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/3/22
  11. ZobyGadol Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/21
    הודעות:
    511
    לייקים שהתקבלו:
    101
    מין:
    זכר
    מה שהענף הזה הכי צריך: תקרת שכר.

    אתה רוצה את מסי עם כדורי זהב בחאווה על כל השפלה שהוא חטף בקריירה עם משכורת שבועית של 600 אלף? אין בעיה נשמה, רק קח בחשבון שזו תהיה קבוצה עם מסי + דרעקסלרים שמרווחים משכורות שבין 50-100 אלף.

    הבעיה היחידה בסופר ליג הייתה השיריונים עכשיו שזה בוטל כל מי שלא תומך ברעיון הזה הוא חתיכת אימבציל חסר מושג.

    תמשיך לתת כוח אלכסנדר צ'פרין והוא יזמבר לך את הענף בדיוק כמו שאדם סילבר זימבר את הNBA.
     
  12. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    מסכים, אבל זה לא רק זמן אלא ממש 'בניית מסורת' בזמן הזה, מה שקרה בצ'לסי וקורה בסיטי אבל לא ממש קורה בפסז':
    צ'לסי היום זה לא רק הכסף של אברמוביץ', אלא גם מוריניו, טרי ולמפארד, צ'ך ואסיין ודרוגבה ועוד (ודווקא לא שבצ'נקו, טורס ופברגאס).
    סיטי מתחילה להיות לא רק השייח, אלא גם פפ, אגוארו וסילבה, טורה וקומפאני (ושוב, לא רוביניו ובאלוטלי).
    בפסז' אני לא מרגיש שהם בנו איזה אופי. כנראה רק וראטי ולאונרדו (זלטאן, קבאני, ט.סילבה ודי מאריה לא במקום הזה לדעתי).
    להביא את דונרומה, ראמוס ומסי זה לגמרי לא מה שיעשה את זה.
     
  13. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,892
    לייקים שהתקבלו:
    2,546
    אל תבנה על זה, יש פער עצום של 15 נקודות דירוג בין הליגות והוא יגדל יותר עונה הבאה כי עונת 17\18 הגרועה במיוחד של הגרמניות תימחק מהדירוג.

    הבעיה של הבונדסליגה זה לא מספר הנציגות בצ'מפיונס, אלא חוסר השאפתנות של קבוצות עם פוטנציאל ויכולות כלכליות לא בהרבה פחותות משל באיירן. קבוצות בבונסליגה מעדיפות מודל כלכלי של קנייה של שחקנים זולים ומכירה ברווח על פני העמדת קבוצה תחרותית.
    לייפציג שהתחילה כתקווה למשהו אחרגם הולכת באותה הדרך ולא אתפלא אם בעקבות הפגיעה הכלכלית של הקורונה גם באיירן תאמץ את המודל הזה עוד כמה שנים.
    בצרפת לעומת זאת הפער הכלכלי בים פסז' לשאר הקבוצות הוא עצום ובלתי ניתן לסגירה.
     
  14. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,892
    לייקים שהתקבלו:
    2,546
    סיטי אולי תזכה לאיזושהי הערכה כי היא בהחלט תחת גווארדיולה קבוצת כדורגל חזקה עם כמה הול אוף פיימרס (בדומה ללמפרד, טרי ודרוגבה בצ'לסי למשל).

    פסז' זאת לא קבוצת כדורגל אלא אוסף של אגומניאקים שמקבלים שכר מופרז.
     
  15. Jese Member

    הצטרף ב:
    ‏26/7/20
    הודעות:
    65
    לייקים שהתקבלו:
    36
    מין:
    זכר
    יש לו אתלטיות של שחקן בליגת העל.

    כן.
    זה שבנזמה הפך להיות מפלצת כדורגל לקראת סיום הקריירה לא מוחק 5 שנים של בינוניות. הם נחשבו לטובים ממנו בעיקר בגלל שהמספרים שלהם היו רמה מעליו, ולפחות סוארז (אצל האחרים פחות עקבתי) היה מגיע לכל משחק גדול בתקופה הזו בעוד שבנזמה בקושי כבש בנוקאאוט מאיזה 2012 ועד לאולרייך.
    רוב התכונות הטובות שלו לא באו לידי ביטוי(אני לא ידעתי בכלל שיש לו משחק ראש נורמלי עד שרונאלדו עזב) והבליטו את הסיומת הבינונית שלו במצבי 1 על 1.

    אני לא חושב שיש מישהו היום שמסתכל בראייה כללית של הקריירה על סוארז ואגווארו כגדולים מבנזמה.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.