לה סקוואדרה אזורה 2022-2023:: מפח נפש נוסף, מונדיאל נוסף ללא איטליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏26/5/18.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,339
    לייקים שהתקבלו:
    6,807
    הודעה מעליי הסברת יפה למה אתה חושב שפרטזי לרומא זה מוקדם מידי. נו, ולנבחרת זה לא?

    לא עובד ככה לדעתי. נבחרת היא לא playground להתפתח בו עבור ילדים. זה 2-3 משחקים שמשחקים פעם בחודשיים. שפרטזי (כמו שאר הילדים שנכנסו אתמול כמחליפים) יוכיח את עצמו (רצוי בקבוצה גדולה) לפני שאני חושב לתת את לו את המקום של וראטי בהרכב.

    מסכים שאצ'רבי מיותר. אבל אני חייב לומר שגם על מנצ'יני אני לא עף. גם זו עמדה שחסר בה כישרון.
     
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    מוקדם מדי להרכב של רומא וגם מוקדם מדי להרכב של הנבחרת.

    הדיון התחיל מהמילה "חומר". אני לא מציע לתת לפראטזי את המקום של וראטי. אני מציע לתת לטונאלי (הקשר המצטיין של אלופת איטליה) את המקום של וראטי ושפראטזי (או פוגבה לצורך העניין) יגבה אותו, או את בארלה בצד השני. הנקודה היא שיש עם מה לעבוד.

    אני לגמרי סבבה עם באסטוני-מנצ'יני במרכז ההגנה, אבל במחשבה שניה, כמותית אני מסכים שיש מחסור גם בבלמים ומגנים. אולי אני בונה יותר מדי על התאזרחות של ברמר.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,339
    לייקים שהתקבלו:
    6,807
    עד כמה שזכור לי זו לא הפעם הראשונה שהוא בסגל הנבחרת.
    במרכז השדה בהחלט יש עם מה לעבוד. זו אף פעם לא הייתה הבעיה.
    אני לא לגמרי סבבה, אבל בהסתכלות של שנתיים קדימה אני לא רואה אופציה טובה יותר. ברמר בהחלט יכול להיות שובר שיוויון.
     
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    כן, זו הפעם הראשונה שפתח בהרכב.

    אגב, זה נכון שהנבחרת היא לא playground לילדים אבל אותו מנצ'יני זימן בזמנו את זאניולו לפני שפרץ אצלנו.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  5. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אני יודע דבר אחד - אם הנבחרת תמשיך עם: אמרסון, בונוצ'י, גורגיניו, אינסנייה, צירו ריגורה, אצ'רבי, פלורנצי, בלוטי וכל ה"סו קולד" וטרנים אז הסכנה שלא נהיה גם במונדיאל של 2026 היא הרבה יותר גדולה מאשר הסכנה שלא נהיה שם אם כבר עכשיו ניתן לפראטזי, סקמאקה, ראספאדורי, מאנציני, באסטוני, דימרקו ושות' את הדקות ואת הזמן להתפתח ברמה הבינלאומית.

    בארלה, וראטי, קייזה (תלוי איך יחזור מהפציעה), פלגריני, ברארדי כן צריכים להישאר בנבחרת מן הסתם אבל האחרים שציינתי למעלה...עבר זמנם ברמות הבינלאומיות.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
    Bianconeri אוהב/ת את זה.
  6. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,205
    מין:
    זכר
    צעירים מוכשרים המאמן צריך לדחוף.

    -לא לחכות שיבשילו ויפלו לו על הראש.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,339
    לייקים שהתקבלו:
    6,807
    לדחוף לאן?

    שוב, מדובר פה על פגרות של שבוע וחצי שבאות לסירוגין לאורך העונה. איך שחקן בעל מעמד X בקבוצה Y שעובדים איתו כל העונה על Z אמור בשבוע וחצי האלה אמור פתאום להתנהל כשהוא במעמד A שמבקשים ממנו לעשות C?

    זה לא תפקיד של נבחרת לפתח שחקנים. בנבחרת צריכים לשחק השחקנים הטובים ביותר בנקודת הזמן הנוכחית כשהכי רחוק שצריך להסתכל לעבר העתיד זה שנתיים קדימה (= הטורניר הגדול הבא). איטליה היא הדוגמה הכי טובה לזה. בתוך 4 שנים היא פספסה עליה למונדיאל, זכתה ביורו ופספסה עוד עליה למונדיאל. אלה תנאים שונים לגמרי מאשר קבוצה שצריכה לפעמים להסתכל 3 ו4 שנים קדימה (לה יש אינטרס הרבה יותר מובהק להריץ שחקנים צעירים בהרכב, גם על חשבון שחקנים מנוסים וטובים יותר).

    אם צ'ירו מודיע על פרישה מהנבחרת אז כנראה שסקאמקה זה הכי טוב שיש לעמדה הזאת ועם זה רצים. אם לא, אז שסקאמקה יואיל בטובו להוכיח שהוא טוב יותר מצ'ירו. המשחק אתמול לדעתי לא ממש מוסיף לו נקודות.
     
