צ'לסי 21/22 – A Patch of Blue

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Footballover, ‏9/9/21.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,614
    לייקים שהתקבלו:
    6,721
    דיאז גם בליגות אחרות היה גורם לבלמים אחרים להראות הרבה פחות טוב.
    ואן דייק לא נופל ממנו בכלום כמובן.
    וזה מתכנס למה שכתבתי פה לגיל כשהוא כתב לי שעל סמך מה אני מחזיק מבלם בן 21 שמשחק מול באובישטה שחקן בקליבר הזה? דיאז אול אראונדר, יש לו את האופי הנכון להצליח, הוא יודע להדביק שחקנים לידו ולהוביל אותם ואין לו שום מגרעה במשחק שלו.
    בגלל זה הוא נמצא כל כך למעלה בדירוג.
    בגיל 21 כבר היו רשימה ארוכה של שחקני נבחרת שראו בו מנהיג וקפטן עתידי.
    אני לא רואה את דיאז נראה פחות טוב בליגה אחרת.
    אם כבר, הפוך.

    אתה גם קצת במירוץ נגד עצמך להוכיח שבליגה האנגלית כל הבלמים עלובים כשבפועל אם תייצר דירוג אובייקטיבי לחלוטין של הטופ 20 בלמים הכי טובים באירופה אתה תמצא לפחות 12 שנמצאים באנגליה.
     
  2. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,193
    לייקים שהתקבלו:
    1,436
    היה גם הייפ רבתי על שחקנים כמו דומיניק סולנקה, נתנאל צ'אלובה, מקאקרן, הרבה (הרבה!) יותר מקולוויל. אל תבלבל את השכל, אמנם אני לא רואה את כל המשחקים של האדרספילד (ביחד עם בונדסליגה, ליגה נוס, סרייה א' וכמובן משחקי אנדר 15 של צ'לסי) אבל אני מכיר את האקדמיה טוב מאוד. שחקן נהדר במשך כל השנים באקדמיה, לא יותר מאשר ליברמנטו, גהיי, גלאגר, ובטח שלא בסטנדרט של הדור של מאונט, אברהם וג'יימס. הוא לגמרי עשה את השם שלו השנה עם אוהדי האדרספילד שגומרים עליו בפורומים, הגיוני סך הכל כשהם הפכו מהסופגת הכי גדולה שנה קודם לכן, לקבוצת פליי אוף (שהפסידה בגלל אותו קולוויל דרך אגב, רק אומר).
    שורה תחתונה - אין לי ספק שלא ראית אותו ואתה מסתמך על הפורומים שלך.

    לגבי טומורי... עדיף שתפסיק להביך את עצמך. דוגמה אולטימטיבית למה שאמרתי, היה הבלם הכי טוב באיטליה העונה ואתה עדיין עם האג'נדה שלך. עוד מסומן. שיהיה לך לבריאות.
     
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,614
    לייקים שהתקבלו:
    6,721
    לא, אתה לא מכיר בכלל את האקדמיה שלכם.
    אין לי ספק בכלל.

    קודם כל אם אתה זוכר נכון את השם של קולוויל אני הזכרתי כשדיברו איתי על כמה ליברמנטו כשרון על חלל לפני יותר משנה(והוא באמת היה שחקן עם הרבה הייפ, לדעתי מוגזם מאוד).

    אף אחד מהשמות שציינת פה למעט מאונט ומקארן לא הולידו הייפ וציפיה בגילאים האלה כמו שיש מקולוויל כבר למעלה מ3 שנים.

    ריס ג׳יימס אם כבר זה דוגמא קלאסית לשחקן שבאמת הוליד את ההייפ בעקבות ההשאלה שלו, באקדמיה שלכם היו לפחות 3-4 שחקנים שסומנו חזק ממנו, תשאל את גולדינג שיכיר לך אותם. זה שאתה לא מודע לזה בכלל מסגיר טוב מאוד כמה אתה לא מכיר, לא ראית ולא שמעת(טוב אולי התחלת לעקוב קצת בעקבות העדכונים שאני נותן על קולוויל כל השנה).

