Liverpool FC - Champions of Europe 2004/5

הנושא בפורום 'Asoccer Classics' פורסם ע"י עומר, ‏19/5/05.

  1. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דפו- גם בלי לינקים הם מקבלים פה שיעור , אבל לאט לאט נופל להם האסימון , היה לי ויכוח עם אוהד מילאן יום לפני המשחק על כך שהם לא מכרו את המכסה ומסתבר בפועל שהיחס היה 80\20 הרבה יותר אנגלי מהצפוי, אחר כך חכם מימון ביקש לינקים ועובדות לכמיות צופים ולעזרתי נחלץ ויירה ששלח אותו להביט בנתונים שכנראה עד עכשיו הוא לא התאושש מהם, עכשיו התעורר לו עומר שטוען שמלבד קייבו המכלאות שלהם מלאות , ומדי פעם זורק משפטי תסכול על אם ואם ואם ,ועל קונצרטים משעממים באנפילד , תאמין לי שאני מתגעגע ליסטה , הילד לפחות עם רמה , מבין כדורגל (עדיין מערבב תרופות ללא מרשם) באמת , עבר עונה קשה עם הספרדיות , אבל התאושש יחסית מהר מנסיון ההתאבדות , ושוב חזר בסערה
     
  2. yakirmaimon Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    או.קיי, אתה בנאדם שלא שווה שאני יגיב לך, אבל בכל זאת אני ייתן לך את העונג:
    1) נתפס בביצים של אחרים? טמבל. איפה אתה רואה אותי נתפס בביצים של אחרים?
    2) שנתיים שאף איטלקית לא עברה את רבע הגמר? סבבה. שאני יזכיר לך שב-15 השנים האחרונות רק 2 אנגליות היו בגמר ליגת האלופות?
    3) לבכות על הקבוצה שלי? מה יש לי לבכות? זכיתי באליפות איטליה, והיריבה השנואה עליי הפסידה בגמר ליגת האלופות ויצאה בלי תואר, אני מחשיב את העונה הזו כעונה מושלמת מבחינתי.
    4) מקום 5 באנגליה הדיח את מקום 1 באיטליה, נכון. אבל גם המקום הזה הדיח את המקום ה-1 באנגליה, אני מבין שכאן זה כבר לא אותו סיפור בשבילך? כמה פעמים אפשר להסביר לך שמשחקים נוק אאוט הם פתוחים לגמרי, בלי קשר ומשמעות למיקום בטבלה וכל זה? אתה רוצה עוד משהו? גם מילאן וגם יובה וגם צ'לסי קבוצות טובות מליברפול, מה תגיד על זה?

    איטלקים בלי אופי? אולי. אבל האיטלקים האלה הרבה יותר חזקים מהאנגלים, כמעט בהכול.
    יודעים מה, אתם טוענים שהקהל האנגלי טוב יותר מכל קהל אחר בעולם? סבבה, לא שאני מסכים אבל סבבה, מי אמר שהקהל הוא זה שמשחק על המגרש? אם ככה היה, אז הייתם צריכים כל שנה להביא ארבע נציגות לחצאי הגמר של ליגת האלופות, הרי יש לכם קהל הכי טוב בעולם, מסורת נהדרת (מעניין לי תביצה) וכו'.
    אני לא מבין מאיפה יוצאים פלצנים כמוך כל יום? עם כל הכבוד לכדורגל האנגלי, אני לא מזלזל בו, אני אפילו מחבב לפעמים לראות משחקים בליגה האנגלית, אבל ייקח לכם עוד הרבה שנים לנסות להגיע לרמה של האיטלקיות, לחוזק המנטלי ולכוח האדיר שלהם. שנה שעברה, לפני שנתיים, שלוש וכו', לא הגיעו אנגליות לשלבים הרחוקים ולא אמרתם כלום, מה קרה התעוררתם? שנה אחת, קרה נס, קבוצה אנגלית זכתה בליגת האלופות, מפה ניתן להסיק שהכדורגל האיטלקי חרא, חולה וכו'? פששש מה אומר ומה אגיד, אתם גאוני כדורגל ממש. וואלה כל אחד פה, כל אחד פה שמהלל כדורגל אנגלי, ונזכר להתעורר השנה הזו, ממש בנאדם עלוב.