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    אבל זה בדיוק מה שקורה עכשיו. מנצ'יני הרי לא מזמן שחקנים על סמך היכולת שלהם בפרימברה (כמו במקרה החריג של זאניולו לפני 4 שנים). שחקנים כמו סמואלה ריצ'י ופראטזי עשו השנה פריצה מרשימה בסריה א'. הם לא בנוים להיות שחקני נבחרת בכירים אבל אם לא יקפצו לספסלים של קבוצות צמרת כבר עכשיו, בעוד שנתיים הם יכולים להיות במעמד של לוקאטלי (אחרי יורו מרשים ומעבר יקר ליובנטוס). כל הדיון כאן מבוסס על "שנתיים קדימה".

    אין לי איזשהו אנטי מיוחד אליו כמו לאיטלקי הממוצע, אבל אם צ'ירו מגיע עם "משקולות" וסטרס מיותר שמורגש אפילו על חבריו להתקפה, אני מעדיף את החלוץ עם הנתונים הטובים ביותר שיש בנמצא. גם אם הוא לא מוכח ונמצא בתחילת הקריירה. בעיניי עמדת ה9 צריכה להיות בתחרות סגורה בין סקמאקה לזאניולו.
     
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,339
    לייקים שהתקבלו:
    6,807
    אין לי בעיה עם מה שקורה עכשיו. משחקי ידידות, משחקי ידידות רשמיים (כמו אתמול) ומשחקי מוקדמות נגד נמושות זה בדיוק הזמן לעשות ניסויים. ליורו שעולות אליו 24 נבחרות זה גם ככה אמור להספיק (מקום 2 עולה אוטומטית ולא שולח אותנו למשחקי הפלייאוף הארורים). הבעיה מתחילה בציטוטים כמו זה:
    אין לנו מושג אם לסקאמקה לא יהיו משקולות על הרגליים או אם הוא בכלל טוב מספיק (אני עד עכשיו לא הבנתי על מה כל ההייפ), אין לנו מושג אם זאניולו בכלל מתאים לשחק בעמדה הזאת או אם הוא בכלל יתנער אי פעם מהפציעות הקשות שעבר, אבל העיקר שלחנו חלוץ של 25+ שערים בעונה (כמו שעון) לפנסיה. כאילו שיש לנו עוד 5 כאלה כמו לנבחרת צרפת. אין לי בעיה לשלוח את ז'ורז'יניו לפנסיה בידיעה שיש את טונלי שכבר הוכיח את עצמו. לעשות את זה בעמדה שבה אין לך טונלי זה שקול ל"בוא נעיף ת'מאמן. מחליף? לא חשוב, בוא נעיף ת'מאמן!!"
    זה קצת מזכיר לי את לוקקו בנבחרת בלגיה. אני זוכר שמונדיאל 14 הוא היה גרוע בערך באותה הרמה שהוא היה העונה בצ'לסי, אנשים קראו למאמן לשים את דיבוק אוריגי במקומו. קצת משעשע לחשוב מה היה קורה אילו באמת היו עורפים לו את הראש ושמים במקומו איזה אוריגי או בנטקה לאורך כל אותם שנים.

    רוצה לומר - בהיעדר אלטרנטיבות ראויות, לפעמים הדבר הכי טוב שאפשר לעשות זה פשוט להמשיך עם הקיים עד שזה מצליח.

    אולי עם פלגריני וקייזה מאחוריו אימובילה יסתדר יותר טוב מאשר עם בררדי ואינסינייה. באיזושהי קונסטלציה בטוח אפשר להוציא ממנו את מה שלאציו מוציאה מידי שנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/6/22
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    אצלי זה הפוך. אני עד עכשיו לא הבנתי על מה האנטי. מה לא מוכח בסקמאקה? הוא כבש העונה 15 שערים (להוציא פנדלים. לא כי זה לא שווה, אלא שהוא פשוט לא אשם בזה שברארדי בועט אותם בקבוצה שלו). יותר מאברהם, אוסימן, וחלוצים בכירים אחרים. ולאחוביץ' (שעלה ליובנטוס בסביבות 100מ'יורו) כבש 1 יותר. צ'ירו כבש 5 יותר אבל אם תשים לב להתקפה של סאסואולו, הם מאוד לא "תשע oriented".
    לשלישיה שמשחקת מאחוריו (ברארדי-רספאדורי-טאראורה) אין מטרה למצוא אותו ברחבה (אנטיתזה לסארי). הם הולכים על השער ודווקא סקמאקה הוא זה שתומך בהם עם התנועה והנוכחות הפיזית שלו (מכאן המספרים הגבוהים של השלישיה הזו).

