מנצ'סטר יונייטד 2021/22 - הבדיחה הזו כבר לא מצחיקה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏2/8/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,159
    לייקים שהתקבלו:
    2,566
    אני חושב שטן האח, ולמרות הכל גם רנגניק, הם אנשי כדורגל מהרמה הגבוהה ביותר שיש היום באירופה. לא יודע אם הם יהפכו אתכם לקונטנדרים בליגה ובליגת האלופות בטווח הנראה לעין, אבל הם יכולים להפוך אתכם חזרה למועדון כדורגל סוף סוף. הכל תלוי בשליטה שיקבלו ובסבלנות שתהיה כלפיהם. חלון ההעברות שלכם בקיץ הקרוב יהיה המסקרן ביותר בליגה כי הוא יספר הרבה על מה שעומד לבוא. בואו נראה אם למדתם שלא כל הנוצץ הוא זהב.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,832
    לייקים שהתקבלו:
    14,639
    מין:
    זכר
    ברגע שההגנה שלך טרחה שוער בהחלט אמור להיות המושיע. אם ההגנה שלך תהיה טובה הוא יעבוד פחות.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,832
    לייקים שהתקבלו:
    14,639
    מין:
    זכר
    זה הכל תלוי הגנה. קח למשל את אליסון. ברומא הוא השחקן שעבד הכי קשה כי היתה לו חרא הגנה(למרות שמספרים לי עכשיו שפאזיו היה בלם אדיר פחחחח) בליברפול כשיש לפניו הגנה נורמלית הוא עובד הרבה פחות אבל עדיין שם כשצריך אותו. לא ברומא ולא בליברפול מישהו דיבר על משחק הרגל שלו כי זה לא מעניין. שוער לא חייב להיות נוייר, מספיק רק שהוא לא יעשה שטויות וימסור ליריב, את שאר הדברים שישאיר לשחקני השדה.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,120
    לייקים שהתקבלו:
    26,243
    מין:
    זכר
    לא רוצה את המודל הזה. הוא לא יעבוד.
     
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,698
    לייקים שהתקבלו:
    6,732
    לא ראית פעם אחת את ברונו בספורטינג, אין לך מושג מי שיחק לידו, מי אימנו אותו אבל אין לך בעיה להמשיך לזרוק את השטות הזאת בפעם המיליון.
    אצל טן האח הוא יצטרך להוכיח את התאמתו לטופ? טן האח זה הטופ? כאילו כל מה שטן האח עושה מעכשיו זה הקרם דה לה׳קרם?
    מה עם ראנגניק?
     
  6. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,698
    לייקים שהתקבלו:
    6,732
    ברור, אלכס פותח ויקיפדיה וסופר ברזלים.
    גם קלופ ומוחמד סלאח היו כלום מבחינת אלכס עד שהגיע הברזל הראשון.
    כולנו היינו פה בפורום וראינו איך הוא השפיל את עצמו week by week כשם את הסטטוס הזה מעל לראש של קלופ וסלאח גם בעונה שהם מפסידים אליפות על נקודה עם 95+ נקודות.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  7. AE94 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/12/15
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    טן האח לא הוכיח בשום צורה עדיין שהוא מתאים לרמות הגבוהות ושהוא יכול להביא את יונייטד אפילו למצב של צ'לסי עם טוכל (אני בכלל לא מדבר עדיין על סיטי/ליברפול), והקמפיין של 2019 בליגת האלופות מטעה מאוד, בטורנירים של ליגת אלופות/יורו וכדומה יש הרבה עניין של מזל וניתן לראות את זה בהרבה מאמנים שזכו בטורנירים כאלה ואותם קבוצות/נבחרות נכשלו באופן מביך מיד אחרי.
    חובת ההוכחה עליו, מדובר במאמן בלי יותר מדי קבלות בשביל הרמה שיונייטד שואפת אליה, מצד שני גם ונגר שהגיע לארסנל לא היה ככה, אז זה לא חד משמעי לשום כיוון, מה שכן צריך לתת לו אשראי וגיבוי בשוק ההעברות ולתת לו לבנות את הקבוצה ואת השיטה
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני לא חושב. כי זה לא שלצורך העניין מנתחים את ריאל מדריד של העונה ואומרים 'היא עברה את צ'לסי ופ.ס.ז' ולכן היא קבוצה חזקה'. הוא עדיין עשה את זה עם אייאקס, בסגנון משחק ברור, כשכבר בשלב הבתים באיירן מינכן מגרדת ממנה תיקו. כמובן שאין לצפות לאותו אפקט. ונניח טן האח לא. פוצ'טינו כבר היה בפרמיירליג, אחלה. אני לא חושב שהתקופה בפ.ס.ז' מוסיפה לו יותר מדי והוא לא זכה באליפות בעונה שעברה. מאמנים רואים ביונייטד סיכון ולא ממהרים להגיע. אולי רק קונטה היה נלהב.