    הוא אכן עשה טעות שם במשחק האחרון שלהם אבל עצם העובדה שהייתה להם הגנה שלא סופגת שערים(והמאזן שערים איתו עד לאותה פציעה באמצע ינואר מאשש את זה) זה מה שבכלל אפשר לקבוצה עפ הגנה מחוררת עד לעונה להגיע למצב שהם בפלייאוף ועוד ממקום 3.
    נתן עונה אדירה בצ׳מפיונשיפ אבל אין שם שופ הפתעה.
    מי שהכיר אותו לא היה מופתע בכלל, זה בדיוק מה שציפו ממנו להראות.

    מה הוכחת עם טומורי? אתה מתחמק ממה שנכתב פה.
    הוא הרי היה פה עונה כשבחצי הראשון שלה הוא היה שחקן הרכב. אם היה טוב היה נשאר פה.
    הוא בהחלט מראה התקדמות במילאן והיה מצוין העונה(הבלם הכי טוב בליגה היה שקריניאר, אגב), האם זה אותו סדר גודל של כשרון? לדעתי ולדעת רבים אחרים ממש לא. גם סמולינג אגב, היה לפני כמה עונות אחד מהבלמים הטובים בסריה א׳, הפסדנו שם קריירה של לג׳נד בצ׳לסי?
    כתבתי מליון פעם מה כל כך מיוחד בקולוויל, אתה תקבל כנראה טעימה בעוד כמה שעות.
    נדיר לראות שחקן כל כך צעיר עם בטחון וחוכמת משחק של שחקן מבוגר, משחק רגל כמו שלא רואים מבלמים אנגלים, בעיטה, יכולת לשגר מסירות ארוכות בטיווח מצוין, חזק מאוד.
    הוא בולר רציני וכבר אמרתי, החלום שלי שתאבדו אותו ובעוד שנה אנחנו נתאבד עליו.
    יש לו אפסייד להגיע הכי רחוק שרק אפשר.
     
  4. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,579
    לייקים שהתקבלו:
    5,955
    טומורי לא היה טוב ויציב מספיק כששיחק בגיל 22 בצמד בלמים, אבל המכירה שלו הייתה טעות. הוא טוב משמעותית מכריסטנסן, צ'אלובה וסאר שקיבלו, מקבלים ויקבלו דקות בקבוצה. זה היה צריך להיות המקום שלו.
     
  5. AE94 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/12/15
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    לא הבנתי על סמך מה עונה טובה ככל שתהיה בצ'מפיונשיפ אומרת ששחקן יהיה בלם על. כמו שהזכרתי בניגוד לתפקידי התקפה, אצל בלמים יש הרבה יותר אספקטים שמקשים לחזות אם שחקן יהיה בלם על או לא. וכשמדברים על הייפ כביכול והופעות אני יכול להביא איו ספור דוגמאות של בלמים שנחשבו לבלמים בינוניים או סבירים במקומות מסוימים או שלא סומנו מגיל צעיר, הפכו לכוכבים ולהפך. הדוגמה הכי טובה שיכולה להיות זה ואן דייק לדוגמה. כשואן דייק היה בנוער, לא חשבו בכלל שיצא ממנו שחקן מקצועני והוא נאלץ לעבור מועדון בהולנד, וכשהוא עזב את הולנד הוא עבר למועדון חסר חשיבות בקנה מידה אירופי כמו סלטיק. ואחרי זה התקדם מעט לסאות'המפטון שגם שם היו לו לא מעט תקופות בינוניות מאוד ולא נראה כשחקן מי יודע מה מיוחד, לצד תקופות טובות (הדוגמה הכי קיצונית היא שהוא לא הצליח להתמודד עם ההתקפה של הפועל באר שבע ופאקינג מאור בוזגלו קירקס אותו), אז לפי זה אפשר היה להניח שמדובר בבלם סתמי. אבל בשל הנסיבות קלופ שם עליו עין ומהרגע שהגיע לליברפול הוא התפוצץ והפך להיות בלם טופ. מישהו יכול להניח שלפי מסלול הקריירה שלו הוא יהיה כזה, אפשר רק בדיעבד. אז לגבי קולוויל גם אם הוא היה איזה שם ענק באקדמיה של צ'לסי ונתן עונה טובה בצ'מפיונשיפ, זה עדיין לא אומר שהוא בהכרח מתאים להיות בלם פותח בפרמייר ליגה בקבוצה כמו צ'לסי בשלב הנוכחי, ועם כמה שהליגה האיטלקית בירידה אומנם, היא עדיין בהרבה רמות מעל הצ'מפיונשיפ ולכן יותר הגיוני כרגע לצורך הדוגמה להחזיר את טומורי מאשר לתת הרכב לקולווויל
     