    היה לנו מושג (עד אתמול) שפלגריני ירגיש כל כך בנוח בעמדה של אינסיניה? דוווקא בגלל שמדובר בנבחרת, הציפיה היא שהכישרונות הגדולים ביותר ישחקו בה. 2 מטר שמאלה או ימינה זה משהו שכל מאמן בכיר אמור לדעת לפתור. יש לו את כל הנתונים הנדרשים לשחק באמצע (עם קייזה בימין ופלגריני בשמאל) וזה משרת את הרעיון שה11 מורכב מהטובים ביותר בנמצא.
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,339
    לייקים שהתקבלו:
    6,807
    מה שלא מוכח בכל שחקן שמשחק בסאסואולו ולא לעיני 50 אלף איש בכל משחק בית ("משקולות").
    הכל עובד בתיאוריה. אין לי בעיה לבחון את זה ברמת הפרקטיקה, אני פשוט לא מוכן לזרוק את כל הז'יטונים שלי עליו ועל זאניולו.
    הלוואי, גם זאניולו כ9 זה רעיון לגיטימי שאני מקווה שנראה בהמשך. אין לי את הביטחון שלך שזה יצליח.

    התקווה הגדולה היא שאחד מהילדים יפרוץ על אמת בשנתיים הקרובות ויפטור אותנו מהדיונים האלה.

    אגב, מה עם מואיזה? זכור לי שגם אותו הריצו כאן להרכב הנבחרת. ירדנו מזה?
     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    גם אימובילה לא משחק לעיניי 50 אלף במשחקי בית (חצי מזה במקרה הטוב). שניהם נמצאים על אותה הבמה עם מספר זהה של משחקים מול הגדולות (עם איצטדיונים מלאים). ברמת הליגה, אין הבדל בינהם בכל הקשור ללחץ, שאיפות וציפיות. העונה סקמאקה הופיע מול כל הגדולות (כבש מול מילאן, אינטר ונאפולי. לא שערים מצמקים, בכולם חזר עם נקודות).

    בכל מקרה, אם זה המדד, אימובילה בכלל לא צריך להיות חלק בדיון הזה. הוא כשל בעשרות הזדמנויות שהיו לו כש50 אלף איטלקים הגיעו לצפות בו. על הנייר סקמאקה בן 23 ואימובילה בן 32 עם ניסיון באורך קריירה שלמה, אבל הנתון הזה מוסיף נקודות דווקא לסקמאקה. מקרה נדיר בנוף האירופאי אבל זה מה יש.

    רוצה להוסיף רק שלא מדובר כאן בבניה של קבוצה עם שיטה בה זאניולו אמור לכבוש 20 שערים בעונה (או מה שנדרש מחלוץ במועדונים). הוא צריך לעבוד בשביל הקבוצה ולמקסם את הרגעים הבודדים בהם היריבה טועה\לא נמצאת עליו בפור. כמו בגמר מול פיינורד. זה היה "גול של חלוץ". זה הרי הסיפור במשחקי נוק אואט בשלבים המאוחרים. אף אחד לא יאפשר לך לשחק "רגיל".

    ניהול קריירה והחלטות מרקאטו גרועות הורידו אותו מזה. הוא עדיין יכול למצוא קבוצה חדשה (סאסואולו..), לפרוח בה ולקבל זימון חדש. הוא לא שרוף אצל מנצ'יני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/6/22
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,339
    לייקים שהתקבלו:
    6,807
    טוב. הוא עדיין משחק בקבוצה גדולה יותר עם שאיפות גבוהות יותר מסאס.
    אפשר לומר את זה גם על אימובילה לאורך מספיק משחקים בקריירה.

    בשורה התחתונה - אימובילה מול סקאמקה - מי נתן עונה טובה יותר?

    קצת תמוה בעיניי שכולם כל כך רוצים לראות באזורי את החוד של סאסואולו (שאחראי להתקפה השביעית בטיבה בליגה) מחוזק בפלגריני. אם הם כאלה טובים, יואילו בטובם לעלות מדרגה. אתה מדמיין מצב שטונלי הופך לשחקן הרכב בנבחרת אם היה עדיין בגדר כישרון נהדר בברשיה?
    אין לי התנגדות לנסות את זה במהלך השנתיים הקרובות. לא מתחייב שסקאמקה VS זאניולו תהיה האופציה המועדפת עליי כשנגיע לגרמניה או למשחקי מוקדמות נגד יריבות דרג ג' ומעלה.
    גם אצלי הוא לא שרוף. הוא דוגמה לכך שלא כל מי ש"לא אימובילה" חייב לקבל צ'אנס באזורי כי "חייבים לרענן".
     
  14. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אז בעצם מה שאתה אומר ידידי זה
    "בוא לא נחדש את הנבחרת ונמשיך עם אותם שחקנים שנכשלו להעפיל למונדיאל כי הם מנוסים. זה עדיף מלתת לאחרים את הצ'אנס"

    לפי האגנדה הזו אולי כדאי שנקרא לפאביו גרוסו ופאנוצ'י שיחזרו לשחק.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,804
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    צריך גם להחזיק את מריו גצה לנבחרת גרמניה, בכל זאת האיש הביא להם גביע עולם