אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    איזה הרחבה ואיזה 60 אלף מנויים, די להזיות האלה. יובנטוס אין לה איצטדיון של 60 אלף מקומות אז מי זו מכבי חיפה בכלל שיהיה לה איצטדיון מעל לקיבולת הנוכחית. עוד 3 שנים יתקבע הממוצע קהל על 20 אלף וכל החיים בסרט יירגעו. אני זוכר את הדיבורים בטרנר בשנתיים שלוש הראשונו. בדיוק אותו דבר.

    לא יהיה שום פיתרון להרחבה, אף אחד לא יעשה את זה, וגם לא יבנו איצטדיון חדש במקום סמי עופר לפחות ב-50 השנים הקרובות. הלאה תתקדמו.
     
    matanbl22 ו-~Omri~ אוהבים את זה.
  2. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,576
    לייקים שהתקבלו:
    286
    מין:
    זכר
    מודי בר און ז"ל ראוי להנצחה גם בקריאת רחוב על שמו בחיפה. בינתיים יוזמה מבורכת לקרוא ליציע על שמו

    הירוקים חיים בסרט. עלאק 60 אלף. עוד מעט יגידו שהם צריכים לבנות פה את הקאמפ נואו. עונה אחת בלי מאבקי אליפות והם ידברו על הקטנת סמי עופר
     
  3. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    עומר
    לא אמרתי 60,אבל 40-50 זה יעד ריאלי בראייה קדימה.
    הזייה או חיים בסרט,בנתיים אנחנו משאירים לשאר הקבוצות אבק במדד המנויים וקהל. גם לקבוצה שלך.
    אתה יכול לזלזל עד מחר,יש מספרים. 20K כבר מנויים,רשמית מתנה של 7,000,וזה בלי קהל מזדמן. אתם לא מתקרבים לזה אפילו עם הייפ המטורף של זהבי (כמה יש עד עכשיו 18K?).

    HHFC1924
    דבר איתי אחרי שתביאו 5,000 צופים למשחק. קהל של ליגה לאומית.
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    לא יודע על איזה אבק במדד המנויים והקהל אתה מדבר, מכבי ת"א מכרה השנה 18 אלף מנויים בקרב מחדשים וסביר שתמכור עד פתיחת העונה 25,000 מנויים. משמע בלומפילד סולדאאוט. זה שיש לכם 7,000 איש ברשימת המתנה זה טוב ויפה, תראה לי את רשימת ההמתנה הזאת כשלא תקחו אליפות 3 שנים. מבטיח לך שלא יהיה אחד ברשימת המתנה ולא יהיה גם 15,000 מנויים למכבי חיפה. להביא 18 אלף מנויים אחרי שנתיים שבהם הקבוצה שלנו רוסקה עד אפר בזכות הבעלים שלה, זה הישג מרשים. להגיד לך שזה היה המספר בלי זהבי? ברור שלא, אבל לבעלים ששם קבוצה כזו על הדשא בשנה שעברה מגיע 5000 מנויים, זה שהיה בשנה שעברה לעגלות האלה 18000 מנויים זה מראה על הכוח של הקהל של מכבי דווקא.
     
  5. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    קודם כל,לפני שאתה קופץ ל25K,קודם בוא נראה אתכם מגיעים לשם (מאחל לכם שכן),אחרי זה נדבר.
    בנתיים אתה זורק הערכה,בזמן שאני מביא לך מספרים מבוססים. 20K מנויים+ 7,000 רשימת המתנה,וזה לא כולל אוהדים מזדמנים,אנחנו מגיעים בקלות ל30+ וזה רק אנחנו בלי קהל אורח,תתאר לך משחק שלנו מולכם/ב"ש/בית"ר/הפועל ת"א. אתם לא קרובים לשם חביבי.
    דבר שני,הקהל שלנו הגיע במספרים גדולים,שהיינו בעשור שחור,לא שנתיים לא טובות. שוב אתה יורה בלי ביסוס.
    דבר שלישי,אם יש אצלנו חזון לגדול ולהפתח,הגדלת האיצטדיון הוא צעד מתבקש,מבחינה כלכלית ושוייקית (ראינו מה האפקט של סמי עופר עשה ב2014). לא צריך להסביר את החשיבות של צמיחה של המועדון בעזרת הגדלת קהל.
    סמי כבר קטן לנו,מתבקש לחשוב קדימה,בלי קשר ל2 אליפויות רצופות או לא. לכול קבוצה יש המחזור חיים שלה,ויהיו לא עוד תקופות גרועות,ואז יגיעו שוב טובות.
    לפני החשיבה הזאת ,אין אופק לא נצמח,לא נתקדם,ונשאר ככה.