    לגבי ברונו וגם קוטיניו - יש הרבה אבות להצלחה של ליברפול מאז. הגעת ואן דייק למשל. זה נעשה בסכום שנכנס לקופה ממכירת הברזילאי אני מניח אבל זה ממש לא אותו הדבר. לליברפול היה את הלוקסוס לוותר עליו. ליונייטד אין שום סיבה לעשות את זה. הסגל מלא במתחזים, אז שחקן כדורגל טוב יקבל את מכתב השחרור? תשפוט את ברונו עם קשר אחורי ובלם נורמלי בהרכב, לפחות אחד מכל דבר. לא רואה שום בעיה בכך שברונו יינהל את המשחק.
    השאיפה שלך (אלכס) היא לא מציאותית. אין קבוצות שהחליפו 15 שחקנים בקיץ, אי אפשר לשלם מאות מיליונים בחוזים רק כדי להיפרד. גם ריאל מדריד של קיץ 2009 שהשתוללה עם רבע מיליארד יורו - השאירה כמה 'אפסים' בסגל שלה. ובלם בכיר הגיע ראול אלביול בזמן שקאקה ורונאלדו היו בהתקפה.

    דה חאה אולי היה צריך לעבוד קצת פחות קשה, למשל קורטואה שולט ברחבה ביד רמה. והוא עדיין סובל מהאין הגנה שלו. אז נניח הוא עושה 120 הדיפות בעונה והיה יכול לצמצם את זה ל-80 הדיפות - עדיין הרוב מרשימות. עדיין הוא יותר מביא נקודות מאשר מאבד נקודות.
     
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,698
    לייקים שהתקבלו:
    6,732
    יש דבר אחד שבני אנוש מסוימים שוכחים (זה לא מדבר לvar שעדיין מחכה שסאנצ׳ו יממש את הפוטנציאל להיות מסי>>פוטנציאל גדול מסלאח), הוא אימן בהולנד.
    התמודד עם לחץ של כדורגל הולנדי, רמת ציפיות של לנצח קבוצות הולנדיות וכשחלון הראווה שלו היה כמה משחקים בשנה באלופות.
    זה יכול להצליח כמובן וברור שצריך זמן(ויתנו לו זמן, בטח כשנותנים לו בילד אפ בתקשורת של סגל שממנו הולך להשאר רק השוער...איזה מאמן בכלל התחיל פה עם נקודת פתיחה כזאת?) אבל עם הקוף הזה על הגב הוא צריך להגיע.
    מצפים ממנו להיות משהו שהוא כנראה אחד המאמנים המודרנים והטובים בעולם כשהקרדיט מגיע בעיקרו על עבודה טובה ושיטתית בהולנד עם כמה קבוצות של אייאקס.

    אשמח להתבדות, אני מרגיש שפספסנו את קונטה בענק.

    בקשר לברונו/קוטיניו.
    שוכחים משהו, קלופ ממש לא רצה להיפטר מקוטיניו. קוטיניו עשה הכל לעבור.
    ברונו רק חתם עכשיו על חוזה חדש, כלומר מראה בדיוק ההפך.
    הדבר הכי מדהים מבחינתי זה שביונייטד התקבעו על לשחק עם ברונו מן החלאה של 10 וחלוץ שני.
    כשאת התפקיד הכי טבעי שלו הוא עוד לא שיחק בכלל.
    פליימייקר בקישור(משחק שם לפעמים בפורטוגל). הסבה מתבקשת לדעתי בטח עם קישור חדש לידו.
    יבקיע פחות שערים אבל ינהל את המשחק וכשהוא שחקן שגם עובד קשה מאוד על המגרש(בקבוצה עם דופק לא במה שאנחנו רואים בחודשיים-3 האחרונים).
    מדהים שזה לא נוסה בכלל, גם כשלראנגניק יש קישור פצוע.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,120
    לייקים שהתקבלו:
    26,243
    מין:
    זכר
    15 יונייטד לא תחליף בחלון אחד. אבל צריך כמות משמעותית. קודם כל לא מעט שחקנים גם ככה מסיימים חוזה. חלק אפשר למכור.
    יונייטד צריכה כבר עכשיו שינוי נרחב לסגל, כדי שלטן האג יהיה בסיס עבודה.

    עניין רונאלדו קריטי. שחקן שבפירוש יזיק לטן האג, גם במגרש גם מחוצה לו. אם רוצים לעזור לאמן, חייבים לסכם על פרידה. אני חושב שגם רונאלדו עצמו לא כזה רוצה להשאר.
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,350
    לייקים שהתקבלו:
    6,817
    מזל? אתה בטוח שראית את אייאקס בקמפיין ההוא? כל משחק שהיריבה שלהם לא חטפה בו רביעייה היה מזל שלה. וזה כולל את אלופת אירופה ואת זה שהוליך אותה לאליפות אירופה. מזל זה מה שמנע ממנו להופיע בגמר, אם כבר.

    ומזל גם היה לרעתו בשלב הבתים בשתי העונות שאחרי. שיפוט שערורייתי גרם להדחות שלהם (במיוחד ההרחקה נגד אטלאנטה).