  6. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,614
    לייקים שהתקבלו:
    6,721
    קולוויל צעיר מטומורי בחמש שנים.
    תבחן אותו אם הוא טוב מטומורי מודל 22 כשהוא יהיה בן 24 לא בן 19.

    לואן דייק היו תקופות בינוניות מדי פעם בסאותהמפטון? מתי? יש דוגמא לתקופה אחת כזו שלו?

    אני זוכר אנשים בפורום השני שהיינו בו פעם מדברים על ואן דייק בהתלהבות כש״הילד פלא״ הבלגי של סיטי היה מושאל לסלטיק והיה משחק לידו.
    ואן דייק אכן לייט בלומר, בסותון הוא כבר היה הבלם הכי מרשים בליגה.

    הכל יכול לקרות תמיד, על סמך מה שקולוויל הראה יש קונצנזוס שזה אחד מהכשרונות הכי גדולים שיצאו מהאקדמיה שלהם בעשור האחרון ובטח אחד מאלה ששווים בישול על אש קטנה כי הרווח הוא לגדל בלם על, שיש לו כמעט הכל בחבילה כשהוא רק בן 19.

    אם הם מחזירים את טומורי הם ישלמו 60 מליון פאונד(לפחות) על בלם שהוא בדיוק מה שפנסיונר מתאר, אחד כזה שיכול להיות על הסטטוס של כריסטיאנסן בסגל.
    תמורה נמוכה לאגרה.
     
  7. AE94 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/12/15
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    אין פה קטע של השוואה בין טומורי לקולוויל, הקטע הוא שאין שום הוכחה שהוא יוכל להיות כרגע ברמת פרמייר ליג, כבלם רביעי ברוטציה אולי כן, ואולי בעתיד יצא כן ממנו שילוב של מלדיני ונסטה, כרגע אין לשום מאמן את הפריבילגיה לקחת את הסיכון הזה של לפתוח איתו כבלם ראשון ברוטציה בפרמייר ליג. הדוגמה של טומורי שעלתה בדיון היא שכרגע יש לו קבלות ברמת כדורגל יותר גבוהה משל קולוויל שיחק בה, וזה לא שאני חושב שטומורי הוא בלם על בפני עצמו. לגבי ואן דייק בסאות'המפטון אני זוכר בוודאות לא מעט מאבקי גובה שהוא היה מפסיד, אני זוכר פעמים שהיו עושים עליו דריבלים ועוברים אותו בקלות, שחקנים שהם לא עילוי מבחינת דריבלים כמו הארי קיין וסיגורדסון, וכמובן כפי שהזכרתי תצוגה מאוד חלשה שלו מול פאקינג הפועל באר שבע. אמנם אין לי ערוך בקלטות את כל התקופה שלו בסאות'המפטון, אבל זכור לי משם בלם נחמד, מעל הממוצע, טוב מאוד לפרקים מסוימים ובינוני לתקופות אחרות, אבל לא זכור לי איזה עילוי שניתן היה לחזות שיהיה הבלם הטוב בעולם לתקופה מסוימת (באותם עונות אלדרויירלד וורטונחן מטוטנהאם היו טובים ממנו לדוגמה). ועצם העובדה שהוא הגיע לליברפול רק בגיל 27, מראה שלא ניתן היה לחזות לאורך הקריירה שהוא יהיה בלם טופ. אותו דבר על כל בלם בן 19, בין אם זה טומורי של לפני 4 שנים, קולוויל של היום, או כל בלם אחר. שוב כי זאת עמדה מאוד קשה לחיזוי כי יש בה לדעתי הרבה יותר אספקטים שמקשים על חיזוי לעומת עמדות אחרות.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  8. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,839
    לייקים שהתקבלו:
    1,737
    ואן דייק היה כבר בסאותהמפטון בלם אדיר. אתה טועה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Sir Alex Ferguson ו-oranfu אוהבים את זה.
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,614
    לייקים שהתקבלו:
    6,721
    הוא לא טועה, הוא ממציא, מדמיין כרגיל.