    דרך אגב,אני חושב שגם לכם מגיע אצטדיון משלכם,גדול ומפנק יותר.
    זה מוכח,שברגע שהמתקן מזמין יותר,,גדול יותר ומשפר את חווית הצפייה לאוהד,מגיעים יותר צופים.
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    לא מבין לפי מה אתה אומר שאנחנו לא קרובים לשם. הקהל הרחב לא יכול לקנות מנויים עד ל-15 ליולי אז אני לא יודע להגיד לך מה מד הטירוף, אבל עובדתית, 18,000 אוהדים חידשו את המנוי. לא יודע מה ההגדרה לאוהדים מזדמנים, רבים מהאוהדים שלכם (כמה אלפים בשקט) שעשו מנוי הם מבחינתי אוהדים מזדמנים, כאלה שלא היה להם מנויים בשנתיים האחרונות, וברגע שמד ההצלחות קצת יירד, גם לא יהיה להם מנוי. הקהל שלכם הגיע במספרים גדולים, בעיקר במשחקי החוץ, כשהייתם פלייאוף תחתון עם ההולנדים סמי עופר בקושי גירד את ה-10 אלף צופים, אני זוכר, אני לא עד כדי כך סנילי. לא חושב שסמי עופר קטן על מכבי חיפה, אז נסכים להסכים לא להסכים. למעשה פרט לשנתיים אחרונות ששוב הם לא מדד בעיניי, פרט לעונת הפתיחה של האיצטדיון, הממוצע של מכבי חיפה לא היה אפילו 20000.

    למכבי מגיע איצטדיון משלה מסיבה פשוטה - בלומפילד זה חרא איצטדיון. איצטדיון בלי גג מבחינתי ב-2022 אפשר להרוס אותו. נוסף לכך את העובדה שהוא גדול על הפועל באופן משמעותי. בשביל שלמכבי יהיה סיכוי לאיצטדיון משלה - צריך קודם כל שרון חולדאי יזוז מכיסאו או ימות, מה שיקרה קודם. תקף כמובן גם לאיצטדיון קומפקטי בעיר עבור בני יהודה, מכבי יפו ושות .
     
  7. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    אוהדים מזדמנים -כאלה שלא עושים מנוי,באים למשחקים בעונה מידי פעם.

    וכן,כנראה שנאלץ להסכים,שלא להסכים. ניתן למבחן הזמן לקבוע מי צדק.
     
    עומר אוהב/ת את זה.
  8. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,576
    לייקים שהתקבלו:
    286
    מין:
    זכר
    נסה יותר אחי
    אם ככה נראה קהל של ליגה לאומית אז הכדורגל הישראלי במצב טוב מאוד