    גם קלופ לא הוכיח את עצמו ברמות הגבוהות ביותר לפי הטרמינולוגיה הזאת. אימן רק בליגה נחותה ובליגת האלופות היה לו מזל. אם FSG היו עובדים ככה, שחקנים כמו קירגיאקוס, סקרטל, לאלאנה ושאר האפסים היו עדיין מפארים את ההרכב שלהם.
     
    AFCA ו-alexshw אוהבים את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    לא הייתי עושה אחד לאחד בין קלופ לטן האח, לקחת שתי אליפויות על הפרצוף של באיירן מינכן וב-2012 גם להביס אותה 2:5 בגמר הגביע הגרמני זה לא הולך ברגל. אמנם באיירן לא הייתה עם סגל מושלם כפי שנבנה לאט לאט בשנים עברו אבל היא כן הייתה קבוצה סופר-חזקה. לא הייתי גם מצביע על מזל רע בשלב הבתים, הם פישלו בגדול אחרי העונה הגדולה ההיא. לחלוטין את טוטנהאם הגיע להם לעבור ומול ריאל מדריד בהולנד במקום להפסיד 2:1 בדקה ה-90 הם היו צריכים לנצח 1:4.

    אני גם זוכר שקלופ מאוד לא התלהב לוותר על קוטיניו, אולי לא אמר לתקשורת 100% מההרגשה שלו אבל זה לא שהוא אמר 'יופי, נפתרה לי הבעיה הטקטית איך לשלב את כל השחקנים בהתקפה ולא על חשבון האיזון ועכשיו אני אביא בלם'. ברונו צריך לשחק עם שני קשרים מרכזיים חזקים באמצע אחרת זה לא יילך.

    רונאלדו יעזוב בקיץ וזה יפתור אולי 10% מהבעיות, אולי 20% ולא יותר מזה. גם ככה כל שחקן שיונייטד רוצה - הסכום קופץ משמעותי והמועדונים יודעים שאפשר לחלוב אותה אחרי הארי מגווייר.
     
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,698
    לייקים שהתקבלו:
    6,732
    קלופ לקח בק טו בק אליפות על הראש של באיירן מינכן עם גמר ליגת אלופות כשאחת מהעונות מסתיימת על דאבל של גביע גרמני.
    עשה מספיק עם קבוצה שנמצאת בנחיתות גדולה מאוד על היריבה הישירה שלה בליגה חזקה בהרבה מהליגה ההולנדית.
     
    Liverpool-Forever ו-oranfu אוהבים את זה.
  14. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,403
    לייקים שהתקבלו:
    411
    אם טאן האח היה מגיע עכשיו לבאיירן מינכן(שהוא אגב אמר פעם שהיא החלום שלו) הייתי יכול להגיד שמדובר בהצלחה כמעט וודאית כשיש לו את כל התנאים מסביב כדי להצליח וגם לנהל את הקבוצה בראש שקט וללא יותר מדי דאגות וזאת גם אם טרם בואו הוא אימן רק בהולנד. אצלנו? אני לא ממהר לטעון שהוא ייכשל ואני מקווה שהוא יצליח לטרוף מהר מאוד את הקלפים של כל המספידים, אבל איכשהו רובצת בי תחושה שהוא לא האיש הנכון להוציא מהבוץ מערכת כל כך מסורבלת ופרימיטיבית כמו זו שיש לנו כעת. זה לא בגלל יכולות האימון שלו שאין ספק שהן גבוהות מאוד אלא שהוא פשוט לא מגיע אלינו עם ניסיון כלשהו במערכת לחוצה דומה וכאמור האופי הטוב שלו עלול להכשיל אותו ולגרום לו לאיבוד שליטה בשלב מוקדם. על סימונה אינזאגי למשל הייתי מוכן לחתום בעיניים עצומות, פוצ'טינו וקונטה הם לא כוס התה שלי אבל נדמה לי שלהם יש יכולת לנצח את המערכת הבעייתית ולגרום בה לשינוי שיהיה לפחות חלקי מה שיביא את הקבוצה להישגים, טאן האח לא נראה לי אחד שיוכל להתמודד איתה והלוואי ואני טועה. בכל אופן המינוי התמוה של סטיב מקלארן לעוזר מאמן כבר מעלה בי הרהורים שאולי אני צודק ומדובר במאמן שלא בדיוק יודע לעמוד על שלו, נראה מה תהיה ההתנהלות בקיץ בגזרת הרכש ובסגל השחקנים הקיים שזקוק לרענון משמעותי.
     
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,350
    לייקים שהתקבלו:
    6,817
    טן האח אגב הגיע לאייאקס 3 שנים אחרי האליפות האחרונה שלה (נצח במונחים שלהם בליגה המקומית) ולא זכה בעונה הראשונה שלו. מפה לשם הם בדרך לאליפות רביעית ברצף בנוסף לקמפיינים המרשימים בליגת האלופות.

    למי שמודאג מהמילה "תהליך".

    הסבלנות שיגלו כלפיו בשנתיים הקרובות תכריע בשאלה האם הם הולכים בדרכה של ליברפול או שהם ממשיכים לחרבן בתוך אסלה סתומה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.