    משחק בליגה אירופאית… אוקי.
    אני לא טורח לראות משחקים של קבוצות ישראליות באף מפעל, אבל באר שבע זה לא הקבוצה ההיא שגרמה גם לאינטר להראות כמו הפועל טורעאן עילית??
    קורה, בעיקר במפעלים של קזחסטן שאף שחקן פריימרליג לא מבין מה הוא לעזאזל עושה בהם לעולם.

    ואן דייק היה הבלם הכי טוב בליגה בעודו שחקן סאותהמפטון, אתה לא זוכר מקרים של שחקנים עוברים אותו או משפילים אותו בגובה אתה פשוט ממציא כי הבנת כבר שאת הלוקש הזה אף אחד לא אוכל.

    כבר מסלטיק הוא הגיע עם שם של בלם רציני מאוד.
    איפה הוא היה ממש הפכפך, לא יציב? בסיפורים של מיכאל יוכין שהוא העתיק ממישהו בתקופה שלו בהולנד שאף אחד מעולם לא ראה בעיניים.
    אוקי הוא לייט בלומר ובעולם הזה מסתובבים לייט בלומרס שהרבה דברים בחיים התחברו להם בגיל מאוחר, כפיים גילית לנו סוד כמוס.
     
  10. AE94 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/12/15
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    נו בדיוק הוכחת את הנקודה שלי ואן דייק הוא לייט בלומר שלקח לו בערך 8 שנות קריירה כדי להגיע לטופ, ורק אז כשהגיע לליברפול הוא הגיע לשיאו. אז זה חוזר לנקודה המקורית שגיל 19 הוא גיל כמעט בלתי אפשרי לבלם לחזות אם הוא יהיה בלם טופ. רוצה עוד דוגמה? ראמוס בעונה הראשונה שלו בריאל מדריד בגיל 19 היה חלש, מישהו חזה שהוא יהפוך להיות אחד הבלמים הטובים או לא הטוב באירופה ב 15 השנים האחרונות? טיאגו סילבה עוד בלם על הוא גם לייט בלומר שאף אחג לא ציפה או חזה בתחילת הקריירה שלו שיגיע לרמות הגבוהות? אפילו נמניה וידיץ' הגיע כשם בלי הרבה הייפ ליונייטד. מצד שני יש את אופאמקנו שיצא עם שם של כוכב גדול מהאקדמיות בנוער, בלייפציג התגלה כבלם נחמד ולא יותר, ובבאיירן מתגלה בינתיים כבלם גרוע מאוד. לכן לא ניתן להגיע למסקנות על בלמים בגיל 19, ובטח שלא לקבוע אם הם יהיו בלמי על ויסגרו לקבוצה עמדה לעשור הקרוב.
    אה והדעה של אנשים על ואן דייק כיום מושפעת בגדול ממה שהוא עשה בליברפול בשנים האחרונות, כמעט אף בן אדם לא האמין ב 2015/2016/2017 שואן דייק יתן את האימפקט שהוא נתן בליברפול, כן היה ניתן לראות שהוא בלם מעל הממוצע ואפילו טוב לפרקים, אבל אפילו שהוא עבר לליברפול היו לא מעט פרשנים בכירים לצורך העניין שתהו אם הוא שווה את הסכומים האלה (שרק בדיעבד מבינים שכן). לליגה הסקוטית אני לא מתייחס בכלל כי זאת רמה של ליגה ישראלית, אבל אם הצלחת לחזות כבר ב 2015 או 2016 שואן דייק יהיה הבלם על שהוא הוא בליברפול, אז תציע את עצמך כסקאוט אולי יש לך עין לשחקנים שלאנשים רגילים כמונו אין.
     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,614
    לייקים שהתקבלו:
    6,721
    תגיד מה אתה מקשקש לי פה?
    היו פה אנשים שחתכו ורידים בקיץ שואן דייק בסוף לא עבר לליברפול.
    הדיון נע סביב האם זה הבלם הכי טוב בליגה או השני הכי טוב בליגה כי הוא רק הוכיח את עצמו בסותון וקלופ רצה להתאבד רק עליו ולא על אף אחד אחר.