    https://i.imagesup.co/sz/1200x-/images/0__05a259e31604ac.Xxx
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    הפועל חיפה הוא מועדון "בלי קהל" (בכוונה הציטוט) בגלל אדם אחד ויחיד: יואב כץ. ביום שהוא לא יהיה, אין לי ספק שתוך מספר שנים מועט, הפועל חיפה עומדת על בין 5 ל-7 אלף בכל משחק קטן ו-10-12 בכל משחק גדול. זה אפילו לא סימן שאלה. זה סימן קריאה. כל עוד יואב שם הפועל חיפה המקסימום שהיא תביא זה 5 אלף, ואני לגמרי מבין למה. הבן אדם 20 שנה בהפועל חיפה - והמועדון הזה לא הגיע לכלום בערך. די שחרר את המועדון.
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הפועל חיפה היתה קבוצה גדולה כשהיא היתה משופעת בתקציב תחת רובי שפירא.
    לפני כן היא לא היתה פקטור בליגת העל ותחת יואב כץ זה אולי לא מועדון גדול אבל קבוצת כדורגל יציבה ומכובדת בליגת העל עם תקציב 5-6 בליגה וגם הביאה תואר תחת יואב כץ.
    גם העאלק חרמות שלהם זה חרטא ברטא. לאוהדים שמחרימים את הקבוצה בתקופה שלא הולך ולגמר גביע יוצאים מהחורים יש שם- אוהדי הצלחות. ובהפועל חיפה זו תופעה קצת יותר קיצונית מסתבר.
    מה גורם לאוהדי הפועל חיפה לחשוב שהם שווים יותר ממה שהמועדון שלהם משיג תחת יואב כץ- אשמח לשמוע.
    התקופה תחת רובי שפירא זו סטיית תקן בכל הקשור אליהם. והתקופה תחת יואב כץ זה פחות טוב ממה שהיה תחת רובי אבל הרבה יותר טוב ממה שהיה לפניו.

    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    הרצליה, EsheD ו-abcd אוהבים את זה.
  11. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,576
    לייקים שהתקבלו:
    286
    מין:
    זכר
    אכן יואב כץ בניהולו הכושל עד היום גרם להרבה אוהדים אופטימיים להחרים משחקים עד שהוא ימכור. גם עכשיו עם צחי נקש ואיתי רק אוהדים מתקשים להאמין שמשהו טוב יקרה כל עוד יואב הוא הבעלים אז הם ממשיכים לא להגיע למשחקים.
    יואב הבטיח בגיל 80 לעזוב את המועדון אז לפי זה עוד שנתיים הוא ימכור.

    אוהדים שמיואשים מיואב לא הגיעו גם בגמר הגביע. יש כמה בודדים שבעונה האחרונה חזרו אחרי הרבה מאוד שנים וזה רק בזכות ארגון הלב האדום. הארגון עובד כמו שצריך אבל בגלל ההתנהלות של יואב זה קשה מאוד להחזיר כאלה שלא מוכנים לחזור עד שהוא יעזוב.
    פעם אנשי המחאה הקימו את מ.ס. רובי אבל הרבה מהם נטשו וחזרו לנוהל המחאה שעשו לפני כן.
    ומה לעשות שהמועדון מסוגל להגיע ליעדים יותר גבוהים ביום שאחרי שיואב ימכור את המועדון. כשהוא ימכור יש את צחי נקש ועוד אוהדים עשירים כמו ניסים ביליה, אמיר הברפלד ועוד ולפי מה שעשה עד עכשיו צחי נקש זה רק מראה שהעתיד יהיה הרבה יותר טוב ביום שיואב כץ ימכור את המועדון.
    אגב, לא מזמן היה ויכוח בין מנהל קבוצת הכדורסל יובל רוסמן לבין מנכ"ל הכדורגל נועם רגב ובויכוח רוסמן אמר שעם ניהול נכון (שלא כמו הניהול של יואב כץ) הפועל חיפה מסוגלת בעונה רגילה בפלייאוף העליון להביא 15,000 אוהדים לסמי. אני בטוח שהוא לא אומר סתם. רוסמן הצליח להביא למשחק ברוממה 4,000 אדומים אז הבן אדם מבין באיך להחזיר את האוהדים.