    דובר כאן על האווירה בסן סירו? הבנאדם שדיבר כאן ואמר שנכנסים לסן סירו מקבלים בחילה באמת נתפס כשקרן אמיתי, ורואים שבאמת אף פעם לא היה בסן סירו, אם היה, היה מבין כמה מדהים האצטדיון הזה, אבל נו מילא, לך תסביר את זה ל"אנגלופלים החדשים שצצים כל רגע", הרי הם חיים בתוך בועה על המסורת האנגלית הגדולה והצויינת, שלא מביאה אותם לכלום למעשה.

    עומר עזוב, הם חיים ממש בתוך בועה אחת גדולה, אי אפשר להסביר להם כלום, אני רוצה לראות בנאדם אחד שיגיב על ההודעה שלי לעניין, למרות שאני יודע שאין פה בנאדם מספיק גבר בשביל זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/05
  3. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז מי ניצח את צלסי איגור ביסקאן ? רק האוהדים של ליברפול בקופ ! איך אמר ביל שאנקלי האגדי בזמנו " האוהדים של ליברפול בקופ (היציע האגדי מאחורי השער) שואבים את הכדור פנימה " , אז מי דחף את הכדור של גארסיה והוציא את הכדור של האיסלנדי בדקה ה96 ? רק האוהדים של ליברפול !!!


    שיהיה לכם ברור הקהל של ליברפול לקח את הגביע הזה כי הקבוצה הזאת לא מנצחת את נורוויץ ! :aaa12: :aaa12: :aaa12: :aaa12:
     
  4. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,297
    לייקים שהתקבלו:
    437
    איסטלנדס, זה היה אני אבל לא משנה.

    יקיר ואולג, בבקשה להירגע.

    וארתור - המטרה בדיון בפורום היא לא לשכנע אחד את השני, המטרה היא להציג את הדיעה שלך ולנסות לסתור את דעתו של השני - בסופו של דבר מתפתח דיון מעניין מאד לשאר הקוראים. אנחנו לא משכנעים אף אחד אלא רק משכילים אחד מהשני.
     
  5. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מימון- אן מה להגיב לענין מכוון שאתה מדבר לא לעניין , ומגיב למשהו שגם דיבר לא לעניין .
    לא הבנתי את דבריו לגבי תפיסת ביצים , ויותר הבנתי את דבריך לגבי העונה המושלמת שהיתה לך (ואני מאמין לך ) .
    אבל לעזזל כמה תמשיכו לדבר על מקום 5 מנפנף מקום1 , ואותו מקום 5 ניצח את צ'לסי , ונוק אאוט ושמוק אאוט .ועל עכברים ועל חורים .
    מילאן ויובנטוס עולות על ליברפול העונה בכל פארמטר סוו פאקן וואט !!!!
    היופי , הקסם וכל התארים המצויירים מגיעים לליברפול , שבזכות הרבה נחישות , רצון ומשמעת ,ו,,,, בעזרת הקהל שאתם כל כל מפחיתים בערכו , עברו בדרך את יובה וצ'לסי לפני שהדהימו את העולם בשלישיה ב6 דקות למילאן , כולכם אנשי כדורגל "גדולים" אבל אן מאמן בעולם הכדורגל שמפחית מערכו הגדול של אנפילד , וההמנון" המשעמם" כל 5 דקות - תשאלו את מוריניו .
    ליברפול עיר עם 700 אלף תושבים , ומנתונים שנמדדו אכשהו אתמול ,יותר מ700 אלף באו לחגוג אתמול עם האלילים , ואם זה לא מראה על משהו מיוחד ששיך לבני עמנו אז אני פורש .
     
  6. yakirmaimon Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    eastlands לא הפחתתי בשום דבר, אתם אלה שיצאתם מן הכפור והתחלתם לזרוק הצהרות ומסקנות על הליגות בעקבות הזכייה של ליברפול, לא אני...
     