    שום סקאוטינג ושום נעליים בסותון הוא כבר היה בשיא שלו, לדעת רבים הבלם הכי טוב בליגה.

    סבבה יש לך את סילבה, ואן דייק וראמוס(שבכלל שיחק מגן בגיל בזה).

    מצד שני יש לך את פיקה, טרי, קמפבל, קאנאברו, נסטה ועוד טריליון בלמים אחרים שנראו הדבר הבא בגילאים האלה והיו באמת הדבר הבא.

    קריירות של כשרונות גדולים יכולים להעצר, להגמר מוקדם , להתפתח אחרת מאלף ואחת סיבות אחרות.
    במערכת שיש לה מאמן הגנתי מוכח שידע להוציא מבלמים עם הרבה פחות כשרון ופוטנציאל משהו(צ׳אלובה, כריסטיאנסן, רודיגר שרק עונה לפני כן נראה בדיחה במערך של 4, אזפי כבלם) אני הייתי סומך שידעו להשתמש בו בצורה נכונה כבר עכשיו.
    הוא הרבה יותר מוכן מצ׳אלובה כשזה קיבל הזדמנות משום מקום וגם הרבה יותר מוכשר ממנו.
    אם ישאלו את צ׳אלובה בדיוק את השאלה הזאת גם הוא יודה בזה.
     
  12. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,579
    לייקים שהתקבלו:
    5,955
    קולוויל מסמן וי על כל המרכיבים של כישרון על. שיחק בהצלחה בגיל 16 ב-U23 (בויאמבה היה אמור להיות המבוגר האחראי בציוות הזה... איפה הוא ואיפה קולוויל), עבר את כל נבחרות הנוער והשלים עונה מוצלחת מאוד בהאדרספילד. הוא פרוספקט אדיר ואין אדם שראה אותו משחק ויגיד אחרת. עם זאת, יש מרחק בין הנקודה בה הוא נמצא היום לבין שריון בהרכב של קבוצה ששואפת להיות הטובה בעולם. מגיעה לו ההזדמנות להוכיח שהוא שם, לא יותר ולא פחות. אני מקווה שיקבל אותה.
     