    ולגבי הקבוצה שלא הייתה פקטור בליגת העל לפני רובי אז בשנות החמישים עד ההתפרקות בשנות השמונים הקבוצה הייתה קבוצת צמרת ולקחה גביעים. היה לנו את אצטדיון קרית חיים ובמשחק על האליפות נגד באר שבע בעונת 74/75 הוא היה מלא ב30,000 צופים (לצערי הפסדנו את האליפות) ועד לירידת ליגה הראשונה שלנו היינו יחד עם הפועל תל אביב ומכבי תל אביב הקבוצות היחידות שמעולם לא ירדו ליגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/7/22
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אני לא יודע בן כמה אתה ואם ראית בלייב את תקופת רובי או שאתה ניזון מסיפורים.
    אני בשנים הגדולות של הפועל חיפה הייתי עכבר כדורגל שיכול להקריא לך את כל הסגלים של כל הקבוצות בארץ וגם ראיתי בשנים האלה את הליגה ממקום מאוד אובייקטיבי כי 95-99 מכבי נתניה היתה בליגה השניה(נתניה והפועל חיפה שמחו יחד- נתניה על עליית ליגה אחרי 4 שנים בארצית והפועל חיפה אחרי אליפות הסטורית).
    הפועל חיפה בשבילי היתה נקודת ציון בכדורגל הישראלי.
    רובי שפירא ז״ל מבחינתי הביא הלכה למעשה את ההוכחה שכל מועדון שיבוא אליו מישהו שישים כסף גדול יכול לקחת אליפות.
    עד לאליפות של הפועל חיפה ראיתי אליפויות של 3 קבוצות- מבחינתי הענקיות של הכדורגל הישראלי(במידה מסויימת זה מבחינתי נכון גם היום)- מכבי ת״א, מכבי חיפה ובית״ר ירושלים. אפילו הפועל ת״א היתה לבל מתחת יחד איתנו, עם הפועל ב״ש, והפועל פ״ת.
    למעשה הפעם הראשונה שראיתי כילד את הפועל חיפה בלייב זה כשאבא שלי היה לוקח אותי לראות את בית״ר נתניה. הפועל חיפה ובית״ר ירושלים נאבקו על עליית ליגה מהארצית.
    ראיתי איך רובי הופך את הפועל חיפה לקבוצה בדרג של הגדולות ביותר.
    היא לקחה את השחקנים הטובים ביותר בליגה- מנתניה, מב״ש, ממכבי פ״ת, מאשדוד. הביאה זרים אדירים. ולקחה אליפות מרגשת.
    כשאני שומע את המספרים שעומר זורק פה- אלה מספרים שלא היו אפילו בשנים הגדולות כשבשיא עונת 98/99. קרית אליעזר כמעט אף פעם לא התמלא(רק בדרבי ומשחקים גדולים).
    יואב כץ הוא זה ששומר את הפועל חיפה איפה שהיא נמצאת והוא אחד הבעלים שמביאים הכי הרבה כסף מכיסו.
    יואב כץ לא בהפועל חיפה זה לא אומר שהיא תרוץ בצמרת הגבוהה. אני מניח שהיא רק תלך אחורה.
    שמענו על אוהדי הפועל חיפה שעומדים בתור לרכוש אותה. כל מה שאני יכול להגיד זה שיגידו תודה שיואב כץ לא נתן ליוסי מאור ואלי שגב לקחת את הקבוצה כי אם מה שהם עשו בנתניה היה קורה בהפועל חיפה אפשר היה להגיד עליה קדיש.
    תנשקו ליואב כץ את הרגליים.
    רובי שפירא עשה דבר ענק להפועל חיפה וכפי שאמרתי- אפילו עבורי כאוהד כדורגל ישראלי הוא היה נקודת ציון.
    קשה לי להאמין שיבוא בקרוב עוד רובי שפירא להפועל חיפה.
    לגבי מה היה בשנות ה 70 קשה לי להגיב.
    50 שנה אחורה זה חיים שלמים.
    ויש גם המון אגדות אורבניות.
    למיטב ידיעתי בקרית חיים היה מקום ל 18,000.

    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    abcd אוהב/ת את זה.
  13. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,000
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    נמשך סכסוך שטחי החנייה ליד אצטדיון אום אל פחם בינו לקאנטרי קלאב הסמוך

     
  14. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,000
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    עדיין לא מבין כמה כיסאות הותקנו כעת באצטדיון
    משחק הכיסאות: המגרש בקריית חיים שופץ
    משחק הכיסאות: המגרש בקריית חיים שופץ
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/22
  15. matanbl22 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    1,552
    לייקים שהתקבלו:
    423
    האצטדיון באום אל פאחם הוא סיפור שלעולם לא ייגמר