  7. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מימון- "יקח עוד הרבה שנים להגיע לרמת החוזק המנטאלי והכוח האדיר של האיטלקיות"
    אני לא כל כך בטוח שמדובר בעוד הרבה שנים ,צ'לסי כבר היום חזקה מנטלית לא פחות ממילאן ויובה .
    לגבי הי,,,,ד וארסנל הפער הוא מאוד דק כבר היום. ליברפול של ראפה חזקה מנטלית יותר מרומא ואינטר ( ש"מצליחות" בינתיים לשרוד במפעלים רק בגלל חסדי אופא המושחטים).
    האנגליות חזרו בגדול העונה עם חצי גמר אנגלי , האיתות היה כבר בשנה שעברה שצ'לסי הפסידה למונקו בחצי (יותר נכון ראניירי "האיטלקי הליצן" הפסיד בטיפשותו גמר נגד פורטו).
     
  8. yakirmaimon Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוב, זה לא מראה על מגמה כלשהי, זה יכול להיות מקרה חד פעמי, כמו שמנצ'סטר לקחה ב-99 את הגביע הנכסף, אז נאמר שהאנגליות חזרו ובגדול? לא, ועובדה שלאחר מכן הם לא הצליחו לשחזר הישג דומה למה שהשיגו מנצ'סטר לפני שש שנים, עד יום רביעי האחרון. אתה לא יכול לקבוע מגמה על פי עונה אחת שקבוצה אנגלית מגיעה לגביע, נחכה ונראה אם יהיה לזה המשכיות בשנה הבאה.

    צ'לסי? נכון, אם גם תראה את כל ההודעות שלי בפורום תבין דווקא שאני מעריך את הקבוצה בצ'לסי, כמו שאני גם מעריך את מוריניו ומעריץ אותו, ואני באמת תופס מהקבוצה הזו כאחת החזקות בעולם כולו.

    לגבי מה שאמרת עם ליברפול, שהיא חזקה מנטלית מאינטר, לא הייתי רוצה להיכנס לוויכוח כזה מי יותר חזקה מנטלית כי אין לנו ממש הוכחות חותכות לכך, רק דע לך שאינטר קבוצה עם הרבה אופי, ואם היא לא הייתה פוגשת את מילאן ברבע הגמר ביכולות החזקות שאז מילאן הציגה, אני אישית חשבתי שאינטר יכולה לקחת את הגביע הזה. ולגבי רומא, עבר, חלף.
     
  9. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    כמו שאמרו פה,יש יתרונות ויש חסרונות לכל תרבות ספורט,אבל אף אחד לא רוצה לקבל וללמוד מה יש לאחר...וחבל...
     
  10. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יודע איזה אופי ,ראית מאינטר השנה ? אולי ראית יותר משחקים ממני , אבל בכל זאת 17 תיקו בעונה , איבוד עשתונות של כוכבים (אדרינו) .
    אולי ההגרלה הנוחה הביאה אותם לרבע גמר (שמינית נגד פורטו , ובית נגד באזל החלשה ורדר ברמן הטירונית וולסיה המתפוררת של רניירי הליצן) .
    אינטר כבר שנים נחשבת לבת קברות לשחקנים , אולי יש רוח חדשה עם המאמן , אבל עדיין - אופי בערבון מוגבל
     
  11. תמיד דל-פיירו Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/05
    הודעות:
    492
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל זו תגובה ראשונה שלי אחרי המשחק המדהים שהיה,משחק בו הגעתי כצופה נייטרלי שאפילו חשב לזפזפ בזמן המשחק ונתקע עם משחק מצויין של שתי קבוצות גדולות...

    מילאן הוכיחה במשחק שהיא ממש לא אנטי כדורגל ויש בה הרבה מאד יצירתיות בהתקפה,כמו שהיא הבקיעה 3,היא הייתה יכולה להבקיע עוד 3 בכייף...
    שבצ'נקו היה חסר למילאן,שביום טוב שלו היה גומר את המשחק...