    Footballover אוהב/ת את זה.
  13. AE94 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/12/15
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    היו פה אנשים שחתכו ורידים כי הבלמים שלהם היו קלאבן ולוברן, הם היו אומרים תודה גם אם היו מביאים להם כל בלם סביר שהוא, זה מועדון שבאותה תקופה לא היו לו במשך 7 שנים לפחות בלם נורמלי. ואן דייק התברר כבינגו, אבל באותה נקורת זמן הם היו מסתפקים בפחות מזה, והיו תהיות של אנשים אם נכון לחכות לו לינואר , או לעבור לבלם טוב אחר. ומה שאתה אומר לגבי טוכל אתה סותר את עצמך, מכיוון שאתה מסכים שהוא מאמן הגנה טוב, אז איך יכול להיות שהוא לא רוצה את קולוויל בסגל כרגע, אולי הוא לא רואה בו את הדברים שאתה רואה בו, אולי הוא לא תופס ממנו כמו שאתה תופס ממנו? ייתכן אגב שאתה צודק וטוכל טועה, אבל בינתיים טוכל הוכיח שמגיע לו קרדיט בתחום הזה.
    ולגבי נסטה וקנאברו לדוגמה, אתה חיית בתקופה ההיא עם אמצעי התקשורת היותר פרימיטיביים של אז ואתה זוכר את תוצרי מחלקות הנוער באיטליה של תחילת אמצע שנות ה 90 ולהגיד שעל קנבארו ונסטה היה הייפ בגיל 19? עקבת אחרי התקשורת האיטלקית בשנים 1992-1995? לדוגמה או אחרי התקשורת הספרדית בסוף שנות ה 90 שיכולת להגיד שהיה הייפ סביב פויול?
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,614
    לייקים שהתקבלו:
    6,721
    קודם כל חייתי ונשמתי כדורגל בשנות ה90.
    נסטה עשה בכורה בגיל 17, בגיל 21 היה קפטן בלאציו של אריקסן ולאציו אז הייתה קבוצה עם מפלצות כדורגל.

    קאנאבארו בפארמה כל ילד בכתה שלי הכיר בן כמה הוא היה אז? 21-22?
    וגם הוא את הבכורה שלו בסריה א עשה בערך בגיל 19-18 בנאפולי.

    שניהם היו שחקני כדורגל מוכרים מאוד בגיל 20-21 והליגה האיטלקית הייתה בשיאה אז.

    היו כאן אנשים שחתכו ורידים כשהעסקה עם ואן דייק נמתחה כמו מסטיק ולא קרתה בקיץ כי בין היתר הוא נחשב בעיני כל הפורום לבלם הכי טוב בליגה.
    ליברפול לא הןציאה עליו כמעט 80 מליון פאונד רק כי היה בלפ סבבה והיה לה את קלאבן ולוברן אלא כי האמינה שהיא סוגרת לעצמה פינה ובונה הגנה סביב הבלם הכי טוב באנגליה.

    בספורטאנטר ז״ל היו חבורה של אוהדי סיטי שעקבו אחריו מקרוב כשזה שיחק עם הבלם הבלגי ההוא שהם השאילו(נראה לי בויאטה) לסלטיק וכבר אז חפרו עליו בלי סוף, כשהיה אפשר לראות את שניהם גם בליגת אלופות. בן כמה הוא היה אז? 22-23? כל מי דהיה בפורום ההוא זוכר את זה.

    הזכרת את פויול? אני זוכר איך חפרו בזמן אמת בשידורים של המשחקים שלנו נגדם ב98 באלופות עליו ועל צ׳אבי.
    אם אני לא טועה בתחילת הקריירה הוא היה כלבוייניק אבל גם כן שחקן שכבר שיחק כדורגל בגיל 19-20 בברצלונה ומגיל 21 קבוע בנבחרת הספרדית.
    גם כן שחקן שגדל עם הייפ והצדיק אותו.


    אני אגב לא סותר את עצמי בכלל, כרגע קולוויל שם ובוא נראה איזה חלק יהיה לו בעונה של צ׳לסי אם ישאר.
     
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    טוכל על קוליבאלי ומערך של 4 שחקנים הגנה:

    "He brings experience, quality, top defending, quality, height, everything we're looking for to play a back three of back four. It's a brilliant signing, another brilliant signing for us, and we hope that he can show his quality as soon as possible."

    מניח שיש כאן typo ושזה אמור להיות or במקום of.

    טוב לשמוע ממנו שאנחנו עשויים לשנות קצת את השיטה. יש שחקנים שירוויחו מזה מאוד, בדגש על מאונט וגלאגר לדעתי אבל לא רק.

    Every word Thomas Tuchel said on Chelsea win, Koulibaly, Chilwell, Gallagher, Werner and more - football.london
     
    Gary Cahill ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.