כל אחד למקום אחר. אין היגיון כלכלי להפעיל קו שעולים עליו חמישה אנשים. רוב מוחלט של שימוש בתחבורה ציבורית זה להתנייד אל וממקום העבודה. איזו תועלת יש לאוטובוס ריק?
ענית משהו לחלוטין. רשמתי איפה רשום שאם אתה לא עושה מצווה אחת אז אין טעם לעשות את השאר. אתה ענית שאיסור מלאכה בשבת זה מעשרת הדיברות. על פי ההיגיון הזה, אם עברתי באדום עם הרכב, אז כבר אין בעיה להרוג ולגנוב. כבר ביצעתי עבירה על החוק עם המעבר באדום, מה הטעם להמשיך לשמור על שאר החוקים?
אף בן אדם בעולם לא יכול לשמור תרי"ג מצוות. פה בקלן הרב מתיר לאנשים לנסוע בשבת (כולל ביום כיפור, ומדובר ברב אורתודוקסי, לא רפורמי) כדי שאלה שגרים רחוק יוכלו להגיע לבית הכנסת. אתה יכול לומר עד מחר שהם מתחזים, זה לא תפקידך לבדוק לאנשים את הציציות.
איך היא בדיוק בודקת בציציות? אתה זה שהחלטת ללא כל ביסוס הלכתי שרוב האנשים במדינה הם דתיים בכאילו ולכן לא אמור להיות להם say בנושאי דת ומדינה.
שנתיים מאסר לראש העיר כפר סבא לשעבר שהורשע בלקיחת כספי תרומות 5 שנים עברו מאז שהחלו החקירות, 2 ראשי עיר כבר הספיקו לעבור מאז, ורק עכשיו בית המשפט קיבל החלטה. הסחבת בבתי המשפט היא בדיחה עצובה ונראה שאף אחד לא פועל בנושא. על מה אנשי משרד המשפטים מקבלים כסף בדיוק? על מה שר המשפטים מקבל כסף בדיוק? תאמינו לי הייתי סוגר את המשרד המיותר הזה, אם הם לא מסוגלים לטפל בנגע החולה הזה שנקרא בתי המשפט אז לפחות שלא יעלו לי בכיס.
לא יודע על מה אתה מבסס את זה בכזה בטחון. אנשים מתניידים לעוד מקומות מלבד למקום העבודה שלהם ולא רק בשעות העבודה. אתה לא שואל את עצמך למה לבנות עוד כבישים אם אפילו איילון די ריק ב-2 בלילה, נכון? למה לבנות תחנות כוח נוספות אם באפריל רובן לא עובדות בעצימות גבוהה. אוטובוס ריק הוא חסר משמעות, מה שבעל משמעות זה תשתית תחבורה שמאפשרת לאנשים להתנייד ממקום למקום. וכן, בשביל שזה יקרה, אז היא לא תהיה בניצול של 100% כי אם אני גר בפ"ת ועובד בת"א, אבל אחרי העבודה צריך להגיע לראש העין, אז השאלה אם יש אוטובוס (גם אם לא עמוס) בין ראש והעין ופ"ת, תקבע האם אני הולך להכביד על הפקק בבוקר מפ"ת לת"א.
מה הקשר ללאום? חוק השבות הוא חוק דתי. כנראה החוק הכי דתי במדינה: מי שזכאי לעלות הוא מי שההלכה היהודית מחשיבה ליהודי ובני משפחתו הקרובים.