    ליברפול פשוט מדהימה אותי כל שלב מחדש,אני קורא פה הודעות שזה הקהל והיא לא קבוצה חזקה,שמעו ליברפול קבוצה מצויינת,עם חומר שחקנים נהדר וקשר אחד אולי הטוב בעולם בתפקידו-סטיבן ג'רארד שהוכיח שהוא מהגדולים...כל הכבוד לו... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
    שחקנים כמו האמן,בארוש,סיסה,אלונסו,קיואל,שמיצר,ביסקאן,פינאן-כולם ובטח שכחתי כמה שמות קרוצים מחומר שחקנים מצויינים ואני מקווה מאד שעם חיזוק נכון ליברפול סוף סוף תרוץ על אליפות אנגליה או לפחות על אליפותך סטייל הפועל תל אביב בכדורסל כלומר מקום שני אחרי צ'לסי של מוריניו...

    בקשר לויכוחים הסתמיים שמתנהלים פה:
    שלושת האנגלים שמדברים פה בלי סוף,שמסתכלים מהצד על ההודעות שלכם זה פשוט עלוב לראות איך אנגליה לא משנה איזה טענה מביאים כנגדה יוצאת כגדולה ומופלאת על ידכם,אתם כבר מריחים את אליפות העולם בגרמניה ושוכחים שכבר 40 שנה אתם בלי תואר וגם רחוקים ממנו...
    אתם מדברים על הקהל האנגלי שהוא באמת נהדר,הרבה יותר גדול מהקהל הספרדי והאיטלקי אבל חלאס,הוכחתם את טענתכם,רובנו הגדול מסכים שהקהל שלכם יותר גדול וטוב אבל חוץ מזה בענייני כדורגל אתם לא מזהירים ומתחבאים מאחורי האוהדים הגדולים שלכם...

    חבל לי גם שבזמן שאתם משבחים את הקהל שלכם ומגיע לו אתם יורדים על הקהל האיטלקי בלי שום סיבה...
    היה פה אחד שכתב שנכנסים לסן סירו מקבלים בחילה,שמע אולי תקבל בחילה מהסחרחורת שתקבל אחרי שתסתובב שוב ושוב כדי לראות את הקהל המדהים הזה...
    ההודעה הזאת רק הדגישה לי כמה אתם יכולים להיות מנוונים בכתיבה שלכם,פשוט עלוב,עלק בחילה..
    כאילו שהיית שם פעם...

    שוב אני מסכים עם ארתור,אתם חופרים וטוחנים את הנושא של הליגה הטובה והרי עומר,יקיר אתם באמת חושבים ששלישיית אנגליה תשתכנע? והרי מזה משנה כי כמו שאמרו פה לכל ליגה יש את היחודיות שלה וטוב שכך וקשה מאד להשוות ברמת הליגה...
    אז מצדי תמשיכו לריב אבל רק תדעו שאתם מבזבזים את הזמן שלכם...

    לילה טוב ושנדע עוד ועוד ערבי כדורגל כמו שחווינו כולנו לפני יומיים...
     
  12. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפחות חצי מהתיקואים האלה היינו בפיגור וחזרנו, נכון קבוצה עם הגנה נורמלית לא הייתה נקלעת לפיגור, אבל אופי לא חסר לנו, פה אתה טועה. איבוד עשתונות של כוכבים? דע לך שזה הפעם היחידה בקריירה שאדריאנו חטף אדום, ואני מניח שזה המקרה היחיד שהתכוונת אליו. בית קברות לשחקנים זה בהחלט סטיגמה שנדבקה בנו, אבל השנה זה לא נכון, מקרה דוידס זה משהו שאי אפשר לשפוט כי מאנצ'יני ברוב גאונותו החליט לא לתת לשחקן הכי טוב בעולם בעמדתו לשחק, אבל זה סיפור אחר, שאר הרכש שהגיע השנה היה לא רע בכלל, בעיקר קמביאסו שפרח בקישור, ומיכאילוביץ' שהפתיע מאוד. דע לך גם שאינטר סיימה את הסיבוב השני בליגה (יש עוד משחק מול ברשיה אבל ניחא) עם 12 נצחונות 4 תוצאות תיקו, ו2 הפסדים, במילים אחרות 40 נקודות מתוך 48 אפשריות, ליברפול לא תחתום על מאזן כזה בליגה שלה?

    איך אתה יכול לקרוא לקבוצה שרק שתי קבוצות הצליחו לנצח אותה השנה קבוצה בלי אופי, ולליברפול שלא הצליחה אפילו להתברג לחמשת הראשונות קבוצה עם אופי? קהל מדהים זה עדיין לא אופי, זה אולי מוסיף מוטיבציה, אמונה, נחישות, אדרנלין, אבל אופי זה לא מייצר.
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    כאחד שראה את כל כל המשחקים שלה אינטר היראו הרבה אופי השנה...לא יודע מה אתה מברבר על זה שיש להם אולי 17 תיקו אבל בתאכלס תאמר 17 תיקו, ועדיין רק 2 הפסדים. איזה קבוצה עשתה זאת בדיוק בשנים האחרונות מבחינת הפסדים? כמה שאמרתי להרבה אנשים עצם העובדה שאינטר לא הפסידה במובן מסויים עלה לה באליפות כי אפילו אם היתה מפסידה 5 משחקים שסיימה בתיקו, ההשפעה שלהם על 5 משחקים אחרים שהיו מסתיימים בתיקו היתה שונה כי אותם היתה מנצחת...בוא נאמר דבר כזה? היא סיימה בבית בתוצאות תיקו מול קבוצות שבתאכלס היו צריכות לקבל שביעייה כמו קייבו, פאלרמו, לאציו, וכו'...היו משחקים שאינטר היתה מובילה ב-2 כמו נגד לצ'ה ומתחילה לעשות שטויות זה דבר שהיה בתחילת העונה (15 משחקים ראשונים) והתייצב מאוד לקראת החלק השני של העונה שהיה פנטסטי מבחינת אינטר, ולא סתם היא סיימה אותו כאלופת הליגה. אינטר צריכה לחזק את ההגנה, הקישור וההתקפה ואז המצב שלה יהיה הרבה יותר טוב. לא יודע עד כמה ניתן לומר שליברפול לא נופלת ממנה אחרי הכל ליברפול לא שיחקה בסאן סירו נגד מילאן אלא באתא טורק, אין לי ספק שאם היא היתה משחקת שם המשחק היה נגמר ב-3 או 4:0 למילאן.
     
  14. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עומר -חזרתי מהים ושום דבר לא השתנה , אינטר והאופי בסדר על הכיפק ראית הרבה משחקים שלה ובהם היא היתה צריכה לקרוע יריבות אבל איבדה את היתרון , כ מו שמרתי אופי , טוב שאתה מחזק את דברי כי אני היתיסתי לתוצאות ואתה השלמתה אותי עם כך שגם ראית עד כמה היה חסר לה אופי בכדי להתמודד על האליפות , לפי החצי השני של העונה אפשר לקוות סוף סוף שאינטר תתאושש מהדימוי שנדבק בה ותנצל את התנופה הלאה.
    לגבי הגמר שאתה חולם שיערך בסאן סירו ויסתיים ב5-0 , יש לי חדשות בשבילך בעוד 10 מקרים בגמר בן מילאן לליברפול בתורכיה !! וכשמילאן מובילה 3-0 במחצית , המשחק יסתיים בתבוסה גדולה לליברפול ,אבל רק באותו ערב מדהים של יום רביעי קרה הלא יאמן , ורק בגלל זה אנחנו במקום הנכון נהנים מכל מה שמספק לנו המשחק המטורף הזה. וכאשר אתה תבין את זה ברוך , אתה כבר לא תשתמש בסיסמאות כמו"אן לי ספק ש,,,,,,," כי בכל פעם שאני שומע שלמשהו אן ספק בכדורגל ,או אז אני יודע עד כמה יש ספק בדבריו - אבי מלר יום רביעי דקה 90 " הכדורגל בת קברות לפרשנים" ואת זה היה לו האומץ לומר גם על עצמו ועל המקצוע ממנו הוא מתפרנס.
     
  15. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עומר, דווקא הייתי בסאן סירו. בדרבי. והייתה חוויה מדהימה.

    אתה בטוח שנרדמת מהקהל בוייט הארט ליין? אולי התבלבלת באצטדיון??